DISKUZE K ČLÁNKU Button: F1 potřebuje vzrušení díky vyšší degradaci pneumatik
V Indii citelně chybělo vzrušení, které obvykle nabízely pneumatiky Pirelli. Díky konzervativní volbě dal závod vzpomenout na nudné časy s jedinou, lehce předvídatelnou zastávkou. Byť pro Jensona Buttona byla jízda naplno příjemná, myslí si, že z pohledu diváka je lepší, když pneumatiky tolik nevydrží.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: F1 potřebuje vzrušení díky vyšší degradaci pneumatik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Gustav Anděl
(Hlasovalo 7 lidí)
02.11.2012 09:59
je to tak Vidím to úplně stejně. 2 zastávky by… »
» uzivatel000397
(Hlasovali 3 lidé)
02.11.2012 10:45
Otázka preferencí a vkusu. Nevím jak koho, mně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hr3bec
11:09 02.11.2012 85.135.106.XXXNevím no.. Přesně tak. Předjíždí se i ten začátek sezony byl zajímavý, ale když se nad tím člověk zamyslí, tak je fakt, že 80% všeho předjíždění a zajímavosti má na svědomí DRS a gumy co si dělaj co chtějí. Bych to zkusil úplně obráceně...když se ohání, že by dokázali vyrobit gumy co vydrží 100% celý závod tak at...všichni budou mít celý závod gumy jako nové a bude to o jezdcích(když opomenu rozdíly vozů což eliminovat nepůjde nikdy). Na každý závod bych stanovil maximální množství natankování a bylo by na každém s jakou strategií by přišel...jestli pojede s plným autem bez boxů a nebo si dá 2 stinty s lehkým autem a jedněma boxama :-) -
uzivatel000397
10:45 02.11.2012 90.178.29.XXXOtázka preferencí a vkusu. Nevím jak koho, mně osobně se více líbí souboje na tělo, technické kousky při předjíždění, než získání pozice tím, že přezují o vteřinu rychleji, nebo ty bazmekty na kolech vypnou kdy se jim zlíbí. Mám F1 rád a sleduji ji leta letoucí a budu i nadále, i když se mi zrovna něco v předpisech a provedení nezamlouvá. Sleduji ale i jiné motosporty, pokud bych ale porovnával z kategori na úrovni MS, tak bych asi jednoznačně nejvýše hodnotil Moto2. Jsou to svým způsobem katalogové motorky, x-násobně levnější než v údajně královské třídě MotoGP, startovní rošt je ale plně obsazen poměrně vyrovnanými motocykly a válčí se od prvního do posledního kola. -
Gustav Anděl
09:59 02.11.2012 212.111.12.XXXje to tak Vidím to úplně stejně. 2 zastávky by měly být minimum, protože závody jsou mnohem zajímavější a méně předvídatelné, přesně jak Jenson říká. Nakonec ale stejně vždycky vyhraje nejlepší tým, i přesto že si všichni letos mysleli, že rozhoduje něco jako loterie či štěstí.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek