DISKUZE K ČLÁNKU Massa věří, že letos bude bojovat o titul: "Vím, že můžu být šampionem"

Felipe Massa věří, že v letošní sezóně bude opět bojovat o titul mistra světa Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa věří, že letos bude bojovat o titul: "Vím, že můžu být šampionem"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.01.2013 18:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 17.01.2013 12:58
Přeji mu úspěch. Vím, že to moc reálné není, ale… »
» Ferda (Hlasovalo 10 lidí) 17.01.2013 15:22
Pravdu máš v tom, že Ferrari je schopno… »
» Ferda (Hlasovalo 10 lidí) 17.01.2013 17:30
Lidi toho nakecaj. Tohle už jsme viděli když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • anonym

                            188.120.195.XXX
                            Ferdo, Ferdo, kolik ti je, proboha? Byl to argument rozporující tvé tvrzení, cituji: "Už jsem viděl hodně soupeřicích pilotů mezi sebou, ale vždycky to byl souboj, kde se druhý pilot mohl bránit a je jedno, zda to bylo na trati, nebo v zákulisí." Argument, který poukazoval, že se v F1 děly a dějí mnohem horší věci, než že někdo úmyslně zdrží týmového kolegu (co třeba Michaelův Rascasse-parking nebo loňské najetí Pastora do Lewise v Q ve Spa?). Nebyla to pobídka ke změně tématu diskuse.

                            Když už jsi to ale načal, přijde mi dost zajímavé, že Alonsovi vyčítáš jeho reakci na stupňující se problémy uvnitř týmu, která ač třeba dětinská, byla bezpečná a nikoho mimo Lewise nepoškodila, a zároveň obhajuješ nebezpečné sestřelení pilota jiné stáje na základě kontorverzí z předchozího roku. Trochu nepoměr, nemyslíš?

                            Takže asi takhle - nemá smysl diskutovat s někým, kdo nechápe princip argumentace, odbíhá od tématu, na všecho má odpověď často ve formě z prstu vycucané domněnky, podává své domněnky jako fakta a dokonce je vkládá do úst diskutovaným osobám ("Alonso sám přiznal, že... jedničkou zůstane i kdyby se mu třeba zrovna moc nedařilo"). Až přestaneš poučovat o historii, ve které máš evidentně velké mezery, doplníš si znalosti a naučíš se elementární pravidla diskuse, můžeme se bavit dál. 04

                            + 4 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Nejspíše jsi vůbec nepochopil mé slova.
                              Nikde jsem nenapsal, že obhajuji nějaké sestřelení jiného pilota, jen jsem uvedl na pravou míru to, že Senna sestřelil Prosta. Jen jsem uvedl, že od Senny to byla pouze odveta.
                              Ty sám tady uvádíš nepřesnosti a ještě si je převracíš k obrazu svému. Dle Tebe to bylo od Prosta pouhé vytlačení, ale od Senny nebezpečné sestřelení. Už tohle ukazuje Tvou zaujatost bez střídmého pohledu.

                              Ano v historii F1 opravdu mám velké mezery, ale nepatřím k těm fanouškům, kteří si něco přečtou ve Wikipedii a pak se chlubí jak jsou dokonalí. Já se v drtivé většině snažím vycházet z toho, co jsem sám viděl a taky si podle toho vytvářím svůj vlastní názor. A věř, že za těch pár let (40) co F1 sleduji ho už mám docela ucelený a nemusím se chytat nějakých článků, které jsou mnohdy velice neobjektívní a zaujaté.

                              Co se týče křiváren a záměrně vytvořených nebezpečných situací , tak jsem je nikdy neměl rád a je mi jedno jestli je udělal Lauda, Prost, Senna, Schumacher, Alonso či kdokoliv jiný. Prostě už nechci vidět zbytečně umírat žádného dalšího pilota v přímém přenosu.

                              + 0 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • anonym

                                188.120.195.XXX
                                Nechtěl jsem už reagovat, ale tohle mi fakt nedá.

                                Na pravou míru jsi nic neuvedl. Že Senna v Suzuce 90 sestřelil Prosta je fakt. Že to on bral a jeho nekritičtí fanoušci stále berou jako odvetu, je sice hezké, ale nijak to neomlouvá, že s pravděpodobností hraničící s jistotou úmyslně sestřelil z trati při rychlosti přes 200 km/h pilota jiné stáje, aby získal titul (analogicky pokus Michaela sestřelit Žaka v Jerezu 97).

                                Proč lžeš?! Kde jsem napsal, že od Prosta to bylo pouhé vytlačení? Máš problém s porozuměním psanému textu? Jasně jsem napsal, že je to VĚC NÁZORU. Nikdo nikdy ničím neprokázal, že to bylo od Prosta úmyslné sestřelení. Máme záznam z kokpitu, na kterém vidíme silně nestandardní hodně brzký nájezd Prosta do šikany, směřující před nárazem pravými koly až na trávu na vnitřku. To jsou fakta. Pravděpodobnost, že chtěl Sennu jenom zablokovat, ale udělal to příliš pozdě/špatně, protože zkrátka nepočítal s tím, že bude Senna až tak agresivní a dobrý na brzdách, je řádově vyšší, než že ho chtěl vyřadit ze závodu. Ale jak říkám, názory se mohou různit. Fakt je, že Prost pohodlně vedl šampionát a tak se logicky musím ptát, proč by riskoval, že vyřadí jenom sebe (což se i stalo) a riskoval tak téměř jistý titul? Proč? Jasně, mohl mít zkrat, to se vyloučit nedá.

                                Alonso je zákulisní hráč a pravděpodobně dost tvrdý, ale na trati se chová hodně ohleduplně. Spolu s Kimim jsou dvojka, která často dokazuje, že závodit se dá i bez kontaktu a s respektem k soupeři. Narozdíl od horkokrevných bezmozků typu Lewise (ten už se, pravda, zlepšil), Pastora nebo od nezkušených nováčků typu Grosjeana.

                                Všichni dohromady víme prd, co přesně se uvnitř McLarenu v 2007 dělo, ale někdo prostě "ví", že "starý křivák" Alonso udělal hrozný podraz na týmového kolegu a na tým. Nikdo z "vědoucích" nepřipustí, že měl třeba důvod. Všichni dohromady víme prd, jaké jsou přesné podmínky smlouvy Alonsa, Massy nebo Ferrari a Santanderu, ale někdo prostě "ví", že Massa má smluvně znemožněno Alonsa porazit. Nikdo z "vědoucích" nepřipustí, že by to mohlo být podobné jako za Kimiho. Ach jo, to je potom težká a hlavně zbytečná diskuse. 20

                                + 5 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                188.175.176.XXX
                                Poznámka k vaší diskuzi - pak bys měl brát jako uvedení na pravou míru taky to, že ze strany Alonsa to byla podle všeho také odveta. Ano, asi hloupá a dlouhobě možná uškodila samotnému Alonsovi (kdo ví, jak by se to vyvíjelo). Každopádně problémy v tom týmu už byly a tím, že se dva jezdci začali hašteřit a dělat si naschvály kvůli relativním prkotinám (kdo kdy pojede v kvaldě a na kolik kol atd), vylezly na povrch.

                                Anonym (měl by se podepsat) má pravdu v tom, že ti vytkl nesmyslné prohlášení, že v F1 to jsou "vždy souboje, kde se druhý může bránit, jenom ten Alonsův zkrat, to byla ubohost". Vysvětlil to myslím jasně. Když jsi "omlouval" Sennu potřebou odvety za něco, co údajně provedl Prost, tak jsi vlastně nechtěně přiznal omluvu i Alonsovi za jeho odvetu. Myslím že ani jeden to nemůže úplně omluvit, ale zásadní rozdíl mezi nimi je jasný. Alonsovo zdržení v boxech bylo vnitřní hašteření mezi dvěma jezdci ze stejné stáje, a nikoho to neohrozilo. Sennův manévr byl závodní podvod a ještě nebezpečný.

                                BTW nevím, co jsi myslel tím, že se "jezdec mohl bránit... v zákulisí". 03

                                + 5 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Ferda

                                  Ferda

                                  46.47.176.XXX
                                  Už jsem reagovat na toto téma nechtěl.

                                  Zákulisní boje jsou ve všech týmech a to nejen mezi samotnými piloty, ale i mezi inženýry a kdo ví kým ještě. Je to normální i v běžném životě a nevyhneme se tomu nikdo. Jenže tyhle problémy by se měly řešit v soukromí a né je na truc vystavovat široké veřejnosti. Na dráze by se měli piloti věnovat už pouze závodění, ale když tenhle tlak nedokážou ustát, tak by měli změnit prostředí nebo srazit paty a držet krok.
                                  Dle mě jsou to slaboši a měli by být hodně tvrdě trestání. Pentle v podobě mínus pěti míst na startu je opravdu nedostatečný a výsměch všem fanouškům.
                                  Tím toto téma z mé strany uzavírám.

                                  + 4 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Přeji mu úspěch. Vím, že to moc reálné není, ale bylo by zábavné pozorovat jak se maska tváří na Massu který stojí na bedně o stupínek výše.04

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.109.XXX
    felipek nevykrikuj nahlas odtrhnu ti blombu z prevodovky za tieto reci

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama