DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli by chtělo rozšířit nabídku směsí ze čtyř na osm, příští rok "hodně věcí" změní

Pirelli by rádo rozšířilo svou nabídku pneumatik pro týmy Formule 1, aby nedocházelo na okruzích s nízkou degradací k jednozastávkovým závodům - jako tomu bylo minulý víkend v Indii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli by chtělo rozšířit nabídku směsí ze čtyř na osm, příští rok "hodně věcí" změní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 01.11.2012 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001128 (Hlasovalo 8 lidí) 01.11.2012 09:14
královna motorsportu?? a jediný v čem se bude… »
» uzivatel000299 (Hlasovalo 6 lidí) 01.11.2012 10:36
Hlavně bych je líp zbarvil třeba v televizi… »
» uzivatel000532 (Hlasovali 4 lidé) 01.11.2012 12:22
Není to málo??? A co třeba rovnou 20 směsí, aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Dlouhaaan

    178.255.168.XXX
    Jestli jim je 1 zastávka málo, tak ať kvůli Pirelli změní FIA pravidlo třeba na 2 či 3 povinné zastávky, a nemusí dělat ještě rychleji opotřebovávající se pneu..

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000532

    uzivatel000532

    37.188.251.XXX
    Není to málo??? A co třeba rovnou 20 směsí, aby pro každý okruh, byla jedna speciální směs 03 . Myslím, že by spíš bylo lepší, aby Pirelli nebylo tak konzervativní a radši vozilo odlišnější směsi. Například superměkou a střední, nebo i tvrdou. Prostě vozit na víkend směsi, které jsou od sebe dál a ne hned vedle sebe, jako to bylo už několikrát 04

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      Tak by startovali na superměkých a pak dali střední a už na nich dojeli až do konce... To by byla teda výhra když by byla jedna zastávka.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000532

        uzivatel000532

        37.188.243.XXX
        To asi spíš záleží na trati. Někde to udělá jednu zastávku, někde zase dvě. Je asi jasný, že pokud je známo, že degradace je někde malá, tak by tam neměli vůbec dávat a střední a tvrdou. Ale ten nápad z osmi směsi, je skoro až debilní 12 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.102.107.XXX
          Mě to nepřijde tak debilní. Měli by možnost větších variací pneumatik a možnost nasadit více rozdílné pneumatiky avšak stále takové, které se na trať hodí.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Felipe7

    78.156.145.XXX
    Tragické gumy negumy... Proboha tohle snad nemyslí vážně? Raději vraťte tankování dve směsi pneumatik, zrušit DRS a nazdar o zábavu bude postaráno.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.116.XXX
      naprosty souhlas !

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Jasně, návrat starých temných časů s nudným kroužením za sebou bez možnosti předjíždět a hloupými závody s jedinou zastávkou - všichni ve stejném kole. 02

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Tom

      95.129.241.XXX
      Zapomněl si na KERS 18 ¨

      Takovýhle rošády s pneu by se vůbec nemuseli dělat, kdyby nemuseli mít všichni stejný motory a tak dále...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      Trochu zapomínáš na to, že v dnešní době už konstruktéři dokážou navrhnout záď vozu prakticky znemožňující předjetí - respektive znemožňující delší jízdu v těsném závěsu. Nebýt DRS, bylo by daleko méně předjetí a rozhodně by závody nebyly tak zajímavé jako letos. O KERSu bych pomlčel protože tak, jako se může použít na předjetí, může se použít i k bránění, což je opruz.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • toorek

    80.239.243.XXX
    no to snad ne Pirelli má pocit, že nám to závodění ještě málo zk.rvili? Já teda ne. Omlouvám se, ale tohle mi hnulo žlučí.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.177.XXX
    Hlavně bych je líp zbarvil třeba v televizi není vidět rozdíl mezi bílou a šedou. 01

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Plecháček

      82.208.25.XXX
      Někdo navrhoval fialovou. To bych neviděl jako nemožný řešení 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    8 smesí?? dal bych 1 nebo 2 směsi při střídání smesí jak je to doted a dělejte si stím co chcete aspon 3 roky neměnou

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    královna motorsportu?? a jediný v čem se bude závodit je, kdo lépe pochopí pneumatiky ??(jako v letošní sezoně)

    ostuda...02

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama