DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher: Proč je dnes F1 mnohem vyrovnanější

Současná Formule 1 je podle Michaela Schumachera podstatně vyrovnanější než před několika lety, kdy si vyjel sedm titulů mistra světa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher: Proč je dnes F1 mnohem vyrovnanější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 09.01.2013 13:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 03.01.2013 18:58
Tak uvedeme na pravou míru rok 2003. V Brazílii… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 03.01.2013 10:43
Typický pohled zaujatého schumacherovce.12»
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 03.01.2013 12:48
Co se týče testů, tak třikrát více nenajezdil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Nasir

                          188.175.176.XXX
                          Ano, s tou jeho diskreditací máš pravdu, tam se ho Ferrari zastalo, ale to byl podle všeho jednorázový obchod. Oni měli s Mosleym spory ohledně nějaké kraviny, kterou chtěl Mosley zavést do F1 (teď si nevzpomínám, o co přesně šlo). Tak Ferrari využilo téhle kauzy a nabídlo Mosleymu podporu výměnou za to, že tu kravinu stáhne a nebude ji prosazovat. Určitě v tom nebyli sami (Williams se za něho taky postavil, čistě obchodně), ale vadilo jim to nejvíc.
                          Následně jim to ale nijak nebránilo spojit se s ostatními a vytvořit nátlat, aby Ecclestone ustoupil a neoblíbený Mosley z FIA vypadl. Týmům šlo vždy v prvé řadě o svůj prospěch a byly pro něj ochotny občas dělat obchody i s někým, koho neměli rádi jako právě Mosleyho. Jediný tým, který by s Mosleym asi žádnou jednorázovou dohodu neuzavřel, byl McLaren, protože tam ta nevraživost s Dennisem přerostla určité meze.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • ja

                            95.103.77.XXX
                            Myslím, že tam vtedy išlo o striktné zavedenie finančného stropu. Ale tiež, nie som si úplne istý.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • ja

                  95.103.77.XXX
                  ....ešte so zabudol pridať zákernosť, podvody a iné špinavosti!!!!

                  + 5 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Typický pohled zaujatého schumacherovce.12 Když Schumi vítězil, tak z důvodu jeho nesporných jedeckých kvalit. Když prohrál, tak proto, že soupeři měli lepší auto. Automaticky přehlížíš a degraduješ jeho stájové kolegy do pozic podprůměrných autsaiderů. Opačnou argumentaci (Schumi vítězil díky nejlepšímu autu a prohrával s lepšími piloty), neuznáváš
            Jak je ale možné, že ten geniální pilot(ne-li nejlepší z celé historie), po svém návratu do týmu, jenž byl nástupcem mistrovského Brawnu, najednou dostává na frak od svého stájového kolegy (kterému zapomněli dát do smlouvy roli dvojky)? A nejen to, dostává na frak i od opravdu průměrných pilotů ve startovním poli s průměrnými auty?
            Naprosto jednoduše. Jeho genialita byla jen nafouknutá bublina, která rychle splaskla, když se dostala do konkurenčního prostředí, bez možnosti čerpat z výhod ať už materiálových, nebo z neobvyklé náklonnosti komisařů.
            A také od tud ten tvůj nejlepší pilot po třech letech zdrhnul, ani za sebou nestačil zavřít vrátka.
            Jak píše "ja", možná Bernie a mocní okolo usoudili, že v době krize nastal čas, kdy by měl Schumacher splatit veškerou tu náklonost a své tituly. Nahodili udičku a nechali ho vykoupat.

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              hm, kdyby sis uvědomil, že v době své největší slávy najezdil v testech cca 3x víc kilometrů než v závodech, tak bys takhle neplácal. Schumacherův návrat byla chyba. To co on potřeboval ke své výkonosti už nemohl dostat, navíc věk taky nezastavíš

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Co se týče testů, tak třikrát více nenajezdil Schumacher, ale Badoer. Ale v jeho případě to nebylo třikrát více, ale stokrát více, než v závodech.18 18

                + 6 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Jelda

              46.13.48.XXX
              Vše na co se ptáš jsem ti už párkrát napsal.....nebudu ti to zde pořád vypisovat.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.147.XXX
    rosberg mal byt statista pri velkom geniovi tak preco sa rozobera vsetky mozne priciny neuspechu len nie to ze sumacher nevedel jazdit ani tak dobre ako rosberg

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.99.244.XXX
      Lebo rosberg(blondínka) je od začiatku karieri štatista z pár zableskami

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        95.103.77.XXX
        18 Nemyslíš, že práve porážka od štatistu tri roky po sebe, evokuje pochybnosti o Schumiho kvalitách a vrhá veľmi špatné svetlo na jeho úspechy?03

        + 12 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.29.99.XXX
    Souhlas s Michaelem. Přeji mu v další etapě života vše nej. Ač nebyl vždy svatý, pro mne zůstane jedním z velikánů tohoto motorsportu!!! 03

    + 21 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama