DISKUZE K ČLÁNKU Bude zavedení nových motorů připravovaných pro sezónu 2014 odloženo?
Boss F1, Bernie Ecclestone, dnes odhalil, že nově připravované motory 1,6l s turbem by mohly být odloženy. Podle něj by toto odložení ušetřilo týmům až 30 % jejich plánovaného rozpočtu, což by jim pomohlo přečkat ekonomicky ne světlé období.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bude zavedení nových motorů připravovaných pro sezónu 2014 odloženo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000532
(Hlasovalo 13 lidí)
30.09.2012 00:12
3.0 V10 Asi je potřeba změna a začít používat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
13:24 01.10.2012 194.160.178.XXXČo tvrdí Bernie sú nezmysly,.. ...boli vyvinuté a ak nebudú zavedené v r. 2014, tak nebudú zavedené vôbec, tak ako to povedal Jean T., lebo od r. 2013 začnú pod hlavičkou FIA pretekať aj elektromobily, čo je nový štandard, ktorý sa určite ujme, lebo z hlaidska konštrukcie to bude omnoho jednoduhšie auto už len preto, že nebude mať rozdielnu, ale stálu hmotnosť na začiatku aj konci závodu. Podľa mňa tento štandard má na to, aby sa čo najskôr zaviedol a ak sa ujme, hybridy už jednoducho nedostanú šancu, lebo budú pridrahé a ropná kríza ich odsunie do zabudnutia. Ide práve v súčastnosti o to zavieť hybridy do r. 2014 čo najskôr, aby sa tieto technológie zdokonalili pre komerčne vyrábané dopravné prostriedky a dokonale sa využila ropa, z ktorej výrobky ich budú poháňať. Po r. 2020 môžeme očakávať éru elektromobilov, čo nie je pre človeka mysliaceho žiadna novinka. Bernie tu už nebude, ale my áno. -
tron
08:25 01.10.2012 46.39.169.XXXJe mi jedno .... .... jestli se pujde cestou snizovani objemu ci jinych uprav motoru,ale kazdopadne to nejakou razantni zmenu bude chtit.Soucasny stav kdy se jezdi 80% okruhu na plny knedlik s max otackami ,jezdci nevi ktery knoflicek na volantu zmacknout aby to slapalo jeste rychleji,kontrolky a displeje blikaji jako o zivot mi prijde opravdu perverzni.Pohled na okruhy kde se poradatele predhaneji kdo nainstaluje v zatacce za obrubnik vetsi umelej travnik a na zpomalovani se pouzivaji nesmyslne destruktivni sikany misto normalne vyprojektovanych zatacek je opravdu ubijejici. -
55 FS
16:04 30.09.2012 193.148.46.XXXNajlepšie na tom je to ,že všetci majú plné ústa šetrenia ,pritom preflákajú milióny za aero debiliny v hodnote jednej desatiny sekundy , na vývoj motorov ktoré tuším ani nechcú a keď už náhodou mohli niečo ušetriť ,tak príde výpalník Todt a orabuje ich o pekný balík ,pretože konkurenčný spolok mafiánov z FIFA sídli v krajšom palaci ako ma on . -
uzivatel000397
11:44 30.09.2012 90.178.29.XXXPodobnost čistě náhodná. Čím to je, že mi FIA připadá jako jistý státní systém který sedí jako žába na prameni. Nic nevytváří a jen saje jako pijavice pro své opulentní sídla a zbytnělé zaměstnance. -
-
jiras
09:02 30.09.2012 89.102.75.XXXMotory Kdyby to bylo jen o motoru - objemu, otáčkách, turbu a třeba i tom průtoku. Ale ty blbosti jako ERS, DRS a podobný hovadiny, to jsou vyhozené prachy a těžko se to chápe. Jestli to mají být závody těch nejlepších, tak sebrat přítlak, sebrat milion nastavení z volantu a klidně jim dát i nožní spojku a šaltpáku (i tlačítka stačí, ono jde hlavně o tu spojku). Dneska sotva trefí apex a už mačkají tlačítko DRS, přitom brečí, jak je málo přítlaku a jaké to bylo s foukaným difuzorem. Pořád se vymýšlí to tzv. zatraktivnění závodů a přitom je to jedna podivnější věc za druhou. Když najednou přijdou o přítlak a budou muset ještě řešit spojku, tak bude větší prostor pro chybu a předjíždění. To mi přijde zajímavější než že se někdo nalepí, stiskne DRS, pak ještě KERS a je to.-
Mike17
11:11 30.09.2012 93.99.87.XXXJá doufám, že ty blbosti v F1 zůstanou a chápe se mi to dost dobře. :)
Každému z nás se líbí asi něco jiného, ale poslední 2 sezony je tolik krásných předjížděcích manévrů, jako za roky 1990-2010. A že je to často díky tlačítku je mi fuk. Naopak se nemůžu dočkat ERS s dalek větším výkonem a delší dobou použití. Bude se předjíždět na místech, kde to doteď moc nešlo. Super.-
-
Mike17
13:05 30.09.2012 93.99.87.XXXA kdo mluví o předjíždění uprostřed dlouhé rovinky? Je to stejný, jako bych řekl, že považuješ za kvalitní závod kroužení za sebou bez šance na předjetí, jako to bylo v mnoha závodech v těch letech. Pokud se budeme bavit jen o extrémních situacích...
-
-
-
uzivatel000532
00:12 30.09.2012 85.162.28.XXX3.0 V10 Asi je potřeba změna a začít používat nový motory, ale proč zrovna 1.6 s turbem. Co třeba vrátit V10 s objemem 3.0, nebo i o trochu vyšším. Otáčky by se zachovaly jako kdysi, nebo i o trochu menší, tím pádem by zůstal krásný zvuk. Výkon by mohl mít stejný jako dnešní motory. Nakonec kdyby se o trochu snížily otáčky, výkon by byl jako dnešní menší motory, tak by teoreticky mohl být i "zelenější" jak pořád chtějí.
Ale neříkejte mi, že 1.6 s Turbem, která bude mít podobný výkon jako dnešní motory, bude nějak ekologičtější, nebo spolehlivější, tomu se mi moc věřit nechce.-
erdedy
00:40 30.09.2012 195.91.5.XXXBude ... Ale vies si predstavit, co vsetko tomu predchadza...
Aby som nezabudol Ondro, "ten" material som niekde odpasol (nepisal som Ti to uz?) ale pamätam odkial bol - bol z [odkaz na stránku] Tam byvaju celkom dobre temy/clanky.jeden z nich (tusim) pojednaval aj o mazani. -
-
-
McMatej
14:59 30.09.2012 81.201.60.XXXJestli se chtěj bavit o ekologii, tak ať závodí v Evropě. Jedna cesta dopravního letadla spotřebuje tolik paliva, jako celý ročník F1. Například Boeing 747 na 14 800 km 240 000 l paliva. [odkaz na stránku]
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek