DISKUZE K ČLÁNKU Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů
FIA potvrdila trest pro Sebastiana Vettela, který po kvalifikaci neměl ve voze dostatek paliva. Bude proto startovat z chvostu startovního pole.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000299
(Hlasovalo 19 lidí)
03.11.2012 20:08
Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000397
08:52 04.11.2012 90.178.29.XXXŽe by boží mlejny? Jak jsem se to dočetl, hned jsem si vzpomenul na jiskření od spodku
Ukazovákova auta minulý závod, které po chvíli přestalo, zřejmě si to limonádníci přenastavili. A dá se i předpokládat, že to bylo za hranici povoleného. Nedovedu si vysvětlit, že by se spodek vozu, který klesal, nebo se na něm něco povolilo či prasklo nějaké uchycení, sám opravil. Pokud se nemýlím, rozměr mezi spodkem vozu a silnicí je dán předpisem a nemá být za jízdy nastavitelný?-
anonym
10:10 04.11.2012 78.98.132.XXXvysvetlenie bolo "uvoľnená titanová skrutka". ale keď to tak isto iskrilo včera aj Webberovi, tak o tom Vážne začínam pochybovať ... posvieti si niekto konečne poriadne na ten RB ? alebo pre nich vôbec nie je fanúšik podstatný, a bude sa tu čachrovať do nekonečna ?-
uzivatel000397
10:29 04.11.2012 90.178.29.XXXTitan jsem obráběl, jiskří bílými jiskrami při broušení úžasně. Snad jako žádný jiný kov.
-
-
Mike17
10:37 04.11.2012 93.99.87.XXXOpět trocha konspiračních teorií?
Opravdu si myslíš, že má RBR systém na změnu světlé výšky, řízený na dálku z boxů a techničtí komisaři si takového "malinkatého detailu" nevšimli? Uvolněný šroubek, který prostě časem odpadl ti přijde jako složité a nepravděpodobné vysvětlení? Nedokážu si představit, že by uhlíkové vlákno tvořilo takový roj jisker a na jeho voze bylo vidět, že jedna strana je trochu níž něž druhá (což by napovídalo tomu uvolněnému šroubku).
Jestli budou v F1 "boží mlejny" fungovat jako v normálním životě, pak musí vyhrávat jen podvodníci.-
-
uzivatel000397
12:23 04.11.2012 90.178.29.XXXNj, já vím, že je to konspirační teorie, že se ale ve F1 snaží vyzrát jeden na druhého a to i za hranou předpisů víme všichni, proto i ty konspirační teorie.
-
-
anonym
11:16 04.11.2012 188.120.195.XXXMinimální světlá výška je omezená kluznou deskou připevněnou pod referenční rovinou. Jestli se jim uvolnil jeden ze šroubů, kterými je deska připevněná, mohli na tom jenom tratit, určitě ne získat (vyšší tření). Samo se nic neopravilo, uvolněný prvek se prostě obrousil.
Nastavovat světlou výšku za jízdy nejde jinak než pomocí speciálně k tomu určeného zařízení nebo aktivního zavěšení, které je už skoro 20 let zakázané (na obojí by se přišlo). Pasivní systémy ovlivňující světlou výšku jsou zase mimo hru díky zákazu pohyblivých částí ovlivňujících aerodynamiku (viz hmotové tlumiče nebo letošní systém Lotusu). Stejně i ohebné přední části podlah umožňující dostat referenční rovinu níž, aniž by došlo k opotřebení kluzné desky přesahující povolenou toleranci.
Podtženo, sečteno, kdyby Red Bull nastavoval světlou výšku za jízdy, dávno by se na to muselo přijít. Jestli nějak manipulují s ohebností, aby prošli měřením... Pokoušejí se o to všichni. Jestli to Red Bull dělá líp než ostatní, je to jejich plus. Ať už se nám to líbí, nebo ne (mně teda ne), o tom byla F1 dávno před Red Bullem a bude i po něm.
Já bych za tím, co se u Red Bullu děje, nehledal žádnou konspiraci. Podle mě se prostě snaží jít až na samou hranici možností a pak se může snadno stát, že se něco po..., když to přepísknou. Boží mlýny? Ale jo, i tak se to dá brát.
Jako fanda Alonsa bys za to měl být rád. Třeba se nakonec ukáže strategie Ferrari (v první řadě spolehlivost, pak rychlost) jako opodstatněná a Fernando konečně urve vytoužený třetí titul. Za to, co letos s materiálem, který má k dispozici, předvádí, by si to bezpochyby zasloužil. -
-
-
-
jako
23:45 03.11.2012 81.201.62.XXXNa Hama zitra nikdo mit nebude..jel bezkonkurencne kvaldu...mel by vyhrat pokud se mu nepojebe auto..Ale Alo musi dat bednu,Webber bude tezkej orisek..., ale verim ze Buttona da,ten se trapi tento vikend,nenasel spravny nastaveni a pry se mu predni pneu hrozne rychle droli.Kimi by mohl prekvapit,pres toho to bude mit Alonso tezky..Jinak Maldo je neuveritelne rychlej v kvaldach uvidime co predvede zitra.Williams ma nejvyssi maximalku ,takze pres neho to bude taky narocny.-
-
uzivatel000397
13:07 04.11.2012 90.178.29.XXXKimi je letos fantom spolehlivosti. Jsem zvědav, zda dotáhne až do konce sezóny. Třetí místo v konečné tabulce by mu rozhodně slušelo.
-
-
-
-
uzivatel000505
21:36 03.11.2012 178.40.167.XXXFlexi krídlo RB trochu OT, ale toto som našiel na fóre f1technical.net ... je jasné, že to krídlo sa musí na rovinkách otáčať [odkaz na stránku]
Co vy na to?-
-
g0dlike
21:50 03.11.2012 88.103.221.XXXjestli je tam kloub, tak to je nelegální (to se tu už řešilo, že RB a McL mají/měli přední křídlo na těch dvou pilířích upevněný pouze 2 šrouby, resp. jsou vidět jen dva - na každým pilíři pod nosem jeden šroub, tzn. kloub). Ale tady to vypadá, že se ohejbá celej čumák. Těžko říct, jak by to vypadalo takhle zpomaleně u jinejch monopostů. Je možný že při přejezdu obrubníku takhle kmitá většina křídel, akorat to není při běžným sledování viditelný
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek