Tým z Maranella proto o víkendu zavítal do španělské Idiady, kterou si oblíbil i McLaren, k aerodynamickým testům nových dílů. Za volant usedl Jules Bianchi, absolvent pilotní akademie Ferrari a zároveň rezervní jezdec Force Indie.
Podle španělského deníku Marca Ferrari testovalo nové zadní křídlo, jehož předchozí verze v Abú Zabí moc nefungovala, a nový difuzor, podle La Gazzetty dello Sport optimalizovalo DRS. Podle dalších španělských médií však novinek bylo podstatně více. Podle Omnicorse zkoušelo také deflektory a podlahu - to vše s cílem stáhnout náskok Red Bullu v kvalifikacích, které jsou Achillovou patou rudého týmu.
Ferrari si poblíž Tarragony chtělo při svém posledním aerodynamickém testu vynahradit čas, který měli jeho soupeři včetně Red Bullu a McLarenu na dráze v Abú Zabí během testu mladých pilotů. Ladilo poslední aerodynamický balík pro závody v USA a v Brazílii, které se jedou hne po sobě.
"Fernandovi nemusíte dát to nejlepší auto. Musíte mu dát jen takové, s nímž může s tím nejlepším autem bojovat - a on se postará o zbytek. Tým usilovně pracuje na tom, aby mu dal to nejlepší možné auto," uvedl testovací pilot Ferrari Marc Gené pro El Confidencial.
Bianchi o víkendu testoval nové díly Ferrari - pomohou Alonsovi k titulu?
(ilustrační foto: Scuderia Ferrari)
Podle Marka Webbera z Red Bullu by Alonsovi mohlo do karet hrát mokré počasí, s čímž Gené souhlasí: "Předpověď pro Spojené státy a Brazílii naznačuje, že bychom se mohli dočkat mokrých závodů. A víme, že Ferrari se na vodě prokázalo být velmi spolehlivé."
Podle místních meteorologů by v Austinu, kde se o víkendu pojede na nově vybudované trati první závod, ale moc pršet nemělo. "Nejvyšší pravděpodobnost deště bude večer ze Soboty na neděli, stále je však velmi nízká: kolem 20 %," píše list American Statesman.