DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v Brazílii nastoupí bez Coanda výfuků - proč?

V Austinu nastoupil Nico Rosberg bez Coanda výfuků, zatímco Michael Schumacher měl k dispozici novější verzí. V Brazílii hodlá Mercedes učinit krok zpět: Coanda výfuky se neobjeví na žádném z vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v Brazílii nastoupí bez Coanda výfuků - proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.11.2012 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 22.11.2012 16:22
Nebo líp, nechat jim volnou ruku? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne tento verdikt zistenia zo strany Mercedesu nie je jasný,.. ...lebo ak tých výfukových plynov je moc, je ich možno nejakou časťou vyformovania kapoty odkloniť tak, aby ich bolo toľko, koľko ich má byť. Horšie by bolo ak by ich bolo málo. Treba to len vedieť a chcieť doladiť do zdarného konca, čo je niekedy dosť pracné a namáhavé, ale cesta späť nevedie a s tým sa stotožňujem aj s Rossom Brawnom, že to treba len dotiahnúť do zdarného konca a bude to vyhovovať aj monopostom tohoto tímu. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      To auto má víc problémů, které Coanda výfuky je nevyřeší. Já to cítím tak, že Mercedes nebude moct do příští sezóny nastoupit s evolucí současného vozu, jako to pravděpodobně udělají Red Bull a McLaren, kteří mají funkční a vysoce konkurenceschopný balík, ale bude muset řadu věcí úplně přepracovat.

      Spíš než na evoluci letošního vozu to vidím na od základu nové auto, na kterém využijí poznatky z letošního. Ale třeba se pletu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • f1fan

        87.197.159.XXX
        ktovie ako to vlastne je, jazdci aj tým sa celú sezónu vyjadrovali v tom zmysle, že na aute nie je vyslovene slabíá nejaká špecifická časť (ono to dokazuje aj fakt, že keď im "sadne" nastavenie tak monopost vie byť rýchly), ale že stále potrebujú vylepšovať....

        A k tomu Ross konzistentne hovorí o tom, že je zástanca postupného vývoja, evolúcie ak chceš, a teda dramatické zmeny neschvaľuje. Medzi nami, niečo na tom asi aj bude, lebo podla toho ako s tym autom stagnuju uz treiu sezonu, vyzera to, že by sa im nejaka radikalnejsia zmena celkom hodila 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    147.229.7.XXX
    výfuky Byl by technický problém udělat pravidla tak, aby výfuky končily za vozem? Ušetřily by se miliony za různé variace foukání. 17

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • m4t35

      89.103.118.XXX
      dal jsem Ti plus, ale musím to i napsat - naprosto s Tebou souhlasím :-)

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Nebo líp, nechat jim volnou ruku?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Budeš se divit, ale souhlasím s tebou. 03 Možná by nebylo špatné to zkusit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • LukySnupy

      176.107.123.XXX
      a taky se můžeš rozloučit s předjížděním.. kdyby jel někdo v těsném závěsu, tak by se mu po chvilce "spálilo" přední křídlo

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        s tebou vůbec nesouhlasím do roku 2010 byly výfuky vyvedeny vedle krytu motoru a nic se nepálílo03 Pak Newey oprašil foukaní difuzoru.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama