DISKUZE K ČLÁNKU Překvapený Kovalainen: Špičkové týmy mě přehlédly

Heikki Kovalainen se domnívá, že jeho dobré výkony u Caterhamu byly špičkovými týmy zcela přehlédnuty a je překvapen, že pro příští sezonu zřejmě nenajde v F1 sedačku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Překvapený Kovalainen: Špičkové týmy mě přehlédly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 13.01.2013 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasovalo 9 lidí) 12.01.2013 02:12
Sám Kovi ale pak uznal, že tenkrát na špičkový… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 6 lidí) 12.01.2013 14:14
Nj, co se dá dělat, my tak žijeme celý život a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Rozhovor s končícími jezdci? Díky za článek. Měl bych pro redakci takový návrh (napsal jsem ho pod exkluzivním rozhovorem, ale ten už je trochu starší, radši to hodím i sem). Když jste vyzpovídali Adama Parra, nebylo by možné vyzpovídat končící jezdce, myslím Kobiho nebo právě Kovalainena? Nevím, jestli se dá přes týmy sehnat kontakt na jejich manažery atd. V podstatě budou volní, bez týmových závazků, žádné PR jim to nebude cenzurovat, nanejvýš jejich manažer. Určitě by se lidi rádi zeptali na jejich kariéru, proč končí, co budou dělat atd.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      78.157.167.XXX
      Na to proč Kobi a Kovi v F1 končí se ptát nemusí, to přece všichni víme ne? Oba nejsou platícími jezdci a nemají sponzory k tomu, aby si mohli zaplatit sedačku u svého bývalého nebo nějakého jiného týmu. Jak se říká: No money, no funny. 05

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Kontakty na ně máme, ale asi by to pro ně nebylo příjemné. A "cenzuruje" se vše: kolikrát něco řeknou, ale nepřejí si, abychom to zveřejňovali, což respektujeme. Takové rozhovory pak ani moc zajímavé nakonec nejsou. Navíc tito piloti sice mají své fanoušky, ale nejsou tak atraktivní jako někteří jiní.

      Můžeme to zkusit a budeme se samozřejmě pokoušet i nadále o exkluzivní věci (byť to není tak jednoduché jako pro britské kolegy z Autosportu vzhledem k velikostí naší republiky, počtu pilotů a týmů v F1 a celkovému významu pro ni), ale námětů na článek a rozpracovaných věcí mám až nad hlavu. Což se žel nedá říci o času.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.113.49.XXX
        Zdravim píšeš dobře jen tak dál čtu tohle furt ale píšu jenkdyž není sezona třeba se potkáme na nějaký GP já jezdím na všechny starou to trchu štve že utrácím za vstupenky ale letenky ju neštvou až budeš někde na GP tak napiš já tě zkusim najít Aleš

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Bral jsem to tak, že budou bez práce u týmu, víc času, snazší přístup. Samozřejmě je mi jasné, že něco se bude zamlčovat vždy a že nejste v pozici Autosportu. Díky za odpověď a hodně štěstí s těmi dalšími exkluzivními pokusy, ať je to kdokoliv.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    213.220.234.XXX
    v Mclarenu Kovi podle mně nebyl dost vyzrálý, když šel do mclarenu. Mě ale taky přijde, že se to jeho angažmá tam bere negativnější, než doopravdy bylo. Jezdci, co by stačili Lewisovi, se dají spočítat na prstech jedné ruky, plus neustálá smůla v prvním roce, spousta věcí, za které nemohl. Nebyla to jeho špatná rychlost, co by v první řadě stála za neziskem PK. V té druhé sezóně, hlavně v závěru šlo podle mě o psychiku a tam to Kovi s vylepšeným autem vůbec nezvládl. Nesoudil bych ho tak příkře. Je škoda, že na něj nezbyde místo, zvlášť jestli bude mít Caterham konečně dobré auto.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    trochu mě tahle stráta mrzí. přotom by mohl být už 2 sezony další 13 tým a nějaký nahradník který by to vzal po HRT stačí jen udělat další vyběrové řizení a když se uvolní místo vypsat jej znovu . podle mě je zajemců dost vždy se jích objeví hodně je jasné že né všichni by se udržely dlouhobobě a jaksme viděly ani byse nepostavily na start(USF1) ALE bylo by místo pro 26 jezdců a rozhodně je lepší vidět bojovat 26 jezdců než 20jezdců kdyby se rozhodlo už ted nový tým by měl šanci začít sčistím listem stejně jako ostatní skrz zmeny pravidel .

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      To těžko, když Berníí nechce tolik týmů. Stačilo by mu dokonce 10 týmů. Tedy by se obešel i o Caterham a Marussii. 03 Hold peníze jsou v dnešní době až na prvním místě.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.195.228.XXX
        Ale on platí pořád jen 10 týmů... O peníze tady nejde...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          78.157.167.XXX
          O peníze v tom to případě nejde, ale o místa na startovním roštu. Prostě nechce tam mít tolik týmů a jen 20 formulí. 03

          Já osobně by jsem tam Caterham a Marussii nechal. Oba týmy se snaží. Pomaličku se zlepšují. HRT tam nemělo co dělat už na počátku. Měli tam radši vzít někoho lepšího, nabídek měli dost. 03

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.102.181.XXX
            o pocte timov ale bernie nerozhoduje to je zalezitost len FIA ked sa oni rozhodnu ze chcu 13 timov tak bernie s tym nic nespravi
            maximalne to ze tim zvysnym odmietne platil co mimochodom ani doteraz nerobil

            no ale aj na to platenie by sa ho dalo dokopat, len treba aby niekto v f1 mal gule a zazaloval bernieho z nefer praktik a neverim ze by tie svoje vydieracke praktiky pri podpisovani CA pred europskou komisiou dokazal obhajit

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Dostal se jako nováček do McL, což je bezesporu špičkový tým, a měl 2 roky na to ukázat co umí. Neukázal nic, takže svou šanci promarnil. Který z nováčků má to štěstí, že jde hned do špičkového týmu? Takových bylo jen pár za celou historii F1. Většinou musí každý začít u malého týmu a ukázat co umí a jestli na to má. A troufám si tvrdit, že kdyby Kovalainen začal u nějakého malého týmu, tak už v F1 není.

    + 9 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Heikki byl nejprve testovacím jezdcem, pak jezdil u Renaultu (2007), teprve potom šel k McLarenu. A kdo má takový štěstí? Krom Hamiltona mě napadá např.i teď Pérez.. aby nedopadl jako Kovalainen.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Frciiik

        Frciiik

        82.145.217.XXX
        Sám Kovi ale pak uznal, že tenkrát na špičkový tým ještě neměl a prostě to neustál. Prostě není všechno zlato, co se třpytí. A druhou šanci, zdá se, nedostane. Není dost dobrý aby jezdil špičku, ani dost bohatý aby uzavíral pole. Škoda. Střed pole by mu slušel

        + 9 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama