DISKUZE K ČLÁNKU Button dostal kvůli převodovce penalizaci pět míst na startu VC Japonska

Jenson Button bude na startu velké ceny Japonska posunut o pět míst dozadu. Musel totiž vyměnit převodovku. Na jeho voze se objevil stejný problém jako u Lewise Hamiltona, který kvůli tomu musel odstoupit ze závodu v Singapuru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button dostal kvůli převodovce penalizaci pět míst na startu VC Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 02.10.2012 19:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 01.10.2012 21:40
Toto "setrenie"... A k tomu pridruzene… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2012 11:33
ze sa porucha, je ina vec. Ze je to pravidlo (5… »
» uzivatel001040 (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2012 20:23
Technika McL jde ke dnu...njn blizi se finale v … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak bude premenlivé počasie,.. ...ako že bude a tím Mclaren tomu prispôsobí stratégiu, môže to byť výhoda neštartovať z 1. radu. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    95.103.0.XXX
    Toto "setrenie"... A k tomu pridruzene "ohromne" pravidla... To je super vec...
    Hlavne to o prevodovkach musel vymysliet ozajstny "genius"...02 02 02

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Ano. "Génius".

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      V tomhle případě nesouhlasím. To se šetřením nemá nic společného. 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        ma, pravidla pripustaju max 5 (?) prevodoviek na sezonu a to je priamo vymyslene vramci setrenia. Az potial to ma stejny zmysel ako pocet motorov. Cielom je usetrit.03

        Ze su ale ine penalizacie za vymenu jednoho a druheho rozdielne (aj podmienky), je ina vec.03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ano to máš pravdu. Ale to že má převodovka vydržet 5 závodů, nemá nic společného s tím, že se porouchá. Ano v tomto případě by bez penalizace měl Čudlík novou. Otázka je, jak často by byly poruchy převodovky přímo v závodě, kdyby byly stavěny na jeden závod. Ona to vlastně není složitá otázka, stačí se podívat do minulosti. 03

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            ze sa porucha, je ina vec. Ze je to pravidlo (5 na sezonu) vymyslene kvoli streniu, ano. 12

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000718

            uzivatel000718

            46.39.170.XXX
            Ale to je uplná hloupúost, o tom sem se tady s tebou dohadouval po závodě v Singapuru. Výrobce by sám apeloval na výdrž (minimálně na tu minimální, napříkald 1 závodní víkend), protože by mu to přineslo konkurenční výhodu, a čím dřív by na to přišel, tím líp pro něj - více zakázek. Tak to prostě je. Že to v minulosti takhle nebylo neznamená, že by to tak zůstalo. Prostě - poskytni lepší vlastnoti a dostaneš víc prachů, ať už zvýšením ceny produktu, nebo tím, že dostaneš více zákazníků. Takhle funguje marketing a byznys a formule je jen jeden velký byznys.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo vzpomínám si. Ale pořád s tebou nebudu souhlasit. Podle mě je dnešní spolehlivost převodovek i motorů zásluhou tohoto trendu. Tedy, že mají vydržet několik závodů. A ta spolehlivost je mnohem vyšší, než v dobách kdy měli vydržet jen pár stovek kilometrů. Výrobce sám apeluje na výdrž i teď a přesto dojde občas k poruše. Kdyby jim stačilo, aby vydržely jeden závod, nikdo by neměl zájem je udělat tak, aby vydržely 5. Pořád by docházelo k poruchám.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.177.148.XXX
    Mobil1 Hmm... další "dobrá" zpráva, fakt paráda... 05

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    222.153.223.XXX
    Technika McL jde ke dnu...njn blizi se finale v boji o titul...klasika.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

Sergio Pérez věří, že si své místo u Red Bullu udrží

Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

Lance Stroll s Aston Martinem AMR24

"Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

Max Verstappen se vydává zpět na trať

Verstappen žádá další vylepšení vozu. "V Maďarsku musí fungovat!" nabádá Marko

Juan Pablo Montoya byl velkým talentem, ale na mistrovský titul nikdy nedosáhl.

V Goodwoodu se opět projedou staré vozy Williams. Do kokpitu se vrátil jeden z rebelů F1

Liam Lawson se loni coby náhradník předvedl v dobrém světle. Byl by v Red Bullu úspěšný?

Staré téma v novém hávu. Zvoní Pérezovi umíráček?

Vyváženost výsledků v podání obou pilotů - to McLarenu hodně prospívá

Zak Brown cítí šanci: Pérez nám otevřel dveře

Lewis Hamilton s Mercedesem W15

Rozjetý Mercedes nasadí do letní přestávky ještě 2 sady vylepšení. Bude pohádka pokračovat?

Charles Leclerc s vozem SF-24 za deště

Ferrari SF-24 po nasazení vylepšení divoce poskakuje, šéf vývoje šasi Cardile končí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama