DISKUZE K ČLÁNKU FIA zruší neomezené používání DRS v trénincích a kvalifikaci

FIA v příštím roce omezí používání DRS v tréniních a kvalifikaci. Nebude se již moci používat během celého kola, nýbrž jen v k tomu určených zónách.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA zruší neomezené používání DRS v trénincích a kvalifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.11.2012 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovali 2 lidé) 16.11.2012 09:05
To rozhodně není špatný nápad. 01 »
» uzivatel001000 (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2012 11:40
Podle mně je to velká lobby... ... od týmů,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    90.178.240.XXX
    Podle mně je to velká lobby... ... od týmů, které se nevěnovaly vývoji tohoto systému. Já bych to zrušil úplně a nahradil bych to pár sekundama KERSu navíc pro útočníka. Kde by chtěl, kdy by chtěl. Omezený počet pro závod.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je dobré, že si to konečne FIA ujasnila,.. ...lebo mne bolo jasné hneď od začiatku, že používanie DRS bolo vymyslené preto, aby v závode dochádzalo k predbiehaniu v zóne DRS, rýchlo a bezpečne, autom rýchlejším, ktoré dostihne pomalšie, identifikuje sa v bode, ktoré mu umožní v zóne DRS otvoriť krídlo a predbiehať. V tréningoch a kvalifikácii otváranie krídla mimo zóny DRS vždy spôsobuje a od začiatku to viedlo k nepredvídanému chovaniu auta a znižovaniu bezpečnosti na trati na úkor nejakých desatín k dobru, čo sa mnohým nevyplatilo, preto tá zmena. 11

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.82.XXX
    Konečně jim došlo, že DRS nebylo určeno pro tréning a kvalifikaci, ale pro předjíždění v závodě! Konečně! Hi-tech sport ale sedí si na vedení!

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    na zóny bych se vyprdnul, stačí určit třeba použití DRS 10x za závod kde chci a jak chci a bude vymalováno, nikoho to nezvýhodní a každej to použije ke skutečnému problémovému předjetí nebo obraně

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      To rozhodně není špatný nápad. 01

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      88.102.119.XXX
      Přesně tak - když už tam tahle blbost musí být, tak by neměla nikomu dávat nezdůvodnitelnou výhodu. Proč má mít výhodu někdo, kdo má jen větší maximálku, proti tomu, kdo má lepší trakci?

      + 0 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Pleteš se, příteli, že jde o neodůvodnitelnou výhodu. Důvod je totiž prostý - nahradit silnější drag starších vozů s méně dokonalou aerodynamikou a zároveň odstranit penalizaci, kterou dává současným vozům dokonalá, ale až příliš citlivá aerodynamika při jízdě ve špinavém vzduchu v zatáčkách.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          213.192.37.XXX
          Konečně někdo, kdo to chápe 01
          Ještě doplním, pokud se vrátíme rok dva před zavedení DRS, tak si můžeme vybavit týmová rádia, kde si pilot stěžoval na to, že dojel o sekundu na kolo pomalejšího soupeře a nemůže se k němu vůbec přiblížit na vzdálenost k předjetí. Na vině byla aerodynamika vytvářející za každým vozem "dirty air", takže vůz vzadu neměl absolutně žádný přítlak, což mělo za následek horší trakci a sníženou ovladatelnost vozu. Proto nejprve z vozů zmizela všechna křidélka a následně bylo zavedeno DRS. Je to prostě kompenzace moderního vývoje aerodynamiky. Kdo to nechápe, ať si představí třeba rychlostní kanoistiku nebo veslování a situaci kde by závodník vpředu vytvářel takovou vlnu, že by ji druhý v pořadí prostě nemohl překonat, třetí by nemohl před druhého, apod.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      A k čemu to pak bude ? 10 x použiju DRS na předjetí a druhý 10 x použije DRS na obranu. Co se tím zlepší ? Akorát se to vzájemně vyruší a skutek utek.
      Třeba 10x DRS za závod, pokud je v tom okamžiku do sekundy za jiným jezdcem a je na jezdci, kdy a kde si DRS aktivuje, žádný zóny. Prostě jezdec bude muset DRS šetřit a nebude ho moci použít na obranu a bude na jeho zvážení, kde ho použije. Jedno použití by bylo buď omezeno časově, nebo do jeho zavření. Tohle má teprve smysl

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Omni

    88.103.99.XXX
    Zóny To by raději měli zakázat úplně, než aby vytvářeli další zóny.

    + 2 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama