DISKUZE K ČLÁNKU Hill: Hamilton byl u McLarenu jako pták v kleci

Bývalý mistr světa F1, Damon Hill, prohlásil, že nemůže vinit Lewise Hamiltona za odchod z McLarenu i přesto, že se o něj britská stáj starala od jeho mladí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hill: Hamilton byl u McLarenu jako pták v kleci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 01.10.2012 13:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Já prostě nechápu, proč pořadatelé nenechají udělat dvě od každé trofeje, jednu pro pilota a jednu pro jeho tým. Myslím, že jak pilot, tak tým mají naprosto stejné právo k vlastnictví originální trofeje. Když moc, tak by to stálo 5000$ na závod navíc, to je naprostý pakatel v porovnání s ostatními poplatky.
    Pokud toto byl skutečně impuls k Hamiltonově nespokojenosti, tak začínám čím dál více nabývat dojmu, že mu jde skutečně jen o ty prachy a jistou "exkluzivitu".

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      A pak by udělali ještě pár trofejí na sklad aby si je mohl koupit někdo další atd.? Ale to ne přece, trofej je unikum, které má být jedno a jedinečné.
      Na jednu stranu si říkám, že je to malichernost, ale na další stranu že ne. Trofej dostane jezdec i tým. Tak proč by měl mít tým i trofeje jezdce? Když pak jezdec u týmu skončí, tak se ani nemůže kochat originály svých trofejí... Já bych považoval za spravedlivé, aby si tým udělal kopie trofejí a originál by zůstal jezdci.
      A věřím, že nejde jen o trofeje. Člověk který kouká na F1 v telce a čte weby nemůže mít přece ani páru o tom jaký může mít Lewis v McLarenu problém a podobně. Je možné, že je toho víc co se v průběhu času podělalo. A nebo se Lewis necítí dobře, protože pro něj u McLarenu není žádná další výzva.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        V podstatě souhlasím s Hamiltonem, jako jezdec by měl mít nárok na originální trofej. To, zda dostává jak tým, tak jezdec svou vlastní trofej bohužel z TV nepoznám. Trofej obdrží tři jezdci a zástupce vítězného týmu, takže usuzuji, že může u druhého a třetího týmu docházet k tomu, že se uměle nechává vyrobit kopie trofeje kterou obdrží buď tým nebo pilot. Pokud to takto je, tak nechápu, proč nedostávají trofeje jak všichni piloti z bedny, tak všechny týmy. A pokud je tohle skutečná příčina Hamiltonova odchodu, tak bych to považoval za silnou samolibost, která zastínila ostatní klady, které tým McLaren může nabídnout. Rád uvěřím tomu, že v odchodu není jen touha po bohatství, bohužel, z toho, co se doposud dostalo ven tomu zatím téměř vše nasvědčuje. Nedávno prohlašoval, že chce vítězit, no nemůžu toto prohlášení nějak ztotožnit s přestupem k podstatně méně konkurenceschopnému týmu.

        "A pak by udělali ještě pár trofejí na sklad aby si je mohl koupit někdo další atd.? Ale to ne přece, trofej je unikum, které má být jedno a jedinečné."

        To je pouze tvá myšlenka, ničím jsem nenaznačil a ani nechtěl naznačit, aby to vedlo ke znehodnocování trofejí v možnosti koupě skladovky nějakým boháčem.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Rostislav M.

          Rostislav M.

          109.107.201.XXX
          Co je hlavní příčinou odchodu Lewise z McLarenu nevíme. Ale pochybuji, že to jsou právě trofeje. Dle mého názoru jej už práce v McLarenu nebaví a chce čelit novým výzvám. Taky třeba chce, aby se tým točil hlavně kolem něj jako to má třeba Fernando ve Ferrari. McLaren je sice rychlé auto, ale začátek roku zmastili všecko v boxech a na strategiích, pak ztratili rychlost, teď mají rychlost, ale zase přichází fáze technických problémů, protože se sezóna blíží ke konci.
          Lewis tedy chce nejspíše změnu a věří, že kdyby ne v roce 2013, tak v roce 2014 bude mít možná výhodu, protože vyvíjejí i svůj motor...to každopádně uvidíme.

          Co se týče trofejí pro tým, tak tu trofej vždy dostane vítězný tým. Jiný ji nemá proč dostat přece.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001000

            uzivatel001000

            46.39.185.XXX
            Co se týče trofejí, myslím, že má stejný smysl ji dát i druhému a třetímu týmu, stejně tak, jak to je v případě pilotů. Tyto pozice patří mezi ty, za které se udělují vavříny, takže nevidím důvod dělat rozdíly mezi týmy a piloty. Ale to už jsme trochu odbočili.
            Co se týče Lewise, neříkám, že jeho rozhodnutí je špatné, zatím mi jen nezapadá k jeho předchozím prohlášením. Sám nevěřím tomu, že by ty trofeje byly příčinou, no kapka do sklenice to zajisté byla.
            Dle mého názoru ani tak nehledá nové výzvy, jako se spíš snaží vymanit z minulosti a dokázat svému okolí, že za svými úspěchy si stojí sám a ne ta pupeční šňůra, které se až donedávna držel. Taktéž si myslím, že by mu prospělo se obklopovat jinými lidmi, než těmi s showbyznysu.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama