DISKUZE K ČLÁNKU Vrátí se jméno Brabham do F1?

Slavný tým Brabham, dvojnásobný vítěz Poháru konstruktérů, který v roce 1992 zmizel ze scény, by se možná mohl do F1 vrátit. Říká to David Brabham, syn zakladatele stáje, Jacka Brabhama.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vrátí se jméno Brabham do F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 03.01.2013 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovalo 11 lidí) 01.01.2013 14:15
Brabham Pokud by to ved David nebo někdo z… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 11 lidí) 01.01.2013 14:33
Přesně tak, koupit si slavnou značku a nemít s… »
» Zix. (Hlasovalo 6 lidí) 03.01.2013 11:51
Brawn mě tehdy popravdě taky dost zklamal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Přesně tak, koupit si slavnou značku a nemít s ni jinak nic společného je dle mého skromného názoru jen na parazitování na její dávné slávě.
    Pro mne to co se dnes nazývá Lotus je stále jen auto s kosouhelníkem a pan Chapman se musí obracet v hrobě.
    Bohužel je smutné, že současná F1 je nastavena tak, že je prakticky nemožné začít třeba s jedním autem a postupně budovat značku jako bývalo kdysi. Tak poblbany pravidla bylo opravdu uměním vyrobit. Na jedné straně se stále mele o nutnosti šetřit a na druhé straně se vymýšlí ptákoviny které vše extrémně prodražuji. Vyhazuji se třeba stovky milionu na to, aby si každá stáj v tunelech ofoukávala průvany aby byli o desetinu rychlejší a místo sportu je to o tom, kdo má lepší computery, trenažéry a lépe pochopí černé bazmekty na pár kol.
    Jen se děsím, až se toto naplno dostane do motorek. Tam naštěstí mají šéfové zbytky zdravého rozumu a racionálního uvažování, i když nejvyšší třída MotoGP začíná být také zatraceně nudná.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Brabham Pokud by to ved David nebo někdo z rodiny,tak by se dalo říct,že se Brabham opravdu vrátil a né jako u Lotusu.
    Docela by mě teda taky zajímalo jak by se chtěli vrátit,max. že by koupili HRT nebo jejich práva na rošt a nebo FIA kdyby vybírala zas nový týmy.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Souhlasím s tvojí myšlenkou. Též se mi nelíbí způsob jakým byla značka Lotus vrácena do F1 (včetně sporu Lotusu s Renaultem-Lotus, kdo je Lotusovatější).
      Na druhou stranu, když srovnám značku Brabham s McLarenem, tak obě tyto značky vznikly jako týmy bývalých úspěšných pilotů. A v dnešní době nikdo z potomků Bruce McLarena tým McL nevede. Tak že, proč by nutně musel vést David tým Brabham? Nejférovější by pro mne bylo, kdyby někdo z rodiny tým vlastnil. Ale obávám se, že na to v dnešní době nebudou mít peníze. A tak nejspíše zase za úplatu poskytnou někomu práva na používání značky. A my tu budeme opět zpochybňovat tým Brabham. Bohužel.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.229.XXX
        Vůbec netušim jak na tom sou a jestli by na to měli,ale zas neni to tak dávno co chtěl Piquet koupit tým od BMW a taky asi málokdo do tý doby tušil,že by na to vůbec měl.03

        Brabhamové to jméno určitě nebudou chtít prodat,kdyby jo,tak by v roce 2009 nevyhrožovali tomu Formtechu soudem.03

        K Lotusu - jak píšeš tak s tim McLarenem nebo i trochu Ferrari je to to samý,protože ty týmy jen nepřestali existovat na rozdíl od jinejch,ale jinak nemaj společnýho s původním Ferrari a McLarenem skoro nic.
        Proto sem taky tak trochu "hájil" Lotus v roce 2010,pak sem ale začal fandit týmu Lotusu Cars(ten je tak trochu nástupce,ale má jinýho majitele) - nebudu to nějak řešit,jen tím Fernandes dokázal,že mu jde jen o prachy(viz třeba ted jak obnovuje s Renaultem automobilku Alpine). Porušil totiž jasně smlouvu a pak chtěl proti němu jít i David Hunt.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Brabhamové u mě dost stoupli, když neprodali a naopak ještě byli ochotni soudně hájit jméno-značku.01
          Jinak, je pravda, že někteří bývalí úspěšní piloti jsou za vodou. Ale podle mě by Brabhamové museli mít mnohonásobně více, než je prodejní cena týmu. Protože musí ještě investovat do budování týmu, vývoje atd. kdyby si nechtěli utrhnout ostudu. (Spekulace, jaká se povedla Brawnovi, se už těžko někomu povede.)
          Ano, jak jsi napsal, jedině Ferrari, McLaren a ještě bych nerad zapomněl na Williams, patří mezi tradiční značky v F1. A pokud některá značka zanikne, neměl by mít možnost nikdo s dostatkem peněz parazitovat, na jejím jméně. Fernandes si mohl klidně založit např tým Fernendes cars a závodit s ním. Souhlasím s tebou, že mu jde jen o rychlou popularitu a o peníze. Takové týmy zpravidla moc dlouho nevydrží, což je mi docela líto, protože jsem Kimiho fanoušek.05

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.229.XXX
            S tim co si napsal souhlasim,alle nějak nechápu o jakou spekulaci jde a co má Kimi společnýho s týmama co tam sou kvůli prachům a popularitě? Protože je Kimi oblíbenej a "každej" by ho chtěl do reklamy?

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Hm, napsal jsem to dost nesourodě. Jedna myšlenka přes druhou. Odděloval jsem to odstavci, ale náhodou mi to vyšlo tak, že odstavce nejsou moc k rozeznání.

              Spekulace: podle mne Brawn "koupil" Hondu více-méně ze spekulativních důvodů, když do vývoje příliš neinvestoval a za rok se týmu zbavil. Navíc, když ten jeho tým byl úspěšný. Nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Takto se chovají obchodníci, nikoliv nadšenci automobilismu.

              Kimimu fandím od doby, kdy skončil Mika. A společného má s nejlotusovatějším Lotusem to, že za ně jezdí. O jeho oblibě a reklamě pro Lotus jsem nijak neuvažoval, protože si myslím, že ho mají především k závodění.Zrovna Kimi na PR akce není. Tak že reklama se u nich musí dělat jinak. Vyjádřil jsem pouze to, že budu zklamanej, kdyby to Lotus "zapíchl" z důvodu, že nebyly naplněny spekulantské požadavky dostatečného výdělku. A Kimi musel odejít od rozdělané práce jinam, když docela dobře začali.03

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zix.

                Zix.

                78.102.229.XXX
                Brawn mě tehdy popravdě taky dost zklamal,protože to s tim svym týmem hodně rychle vzdal. Ale nejspíš pochopil rychle realitu,že to prostě bez většího investora sám dlouho neutáhne a proto nehledal moc sponzory,jako spíš rovnou novýho majitele. A sice se o tom těžko spekulujce u něj jestli na tom chtěl vydělat,ale vydělal určitě hodně pokud ten tým dostal zadarmo nebo za nějakou malou částku a pak ho slušně prodal.

                Ke Kimimu - majitel Lotusu o něj měl zájem už za dob Renaultu a oni ho spíš chtěj spíš jako jezdce. Už to že za ně jezdí jim přinešlo velkou oblibu. Pamatuju jak v roce 2011 Lotus Cars každej nenáviděl a byl na straně Fernandese,pak příde Kimi a najednou jim každej fandil.11
                ...takže skvělej tah od Lotusu a mě se potvrdilo jak málo fanoukům stačí,aby od nenávisti přešli "k milování" toho týmu

                + 6 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Ok, souhlas. Tady se spolu nepohádáme 18
                  Jen jedna poznámka k tvému názoru na fanoušky a jejich vztahu k Lotusu.
                  Já se považuji za dlouholetého fanouška F1. Vždy jsem fandil pilotům, nikoliv týmům. A proto jsem vždy "přestupoval" se svým oblíbencem k týmům, za které jezdil. A to i v případě, kdy jsem s tím měl jistý problém (např. k Ferrari, které jsem od malička nemusel). A jak jsem napsal, nesouhlasím s tím, jak skupina vlastnící název Lotus k této značce přišla. Ani tento Lotus neuznávám a nikdy nebudu uznávat, jako pokračovatele Chapmanova Lotusu, i kdyby si k tomu černozlatému zbarvení stokrát napsali ještě JPS. Přesto jsem Kimiho fanoušek i v této káře. Ale fandím Kimimu, nikoliv Fernandesovi.03
                  Možná nejsem sám, kdo to takhle má. Proto se ti může zdát, že nás hodně fanoušků Raikkonena převléklo kabáty a ze dne na den jsme ztratili charakter.04

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          88.212.36.XXX
          Zix, popremyslaj nabuduce, nez zacnes nieco pisat. To, ze Piquet chcel kupit tim od BMW este ale vobec neznamena, ze by ho kupoval za svoje peniaze. Existuju ludia, ktori si hovoria investori. A druha vec je to, ze vzhladom na to, ze ani nedoslo k serioznym jednaniam, tak je to skor len usmevna prihoda, nez argument do diskusie, pretoze to evidentne ani jedna strana nemyslela vazne.04

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.229.XXX
            Já vůbec netušim jestli by to koupil sám nebo s někym,jediný co sem čet je,že to chtěl koupit on. A popravdě vůbec netušim jak se Piquet nebo jiný bývalí piloti maj,ale nedivil bych se kdyby měli takový prachy - stačí dobře investovat a můžou mít mnohem víc než si vydělali.
            Mimochodem Piquet neni sám kdo chtěl tým,třeba Villeneuve,ale taky sem neslyšel že by měl nějakýho společníka(až později Durango,u kterýho to bylo dost divný když rok předtim neměli na GP2). Jen co vim,tak Campos měl mít údajně společníka nějakýho Araba,ale asi nebyl dost prachatej nebo nevim proč ten tým musel zachránit Carabante.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.178.XXX
    To by bylo skvělé vidět tým Brabham ve formuli 1. 01

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama