DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Schumacher se neměl do F1 vracet, Hamilton na jeho odchod neměl vliv

Michael Schumacher se podle Bernieho Ecclestona při zpětném pohledu neměl do Formule 1 před třemi lety vracet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Schumacher se neměl do F1 vracet, Hamilton na jeho odchod neměl vliv

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.12.2012 00:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 15 lidí) 06.12.2012 09:46
Bylo dobře že se Schumi vrátil. Aspoň byl kopec… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 06.12.2012 10:55
Schumi se měl vrátit do Ferrari a měl by o… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 08.12.2012 09:47
Vůbec nic jsi nepochopil a jak se zdá, tak ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jelda

46.13.48.XXX
Nenamlouvej mi tady,že se i přes to,že je někdo týmová dvojka nesnaží dostat z auta maximum.....to je totiž nesmysl.Massa mi spíš přišel letos,že po větší část roku neuměl dostat z auta maximum narozdíl od Alonsa,který se od Japonska dostal pod tlak a už nejezdil to co od začátku sezony po letní přestávku. + je i možné,že nové úpravy které Ferrari nasazovalo Alonsovi moc nesedli a naopak Massovi pomohli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Dobře. Tak ti to napíšu opačně. Myslíš, že letos na tom nemohl být Schumi bodově lépe, než Rosberg? Kdyby to měl Rosberg (tak jako Irvine a Barik) ve smlouvě? Já jsem přesvědčen, že určitě ano. A to i přes různá Schumiho nedojetí. Massa byl v závěru sezóny též rychlejší než Alonso, a přesto dojížděl pravidelně za Alonsem. Protože mu pomáhal a na svůj bodový zisk nehleděl. Prakticky celá taktika a strategie začne být jiná a na trati to také jinak funguje, když kolega musí jet ve prospěch své jedničky. Na nějaké snahy, o to dostat z auta maximum, klidně zapomeň. To je prostě blbost, když je prioritou, pomoci jedničce k více bodům, než mám já a soupeři.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
tak teď už jenom odpověď k Irvinovi a Barikovi......i přes to,že tam nastupovali jako týmové dvojky,myslíš že se nesnažili z toho auta dostat více jak Schumi? Tak jako tak byl prostě Schumi rychlejší než oni dva.....o opaku mě prostě nepřesvědčíš a jinak ze začátku jsem F1 sledoval jenom v televizi a občas jsem si něco přečetl v novinách apod......až později jsem se začal více zajímat o F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Sanco

83.208.84.XXX
Odin to myslíš vážně že Schumi je nejvíce protěžovanej jezdec v F1 ?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mluvíme každý o něčem jiném. Nijak nenapadám tvé srovnání letošní sezóny Rosberg/Schumi. Jen mi připadá, že když jsi v tomto případě schopen takovéto "hlubší" analýzy, pak napíšeš o Barikovi a Irvinovi něco takového. Letos a i loni měli oba piloti Mercedesu povoleno mezi sebou závodit, proto mohli mít vyrovnané některé aspekty. U Ferrari tomu tak ale nebylo. Tam bylo už před sezónou jasné, jak to mezi týmovými kolegy dopadne. Opravdu je vidět, že jsi tuto dobu buď vůbec nezažil, nebo sledoval jen jako obdivovatel Schumiho, bez jakýchkoliv informací okolo.
Netvrdím, že Schumiho považuji za parazita, jen že mi to tak logicky vychází. Ani ty, ani já totiž nemáme dostatek relevantních informací, abychom mohli něco takového tvrdit, ať už v kladném, či záporném pohledu na Schumiho. A co se o něm povídá, neberu až tak vážně. Dokážu ti tu nashromáždit kladné, ale i záporné názory od lidí, kteří s ním spolupracovali.
Srovnání Jágr/Schumi neber zas tak vážně, napsal jsem, že to kulhá a jsem si toho vědom. Však ani Schumi nebyl nikdy u Merglu sám, též tam měl špičkové konstruktéry a některé lidi se kterými dosáhl na své úspěchy u Ferrari.
Většinu tvých názorů beru, i když na to mám jiný pohled. Vadí mi jen jak jsi rychle hotov s Irvinem a Barikem. tak to prostě nebylo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
Tak pokusím se to více rozvinout pokud jde o to srovnání Irvine/ Barrichello a Rosberg.......Schumi byl ve všech aspektech lepší než jeho týmový kolegové u Ferrari ne jenom v bodech......zatímco když se podíváš na letošní sezonu tak Schumi a Rosberg mají prakticky ve všem remízu.....jenom v těch bodech je tam 44.bodová propast,ale tyhle body prakticky ztratil technickými poruchami,takže mám za to,že by byl bet těch potíží někde kolem Rosberga teď na konci sezony ale spíše za ním,protože Rosberg byl zrovna rychlejší když to auto za něco stálo a nahrabal si víc bodů,ale na závody jinak 10:10 a i v kvalifikacích 10:10......to je podle mě to nejlepší srovnání bez ohledu na formu auta během roku......Jágrovi je teď 40.let/brát naší ligu jako měřítko nelze úplně vážně zvláště potom co Kladno je pořád nabíté hráčí z NHL,na mistrovství světa v Německu mu bylo 38.let......Schumi se vracel a už mu bylo 41.let a teď už mu je 43.let! Navíc Jágr neměl pauzu že 3 roky nehrál hokej,to se prostě nedá porovnávat.......pokud jde o přínos Schumiho k budování týmu apod. tak se stačí podívat co o něm říkají lidé co s ním kdy pracovali.....v tu chvíly nelze ho považovat za parazita jak tvrdíš......prostě teď to u Mercedesu za ty 3 roky nevyšlo navíc klíčoví lidé na vývoj auta přišli až před letošní sezonou,takže nějaké výsledky by mohli být vidět až v příští sezoně,proto mě moc mrzí že to Schumi ještě o jeden rok nezkusil,ale asi už jak tvrdí nemá tu motivaci a chce žít už normální život.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
03 Nekádruji tě. Jenom mě to tak napadlo, protože argumentuješ fér, jen s poněkud omezeným pohledem na věc. Tak jsem si říkal, že občas vycházíš z nedostatku informací, které jsi nahradil svým úsudkem po nahlédnutí do "suchých" výsledků. Jestliže jsi schopen tvrdit, že letos byli Rosberg se Schumacherem vyrovnaní (i přes propastný bodový rozdíl) a současně napíšeš, jak byli Irvine s Barikem pomalejší, (horší) v Schumiho první kariéře, tak mi to nedává smysl. Vysvětlil jsi mi to sám a já mám radost, že jsem tě skoro odhadl.12 12
Vysvětlovat mi Monako ani jiné incidenty nemusíš. Narážel jsem na doby, kdy takovéto věci Schumacherovi běžně procházely a dokonce mu procházely i jiné nehoráznosti. Když už ho FIA potrestala, tak jenom "na oko" aby mu to neublížilo.03
Schumi se sice vrátil do poněkud pozměněné F1, ale nemyslím si, že to byl jeho největší hendykep. Během pár závodů si zvykl, stejně jako letos Kimi. Ale na podmínky si nezvykl dodnes. Najednou neměl "nosiče vody", musel odvádět "černou práci" uprostřed startovního pole. A než se prokousal proti ambiciózním "nováčkům" o nějaké to místo vpřed, čelo závodu už bylo dávno v nedohlednu. Tak jako býval kdysi v nedohlednu on. Je rozdíl startovat s TOP autem z první, nebo druhé řady a startovat s autem patřícím k širší špičce z páté, nebo šesté řady. Podle mě nejlépe se s návratem vypořádal kdysi Lauda. Ten se vrátil do naprosto jiné formule (z atmosfericé do turba) a přesto dokázal ještě i zde získat titul.
Jágr/Schumi, jistě že každé takovéto srovnání kulhá. Ale já nesrovnávám výsledky, ale spíše výkony, uplatnění zkušeností, schopnost vytáhnout své týmy výše. A nebavme se o Philadelphii, bavme se o Omsku, nebo Kladnu. A pokud se ti to zdá oproti šampionátu F1 málo, tak se bavme o reprezentaci a mistrovství světa, aby byla úroveň stejná. Na všech těchto místech se "děda" Jágr projevil jako klíčová osobnost v cestě výš. U Schumachera to vidím spíše na opačný trend a trošku si pohrávám s myšlenkou, zda Schumi nebyl celou svojí kariéru jen "parazit". A v momentě, kdy nebylo na kom parazitovat, šel jeho výkon i výsledky rapidně dolů a návdavkem s sebou stáhl i tým, kde působil.05 Netvrdím, že tomu tak bylo, jen mi to logicky vychází.
Též ti tvé názory neberu a těším se na další diskuzi s tebou. Někdy.11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000908

uzivatel000908

109.80.139.XXX
zřejmě tě vážně žere že někdo je natolik komplexní a dokáže si vytvořit podmínky pro sebe vyhovující
pár technických poznámek ferari před příchodem šumáka a lidí které si tam přetáhl jedenáct let titul nevyhrálo dostal příležitost a společně dokázali to co dokázali mimochodem třeba montoya a další byly rychlejší jak šumák a k čemu mu to bylo
srovnávat alonsova vítězství s rosbergovýma11 je to samé jak srovnávat počet pohárů konstruktérů ferari a třeba toro rosso jak jsi řekl lidská hloupost je neomezená
...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
k tvému prvnímu odstavci: F1 sleduju pravidelně od roku 2000,předchozí roky jsem si dohledal zpětně v záznamech......Irvina nevím proč řešíš,ten prostě na Schumiho nestačil a v roce 99 bylo prostě už Ferrari velmi dobré,takže asi tak.....pokud jde o Barrichella je to celkem podobné jenom Barik byl o něco málo rychlejší,toť můj pohled na ně.

K druhému odstavci: V Monaku 2010 to bylo správně využitá díra v pravidlech,signalizace také byla správná tj. za SC čárou zelená vlajka,bohužel bylo tu i pravidlo,že se nesmí v posledním kole za SC předjíždět už......k tomu kde narážíš na extratřídu kterou měl Schumi předvést -> asi ti není divné když se vrátil a musel do toho prakticky skoro hned naskočit do nové generace formulí,kterou už předtim všichni ostatní zažili v roce 2009? Byl o rok pozadu a projevilo se to v prvním roce......porovnávat Jágra se Schumacherem dle mě není moc objektivní už jenom proto že hokej je kolektivní sport a pokud hraješ většinou v první,druhé lajně tak se taky jinak hraje a roste i počet kanadských bodů navíc Jágr měl i to štěstí v prvním roce NHL,že Philadelphia byla po větší čast ligy tak do toho 5.místa v konferenci,takže to šlapalo.

Ale je to tvůj názor,já ti ho neberu......já si zase o tom myslím svoje a tím bych to završil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Rosberg taky nastoupil do Mercedesu jako dvojka k Buttonovi.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Asi se spolu těžko shodnem. Ty tady prezentuješ Schumiho týmové kolegy, jako nějakou druhou ligu co od něho dostávali pravidelně nakládačku. Ale už nejsi ochoten uznat, že ty nakládačky dostávali proto, že ho jednoduše pouštěli, nebo na něho neútočili a kryli mu záda s úkolem spíše soupeře brzdit. Je zajímavé, že letos vidíš Schumiho s Rosbergem i přes obrovský bodový rozdíl vyrovnaně, v případě daleko těsnějších rozdílů s Irvinem, Barikem a Massou, vidíš Schumiho jako daleko rychlejšího.18 Přitom např. takový Irvine ztratil titul v 99' s Hakkinenem, jen o pouhé dva body. A to požíval výhod jedničky pouze polovinu sezóny. Kdyby ve Španělsku nepřepustil pozici Schumimu a ve Francii nemusel krýt Míšovi záda (rozdíl v cíli mezi oběma 1.sec), měl titul on. A to ho ještě v Kanadě Coulthard sejmul a on musel dohánět ztrátu na čelo. V GB bylo jasně vidět, jak Schumiho pouští, ale ten to nezvládl a rozlámal auto i sebe. Zkrátka já jsem přesvědčen, že kdyby byla ve Ferrari obrácená priorita pilotů, (Irvine, nebo Barik č.1 a Schumi č.2) tak tituly získali jak Irvine tak Barricello a ty bys tu pěl chválu na ně. V roce 2004 byl ve většině závodů 1.MSC, 2.BAR, co bránilo prohození pozic? Dohodnutá týmová režie. Kdyby totiž Barik byl č.1 a Míša č.2, tak by také v tomto pořadí končili. Chápu, že někdo musí být první a někdo druhý, ale vadí mi, když dohodnuté pořadí przentuješ, jako "že Schumacher byl vždy rychlejší"18 To je nesmysl svědčící o tom, že jsi zaujatý, nebo usuzuješ pouze z výsledků a ty sezóny jsi ani nezažil.
Souhlasím, že se Schumacher vrátil do jiné F1. Jen na to mám odlišný názor. Ta F1 je jiná právě prostředím, nikoliv jen nemožností testovat. V dnešním prostředí ho nikdo nešetřil. Např.když zkusil v Monaku 2010 při dojezdu za SC využít chybné signalizace komisařů a polepšit si o nějaké místo, dostal flastr, že spadnul mimo body. Nebo, když to letos zezadu napálil do Senny, také dostal flastr jako kdokoliv jiný. A prohlásit ho vítězem závodu, aniž by projel cílem a byl odmávnut, vůbec nepřichází v těchto podmínkách v úvahu.18
Zákaz testování logicky musí každému vynikajícímu pilotovi pomoct, protože se omezují technické výhody. Právě v těchto třech letech měl Schumi dokázat, jaká je oproti ostatním extratřída, která dokáže za víkend během tréninků nastavit optimálně svůj vůz a s ním pak porazit zbytek pole, jak se o něm tradovalo. Ale opak byl pravdou. Schumi vždy těžil jen a jen z výhodnějších podmínek, lepšího technického vybavení a podpory svých týmových dvojek. Rovnocené podmínky mu nevyhovují a stává se průměrným pilotem.
Když srovnám "dědu" Jágra a "dědu" Schumachera, tak k Jágrovi mám větší respekt vzhledem k tomu jak si oba počínali(jí).14

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
Tak Irvine dostával od Schumiho pravidelně nakládačku a to kolikrát rozdílem třídy(pravda mohlo tam párkrát sehrát roli nové díly,ale ne pořád).....to samé s Barrichellem ikdyž on byl mnohem lepší než Irvine.....můj názor na to je jasný: Schumacher byl vždy rychlejší než jeho týmový kolegové až do jeho návratu kde bohužel ten návrat Schumi podcenil ve smyslu že už je to jiná F1 než když odcházel.......narážím tím na nemožnost testování.To kdyby bylo možné tak jsem naprosto přesvědčen,že hodně toho by bylo jinak(zhruba o rok posunuté dopředu jak z výkonů Schumachera tak Mercedesu).Schumi by podávál výkony z roku 2011 už v roce 2010 a ty letošní už loni.....no a letos si myslím,že bysme už na dráze viděli toho starýho Schumiho jako kdysi a i Mercedes by určitě byl někde jinde výkonnostně,bohužel testovat se nemohlo a tak to bylo takhle.I přes to si myslím,že Schumi si počínal dobře na to,že se vrátil v 41.letech do prakticky jiné F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jo, chlapci máte mě přečtenýho.18 Taky vím, že souboj s lidskou hloupostí a omezeností nemůžu nikdy vyhrát. Ale neměl by se nikdy vzdávat, aby hlupáci nenabyli přesvědčení, že mají pravdu, když jim nikdo neodporuje.11

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Vůbec nic jsi nepochopil a jak se zdá, tak ani nepochopíš.
Diskuze s Tebou je zbytečná ztráta kalorií.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mynona

78.102.182.XXX
No ty si taky pěkný iqoň. Napíšeš doslova "Proto jsem rád, že je dnes zákaz tankování. " a pak se odvoláváš na minulost.Už si zjistil, že dnes se jezdí kvalda s minimem paliva :D Tohle už je od tebe demagogie největšího kalibru a usoudil jsem, že diskuse s takovými demagogy je jen zbytečné utrácení času.Jsem rád, že nejseš fanouškem Šumiho :D

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
OK. Možná můžeš mít pravdu a Hamík to s Rosbergem projede. A nebo taky ne. Příští rok si to povíme, jestli neztratíš odvahu. Když Rosberg Hamíka porazí, uznám výjmečné kvality Schumachera. Ale když to Hamík natře Rosbergovi, ty uznáš, že Schumák byl jen nejprotěžovanější pilot v F1. Bereš?
Barik do Ferrari šel jako dvojka a věděl, co bude jeho prací. To je fakt. Ale je taky fakt, že se způsob práce u Ferrari příliš nezměnil. A stejně jako dnes Massa pracuje pro Alonsa, v minulosti Irvine, Barricello a Massa zase pracovali pro Schumiho. Občas měli i to "pomalejší auto" (např. později nové díly), ale hlavně měli úkol pracovat pro něho během závodu např. brzdit soupeře. A to se pak těžko dokazuje kdo je rychlejší.03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Trend se nezakládá na 2 závodech a 3 kvaldách.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Sám víš prd. Ještě celkem nedávno se startovalo s množstvím paliva, které zůstalo po kvaldě v nádrži do závodu a podle toho si týmy určovaly strategie svých vozů.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

46.13.48.XXX
je až neuvěřitelné kolik ocasů se vždy pod Schumiho články příjde léčit svoje minráky18

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jelda

46.13.48.XXX
To s tím Massou bylo myšleno jako minulá sezona + 1.polivna letošní........NEvím kde bereš zase ty tu jistotu,že Hamilton rozcupuje Rosberga.....aby ses nakonec neprobral ty příští rok,kdy by Rosberg držel krok s Hamiltonem ba vác ho i porážel......to že Barrichello nastupoval do Ferrari jako dvojka to věděl každý a i on sám to přijmul takže co.....navíc i když byl dvojka,myslíš si že proto snad jezdil pomaleji???Nebo že by měl jinou techniku? (myšleno pomalejší auto)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama