DISKUZE K ČLÁNKU Button dostal kvůli převodovce penalizaci pět míst na startu VC Japonska

Jenson Button bude na startu velké ceny Japonska posunut o pět míst dozadu. Musel totiž vyměnit převodovku. Na jeho voze se objevil stejný problém jako u Lewise Hamiltona, který kvůli tomu musel odstoupit ze závodu v Singapuru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button dostal kvůli převodovce penalizaci pět míst na startu VC Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 02.10.2012 19:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 01.10.2012 21:40
Toto "setrenie"... A k tomu pridruzene… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2012 11:33
ze sa porucha, je ina vec. Ze je to pravidlo (5… »
» uzivatel001040 (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2012 20:23
Technika McL jde ke dnu...njn blizi se finale v … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak bude premenlivé počasie,.. ...ako že bude a tím Mclaren tomu prispôsobí stratégiu, môže to byť výhoda neštartovať z 1. radu. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    95.103.0.XXX
    Toto "setrenie"... A k tomu pridruzene "ohromne" pravidla... To je super vec...
    Hlavne to o prevodovkach musel vymysliet ozajstny "genius"...02 02 02

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Ano. "Génius".

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      V tomhle případě nesouhlasím. To se šetřením nemá nic společného. 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        ma, pravidla pripustaju max 5 (?) prevodoviek na sezonu a to je priamo vymyslene vramci setrenia. Az potial to ma stejny zmysel ako pocet motorov. Cielom je usetrit.03

        Ze su ale ine penalizacie za vymenu jednoho a druheho rozdielne (aj podmienky), je ina vec.03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ano to máš pravdu. Ale to že má převodovka vydržet 5 závodů, nemá nic společného s tím, že se porouchá. Ano v tomto případě by bez penalizace měl Čudlík novou. Otázka je, jak často by byly poruchy převodovky přímo v závodě, kdyby byly stavěny na jeden závod. Ona to vlastně není složitá otázka, stačí se podívat do minulosti. 03

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            ze sa porucha, je ina vec. Ze je to pravidlo (5 na sezonu) vymyslene kvoli streniu, ano. 12

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000718

            uzivatel000718

            46.39.170.XXX
            Ale to je uplná hloupúost, o tom sem se tady s tebou dohadouval po závodě v Singapuru. Výrobce by sám apeloval na výdrž (minimálně na tu minimální, napříkald 1 závodní víkend), protože by mu to přineslo konkurenční výhodu, a čím dřív by na to přišel, tím líp pro něj - více zakázek. Tak to prostě je. Že to v minulosti takhle nebylo neznamená, že by to tak zůstalo. Prostě - poskytni lepší vlastnoti a dostaneš víc prachů, ať už zvýšením ceny produktu, nebo tím, že dostaneš více zákazníků. Takhle funguje marketing a byznys a formule je jen jeden velký byznys.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo vzpomínám si. Ale pořád s tebou nebudu souhlasit. Podle mě je dnešní spolehlivost převodovek i motorů zásluhou tohoto trendu. Tedy, že mají vydržet několik závodů. A ta spolehlivost je mnohem vyšší, než v dobách kdy měli vydržet jen pár stovek kilometrů. Výrobce sám apeluje na výdrž i teď a přesto dojde občas k poruše. Kdyby jim stačilo, aby vydržely jeden závod, nikdo by neměl zájem je udělat tak, aby vydržely 5. Pořád by docházelo k poruchám.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.177.148.XXX
    Mobil1 Hmm... další "dobrá" zpráva, fakt paráda... 05

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    222.153.223.XXX
    Technika McL jde ke dnu...njn blizi se finale v boji o titul...klasika.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama