DISKUZE K ČLÁNKU Vettel prý přestupuje k Ferrari! Smlouvu má mít od roku 2014

Dvojnásobný mistr světa Sebastian Vettel má prý za rok přestoupit k Ferrari, do té doby zůstane v italské stáji Brazilec Felipe Massa, který dostal novou jednoletou smlouvu. Zprávu přinesl v pondělí server stanice BBC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel prý přestupuje k Ferrari! Smlouvu má mít od roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 16.10.2012 15:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 17 lidí) 15.10.2012 13:09
No já v tom vidím velkou výhodu pro Alonsa, je… »
» Loqenc (Hlasovalo 14 lidí) 15.10.2012 12:27
lol Alonso machruje, že by mu Hamilton v týmu… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2012 13:29
Obrázek http://livesniffpetrol.s3.amazonaws.com… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja

    178.40.151.XXX
    Tak ja nevie vážení, ale budem pozorne sledovať Massu až do konca sezóny. Ak bude podávať také výkony, ako v posledných dvoch pretekoch aj naďalej, to by znamenalo, že na tom bude veľmi dobre aj v budúcej sezóne, keď že sa nám pravidla takmer nemenia.
    Prečo potom meniť, pracanta, výborného tímového hráča a kvalitného pilota za ďalšiu hviezdu, ktorá potrebuje pre svoje úspechy prinajmenšom takú podporu, ako Alonso. Ak má prísť Vettel do Ferrari, tak určite nebude nahrádzať Massu, ale Alonsa. Možno má právo výberu tímového kolegu, ale len do určitej doby a ak už tento rok nezíska konečne titul, tak rozhodovať už nebude o ničom a kľudne môže dopadnúť, ako Kimi.Ferrari titul potrebuje a ak sa ho nedočká od Alonsa, tak saurčite poobzerá po niekom, kto im ho dá a Vettel je voľba. Neviem, ale stále mám pocit, že ak by Ferrari nemalo v tíme Massu, tak by Alonso nebol tam kde je.04

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      jezdec, který dokáže dobře zajet jen v pár závodech sezóny, jim moc platný není

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.40.151.XXX
        To je pravda, ale hviezda , ktorá nedokáže za miliardu eur získať titul, je tiež na nič! A peniaze od sponzorov túto skutočnosť budu dlhodobo len ťažko eliminovať a hlavne keď naj- prestížnejšiu stáj s naj- pilotom budú porážať súkromné tímy.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.121.XXX
          S autem, které na nejlepší výkonnostně kouká poněkud zezadu, se titul jen těžko získává a je jedno za kolik. I proto klobouk dolů před ALO 01

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          77.240.177.XXX
          jasně, ale za body do poháru konstruktérů jsou taky prachy

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      A prečo nie? Ak predsa bude jazdiť za Ferrari tak nebude jazdiť proti Ferrari. Keď už im odpadol Hamilton tak týmto krokom vezmú Red Bullu dôležitú súčiastku víťaznej mašinérie a odpadne im ďalší súper. Nakoniec bude Stefanovi jedno či získa titul s Alonsom alebo Vettelom. Počíta sa titul pre Ferrari.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Souhlasím, že Massa může být Alonsovi příští sezónu velmi nepříjemným soupeřem. A klidně se může stát, že na tom bude v druhé půlce lépe než Ferda a Ferrari pojede na něj. Tak, jako tomu bylo v případě roku 2008, kdy mu úřadující mistr světa Kimi dělal v závěru sezóny "dvojku".
      Ale nesouhasím, že by Alonso bez Massy nebyl tam, kde je teď. Mimo posledních pár závodů mu Massa nijak nepomohl. Všechny body si Alonso musel vyjet sám proti všem a Massa nebyl schopen obrat o nějaký ten bodík nikoho z Alonsových konkurentů.
      Co se týče tvého názoru na setrvání Alonsa u Ferrari, tak bych s ním i souhlasil. Sice jsem nikde nečetl ani neslyšel, že by Alonso šel pro Ferrari získat titul, ale mezi řádky toto očekávání lze vyčíst. Tak že se i toto stát může.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        tak je teoreticky mozne, ze Massa byl testovaci panacek i v zavodech, kdyz uz se trapil celkove, tak proc toho nevyuzit a neziskat nejake data pro vylepseni vykonu vozu a pomoct tak Alonsovi.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.40.151.XXX
        Alonso bez Massy nebyl tam, kde je teď. Mimo posledních pár závodů mu Massa nijak nepomohl. Všechny body si Alonso musel vyjet sám proti všem a Massa nebyl schopen obrat o nějaký ten bodík

        Takto som to nemyslel!

        Myslel som to tak, že ak chcel Alonso zbierať body s tým katastrofálnym autom, ako sa hovorilo, tak niekto musel predsa urobil t tu mravenčiu prácu čo sa týka a testovania, skúšania nových dieloch nie len v testovacích dňoch, ale aj počas pretekov . Alonso sa viac venoval už nastaveniu otestovaným a dobre fungujúcich dieloch , preto aj tie priepastné rozdiely. Dnes má možno Massa výhodu a je podľa mňa, s tým autom viac zžitý, ako Alonso a preto aj tie výborné výkony, ale to môžu úplne potvrdiť ďalšie GP, alebo aj vyvrátiť, Uvidíme, ale myslím že sa nemýlim, lebo vôbec sa mi nechce veriť, že sa až teraz trafil do nastavenia. Vývoj sa blíži ku koncu, ako hovoria nemáme nové diely, tak nie je čo testovať a preto ta veľká vyrovnanosť.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          pro ja: Tak tohle zní dosti logicky a dá se s tím souhlasit. Promiň, nejprve jsem tě nepochopil. Jenom je mi trochu divné, že si nových dílů testovaných Massou v závodech nikdo nikdy nevšiml. Alespoň jsem nezaznamenal jediný článek, fotku, či zmíňku o odlišnosti obou vozů Ferrari. Přičemž jakákoliv změna ve vizáži kteréhokoliv z vozů první šestky je rozebírána ze všech stran a mnohdy je i proti některým změnám protestováno. Minimálně soupeřící týmy si všímají velice pozorně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            178.40.151.XXX
            Nevenujem sa tomu až tak dopodrobna, Skôr čítam názory, články , sledujem situáciu , dedukujem atď. a preto neviem či je to až také podstatne, že by si to mal niekto všimať, keď každý tím pracuje na inom systéme a skúša novinky spôsobom, ktorý považuje za najúčelnejší a za najefektívnejší.Tie drobné detaily, ktoré prinášajú aj výrazné zmeny si ani nikto všimnúť nemusí, keď nevie kde ich hľadať. Pozri, kedy si niekto všimol DDRS RB? Nevedeli kedy ho testovali a ani kedy ho vlastne nasadil. Takto to môže byť v mnohých prípadoch aj u iných tímoch.Ja si myslím že každý tím dáva čím najmenšiu príležitosť na to aby si niekto niečo všimol.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • ja

            178.40.151.XXX
            A ešte. Hovoril si prvej šestky , to beriem, ale kedy bol Masa do šiesteho miesta, aby stal za povšimnutie. Väčšinou končil v druhej desiatke a tam sa tých pohľadov moc neupiera a ukazovať niečo čo dobre nefunguje asi nie je potrebné. Dôležité sú dáta, aby sa dali robiť korekcie.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Je jasné, že každý tým si své úpravy střeží a nechce je ukazovat. Nasbírání co nejvíce dat je priorita každého týmu to je fakt. Nechtěl jsem tvé dedukce zpochybňovat, tím spíše, že jsi to původně o Massovi napsal jako úvahu a spekulaci, která by se měla potvrdit a nebo taky ne. Čili z mého pohledu to bylo od tebe dosti seriózně podáno. Jen jsem tě nepochopil, na rozdíl od Duncana66, který si hned udělal podobný závěr.
              Jen mi je divné, že ve světě F1, kde probíhá špionáž každou vteřinu a jedni kopírují nápady druhých s rychlostí blesku, si nikdo ničeho nevšiml.
              Když jsem psal "prvé šestky" myslel jsem tím první šestku TÝMŮ, nikoliv pilotů, ale to je detail.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ja

                178.40.151.XXX
                Áno, bolo to myslené, ako úvaha a špekulácia a nechcel som tým spochybniť kvality Alonsa, ale je tu veľa indícii, ktoré ťa priamo nabádajú k podobným úvahám a jedna z nich je, že prečo je Massa oproti Alonsvi 3štvtiny sezóny, až podpriemerný pilot, keď vieme že tomu tak nieje? Čo je za tým?
                Nehoda, psychika, zlé prostredie, nezhody, neschopnosť jeho a aj ľudí okolo neho,diskriminácia, alebo naozaj ten skromný tímový poddaný a keď sa rozsvieti zelená , tak uragán.?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            Jiných dílů na autě si všimli(jinde, následně o tom psali i zde), např. deflektory,zrcátka a nemusí být všechno vidět...
            Už jsem na tuhle možnost upozorňoval tak před deseti závody.
            Třeba potřebovali posbírat data, zdá se že s pneu už celkem umí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Souhlas, jen k tomu poslednímu odstavci - nevěřím tomu, že by ztráta titulu ohrozila Alonsa, alespoň pro nejbližší roky. Nevím, jaká je budoucnost Santanderu ve Ferrari, ale doposud byl pro ně Alonso důležitý nejen jezdecky, ale i finančně. Oni dobře vědí, že jim dovezl body i tehdy, když auto nebylo nic moc. V týmu má silnou pozici a taky je to miláček Montezemola (který se z konkurentů zjevně zamiloval i do Vettela a tak ho chce přetáhnout). Nevěřím tomu, že by se neúspěch nějak zvlášť podepsal na jeho pozici v týmu. Poslední roky ve Ferrari probíhá přestavba, Fry tam přetáhl nové konstruktéry, před příští sezónou budou řešit svůj problémový tune atd. Oni pořád zdůrazňují svůj deficit u auta, chtěli by ho mít dominantní jako dříve RB. Myslím, že další změny v konstrukčním oddělení a/nebo další snaha přetáhnout Neweyho jsou tou správnou odpovědí na otázku, co se stane, když Ferrari opět nezíská titul.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Teda nevim. Přijde mi to jako ptákovina, mít zaměstnance který je na odchodu a jako zaměstnanec být také rok prakticky na odchodu ke konkurencí. Chod týmů je v závodním byznyse hlavně o penězích, je v tom ale i fandovství a zanícení pro věc. Dost dobře si nedovedu třeba představit závodního inženýra oddaného RedBullu jak bude sezónu dýchat pro Ukazováka který jej opouští.
    V německé hlavě se ovšem nevyznáme a Vettel který je na cestě k třetímu titulu se možná umanul, že bude druhý Shumi.
    Upřímně řečeno, stejně mi to přijde zatim jako kachna.
    Nebo třeba také Redbullům přestávají jít obchody a lidé konečně přicházejí na to, že ta jejich limonáda je kromě barnumské reklamy jen přeslazená urina. A Vettel se zná s jejich účetním 03

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Když vycházely první informace o přestupu Lewise k Mercedesu, říkal jsem že je to nesmysl a nemůže se to stát, vsadil bych na to výplatu. Hele, co se 14 dní zpátky stalo. Nikdy nevíš a klidně bych tomu i věříl.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Možné je vše, ber to co píši s nadhledem. Jen se mi zdá v byznysu, kde se vše tají a hlídá divné, že by měli v týmu rok člověka, který má podepsáno u konkurence.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama