DISKUZE K ČLÁNKU Testy v Barceloně II: Druhý den zajel nejrychlejší kolo na osýchající dráze Lotus, Ferrari poslední (+ foto)
V pátek pokračovalo v Katalánsku druhým dnem poslední předsezónní testování. Za proměnlivých podmínek byl nejrychlejší Romain Grosjean s Lotusem, nejpomalejší domácí Fernando Alonso s Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Testy v Barceloně II: Druhý den zajel nejrychlejší kolo na osýchající dráze Lotus, Ferrari poslední (+ foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
17:49 01.03.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že výroba pneumatík v Rumunsku má perspektívu z dôvodu, že tam umiestnia menej aklogickú výrobu, ktorou výroba pneumatík je a majú hneď aj lacnú pracovnú silu a tiež nižšie náklady na energie. Suma sumárum, tie pneumatiky sú za babku, pritom môžu byť ešte kvalitnejšie, ako z ostrovov,lebo linka na výrobu bude určite nová a Rumuni sú pracanti, ak vedia pokriť aj dopyt po ich autách Dácia v celej Európe aj na Slovensku a ľudia si ich zatiaľ pochvaľujú, lebo v ničom nezaostávajú za Renaultami. Ak pneumatiky neboli označené, je to len overovacia séria. -
-
-
-
-
-
-
gtz
22:37 01.03.2013 88.100.224.XXXNyní se to vyrábí pokud vím někde u Izmitu a pokud Pirelli zkouší vyrábět jinde tak asi aby ušetřil nějakou korunu na nákladech, ale myslím, že to zase nebude tak horké. Je těžké přesunout něco žijícího na nějaké jiné místo tak, aby nebylo něco narušeno.
Hlavně je aby kvalita zůstala stejná.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000190
10:47 01.03.2013 194.228.20.XXXZa teplem/výfuky S tím počasím, je to skoro pravidlo což moc nechápu, proč si neudělají dva kratší testy v Evropě na jihu a pak jeden delší finální někde v teple, ty náklady navíc nebudou tak velké.
K výfukům a křidélkům - proč vlastně neudělají ty kanálky z nějakého materiálu který se teplem roztahuje, takže by se po nějaké době roztáhl a tím by se uzavřel (aspoň částečně) ? -
eR
10:18 01.03.2013 62.245.107.XXXTak na Austrálii se můžeme těšit Vzhledem k chladnému počasí, častým dešťům a vypadávání dat; zřejmě ani jeden z týmů nedokončí své testovací programy tak, jak by si představoval a nebude mít na první závod optimálně vyladěné auto. Spíš to zatím vypadá, že někteří do té doby své auto ani nepochopí . A díky malému množství relevantních dat pro simulátor, bude zajímavé sledovat jak se s tím týmy poperou.
Zatím to vypadá, že výhodu budou mít stáje, které mají auto víceméně beze slabin "out-of-the-box" i když nemusí být zrovna nejrychlejší, jako Ferrari nebo RedBull. Naopak u McL to zatím vypadá, že auto funguje jen ve velmi úzkém provozním rámci, což mně připomíná Buttonovo hledání nastavení z minulého roku, a Lotus, prý, za určitých podmínek žere gumy.-
jako
10:53 01.03.2013 81.201.62.XXXTo pocasi je dost na prd..Nebo testy v prubehu roku v Silverstone-taky blbost. Nevim proc netestuji nekde ,kde maji devadesatideviti procentni jistotu ze bude slunecno..O penezich to urcite moc nebude,i kdyz by to nekdo od FIA nebo z F1 zminil..(Abu Dhabi nebo Bahrain,ten hlasi dnes 27 stupnu ).
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek