DISKUZE K ČLÁNKU Michael Schumacher na konci letošní sezony končí

Michael Schumacher oficiálně oznámil, že na konci letošní sezony končí se závodní kariérou ve Formuli 1. Tentokrát definitivně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michael Schumacher na konci letošní sezony končí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 05.10.2012 19:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasovalo 20 lidí) 04.10.2012 10:08
Skvělá práce Nevadí Michaeli, jsme rádi že jsi… »
» Meky81 (Hlasovalo 10 lidí) 04.10.2012 12:39
Michaeli, dekuji za krasne zazitky, ktere si mne… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 9 lidí) 04.10.2012 11:20
Dik Michael ! Dakujem Miso ze si ma bavil tvojou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Všetci sme to čakali, keď Michael, sa nemal k tomu podpísať novú zmluvu,.. ...v Mercedese stratili trpezlivosť a položili určite nôž na krk Rossovi a tu všetky kamarádstva končia a nastupuje realita. Je tomu nakoniec aj dobre, že sa tak stalo, lebo Michael odovzdal maximum a Lewis je budúcnosť tohoto tímu. Ja so s týmto koncom spokojný a predpokladal som ho. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, je tu koniec, raz to prísť muselo,... ...preto sa treba venovať budúcej práci a rodine naplno, lebo jazdenie pre potešenie na konci roku končí a začína sa ďalšia etapa života tohoto úspešného závodníka F1. Všetci mu držíme palce, aby aj táto dopadla, ako tá do jeho prvého odchodu. Nech si vždy pripomenie, že čas a ani úspechy sa nikdy nevrátia, preto sa netreba nikdy vracať a vstupovať do tej istej rieky. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michael Schumacher

    195.122.192.XXX
    Danke schoen Dekujeme Vas vsem za podpora. kazdy zvan na konecnou Grand Prix do Brazilii. Airbus platim. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nanifak

    193.22.205.XXX
    MSCH Ovšem krom pozitiv by se slušelo vzpomenout i kontroverzní situace...záměrné sejmutí soupeře (Hill, Villeneuve), jiné pneumatiky než zbytek startovního pole, záměrné odstavení monopostu v Monaku a po návratu třeba prasecký manévr na Barichella v GP Maďarska...

    + 10 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Qwert

      80.188.126.XXX
      Tu informaci o jiných pneumatikách máš přímo od Bridgestonu? Nebo je to něco ve stylu "jedna paní povídala"?

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.41.42.XXX
        Prečo práve od Briges. Veď to je veľmi známa vec, ktorú nepopieraju ani naj skalnejši fanušikovi Schumiho a Ferrari, len túto skutočnosť skrývajú za pneumatikovu vojmu. Boli šité na mieru iba Schumacherovi, lebo boli neskutočne drahé a na jedno kolo boli rýchlejšie minimálne o jednu skundu, ale hovorilo sa až o dvoch. To sa nám potom získavali víťazstva a tituly, že?02

        + 3 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          84.16.120.XXX
          V každé podobné diskusi někdo zmiňuje, že Schumacher měl exklusivní pneu, nejmětší rozpočet v týmu atd., a že nebýt toho, tak tolik titulů nemá. Ale jsem na 1000% přesvědčen, že kdyby měli možnost využít těchto podmínek i jiní nistři světa, tak by to taky udělali, takže + velké por Schumachera, že z toho dokázal vyždímat maximul.01

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          165.72.200.XXX
          Jo u Minardi si stěžovali, že nedělali pneumatiky exlusivně pro ně ? A u Michelinu dělali pneumatiky na míru asi pro koho ?

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        (Ne)jeden pán. Naposledy třeba Gary Anderson.
        [odkaz na stránku]

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          165.72.200.XXX
          Ano bylo to v době boje mezi Bridgestone vs Michelin, resp. Ferrari vs McLaren & Willams BMW.
          Z tohohle hlediska se nedá říct, že by Ferrari vyhrávalo díky lepším gumám, protože to byla také pneumatikářská bitva a ne vždy měl Bridgestone navrch, často to bylo obráceně. V rámci týmů na Bridge, to prostě bylo postaveno okolo Ferrari a díky úzké spolupráci, testům a obrovským nákládům nejlepší gumy logicky dostávali ve Ferrari. Nebo ty by si dodával ten nejlepší matroš pro Jordan & Minardi ? Nezapomeň, že to byly týmy, které mj. měli i do kapes hodně hluboko a zanedlouho F1 opustili a byly něco jako dneska Catterham resp. Hispania, prostě byly to looseři. Navíc měli možnost odejít do michelinu, tak proč tak neučinili ? Nejspíš proto, že tam by za gumy museli platit. Neříkám, že to bylo spravedlivé, ale prostě bylo to dle pravidel trhu.
          V době jednotných pneu pochybuji, že by dostávalo Ferrari nějaký lepší matroš, takže dnešní situace už tu byla v době před vstupem Michelinu, takže trošku lež, co se nám tady snažíte nakecat. A pochybuji, že by si mclaren nechal líbit nějakou exkluzivitu pro Ferrari pokud by jí neměl taky :D

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            1999-2000 byl jediný dodavatel Bridgestone, v roce 2001 vstoupil Michelin, ale na Bridgestonech jezdili Ferrari i McLaren. V roce 2002 McLaren přešel k Michelinu a postupně k nim přešla většina týmů. Proč asi? To se dovtípí i průměrně inteigentní člověk. Protože od Michelinu dostali kvalitnější zboží za stejnou cenu. Tak že na tom, co napsal Anderson něco bude. Odpověz mi na logickou otázku. Proč odešel McLaren k Michelinu, když podle tebe dostával ty nejkvalitnější pneu spolu s Ferrari? Já tvrdím, že nejkvalitnější pneu nedostával, proto odešel.
            V tom Andersonově tvrzení není jednoznačně určeno o který rok se jedná. "Na začátku tisíciletí, uprostřed vrcholící války pneumatikářů". Já vnímám začátek tisíciletí tak do r. 2002, ale válka vrcholila 2005.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mynona

              78.45.20.XXX
              Já jsem neříkal, že McLaren s Ferrari dostávali nejlepší gumy, ale že by si Mclaren nenechal líbit pokud byFerrari dostávalo lepší matroš. Možná se McL domníval, že charakteristika pneumatik více sedí Ferrari a proto odešel k Michelinu, aby od nich dostal to co potřebuje on. Stejně jako dneska by se dalo čekat, že Mercedes by šel taky k jinému dodavateli, protože mu ty hadráky nesedí.
              A ty roky ti nevyvracím, nicméně nic o roku 2005 jsem nepsal, takže nerozumím co si mi tím chtěl sdělit ? Pokud tím Anderson myslel rok 2005, tak ty pneumatiky na celý závod se Bridge těžce nevydařili a po dominanci v roce 2004 přišel strmý pád. Takže v té době měly obutý šmejdy ive Ferrari, takže to jde proti logice, co nám chtěl Anderson naznačit.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ja

                178.41.42.XXX
                Pneumatiky pre rok 2005 boli na takej istej úrovni, ako v r. 2004. Neboli o nič horšie, alebo nevydarené. Tu konečne Michelín vyvinul zmesy, ktoré dokázali konkurovať Briges a dokonca ho poraziť a za ďalšie,Renault prišiel s hmotovými tlmičami a tým mohol konkurovať Ferrari a nemalú úlohu tam zohral aj veľmi talentovaný Alonso. Tu Konečne Renault porazil Ferrari jeho vlastnými zbraňami a to pneumatikami a vychytávkou možno z čiernej zóny, ktorá by bola určite zakázaná hneď na začiatku, keby nebol Bernie apeloval na tímy a tým im dal aj voľnú ruku v kreativite slovami." zastavte Ferrari, zastavte Schumachera", ktorí si v jeho cirkuse zrobili vlastný cirkus a takmer ho zrujnovali.Michelín pri odchode prehlásil a tým aj priznal, že odchádza, lebo dosiahol vývojarský vrchol a to tým že porazil Briges. a to bolo jeho cieľom. Takže,neh hovorí Anderson o hociakom období, vždy boli pneumatiky Briges. dodávané Ferrari na ďaleko vyššej úrovni kvality, ako pneumatiky dodovane iním tímom:Rok 2005-6 a jednotný dodávateľ pneumatík Briges. bol signálom pre Ferrari stiahnuť Schumiho z obehu, závislého na super gumách a super vychytávkach a na iných výhodách a nahradiť ho talentovanejším, nenáročným a prispôsobivým Kimim.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Přesně tak jsem to i myslel. Až v roce 2005 se dostal Michelin na stejnou úroveň Bridgestonum, respektive je předčil. Do té doby byly Bridgestony kvalitnější (mluvím o pneu vyvíjených a dodávaných pro Ferrari).
                  Za zamyšlení též stojí, proč se mluví o válce pneumatikářů, když Myona se to tu snaží bagatelizovat a svádět vše na trh. Právě proto, že Bridgestone dodával každému týmu jinou kvalitu, byl vstup Michelinu tak trochu vynucený týmy, které chtěly být konkurenceschopné s Ferrari, jež dostávalo TOP kvalitu pneumatik. A také k Michelinu většina odešla a Bridgestonum se na ty šmejdy vykašlala.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.45.20.XXX
                    Michelin předčil Bridgestone už v roce 2003, který pak zpochybňoval legálnost "širších" Michelinu. A v době jednotných gum nikdo nic lepšího nedostával, to si fakt myslíte? Vždyť i Anderson si stěžoval na exlusivitu ale až v odbě souboje s Michelinem. Takže to že týmy odešli k Michelinu, kvůli lepšímu matroši jste si tak nějak přimysleli :D

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mynona

                  78.45.20.XXX
                  Pěkná pohádka, až na to, že Micheliny už byly konkurenceschopné v roce 2003. V roce 2005 se jezdilo podle nových pravidel, kde gumy musely vydržet celý závod a Bridgestone v tomhle pěkně hořelo. Ale věř si čemu chceš. Prostě někdo má moc bujnou fantazii i když je to celé nesmysl

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ja

                    91.127.67.XXX
                    Áno už aj v roku 2003 boli Micheliny konkurencie schopné a hneď sa eliminovala Schumiho nadvláda. V tom roku Kimi prakticky Schumiho porazil .To isté sa dialo aj v roku 2005. kde ho porazili aj Kimi aj Alonso a 2006-Alonso.Tu sa len potvrdzuje, že ako náhle mal Schumi rovnocennú konkurenciu hneď prehrával. Tak tomu bolo aj v roku 94, 96,97,98, 99-vynechám.Rok 2000 konečne Schuminu vyšiel, ale len tak tak.Toto všetci vo Ferrari dobre vedeli a preto všemožným spôsobom sa snažili Schumiho pretlečiť a zíslať pre neho dominantné potaveni v štartovom poli, čo sa aj podarilo a do očí bijúce a zdravému rozumu sa vymykajúce úspechy sa hneď dostavili,ktoré boli fakt rozprávkové.
                    To že Shumi prehrával , ako náhle bola konkurencia vyrovnaná potvrdili aj tri roky strávene v Mercedese a to nie je rozprávka, ale fakt.
                    04

                    + 4 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                McLaren si nenechal líbit, že nedostával stejnou kvalitu jako Ferrari a odešel k Michelinu. Pokud jsi to takto myslel, pak se shodneme. Protože kdyby dostával stejnou kvalitu, neměl by důvod odcházet.
                Rozdíl je v tom, že. V minulosti se pneumatiky vyráběly dle výkonosti aut (pravidla to umožňovla). Dnes se vyrábí, respektive ladí auta dle výkonnosti pneumatik.
                Roky jsem uváděl pro ujasnění situace a období o kterém je řeč a protože jsem nepochopil logiku Andersonových slov, nikoliv protože jsi cokoliv psal.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Heh, McLaren... O přechodu k Michelinu se vyjádřili tak, že věděli, že na Bridgestonech nikdy Ferrari neporazí a tak radši přešli k výrobci, který byl tehdy na nižší úrovni. Těch indicií i přímých vyjádření je dost, aby si nezaujatý člověk dokázal udělat názor, jak to mezi Bridgestonem a Ferrari tehdy bylo. Jenže kdo nechce slyšet, neslyší, kdo nechce vidět, nevidí. Pochybuj si o čem chceš, pro mě má slovo insiderů drtivě větší váhu než nějaké plky v internetových diskusích.

            Michael bude oprávněně navždy patřit k absolutní špičce pilotů F1, na kontroverze se časem zapomene a zůstanou jenom tabulky, ve kterých bude figurovat na čelních místech. To ale neznamená, že žádné kontroverze nikdy nebyly. Michael není Bůh, je to jenom pekelně dobrý pilot. 14

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama