DISKUZE K ČLÁNKU Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů

FIA potvrdila trest pro Sebastiana Vettela, který po kvalifikaci neměl ve voze dostatek paliva. Bude proto startovat z chvostu startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 04.11.2012 16:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 19 lidí) 03.11.2012 20:08
Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 03.11.2012 20:33
zajímavý závod Aspoň bude na co koukat. 04 »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 04.11.2012 00:01
Obavam se, ze pokud se za Kimim nekdo udrzi v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Že by boží mlejny? Jak jsem se to dočetl, hned jsem si vzpomenul na jiskření od spodku
    Ukazovákova auta minulý závod, které po chvíli přestalo, zřejmě si to limonádníci přenastavili. A dá se i předpokládat, že to bylo za hranici povoleného. Nedovedu si vysvětlit, že by se spodek vozu, který klesal, nebo se na něm něco povolilo či prasklo nějaké uchycení, sám opravil. Pokud se nemýlím, rozměr mezi spodkem vozu a silnicí je dán předpisem a nemá být za jízdy nastavitelný?

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.132.XXX
      vysvetlenie bolo "uvoľnená titanová skrutka". ale keď to tak isto iskrilo včera aj Webberovi, tak o tom Vážne začínam pochybovať ... posvieti si niekto konečne poriadne na ten RB ? alebo pre nich vôbec nie je fanúšik podstatný, a bude sa tu čachrovať do nekonečna ?

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Opět trocha konspiračních teorií? 04
      Opravdu si myslíš, že má RBR systém na změnu světlé výšky, řízený na dálku z boxů a techničtí komisaři si takového "malinkatého detailu" nevšimli? 12 Uvolněný šroubek, který prostě časem odpadl ti přijde jako složité a nepravděpodobné vysvětlení? Nedokážu si představit, že by uhlíkové vlákno tvořilo takový roj jisker a na jeho voze bylo vidět, že jedna strana je trochu níž něž druhá (což by napovídalo tomu uvolněnému šroubku).
      Jestli budou v F1 "boží mlejny" fungovat jako v normálním životě, pak musí vyhrávat jen podvodníci. 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.132.XXX
        a čo tak včera u Webbera, to isté ? :-D ... majú teda tých šroubkov asi plnú krabicu ...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Nj, já vím, že je to konspirační teorie, že se ale ve F1 snaží vyzrát jeden na druhého a to i za hranou předpisů víme všichni, proto i ty konspirační teorie. 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Minimální světlá výška je omezená kluznou deskou připevněnou pod referenční rovinou. Jestli se jim uvolnil jeden ze šroubů, kterými je deska připevněná, mohli na tom jenom tratit, určitě ne získat (vyšší tření). Samo se nic neopravilo, uvolněný prvek se prostě obrousil.

      Nastavovat světlou výšku za jízdy nejde jinak než pomocí speciálně k tomu určeného zařízení nebo aktivního zavěšení, které je už skoro 20 let zakázané (na obojí by se přišlo). Pasivní systémy ovlivňující světlou výšku jsou zase mimo hru díky zákazu pohyblivých částí ovlivňujících aerodynamiku (viz hmotové tlumiče nebo letošní systém Lotusu). Stejně i ohebné přední části podlah umožňující dostat referenční rovinu níž, aniž by došlo k opotřebení kluzné desky přesahující povolenou toleranci.

      Podtženo, sečteno, kdyby Red Bull nastavoval světlou výšku za jízdy, dávno by se na to muselo přijít. Jestli nějak manipulují s ohebností, aby prošli měřením... Pokoušejí se o to všichni. Jestli to Red Bull dělá líp než ostatní, je to jejich plus. Ať už se nám to líbí, nebo ne (mně teda ne), o tom byla F1 dávno před Red Bullem a bude i po něm.

      Já bych za tím, co se u Red Bullu děje, nehledal žádnou konspiraci. Podle mě se prostě snaží jít až na samou hranici možností a pak se může snadno stát, že se něco po..., když to přepísknou. Boží mlýny? Ale jo, i tak se to dá brát.

      Jako fanda Alonsa bys za to měl být rád. Třeba se nakonec ukáže strategie Ferrari (v první řadě spolehlivost, pak rychlost) jako opodstatněná a Fernando konečně urve vytoužený třetí titul. Za to, co letos s materiálem, který má k dispozici, předvádí, by si to bezpochyby zasloužil.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • masak777

    89.176.213.XXX
    3.místo Třetí místo je reálné... - budu doufat že v závodě bude Scuderia Ferrari ještě lepší a při troše štěstí ..
    1. místo. bylo by to senzáční .11 12 01

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      81.201.62.XXX
      Na Hama zitra nikdo mit nebude..jel bezkonkurencne kvaldu...mel by vyhrat pokud se mu nepojebe auto..Ale Alo musi dat bednu,Webber bude tezkej orisek..., ale verim ze Buttona da,ten se trapi tento vikend,nenasel spravny nastaveni a pry se mu predni pneu hrozne rychle droli.Kimi by mohl prekvapit,pres toho to bude mit Alonso tezky..Jinak Maldo je neuveritelne rychlej v kvaldach uvidime co predvede zitra.Williams ma nejvyssi maximalku ,takze pres neho to bude taky narocny.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        Obavam se, ze pokud se za Kimim nekdo udrzi v dosahu DRS, bude to mit jednoduche. Nadruhou stranu, byt v jedne sec za kimstrem asi nebude zadna hracka... :-)

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          90.178.29.XXX
          Kimi je letos fantom spolehlivosti. Jsem zvědav, zda dotáhne až do konce sezóny. Třetí místo v konečné tabulce by mu rozhodně slušelo.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000505

    uzivatel000505

    178.40.167.XXX
    Flexi krídlo RB trochu OT, ale toto som našiel na fóre f1technical.net ... je jasné, že to krídlo sa musí na rovinkách otáčať [odkaz na stránku]
    Co vy na to? 14

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      Jasné to je, ale otázkou je jestli je to podle pravidel. Tohle je případ klasického očůrávání pravidel :-)

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • g0dlike

        g0dlike

        88.103.221.XXX
        jestli je tam kloub, tak to je nelegální (to se tu už řešilo, že RB a McL mají/měli přední křídlo na těch dvou pilířích upevněný pouze 2 šrouby, resp. jsou vidět jen dva - na každým pilíři pod nosem jeden šroub, tzn. kloub). Ale tady to vypadá, že se ohejbá celej čumák. Těžko říct, jak by to vypadalo takhle zpomaleně u jinejch monopostů. Je možný že při přejezdu obrubníku takhle kmitá většina křídel, akorat to není při běžným sledování viditelný

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000922

    uzivatel000922

    195.28.75.XXX
    Došiel na psa mráz! 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    88.103.221.XXX
    ještě jednou prosím...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    zajímavý závod Aspoň bude na co koukat. 04

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama