DISKUZE K ČLÁNKU Za dobrotu na žebrotu: Vývoj partnerství McLarenu s Mercedesem

McLaren jako konstruktér vozů a Mercedes jako dodavatel motorů, toto spojení dlouhou dobu platilo za jedno z nejsilnějších v F1. Pak ale Mercedes přišel s vlastním týmem a McLaren v podstatě ze dne na den přestal být továrním týmem Mercedesu. Ohledně konce partnerství ale existuje několik paradoxů, které nám připomíná Andrew Benson z BBC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Za dobrotu na žebrotu: Vývoj partnerství McLarenu s Mercedesem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 31.01.2013 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 23.01.2013 15:28
Taky díky. 01 (Inteligentních anonymů je… »
» Zix. (Hlasovalo 6 lidí) 23.01.2013 09:54
Je docela zajímavý a trošku i divný proč je to… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 23.01.2013 10:59
A kde je ta žebrota z nadpisu? Ta se nejspíše… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Zix.

                  Zix.

                  78.102.229.XXX
                  Vlastní vůz měli už i v roce 1970,jen předtím používali March.03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.237.XXX
                  Pokud mám správný podklady, tak v sezónách 1968 a 1969 měli šasi Matra, v sezóně 1970 March a na posledních pár závodů sezóny zkoušeli nasadit vlastní konstrukci (Tyrrell 001). Protože ale původní post zmiňoval věrnost TÝMU k výrobci motoru, tak jsem bral v úvahu spíš to, že v letech 1968 a 1969 tenhle tým fungoval pod jménem Matra (Matra International) a od roku 1970 už to byl Tyrrell (nejdřív Tyrrell Racing Organisation, později Elf Team Tyrrell ... pak se to jméno měnilo několikrát, ale už to zůstal Tyrrell až do r.1998 - PIAA Tyrrell)

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    109.80.171.XXX
                    Pravda, já si neuvědomil, že rok 1970 jen neměli vlastní auto, což tehdy bylo celkem běžné (March používalo několik stájí, Lotusy taky atd.). A špatně pochopil roky co myslíš (69+70 ne 68 + 69)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Vida ho, Davida! 03
                Díky za doplnění, tyhle statistické údaje jsou někdy docela zajímavé. 01

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • f1fan

        91.127.161.XXX
        no možno aj preto, že spolu dokázali vitazit v kazdej sezone a pravidelne bojovali o titul. ked sa bavime len o konstrukteroch, od 1995, boli najhorsie 5ty (2004), 2007 som neratal, v 7 sezonach boli druhy, v piatich sezonach boli treti, v troch sezonach stvrti. vynikajuca konzistencia, zdoraznujem konzistencia. preco sa o ferrari hovori ze je uspesne, ked do r. 2000 nevyhral ich jazdec titul 21 rokov? vzdy tam boli a budu a miesto v ich sedacke zvycajne znamena uspech.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama