DISKUZE K ČLÁNKU Vettel prý přestupuje k Ferrari! Smlouvu má mít od roku 2014

Dvojnásobný mistr světa Sebastian Vettel má prý za rok přestoupit k Ferrari, do té doby zůstane v italské stáji Brazilec Felipe Massa, který dostal novou jednoletou smlouvu. Zprávu přinesl v pondělí server stanice BBC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel prý přestupuje k Ferrari! Smlouvu má mít od roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 16.10.2012 15:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 17 lidí) 15.10.2012 13:09
No já v tom vidím velkou výhodu pro Alonsa, je… »
» Loqenc (Hlasovalo 14 lidí) 15.10.2012 12:27
lol Alonso machruje, že by mu Hamilton v týmu… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2012 13:29
Obrázek http://livesniffpetrol.s3.amazonaws.com… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Dobre urobol ! Ak bude zberateľom aut,.. ...modely od Ferrari aspoň nebude musieť kupovať a dajú mu ho ako súčasť poďakovania za získaný titul. Ferrari v r. 2014 bude určite silné ! 01 21

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Obrázek [odkaz na stránku]

    + 10 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    To je hrůza Já to nechápu takové přestupy. Hamilton a Vettel budou odcházet od svých jakoby mateřských týmů?
    Mně Hamilton k McLarenu a Vettel k RedBullu sedí jako Schumacher k Ferrari, Vždyť to není možné takové změny, co z toho mají? 17
    Vždyť toto nemůže být výhodné ani pro Vettla ani pro Alonsa.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      No já v tom vidím velkou výhodu pro Alonsa, je to snad ta nejvýznamnější možnost, kterou si může maximalizovat šanci na zisk dalšího titulu (tím nemyslím ten letošní). Podmanit si svého největšího konkurenta v boji o titul. Moc dobře ví, že kombinace Vettel + RB je i pro něj silné kafe, vypadá to však, že ve stejném voze si na Vettela věří.
      Pokud je toto pravda, nechápu Vettelův krok. Tři roky po sobě má velmi konkurenceschopný až téměř neporazitelný vůz, má silnou podporu v týmu, lehce slabšího týmového kolegu, je ve velmi bohatém týmu, který sezónu od sezóny bohatne. No dalo by se říct ideální podhoubí pro další tituly.
      Možná se mu ale do hlavy dostávají stejné myšlenky, které vedly Hamiltona k přestupu do Mercedesu. Mnoho Vettelových kritiků nepovažuje jeho tituly za zasloužené a to díky velmi dobrému vozu. Avšak boj o titul s nejuznávanějším pilotem a ještě ve stejném voze, to je výzva, kterou by zavřel pusu mnoha kritikům.

      + 17 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • f1fan

        87.197.159.XXX
        iste, určite to môže byť aj otázka motivácie.... ale pamätajme na slová Jensona, ktorý na margo prestupu do Ferrari povedal, že "áno, iste by som sa dočkal vrelého privítania, ale potom príde Fernando a začne sa s inžiniermi baviť po taliansky" Takže treba zistiť, či Vettel chodí na kurz taliančiny, alebo nie...

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Inkognito

          78.157.167.XXX
          To stou italštinou mě fakt pobavilo, a určitě na tom bude něco pravdy :-)

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Nezapomínej, že Adrian Newey má též smlouvu u RB (jako Vettel) do roku 2014. A Vettelovy tituly jdou minimálně z 90% na vrub geniality konstruktéra. Za další. Od roku 2014 (nejspíše) by měly vstoupit do F1 nové turbomotory a úspěchy týmů budou více záležet na lidech "motorářích" a nikoliv "aerodynamicích" (kterým je Adrian). Čili Vettel může dost dobře vědět i o záměrech Neweye po r.2014 a také předpokládat Ferrari (jakožto jednoho z týmů, který vyvíjí a vyrábí svůj vlastní turbomotor), jako konkurenceschopný tým. Stejně jako to nejspíše udělal Hamilton. Zkrátka tito piloti vsadili na přímé týmy-vývojáře a výrobce motorů a nikoliv na "závislé týmy".
        Nemyslím si, že by Alonso měl s kýmkoliv (krom Hamiltona) v jednom týmu, problém.

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Částečně s tebou mohu souhlasit. Vettel může znát zákulisní informace o kterých se nám může jen zdát. Zřejmě se shodneme, že za Vettelovými úspěchy stojí z velké části Newey. Bez Neweyho by nebyly tak dobré vozy a bez nich by s největší pravděpodobností nebyly ty dva tituly.
          Nevěřím ale, že by dnes kdokoliv dokázal odhadnout rozložení sil po zavedení nových motorů. Myslím, že ani výrobci ještě nemají zcela finální představy o tom, jak tyto jednotky budou v reálu fungovat. A i kdyby, je ještě více než rok na dokončení vývoje a optimalizaci, takže jsem celkem přesvědčený, že to, co mají dnes nenasadí do prvních monopostů v 2014. Taktéž si myslím, že díky poměrně dlouhé době na vývoj, budou pohonné jednotky budou velmi vyrovnané.
          Čili klíčem skutečně může být Newey. Buď to po 2014 zabalí, nebo ho přetáhlo také Ferrari. Nemyslím si, že by přestup Hamiltona a taktéž případný přestup Vettela jakkoli souvisely s motory.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            To, co jsem napsal je moje spekulace. Asi jsem to napsal dost neobratně, tak že to není na první pohled zřejmé, jak jsem to myslel. Ale prakticky mi můj názor nevyvracíš. Já jsem jen chtěl říci, že si myslím, že jak Hamilton, tak případně Vettel spekulují a zajišťují si včas svá působiště u "zdroje". Ono totiž příští sezónu může být docela problém pro piloty s ambicemi na titul, získat také ambiciózní tým. Domnívám se, že oba očekávají "lepší", nebo alespoň "včasnější" motorové vybavení, protože v dobách turba měly větší vliv na úspěch motory. A Newey je též ve hře, samozřejmě. Jen si nemyslím, že by ho Ferrari přetáhlo. Kdysi jsem někde četl, že o něho měli u Ferrari eminentní zájem a on šel raději k Red Bullu, než k nim. Ale nakolik je to pravda, nevím.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Myslím, že jsi to předtím napsal dobře. 03 I kdyby byly nové motory vyrovnané, dá se očekávat, že někdo je zvládne aspoň o trochu líp a pokud to nebude Renault, tak přijde "jemná" aero práce Neweyho víceméně vniveč. Oni vědí, že to bude poměrně velká změna, motory budou hrát větší roli, i spolehlivost může hrát větší roli - a zrovna spolehlivost je silnou stránkou Ferrari.

              Podle mě ale jak u Vettela tak Hamiltona byl hlavní důvod k přestupu jiný. Vettel je velký fanda Schumiho a má kladný vztah k Ferrari, často říkal, že za ně jednou chce jezdit. Takže z jeho strany je to splnění snu a zčásti výzva, chce Schumiho napodobit. A Monte zase touží po něm, takže dřív nebo později tam podle mě přijde. Vlastně mi Vettelův příběh připadá Schumimu podobný, nejdřív tituly s "menším" týmem, i ta pověst, že vyhrává hlavně díky nejlepší technice. Možná i ten Newey nakonec za ním přijde a spolu vyhrají tituly ve Ferrari, aby podobnost byla ještě větší. 03

              Hamilton zase chce mít "vlastní" tým po vzoru Alonsa, který ho plně podpoří, když bude mít větší šanci na titul. Button o tom nedávno sám mluvil, až mi to připadalo, že tam musela být mezi ním a Ham v zákulisí nějaká bitva (spekulace), kterou Ham přinejmenším nevyhrál. Ham očekával, že tým vsadí od Spa na něj, protože narozdíl od Buttona ještě měl reálnou šanci na titul. Jenže se stal opak - lepší křídlo dostal v kvaldě Button a vydělal na něm, Ham prodělal. Je otázka, co za tím bylo - tým asi spekuloval, že Ham si poradí a Buttona dostanou zpět do hry o titul, a hrubě se přepočítali. Nebo si to Button "zařídil" v zákulisí? Nebo začal mít Button v týmu větší slovo a odmítl se odstavit do pozice dvojky, přestože jeho titul byla utopie? Nevím... každopádně to narozdíl od pragmatiků ve Ferrari a RB prokaučovali. A myslím, že Hamáče přestalo tohle "dohadování" a přehmaty v McL bavit. Hlavně že pan Whitmarsh poté, co Ham dojede desátý, vykládá, jak je McL historicky úspěšný tým... možná začal mít Ham pocit, že mu šéfuje politik a ne člověk z oboru. 03

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                K tvým dohadům ohledně dění v McLarenu bych ještě dodal jeden "dohad" (spekulaci). Třebas už v té době byla hotová dohoda Hamiltona s Mercedesem a vedení se to dozvědělo. A tak velmi logicky přestalo Hamíka podporovat. Třebas...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  No, logicky... Profík by se ho snažil k tomu titulu dotlačit, pořád by to byl titul pro McL. Ale pokud je to celé o něčí (Dennisově?) ješitnosti, tak budeme možná sledovat seriál "Pat a Mat spravují Hamiltonovo zavěšení" 18
                  erdedy to nazval nějak jinak, ale víme, o co jde. 03

                  I když netvrdím, že Hamilton je pouze obětí týmu. Někdy se chová jako fracek, týmový hráč to není, třeba už někomu lezl na nervy, problémy se nasčítaly a Button dostal přednost...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Přesně tak to bylo myšleno. A jak píšeš jinde, Hamík chce tým pouze kolem sebe. Jenže u McLarenu to takto nikdy nefungovalo. Filozofie týmu je historicky jiná, než třebas u Ferrari, ať už je ve vedení kdokoliv. Navíc si myslím, že to, co mu procházelo v případě Španěla Alonsa, mu v případě Brita Buttona v britském týmu neprojde.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.180.XXX
      Jako Schumacher k Ferrari 12 To už dávno neplatí.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    147.229.208.XXX
    Už ho prestalo baviť bojovať o tituly a chce sa odrovnať v Alonsovom týme? Jasné netvrdím, že Alonso je lepší, ale načo opúšťať uvolnený tým ako RB s Neweyom a ísť do neznáma? V roku 2014 budú nové pravidlá a som si istý, že Adrian zase postaví nejakú bombu.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Ešte som chcel dodať, že som zvedavý ako takú situáciu vyrieši RB. Hamilton, Button, Rosberg, tí všetci majú kontrakty. Žeby Kimi?? 04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        a od čeho mají svoji juniorku? vždyť i Vettel začínal v STR a zrovna včera hoši dokázali, že špatní rozhodně nejsou........

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.208.XXX
          Iste, ale nepríde mi, že by tam teraz sedel nejaký veľký talent. U pilotov ako Kubica, Rosberg, Hamilton a pod. sa hovorilo už po pár pretekoch, že títo chlapci raz budú majstrami. STR zatiaľ strieda pilotov ako ponožky. Zober si, že Perez je teraz považovaný za veľký talent, ale každy sa zhoduje na tom, že ešte potrebuje 1-2 roky na vyjazdenie. Vergne s Ricciardom ešte nemajú plnohodnotné skúsenosti a rýchlosť na to aby plnohodnotne zastúpili Vettela.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Norris a Verstappen jsou pokládáni za kamarády - po Rakousku asi dojde k výměně názorů ostřejšího rázu (ilustrační foto)

Trochu jiný pohled a vyjádření - Norris se ostře pustil do Verstappena

George Russell přivezl Mercedesu po 33 Grand Prix opět vítězství (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Prohlášení po závodě - Aktéři nehody volili opatrný tón, erupce nadšení u Mercedesu

Kevin Magnussen podtrhl výborný výkon Haasu na rakouské půdě (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Infarktový závod po kolizi Verstappena a Norrise vyhrál Russell

Valtteri Bottas si sypal popel na hlavu, Lewis Hamilton sálá odhodláním

GP RAKOUSKA: Prohlášení po kvalifikaci - Všichni přiznávají Verstappenovu nadvládu

Oscar Piastri musel být po kvalifikaci opravdu hodně zklamaný

GP RAKOUSKA: Verstappen v kvalifikaci převálcoval soupeře, Hamilton kolidoval se zvedákem

McLareny si na Verstappena brousily zuby marně (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Sprint po počáteční bitvě s McLareny patří Verstappenovi

Charles Leclerc prožil na Red Bull Ringu hořký okamžik

Kterak Leclerc propásl v Rakousku při kvalifikaci na sprint solidní příležitost

Charles Leclerc měl v kvalifikaci na sprint nehoráznou smůlu

GP RAKOUSKA: Kvalifikaci pro sprint pro sebe uzmul Verstappen, Leclerc nestihl zajet čas

Max Verstappen v Bahrajnu

Verstappen v prvním tréninku způsobil červené vlajky a pak zajel nejrychlejší čas

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama