DISKUZE K ČLÁNKU Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů

FIA potvrdila trest pro Sebastiana Vettela, který po kvalifikaci neměl ve voze dostatek paliva. Bude proto startovat z chvostu startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z kvalifikace, bude startovat z boxů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 04.11.2012 16:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 19 lidí) 03.11.2012 20:08
Vettel byl kvůli nedostatku paliva vyloučen z… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 03.11.2012 20:33
zajímavý závod Aspoň bude na co koukat. 04 »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 04.11.2012 00:01
Obavam se, ze pokud se za Kimim nekdo udrzi v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    147.229.208.XXX
    No akurát to zaujímavo vyšlo, Alonso dôjde pravdepodobne niekde okolo 3. miesta a stiahne bodovú 13b +- nejaké drobné. Záležať teda bude na posledných dvoch pretekoch a v Brazílii môže zapršať. Ako som vždy hovoril, titul ešte nieje rozhodnutý.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Tak chlapče, s tim nepočítej. Raikkonen a Button toho španělského šneka před sebe nepustí. Bude rád za 5.místo a 10.bodů. 03

      + 10 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        95.102.60.XXX
        Som zvedavý, či sa bude Alonso drať dopredu spôsobom jemu vlastným,alebo zvolí opatrnejší štart.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        147.229.208.XXX
        Tak keď sa pozriem na túto sezónu tak Alonso sa vždy nejako posunul hore aj keď to tak nevypadalo 18 . Ich rýchlosť na tvrdej smesy je dobrá. Kimi no neviem, ak sa Alonso udrží za ním tak ho s DRS hravo predbehne. Maldonado je tiež otázny. Hamilton s Webberom budú asi nedostihnuteľný a Button ťažko povedať, uvidí sa ako si porozumie s gumami.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    89.24.15.XXX
    Nedostatek paliva? To se dalo čekat, ale důvod je poměrně divný.Pokud vuz nedojede na přejímku po kvalifikaci po vlastní ose, tak mu podle mně vzorek neodebírají-není proč.Považuje se za neučastníka kvaldy.A neplatí pro něho parc ferme.Připadá mi,že Seb napral poloosu nebo něco v kole a v noci to budou měnit.Proto ho taky Renault okamžitě zastavil.Vzorek odebírají namátkově a klidně by ho nemuseli vylosovat.Tipuju to na nějakou škodu na autě.Ale třeba se pletu.
    Ocenění FIA za fair play.Měl jsem trochu strach.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      88.102.119.XXX
      Cože? Nepovažuje se za účastníka kvalifikace? Takže kdyby si vyjel první místo, ale z technických důvodů nedojel do boxů, tak startuje poslední? Ale to snad ne?18

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • arnoux

        89.24.15.XXX
        Ano taková jsou pravidla.

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          88.102.119.XXX
          Ne, nejsou.

          + 1 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • arnoux

            89.24.15.XXX
            Jedinou vyjímkou je vyšší moc-to jsou přírodní podmínky,trefenej pes v Indii nebo podobně.Pokud vítězné auto nedojede ke komisařům-je vyloučeno z kvalifikace.Nic jiného podle pravidel nelze.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              88.102.119.XXX
              No právě - vyšší moc je nepředvídatelná porucha je vyšší moc - proto jim to první vysvětlení stačilo. Toto pravidlo bylo zavedeno poté, co Ham auto po kvalifikaci do boxů dostrkal. Porucha je brána jako vyšší moc.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • arnoux

                89.24.15.XXX
                Vidim,že tě nepřesvědčim, ale termín vyšší moc znamená následující události: přírodní pohromy a katastrofy jako zemětřesení, povodeň, abnormální atmosférické podmínky, epidemie, explose, vyhlášený i nevyhlášený válečný stav, veřejné nepokoje jako povstání, vzpoury.
                Nepředvídatelná technická závada v motorsportu je podle mně nesmysl.Sleduju F1 od roku 1978 a vždy platilo to co píšu.Třeba se ale pletu.
                At je zítra krásnej závod a Seba bych ještě neodepisoval.Přeju Kimimu vítěztví, ale asi bude kousek chybět.Lotus přesto vypadá dobře.


                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • zeto

                  88.102.119.XXX
                  Jenže ty píšeš o pojistných podmínkách našich pojišťoven! 18
                  Tohle si pleteš. Důkazem budiž právě to, že komisaři se nejdříve spokojili s vysvětlením. Opravdu to není tak, jak píšeš.
                  A mě je to jedno, já přeju Will, jenže se letošní jezdeckou sestavou to prostě nejde. A Kimi ať klidně vyhraje, vždycky mi byl sympatičtější, než FA.03

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  I nepředvídatelná porucha může být a bývá považována za vyšší moc, shodnou-li se na tom komisaři.

                  V právničtině je vyšší mocí neodvratitelná událost, které nelze zabránit ani při vynaložení veškerého možného úsilí a tak by se dalo polemizovat o tom, že porucha je důsledkem něčí špatné práce, tzn. někdo nevynaložil veškeré možné úsilí a tedy nejde o vyšší moc. Ale případy, kdy najednou auto nečekaně zdechne a zastaví, jsou komisaři posuzovány jako vyšší moc docela běžně a vzhledem k tomu, že jde o disciplínu, kde se všechno pohybuje ha hraně, je to tak správně.

                  Jiná situace ale je, když tým v telemetrii vidí nebo pilot cítí, že je něco špatně a v zájmu omezení případných škod odstaví auto preventivně. Když nejde o akutní selhání, ale o prevenci, nemůže jít o vyšší moc. Ale i v takovém případě by se mohli komisaři dohodnout, že o vyšší moc šlo, např. když se podaří beze vší pochybnosti prokázat, že by vůz stejně do boxů nedojel.

                  Podtrženo, sečteno, co je nebo není vyšší moc záleží na úsudku komisařů. 03

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • zeto

        88.102.119.XXX
        Prosím, prostudujte si mínusáři pravidla a podívejte se, co je v F1 považováno za vyšší moc. Takhle vypadáte jakou troubové.12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    194.24.138.XXX
    Tedˇuž je mě to jasné proč,mechanici od Ferrari pracovali dvě noci v garáži!Jednou ve své a pak v garáži ........!12 13 Tomu se říká pracovat na 120 procent!11

    + 25 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama