DISKUZE K ČLÁNKU Lotus jako první představuje vůz pro sezónu 2013 (+ foto)

Lotus dnes jako první ze všech týmů slavnostně přestavil svůj nový monopost E21. Jak vypadá?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus jako první představuje vůz pro sezónu 2013 (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 29.01.2013 10:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000549 (Hlasovalo 16 lidí) 28.01.2013 20:56
Není fotka jako fotka. Zásadně se tyhle obrázky… »
» B2SoS (Hlasovalo 14 lidí) 28.01.2013 20:38
A tak mě v souvislosti s tím napadá, jestli by… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 28.01.2013 20:52
Zdar hoši! ;-) Konecne ho mame tu!01 01 01»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja som si už na tie nosy zvykol,.. ...a už mi to ani nepríde také nezvyklé, hlavná vec, nech je auto rýchle a spoľahlivé, lebo nový Lotus E21, vyzerá veľmi dobre. 01

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal

    90.179.157.XXX
    A zase Ptakopysk Neříkal Bernie minulý rok, že letos už Ptakopysky nebudou? To je strašný...

    + 10 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000891

    uzivatel000891

    82.142.106.XXX
    Testovací jezdci N. Prost celý táta, akorát nemá tak velký "frňák" a kudrnatý vlasy 11

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Afers

    89.24.134.XXX
    Povedenej vtípek s volantem 11

    + 24 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    kryty nosu No já teda doufám, že ty kryty nikdo používat nebude, taková zbytečnost 02

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Týmy ho využívat nebudou, pokud jim neposkytnou nějaký výkonnostní benefit pro vyvážení té hmotnostní nevýhody. Allison ho dnes trefně označoval jako "panel marnosti" (vanity panel).

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    No tak na první pohled díky frňáku nic moc. Pohled z vrchu celkem dobrý, uhlazený. Stajně se to bude během testů měnit. Co mi vadí na Lotusu je až moc červené barvy. Kombinace zlaté a černé je lepší.Připadá mi, že je na autě málo reklam sponzorů. Proto možná ta červená, aby se to oživilo.13

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.237.227.XXX
    motajú všetkých ako minulý rok mám pocit, že trochu nás znova motajú ako min. rok pri predstavovaní - keď ukázali R30ku - a teraz ešte aj na štúdiových fotkách (všimnite si nasávanie motora a trochu posunuté výfuky) a na fotkách z prenosu sú tiež rozdielne monoposty 04

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.237.227.XXX
      - Tak keď som si to porovnal s minuloročným monopostom - tak práve predstavené je presne to isté - námahu si dali iba s atrapou výfukov - zasa predstavili iba nové farby

      + 12 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    193.165.218.XXX
    nezakrytý nos Nechápu to, sice ušetřili pár stovek gramů, ale na úkor aerodynamiky, vždyť to bude dělat odpor vzduchu, a jestli se nemílím v posledních 3 letech je f1 především o aerodynamice

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      89.102.15.XXX
      pokud se nepletl, někde jsem četl, že nos má oproti jiným důležitějším dílům na autě minimální aerodynamický význam..

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000549

    uzivatel000549

    93.181.64.XXX
    Není fotka jako fotka. Zásadně se tyhle obrázky liší od těch fotek toho monopostu. Zajímavé, vypustit hned při představení dvě sady úplně jiných vozů (v detailech jako spodní část zadního křídla, křidélko na bočnicích, přední křídlo, atd..)

    + 16 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.40.132.XXX
    Zdar hoši! ;-) Konecne ho mame tu!01 01 01

    Zmeny su na prvy pohlad male, ale pozeram, ze je toho viac ako dost (by som povedal). Cela zadna cast, je prerobena (tusim podla vzoru RedBull-u). Bocnice sa mi zdaju viac podseknute ako min. rok, spodna cast (podseknutie) sa "straca", pod Coanda vyfukmi 03. Asi najväcsia zmena? (Mozno ma Petr vyvedie z omylu a "zahlasi", ze to mali uz koncom sezony... 04 )
    Ttusim zatial nieje patrne "zariadenie", aurbix ale nadalej "pocita" s jeho nasadenim.

    Zatial vsetko.

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.183.82.XXX
    A ušetřili na váze kolik.Sto kilo snad?

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Plecháček

      82.208.25.XXX
      Někde jsem slyšel, že každý gram je znát a žádný gram navíc na formuli nenajdete. Lotus to vzal doslova. 11

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.167.44.XXX
      a nemôže to byť tým, že si prekvapenie nechávajú až na testy, či prvú VC ? ;-)

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    193.165.69.XXX
    ... Moc jsme toho neviděli. Ale asi mi holt to očekávání zastřelo lehce mysl a neuvědomil jsem si, že toho ani moc neuvidíme. Snad to rychle uteče a budou tu první testy a víc informací, které budou mít nějakou váhu.

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      A tak mě v souvislosti s tím napadá, jestli by z hlavní strany, z jejího pravého horního rohu, mohl zmizet rozpis posledního závodního víkendu a místo toho se objevil rozpis prvního testu :-)

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama