DISKUZE K ČLÁNKU Schumacherova motivace je nedotčena, co však bude dál?

Michael Schumacher je prý před závodem v Japonsku stále plně motivován a to i přes nejistotu, která panuje ohledně jeho budoucnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacherova motivace je nedotčena, co však bude dál?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 05.10.2012 12:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasovalo 10 lidí) 02.10.2012 23:11
Zrovna tihle mají co říkat, Prost a DC Zrovna… »
» hixaxon (Hlasovalo 7 lidí) 02.10.2012 22:10
Schumi Ať si klidně jezdí za jakýkoli tým, když… »
» Meky81 (Hlasovalo 7 lidí) 02.10.2012 23:25
Ja bych se zasmal s chuti, kdyby ted vybojoval… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.94.XXX
    Trošku mi tyto události připomínají film ROCKY !!! 04 Není prostě jednoduchý z toho kolotoče odejít a uvědomit si ten moment,kdy je třeba skončit. Rád bych viděl Šumiho ukončit karieru na vrcholu, ale on si neměl dávat vůbec pauzu, to byl podle mě ten nej průšvih.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Když se nad tím zamyslím, tak bych řekl, že to je konec Schumacherova jezdeckého učinkování v F1. Jestliže o něj Mercedes stál, ale požadoval prodloužení min. o 2 roky a Schumi se k tomu odmítl zavázat. Tak nevím, který tým se zbývajících možných, by chtěl angažovat pilota bez perspektivy na jeden rok. Sauber? Williams? Co by to těmto týmům přineslo? Maximálně reklamu a u Williamsu možná lehký vzrůst akcií na burze. Jinak nic. A z hlediska Michaela, co by mu přinesl přestup k těmto týmům? Rok by si ještě zajezdil ve středu pole, jako doposud. Je to to pravé ořechové, co Schumacher na sklonku kariéry hledá? Jsem přesvědčen, že jemu šlo vždy o tituly a byl pro ně ochoten udělat cokoliv. A neštítil se ani prasáren v rozporu s pravidly. Upřímně řečeno jak v Sauberu, tak i u Williamsu to na titul v příští sezóně nevypadá, to snad ví i Míša. Tak že nejspíš by si všichni jeho fans měli pořádně užít posledních pár závodů. Budou poslední.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.41.42.XXX
      Najskôr ťa chcem pozdraviť, pozdravom v CZ, vraj populárnym po alkoholovej afére: " Rád ťa vidím"18
      Teraz sa zaradím medzi vyššie uvedených(nižšie uvedené) a prinesiem ti stručný rozhovor s P. Sauberom14
      ja: Peter, v médiach sa objavujú špekulácie, že by si pripustil možnosť angažovať Mercedesom vykopnutú ikonu F1, Schumachera?
      P.S. Neklaď mi prosím ťa takéto stupídne otázky!!!
      ja.: Ale prečo?
      P.S: Pozri, podľa Laudu v Mercedese ostala po Schmacherovi obrovská diera, ktorú nebude jednoducé zaplátať! Do dnes sa mi poriadne nepodarilo zaplátať dieru po "skôstnom spojeni s BMW" a už si začnem vytvárať ďalšiu? Neblázni!!!
      ja:Ale fanúšikovia stále veria, že tu táto možnosť spolupráce existuje a ty ju popieraš. Naozaj by sa nenašlo neaké riešenie?
      P.S: Jedno by tu bolo a to, že by si Schumi svoje rekreačno- devastačné jazdy platil zo svojeho!
      ja: Tak aspom nejaká šanca tu je. Ďakujem!

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Za pozdrav dík, pobavil mě. Ale vzal bych jej trochu vážněji. Docela bych tě též rád viděl, stejně jako některé další lidi z fóra. Uvažuji příští rok o nějakém setkání. Co ty na to?
        Co se týče rozhovoru s Peterem, tak se mi potvrzují mé nevyřčené doměnky. Podle mě byl "odchod" Schumachera z Ferrari v roce 2006, podezřele hodně podobný tomu letošnímu jeho "odchodu" z Mercedesu. A to není náhoda, že se ho v obou stájích zbavili podobným způsobem a sáhli po lepších pilotech. Raikkonen to dokázal, (že je lepším pilotem) a hned získal titul. A Hamík to prokáže také, i když titul v příští sezóně bude získávat dost těžko.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.160.49.XXX
          Jako fanoušek Ferrari a MS ti musím jenom připomenout, že v roce 2006 bojoval Schumi seriózně o titul a jeho odchod byl iniciován zejména Montezemolem a jeho chtíčem získat Kimiho do teamu... asi zřejmě jsi pozapomněl i na to, jak rychle přišel o angažmá v Maranellu i Kimi...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Na nic jsem nepozapomněl. Jen mi je divné, že i jeho kámoš Brawn se najednou zachová naprosto stejně jako Luca. To trpí stejným chtíčem, prozměnu po Hamiltonovi? Pes je zakopán jinde. Schumiho výkony nebyly nikdy na takové úrovni, aby si mohlo vedení jakéhokoliv týmu risknout rovnocenné podmínky s jiným špičkovým pilotem. (Ostatně rovnocenné podmínky dělají Schumacherovi nepřekonatelné potíže i v materiálním vybavení viz. letošní sezóna a kauza Pirelli a jízda na čerstvých vejcích. Všichni ostatní se s jízdou na letošních pneu vyrovnali.)
            A tak jiná možnost v roce 2006 ani nebyla. Montezemolo chtěl Kimiho a ten by šel těžko dělat Míšovi dvojku. A aby se neprovalily skutečné Schumacherovy (ne)kvality, tak raději skončil. Jestli něco Schumimu nechybí, tak je to sebevědomí. Proto do F1 vlezl znovu v naivní představě o své výjmečnosti, měl mladého Rosberga zajezdit do asfaltu. A stal se pravý opak. Bez zvýhodňování o kterém tu píše "ja" , je Schumi poloviční ba co více průměrný pilot.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.160.61.XXX
              Tak podle tvého názoru to tedy Ferrari v minulosti pěkně prokaučovalo, že si najalo Schumachera a ještě ho tak královsky platilo... Vždyť s jakýmkoli jiným pilotem by přece dosáhlo ještě o několik titulů v řadě víc...... A ještě by ušetřili finance (to, že Schumiho plat zakásl Philip Morris alias Marlboro jako titulní sponzor nic na věci nemění, protože tyto peníze by tehdy mohly téct jednoduše někam jinam).

              A jsem docela zvědav, jak si jednoho dne povedou HAM, ALO, KIMI či jiní současní mladí jezdci po čtyřicítce s jejich nástupci F1.. jestli teda v té době ještě budou závodit. Mě je náhodou sympatické, když vrcholový sportovec i přes vyšší věk (i když jen něco přes čtyřicet) se chce stále překonávat - ať už úspěšně či nikoli.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                To jsem přeci nenapsal a ani si to nemyslím, že by Ferrari něco se Schumacherem prokaučovalo. Získali s ním 5 titulů po dlouhých 20-ti letech půstu. Jen tvrdím, že Schumacher není a nikdy nebyl tak vyjmečný pilot, jak se na první pohled zdá z počtu jím získaných titulů a jak o něm jeho fanoušci rádi přehánějí. Podle mě, mít podobné podmínky jako měl Schumacher v minulosti Prost, Senna, Lauda, Stewart, Clark, Piquet,E. Fittipaldi, nebo třebas G.Villeneuve, či Peterson, tak mají podobnou úspěšnost. A opačně, kdyby Schumi následoval cestu jednoho z těch, které jsem napsal, nikdy by více jak dva-tři tituly nezískal.
                Co se týče Kimiho, Alonsa a Hamiltona, docela pochybuji, že budou jezdit ještě ve 40-ti letech. Víš na dlouhověkost sportovců jsou dva odlišné názory. Jeden to obdivuje (jako ty) a druhý zatracuje, jako zbytečné zabírání místa mladším a schopnějším. Osobně se nepřikláním ani k jednomu. U mě mají obdiv sportovci, kteří ve vysokém věku dokáží vítězit nad mladými. A takovým sportovcem byla Martina Navrátilová. Ta dokázala ještě v 50-ti letech vyhrát Grand Slam v mixu. To je obdivuhodné, ale už nevyužívala divokých karet, aby mohla startovat v singlu a vypadnout ve druhém kole. Prostě věděla, kdy skončit.
                A věř, že já jsem ten poslední, kdo Schumimu nepřeje účast v dalších sezónách. Jen už nevěřím v jeho úspěchy. K úspěchu totiž více než své schopnosti pilota, potřebuje mistrovské auto. A to mu už těžko někdo poskytne na jeden rok. Každý tým přemýšlí v dlouhodobější relaci a poskytnout "staříkovi" ovoce své např. pětileté práce, (aby si stařík pozvedl ego a skončil) je hazard.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • ja

          178.41.42.XXX
          Tak ten pozdrav pôsobi, ako čierný humor, ale bohožiaľ je vystižný(nie posmešný). Je smutné, že s nevinnej udalosti(posedenia sa stane tragédia)05 Samozrejme, že so stretnutím by som celkom súhlasíl, len to musí dovoliť čas a iné okolnosti01
          S týmy odchodmi Schumachera je to asi tak. Schumi nie je, ako je známe taký talent, ako Kimi, Alonso, Ham a aby sa vyrovnal a dokonca predčil svojích súperov, poptreboval k tomu neobmedzené testovanie, špeciálne pneumatiky, vychytávky až z čiernej zóny, dobré politické zázemie na poli F1 a neobmedzený rozpočet a tu je ten kameň úrazu. Pokiaľ Schmi tituly získaval, všetko bolo OK a všetké náklady boli únosne, ale ak nie tak bolo načase poobzerať sa po lacnejšom, čiže talentovanejšom pilotovi a ja s prihlidnutím na chystané zmeny v tech. predpisoch, jednotných pneumatikách a chystanom zakáze testovania, trakcie atď., Táto prezieravosť, alebo vedomie, že Schumacher je len veľmi preceňovaný a neprispôsobivý priemerný pilot sa plne potvrdilo počas trojročného pôsobenie v Mercedese. Toto predsa jeho stvotritelia museli vedieť a musel to vedieť aj Ross, že Schumacherov návrat bude hotové fiasko. Mne to pripadá, že sa tu na Schumiho bola ušila poriadná búda. Ale tak mu treba, keď nepočúval svojích poradcov, aspom nám ukázal svoje skutočné kvality .03 Ak bude Ham podávať budúcu sezónu kvalitné výkony, tak sa len potvrdí, že Schumi bol len veľkou brzdou Mercedesu v jeho napredovaní.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Je možné, že Kimi, Alo a Ham jsou větší talenti (o tom by se dalo dohadovat a srovnávat dlouho, v čem je kdo silný), ale se způsobem, jak jsi popsal Schumiho jako průměr nesouhlasím. Stejně tak by se to dalo vyložit i úplně opačně:
            - Schumi trávil spoustu času testováním a v továrně, protože to byl fanatik, nikoliv proto, že to nutně potřeboval, aby "něco zajel". Vychytávky mu servíroval výtečný tým designérů, jehož nápady ochotně testoval. Svým přístupem pomáhal ten tým "táhnout", i když ho táhli samozřejmě především konstruktéři. Speciální pneu byly dány rozpočtem a vlivem Ferrari, které si mohlo dovolit dávat dost peněz, aby mělo výhody všude možně a nesouviselo to s tím, kdo za ně zrovna jezdil. Kdyby tam neseděl Schumi, využíval by ty pneu někdo jiný.
            - Pokud by Schumi neměl některé vychytávky, nevyhrával by tak drtivě jako v dobách své největší slávy, ale stačilo by mu to, aby nějaké tituly získal. To asi nikdo nepopře. Akorát by těch titulů nebylo 7.
            - Schumiho konec určitě nebyl dán nějakou velkou nutností šetřit. Rozpočet Ferrari byl jeden z největších i v Kimiho éře.
            - Souhlasím ve dvou věcech - angažmá v Mercedesu byla tak trochu bouda v tom smyslu, že Merc neměl prakticky nic z toho, co jsi zmínil na začátku - ani speciální pneu, ani tak schopné konstruktéry, ani pilota v nejlepších letech atd. Takže jejich ambice, kterýma Schumiho nalákali do kokpitu, byly dost optimistické.. nebo přímo naivní. Jen on sám ví, jestli se vrátil hlavně kvůli možnému dalšímu titulu, nebo hlavně proto, že mu chybělo ježdění s těmi nejlepšími. Pokud mu chybí hlavně ježdění, možná se bude snažit protlačit i do menšího týmu a ještě si to chvíli užít - navzdory tomu, že mu někteří novináři nebo kolegové budou vzkazovat "aby to už zabalil".
            Zadruhé, přizpůsobivost Schumiho skutečně není nic moc. Za jeho éry byla F1 jiná, a ten první rok se dost trápil, vůz mu neseděl, s pneu měl taky větší potíže než Rosberg. V tomhle směru měl Kimi svůj návrat lehčí.

            Při vší úctě k tomu, jak Schumi ve svém věku jezdí - možná by mohl jezdit vedle Hamáče jako dvojka, která sbírá body (pokud by zbytečně nekolidoval), ale těžko může konkurovat Hamáčovi na místě jasné jedničky. Takové výsledky prostě už nemá. Bodově Rosberga ani jednou neporazil. Je jasné, že Hamilton byl priorita Mercedesu jako jeden ze současných top jezdců, jednak kvůli rychlosti, zadruhé kvůli perspektivě na další roky. Tomu prostě Schumi už konkurovat nemůže. Jeho zásluhy a tituly mu nikdo neodpáře, ale za zásluhy se v top týmech jezdit nedá.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              To Nasir: Shrnul jsi to opět velmi logicky a prakticky se vším se dá souhlasit. Jen malinký doplněk. Kdysi jsem četl nějaký článek, kde rozebírali fungování týmu Ferrari a v něm se tvrdilo, že z testovací dráhy neslezl Badoer, nikoliv Schumacher. Na základě toho článku (už opravdu nevím od koho byl, ani jiné podrobnosti) jsem nabyl dojmu, že konstruktéři vymysleli vylepšení, skonzultovali jej se Schumim a pokud se mu zdálo, že by mu to mohlo pomoci, odsouhlasil jim realizaci. Realizované prvky namontovali na vůz a Badoer se s tím projel, pak i Schumi a oba řekli své pocity. Pokud byly připomínky (hlavně od MS) pracovalo se dále na odstranění "vad" a zase jezdil Badoer do zblbnutí. Až, když se Lucovi zdálo vše OK přišel Míša otestoval a vše potvrdil (nebo ne). A pak se vše opakovalo. Ano pokud šlo o simulace závodů, rychlých kol atd. musel to odjezdit Schumi. To je jasné. Píšu to jen pro upřesnění ke tvé zmíňce o fanatikovi Schumim. A nechci tím ani zpochybnit jím strávený čas v továrně i na testech, ale víš jak to tu chodí. Přečte si to nějaký anonym a za dva měsíce mi vytkne, že měním názory a že jsem tu souhlasil s tvrzením, že Schumacher stavěl, ladil a piplal těm neschopným lidem u Ferrari auta.
              Většina jeho fanoušků tu o něm píše iluze, líčí ho takového, jakého by jej chtěli mít. A pokládají to za pravdu. Bohužel málo z nich je realistů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • ja

              178.41.42.XXX
              To, že som hovoril o Schumim, ako o priemernom pilotovi, je možno výsledok toho, že počas jeho dominancie som počuval len, "geniálny, famózny, deklasoval, atď" a pritom za tým stálo presne všetko to o čom som hovoril ja a aj ty, ale podstatne detailnejšie. A samozrejme, že sa pod to podpísali aj výkony za uplynulé sezóny a fatálne chyby , naozaj nie hodné kráľa džďa a seden násobného majstra sveta, ale skôr začiatočníka.
              Inak v ničom inom ti nebudem oponovať, lebo v podstate sa úplne zhodneme a kde to nie je úplne, to beriem ako tvoj subiektívny pohľad a názor, ktorý akceptujem.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Ale tady se zapomíná na to, že Ferrari mělo dominantní vůz jen v roce 2002 a 2004 a toť vše. 96, 97 slabší než Williams, 98 slabší než Mclaren, 99 srovnatelný s Mclarenem, 00 vyrovnaný s McLarenem, 01 spolehlivější než McLaren ale Williams byl taky moc dobrý,02 poprvé jasně lepší. 03 na úrovni Mclarenu a Williams, 04 dominantní, 05 špatné pneu - bez šance, 06 vyrovnaný s Renaultem.

                Co se týče exluzivity gum, tak potom co přišel do F1 Michelin, tak Bridgestone neměl jiný silný tým než Ferrari, takže exlusivita a gumy na míru Ferrari jsou snad logické. Nebo je měli stavět pro Jordan nebo Minardi ? Dokud byly gumy jednotné, tuším 98-01, tak pochybuji, že Ferrari dostávalo lepší materiál, to by si tak McLaren nechal líbit :D. Naopak byly roky kdy byly Bridgestone jasně horší gumy 2003 a především 2005.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Veď dostal jasnú ponuku robiť v Mercedese športového riaditeľa,.. ...tak nech sa toho ujme s plnou vážnosťou a už konečne prestane vymýšľať. 14

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    94.113.26.XXX
    Dost by se mi líbilo Třeba do Caterhamu a Barika tam udělat týmovou jedničkou. 03

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    90.178.58.XXX
    Ja bych se zasmal s chuti, kdyby ted vybojoval nejake podia a dojizdel pred Britney. Bych chtel videl "ofiko: prohlaseni Mercedesu a zvasty lidi v techto diskusich co blabolaj ze jiz na to nema. A jako priklad kouknete na tohle https://www.youtube.com/watch?v=XsEuqEfOJxg

    Fakt na to jeste nema?

    Ja myslim ze ano, ukazuje zada klukum o 20 let mladsim..... 01

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    46.39.170.XXX
    Zrovna tihle mají co říkat, Prost a DC Zrovna Prost a Coulthard ať jsou raději potichu. Prost se se...cpe nesmyslně do "testování" nových turbo motorů. Otázka zní proč? Stejně jako on to udělá dejme tomu stejně dobře, né li líp (Prostovi už není 20) třeba Kubica či jiný pilot, který je opravdu pilot, a ne chodící memoriál Formule 1.
    A Coulthard, to je to stejné v bledě modrém. Cpe se do promo týmu RB k čemu? Dát tenhle job nějakému mladému talentu, vyškolí se do bucoucího vstupu do F1. Dělá to proto, že má zřejmě konekce a hlavně proto, že ho to baví. A proto to dělá i Michael. ať ho sakra nechají být a ať si dělá co chce. Oproti Nicovi nejezdí vůbec hůř, jezdí tak, jak mu to auto dovolí. To že již nemá auto co nemělo konkurenci je prostě fakt a tak se to brát musí. Nemám rád blbečky co do něj kopou a nesnáším to od někoho, co dělá to stejné (víše jmenovaní).

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Právě jsi se zařadil mezi blbečky kteří kopou do pilotů F1 též. Vždyť co jsi tu vypotil? Nesmyslné útoky proti Prostovi (asi ani nevíš kdo to je) a Coulthardovi. Kdybys totiž o F1 a těchto pilotech něco věděl, musel bys uznat, že takový Kubica má s turbomotory v F1 mnohem méně zkušeností (pokud vůbec nějaké) než Alain Prost. Co se týče Coultharda, tak by se dalo říci, že část úspěchů stáje RedBull je také jeho zásluha. Svojí kariéru pilota končil kde? A pak spolupracoval s kým?
      A tak jediné s čím lze s tebou souhlasit je:" ať si Michael dělá co chce". Jsem téhož názoru a na rozdíl od tebe vím, že tomu tak bude. Na Schumiho rozhodnutí nebude mít názor nikdo z nás ani bývalých pilotů vliv.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.177.88.XXX
    Schumi Ať si klidně jezdí za jakýkoli tým, když jej to stále baví. Ostatně proč ne. Dokud nezačne přehánět své ambice a prohlášení (a opravdu si nemyslím, že by měl potřebu to dělat), nemám s ním problém.
    Z praktického (dlouhodobého) hlediska celkem ale i chápu Mercedes a jejich rozchod.
    Uznávám jeho kvality, nebavily (iritovaly) mě jeho krasojízdy (fakt nudné závody), obdivoval jsem jeho "kvalifikační" kola v průbězích závodů, ale teď už mi je kompletně šumák, no hard feelings.

    Z čistého srdce, ať si dělá, co uzná za vhodné, zasloužil si to.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.190.XXX
      Mercedes ho nevyhodil, kvůli tomu že je starý, ale kvůli tomu, že se neuměl rozhodnout a nepodepsal s nimi včas smlouvu a oni už chtěli míst jistotu na další rok/roky. To je aspoň oficiální verze. Jestli je to pravda, to těžko říct...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama