DISKUZE K ČLÁNKU Alonso nemá s monopostem Ferrari šanci, tvrdí Briatore

Po třech vyhraných závodech v řadě za sebou má Sebastian Vettel nakročeno k titulu. Naopak Fernando Alonso vedení v šampionátu ztratil s vozem Ferrari na tým Red Bull ztrácí. Podle Alonsova bývalého manažera Flavia Briatoreho nemají Alonso s Ferrari sebemenší šanci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso nemá s monopostem Ferrari šanci, tvrdí Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 20.10.2012 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 11 lidí) 16.10.2012 10:35
Na toto sa ale nehra... dodo »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 6 lidí) 16.10.2012 10:53
No uvidíme teď po tom update, ale jestli … »
» Harry (Hlasovali 3 lidé) 16.10.2012 17:23
S Ferrari ještě není konec a naděje umírá … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.217.96.XXX
    "Taťka" má naprostou pravdu, mj. a jak krásně a pravdivě hodnotí "pravdomluvnost" jeho vlastního "syna"! 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Flávio má pravdu len preto,.. ...lebo posledné dva klince do truhly zabilo Pirelli tým, že nasadí do posledných dvoch závodov stredne tvrdé a tvrdé pneumatiky, čo Ferrari vôbec nevyhovuje nakoľko na týchto výrazne strácali aj Silverstone. Tam však bola situácia priaznivejšia v tom, že kombinácia tušim bola mäkké a stredne tvrdé a tie mäkké im vyhovovali. 14

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Fér přístup V rámci zachování spravedlnosti a dramatičnosti v F1, by mohl torpédo Grosjean nebo se řezáč Iceman, taky trefit pro změnu Vettela. Byl jsem zvědavý jestli Vettel dožene Alonsa, ale nečekal jsem, že to rozhodnou Rendlíci.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Harry

    Harry

    88.103.178.XXX
    S Ferrari ještě není konec a naděje umírá poslední. Stát se může cokoliv a dohadovat se o tom kolikrát kdo vypadl a čí to byla vina je zbytečné. Vzpomene si někdo na rok 2000, kdy Schumacher s přehledem vedl, pak přišla vyřazení v prvním kole a najednou byl v čele šampionátu Häkkinen. Vím, dnes jsou jiné podmínky, ale nic není nemožné. Třeba opět zaúřaduje Grosjean.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Ani není třeba chodit tak daleko, stačí konec 2007, kdy měl Lewis titul skoro jistý a nakonec se smál Kimi, na kterého by si pár závodů před koncem s výjimkou skalních fanatiků už nikdo nevsadil.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja som tím Ferrari podrobne sledoval,.. ...pričom treba otvorene povedať, že v dôsledku novej koncepcie odpruženia auta sa dlho hladali a vylepšovali za pochodu ako sa dalo, čo je normálne a pochopiteľné. Red Bull aj keď vo svojej koncepcii pokračoval, tiež začiatkom roka neoslnil a bez výfukového difuzora bol úplne bezzubý. Pech mal Mclaren, ktorý mal v dôsledku závad smolu a treba ich odporučiť na značkových výrobcov a upozorniť, že nemajú diely na F1 kupovať v bazároch. To, že Ferrari stráca 0,3 sekundy nie je až taká strata, lebo tá sa dá ešte vyrovnať a pri mokrom závode sú iné priority, ktoré pojednávajú o tom, kto závod vyhrá a kto nie. Môže v prospech mokrého závodu pre Ferrari rozhodnúť aj väččšia skúsenosť Fernanda ako Seba, ale nemusí to byť pravidlo. Všetko je ešte otvorené a musíme byť trpezlivý. Veštci ešte nikdy presne nestanovili, kto vyhrá 1. mieto v závodoch F1 a ani v to nepočítam. 14

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    90.177.76.XXX
    No uvidíme teď po tom update, ale jestli obrázek bude stejný tak ta šance je jen v rovině alternátoru... 05

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Alonso měl i s tímto autem šanci vyhrát, ale to by ho nesměli vyřadit Grosjean s Raikkonenem ze závodů. Věřím tomu, že kdyby dojel, tak bere jak ve Spa tak i v Suzuce slušné body a byl by pořád na prvním místě. Ale dvě nuly poměrně brzo po sobě, to je znát, obzvlášť když konkurence vyhrává.

    + 15 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.70.14.XXX
      V Suzuce se vyřadil sám.

      + 15 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      Na toto sa ale nehra...

      dodo

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.22.116.XXX
        To je pravda ale eR má pravdu že nemohl dvakrát bodovat a ne vlastním přičinění. Tedy v Japonsku si za to mohli oba ale jen kimi z toho profitoval. Teď mne to docela štve protože takhle to vipadá že je o titulu rozhodnuto. A opět a zase jediný Alonso bojuje o titul dokonce. Škoda že webber něco nepředvede ale zřejmně ani nemůže.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      VETTEL taky dvakrát odstoupil03 Ferrari by mělo konečně máknout na voze03

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Odstoupil díky technické chybě, nikdo ho nevyřadil. To jsou dvě naprosto různé věci. Techniku může tým ovlivnit.

        + 13 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Hovoríš ako keby Vettel nemal za celú sezónu žiadnu poruchu. A chudák Alonso bol najväčším smoliarom roka.

      + 15 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Porucha je něco jiného než že vás někdo sestřelí.

        Spolehlivost vozu je čistě v rukách týmu, ale sestřelení neovlivníte. A pokud si pamatuji, tak Vettela nikdo nesestřelil.

        + 14 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.208.XXX
          Nechápem porucha je v rukách týmu, ale pilot ako taký na to nemá vplyv. Ak nemá deštruktívny štýl jazdy a ide iba a chybu pri výrobe tak odstúpenie zo závodu je to také isté ako keď ťa niekto zostrelí. Okrem toho chyba alternátoru nebola chyba Red Bullu, ale Renaultu takže tým si za to nemôže a Alonsa tiež zostrelili iba raz, to v Suzuke bola jeho vina.

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            Každý tým si může vybrat, jestli si bude věci vyrábět sám (Ferrari) nebo kupovat od dodavatele (RedBull). Samozřejmě když si je vyrábíte sám, tak nad nimi máte 100% kontrolu a můžete ovlivnit spolehlivost. Když to kupujete od dodavatele, tak už nad spolehlivostí vašeho vozu nemáte 100% kontrolu, ale volba, kterou cestou se tým vydá, je jen na něm.

            + 7 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              147.229.208.XXX
              Jasné a Ferrari si vyrába aj vlastné brzdy, kolesá, palivo, elektronika a pneu, samozrejmosťou sú aj čipi od Ferrari a vlastné kounikačné jednotky 12 . Prosím ťa pomenuj mi hocijakú firmu/spoločnosť, ktorá si vyrába všetko sama a nemá žiadnych dodávatelov.

              + 5 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Ve výsledku je jedno, co si kdo vyrábí sám a na co má subdodavatele. Když odvádí všichni na všech frontách 100% práci a nesází na riziko, dá se možnost závady během závodu takřka eliminovat. Viz neuvěřitelná šňůra Michaela u Ferrari v minulé dekádě, kdy technika chcípala mnohem víc než dnes.

                Sestřelení soupeřem zezadu je mimo jakoukoliv kontrolu, takže tam se dá určitě mluvit o smůle, ale porucha techniky...

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    Ono je to trochu nadnesene. Myslim ze ted uz ma Ferrko velmi dobry monopost, ale je tu jedna staj, ktera ma neco navic 07

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama