DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Webber v Brazílii nespolupracoval optimálně." Nahradí ho v roce 2014 Hülkenberg?

Mark Webber bude podle Helmuta Marka mít co dělat, pokud bude chtít obhájit své místo i pro rok 2014. Odborný poradce Red Bullu by jej rád nahradil někým mladším - například Nicem Hülkenbergem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: "Webber v Brazílii nespolupracoval optimálně." Nahradí ho v roce 2014 Hülkenberg?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 89, poslední 08.01.2013 18:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasovalo 27 lidí) 05.01.2013 20:04
Marko Čím víc článků o tomto pánovi čtu, tím mám… »
» TunniQ (Hlasovalo 19 lidí) 05.01.2013 23:10
jojo, měl to rovnou napálit do Alonsa, kterej… »
» Ferda (Hlasovalo 14 lidí) 05.01.2013 21:25
Pokud skončí převaha Grglavek nad ostatními… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Vůbec nechápu, o čem tu mluvíš. Strategii gum mají většinou stejnou. Zajíždí často kolo po sobě do boxů. A první stint na měkkých a poslední na tvrdých mívá většina špičkových týmů ve většině závodů. Co se ti na tom zdá špatného? Je to celkem logický krok. A poruchy? Zkus se podívat, kolik nedojel závodů SV a kolik MW. Že 2x Markovi odešel KERS když byl daleko za Vettelem a daroval body Alonsovy asi těžko byl záměr RB. 20

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • formulka123

          89.111.103.XXX
          První stint na měkkých a druhý na tvrdých je vcelku obvyklá volba, ale pokud mají pitstopy dva, tak skoro vždycky dostane Mark na poslední stint tvrdší a Vettel obvykle dostává měkký. Nevím, proč to takhle dělají, třeba mají nějaký dobrý důvod, který je nám skrytý...
          S KERSEM měl Mark problémy skoro celý rok 2011 a vloni to bylo taky víckrát, než 2x.. asi to tak nesleduješ nebo sleduješ někoho jinýho.. 04

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            pokud se jezdi na 2 pitstopy a oba jedou cca stejny zavod bez nejakych nenadalych okolnosti tak jsem si teda nevsiml, ze by Seb pravidelne dostaval na treti stint mekci sadu a Mark tvrdsi.

            U Marka ale dochazi ke zmenam strategie podle me taky proto, ze v kvalifikaci neni tak rychly a na startu se casto propada az nekam na konec prvni desitky a kdyz ma stejne nastavene auto jako Seb, ze muze tezko predjizdet tak zacnou kombinovat se zastavkami. Ze to obcas nevyjde ale neni podle me vina pouze tymu, ale casto si za to Mark muze sam tim, ze se po startu propadne klidne i o 5 pozic a ocitne se za pomalejsimi vozy, ktere ale nemuze predjet.

            + 8 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • formulka123

              89.111.103.XXX
              No jo, no.. starty má Mark moc špatný, o tom žádná... ale taky není úplně jistý, čím to je 07 Moc se mi nechce věřit, že by po 200 GP neuměl odstartovat. Lépe řečeno, tak často neuměl odstartovat :-) Už jsem to tady psala.. na Markových stránkách jsou často dotazy, co se stalo a jeho websiter odpovídal, že je to otázka pro RB..

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Pokud si pamatuji, pak systém měkká-tvrdá-měkká se téměř nepoužívá. Ano stalo se, že jel Mark na měkká-tvrdá-tvrdá a Seb na měkká-měkká-tvrdá. Proč? Jednoduchý, protože Seb zajel v Q1 a Q2 tak rychlé kolo, že už nemusel vyjíždět podruhé. Na rozdíl od Marka, který si musel čas často ještě zlepšovat. Z toho vyplývá to, že měl Seb často o jednu sadu nepoužitých měkkých víc než Mark. Ono je dobré taky sledovat, kdo kolik jakých gum ještě má k dispozici, pak spíš pochopíš zvolenou strategii. 03 Taky záleží na pozici, když se Mark za někým vozí několik kol, pak je vhodné zajet do boxů tak, aby po přezutí všech byl o nějakou pozici výš. Rozhodně jsem si nevšiml, že v tom RBR loni nějak zaostával, na rozdíl třeba od Mclarenu.
            Anbo s KERSem měli problémy v roce 2011 hodně, ale bylo by dobré sledovat, že je měli oba. Letos už to nebylo moc, ale jestli to bylo 3x nebo 4x, pak se omlouvám. Každopádně většinou v situacích, kdy Mark Seba nijak neohrožoval, spíš to Sebovi uškodilo. Viz Korea.Pokud by chtěli Marka schválně brzdit, je MNOHEM jednodušší způsob konkurenční stáje, kdy jednoznačně pomůžou POUZE tomu kolegovi. Říká se pak: "ten za tebou je rychlejší než ty, rozumíš tomu?" 03

            + 9 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              Tak že je Webber lepší jezdec jak Vettel tady asi ani nikdo nechce tvrdit, ale je fakt, že díky dvoum penalizacím za výměnu převodovek, vcelku pravidelních poruch KERSU a kolizím na kterých nenesl žádnou vinu bodový odstup od Vettela nepřiměřeně narostl na cca 100 bodů. Je sice pravda, že KERS se mu porouchal téměř výhradně v době kdy Vettela neohrožoval, nikde však není předem dáno, že by ho později v závodu ohrozit nemohl, o strátě vlastních bodů ani nemluvě...

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                93.99.87.XXX
                Ja taky netvrdim, ze zadnou smulu nemel. Me jen vadi, kdyz je to podavano tak, ze ma poruchy jen Mark a ze to musi byt umyslne. Mark mel poruchovejsi KERS, Seb zase alternator. Mark prisel o nejake pozice kvuli prevodovce, Seb kvuli spatnemu tankovani. Pocitat kdo z nich prisel o kolik bodu temito zalezitostmi nedava moc smysl. Nejaky vyrazny rozdil v tom neni. Ja si nemyslim, ze je Seb nejak vyrazne lepsi,ale Markovi nikdo schvalne auto nekazi. Nic vic.03

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.102.44.XXX
    Pořád se naváží jen do ferrari a ti sou aspoň upřímní, mají svou 1a 2 ale sodovkáři a prodavačikoberců budou stáletvrdit že oni ne. No a už je to venku, webr je dobrej ale neposlušnej tak bohužel asi opravdu v r.2014 u sodovkářů skončí. Nahradí ho člověk který bude mět ve smlouvě že bude ukazováka respektovat a poslouchat. Jinak si na něj plačka ukazovák došlápne apujde taky z kola ven. No, bravo hoši, hlavně že jste konečně tak upřímní a dávám vám za to palec nahoru. 01 11

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    88.146.182.XXX
    nic se nezmní myskím že se nic nezmění,Seb získá další titul a bude rád za dobrou a odevzdanou týmovou dvojku01 ,tak jako u ferrari Alonso-Massa,MCS - Barichelo

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      78.102.229.XXX
      Webber teda neni moc "odevzdaná" nebo spolehlivá týmová 2,to i přesto,že mimo roku 2010 ho každej rok Vettel v pohodě drtí.

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.224.XXX
        Nedrtil ho v roce 2009, nedrtil ho v roce 2010 a nedrtil ho ani do poloviny letošní sezony - drtil ho 2011 a loni v druhé polovině ho drtily spíš okolnosti, které mu zničili hodně závodů (porouchaný KERS, penalizace za výměnu převodovky, Grosjean, kolize...) Kdyby nebyl Webber dobrý jezdec, tak by nemohl mít v podstatě vyrovnanou kvalifikační bilanci s jezdcem, který je na jedno kolo považovaný jedním z nejrychlejších...

        + 11 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          V roce 2009 to sice nebylo tak výrazný,ale prostě 14,5 bodů je celkem dost a i kdyby měl Webber závod na víc,tak by ho stejně nedal. Loni ho dával slušně,počítá se celej rok a tam byl bez debat lepší Vettel - sice měl Webber smůlu,ale i tak dal v 2.polovině jen 2x bednu.
          A je sice pěkný,že k kvalifikacích je Vettelovi vyrovnanej,ale je to k ničemu když to pak nevyužije v závodě a hned po startu nějakou tu pozici ztratí.

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000745

            uzivatel000745

            89.111.103.XXX
            Tak ve 2009 byl Mark po úraze, nemohl se přes zimu připravit, v podstatě až do teď jezdil se šroubem v noze a uprostřed sezony měl další operaci.. vzhledem k tomu na Vettela moc neztrácel a kdo ví, jak by to bylo, kdyby byl v pořádku..

            A k těm dalším sezonám... ty zapomínáš na to, že nezáleží jenom na jezdci, ale mnohem víc na tom, jak si to dirigují ze zídky.. Vloni jsme hodněkrát viděli, že s dobrou strategií se dá vyhrát i s pomalejším autem. Ale musí tam být ten zájem, aby pilot vyhrál a ne, aby dojel za kolegou 20

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Zix.

              Zix.

              78.102.229.XXX
              Za tu nehodu si ale může jen on sám. Víc k tomu neni co dodávat.
              A nezdá se mi,že by měl Vettel lepší strategie,kdyby je měl Webber ta strašný,tak by nehrozilo aby víckrát do roka vyhrál.03

              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • formulka123

                89.111.103.XXX
                Má je strašný, obzvlášť když je v celkový kvalifikaci před Vettelem 17 a bohužel je nemůže moc ovlivnit.. Za nehodu si může sám, to jo, jen jsem chtěla říct, že zřejmě nemohl jezdit naplno.

                + 4 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Už to tu zmiňuješ po několikáté, ale pořád jsem nečetl, kde měl Webber horší strategie. Naopak ti jeden příklad dám. Poslední závod v Brazílli měl Mark strategii o dost lepší. 03

                  + 7 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • formulka123

                    89.111.103.XXX
                    Já už nevím, co se dělo v kterým závodě, musela bych si to znovu pustit, ale vím, že vždycky rostu, když vidím, co s ním zase dělají 07 A nejvíc mě štve, když to pak Mark ještě obhajuje, i když z řeči těla je vidět, co si o tom myslí, holt musí být loajální, aby nevypadal, že se vymlouvá 07
                    Nejhorší strategii měl vloni v Maďarsku, když vyjel na tvrdých gumách a do boxů ho zavolali jedno kolo po ostatních, kteří jeli na měkkých atd, nechce se mi to znova rozebírat... Kiaron mi připadá jako vyděšenej zajíc, který se bojí šéfů, aby neměl průšvih, kdyby Mark zajel moc dobře.

                    + 3 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Mám jednu geniální myšlenku. Jestli to neobhajuje proto, že ta strategie nebyla špatná. 04 Mark mi přijde jako jeden z "nejdrzejších" pilotů, proč by zrovna tohle nezmiňoval?
                      To, že někomu někdy odejdou tvrdé gumy stejně rychle jako měkké se stává. Zeptej se na to Buttona, má s tím také zkušenosti. Nebo to dělá Mclaren taky schválně? 03
                      Dávat někomu schválně špatné auto je tak blbý nápad, že ho nikdy nepoužili ani ve stájích jako je HRT. Je několik způsobů, jak dostat jedničku na špici a nemusí zbytečně přicházet o body v PK a o miliony.

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • formulka123

                        89.111.103.XXX
                        A nebo jsou si v RB natolik jistí, že to risknou 04 když jim bude Vet vyhrávat, tak jim "2" stačí na 4 až 5 místě.. 03 Já vím, "trochu" přitažený za vlasy 12

                        Ta preference jednoho na úkor druhýho mě štve v každým týmu a koneckonců v každým sportu. Tak ať se soutěží jen o PK a bude pokoj.. nebo ať má každý tým jen jednoho jezdce.. Proč by měl někdo ze sebe nechat dělat blbce, nikdo tam nejde proto, aby někomu posluhoval

                        + 4 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Přitažený za vlasy to trochu je, protože PK si zajistili až předposlední závod a jedná se o moc peněz na to, aby to dělali jen kvůli nějakému pocitu dominance jedničky.
                          Taky bych byl raději, kdyby měli vždy oba piloti rovné šance. Ale je to opět o penězích, protože titul jezdců se v reklamě uplatní víc. Zakázat režii nemá smysl. Vždycky se nějak obejde, jak se to dělalo dřív. Jde jen o to, co všechno jsou týmy schopné dělat na úkor dvojky. Pro mě čím míň, tím líp. Ale úplně stejný přístup nemají snad nikde. Vždycky jsou někde větší a menší sympatie, tak jak v životě u každého. S tím se prostě musíme smířit.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama