DISKUZE K ČLÁNKU Bude zavedení nových motorů připravovaných pro sezónu 2014 odloženo?

Boss F1, Bernie Ecclestone, dnes odhalil, že nově připravované motory 1,6l s turbem by mohly být odloženy. Podle něj by toto odložení ušetřilo týmům až 30 % jejich plánovaného rozpočtu, což by jim pomohlo přečkat ekonomicky ne světlé období.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bude zavedení nových motorů připravovaných pro sezónu 2014 odloženo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 02.10.2012 08:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TarAg (Hlasovalo 17 lidí) 29.09.2012 23:11
Já chci taky změnu, zpátky třílitrový V10 ;-) … »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 29.09.2012 23:17
Jednoducho: "rychlý jako jaguár,silný jako… »
» uzivatel000532 (Hlasovalo 13 lidí) 30.09.2012 00:12
3.0 V10 Asi je potřeba změna a začít používat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Čo tvrdí Bernie sú nezmysly,.. ...boli vyvinuté a ak nebudú zavedené v r. 2014, tak nebudú zavedené vôbec, tak ako to povedal Jean T., lebo od r. 2013 začnú pod hlavičkou FIA pretekať aj elektromobily, čo je nový štandard, ktorý sa určite ujme, lebo z hlaidska konštrukcie to bude omnoho jednoduhšie auto už len preto, že nebude mať rozdielnu, ale stálu hmotnosť na začiatku aj konci závodu. Podľa mňa tento štandard má na to, aby sa čo najskôr zaviedol a ak sa ujme, hybridy už jednoducho nedostanú šancu, lebo budú pridrahé a ropná kríza ich odsunie do zabudnutia. Ide práve v súčastnosti o to zavieť hybridy do r. 2014 čo najskôr, aby sa tieto technológie zdokonalili pre komerčne vyrábané dopravné prostriedky a dokonale sa využila ropa, z ktorej výrobky ich budú poháňať. Po r. 2020 môžeme očakávať éru elektromobilov, čo nie je pre človeka mysliaceho žiadna novinka. Bernie tu už nebude, ale my áno. 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tron

    46.39.169.XXX
    Je mi jedno .... .... jestli se pujde cestou snizovani objemu ci jinych uprav motoru,ale kazdopadne to nejakou razantni zmenu bude chtit.Soucasny stav kdy se jezdi 80% okruhu na plny knedlik s max otackami ,jezdci nevi ktery knoflicek na volantu zmacknout aby to slapalo jeste rychleji,kontrolky a displeje blikaji jako o zivot mi prijde opravdu perverzni.Pohled na okruhy kde se poradatele predhaneji kdo nainstaluje v zatacce za obrubnik vetsi umelej travnik a na zpomalovani se pouzivaji nesmyslne destruktivni sikany misto normalne vyprojektovanych zatacek je opravdu ubijejici.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55 FS

    193.148.46.XXX
    Najlepšie na tom je to ,že všetci majú plné ústa šetrenia ,pritom preflákajú milióny za aero debiliny v hodnote jednej desatiny sekundy , na vývoj motorov ktoré tuším ani nechcú a keď už náhodou mohli niečo ušetriť ,tak príde výpalník Todt a orabuje ich o pekný balík ,pretože konkurenčný spolok mafiánov z FIFA sídli v krajšom palaci ako ma on .

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Podobnost čistě náhodná. Čím to je, že mi FIA připadá jako jistý státní systém který sedí jako žába na prameni. Nic nevytváří a jen saje jako pijavice pro své opulentní sídla a zbytnělé zaměstnance.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Lišák Bernie rozehrál hru o nižší cenu nových motorů 01 osobně bych si přál zachování současného stavu, protože je to krásně vyrovnané a navíc - objem ničím nenahradíš 03

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    Pravidla Myslím, že na změně pravidel (zrušení V6 turbo) by se musely shodnou všechny týmy. A to asi neklapne.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.142.XXX
      minimalne renault je dost silne za zavedenie tych turbomotorov a myslim ze aj pre mercedes by uz odlozenie nebolo vyhodne

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    89.102.75.XXX
    Motory Kdyby to bylo jen o motoru - objemu, otáčkách, turbu a třeba i tom průtoku. Ale ty blbosti jako ERS, DRS a podobný hovadiny, to jsou vyhozené prachy a těžko se to chápe. Jestli to mají být závody těch nejlepších, tak sebrat přítlak, sebrat milion nastavení z volantu a klidně jim dát i nožní spojku a šaltpáku (i tlačítka stačí, ono jde hlavně o tu spojku). Dneska sotva trefí apex a už mačkají tlačítko DRS, přitom brečí, jak je málo přítlaku a jaké to bylo s foukaným difuzorem. Pořád se vymýšlí to tzv. zatraktivnění závodů a přitom je to jedna podivnější věc za druhou. Když najednou přijdou o přítlak a budou muset ještě řešit spojku, tak bude větší prostor pro chybu a předjíždění. To mi přijde zajímavější než že se někdo nalepí, stiskne DRS, pak ještě KERS a je to.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      To by zase zvedlo náklady. Před nějakýma osmi lety zase všichni vyvýjili bezprodlevové převodovky atd. Denska jsme v bodě, kdy jakékoliv změny stojí peníze, což vlastně vždycky stály, ale Bernieho štve že mu půjde míň do vlastní kapsy :-)

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Já doufám, že ty blbosti v F1 zůstanou a chápe se mi to dost dobře. :)
      Každému z nás se líbí asi něco jiného, ale poslední 2 sezony je tolik krásných předjížděcích manévrů, jako za roky 1990-2010. A že je to často díky tlačítku je mi fuk. Naopak se nemůžu dočkat ERS s dalek větším výkonem a delší dobou použití. Bude se předjíždět na místech, kde to doteď moc nešlo. Super. 04

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.164.1.XXX
        co je krásnýho na manévru kterej se odehrává jak na dálnici ???. . . asi nejseš moc náročnej co se kvality závodů týče

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          A kdo mluví o předjíždění uprostřed dlouhé rovinky? Je to stejný, jako bych řekl, že považuješ za kvalitní závod kroužení za sebou bez šance na předjetí, jako to bylo v mnoha závodech v těch letech. 03 Pokud se budeme bavit jen o extrémních situacích...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000532

    uzivatel000532

    85.162.28.XXX
    3.0 V10 Asi je potřeba změna a začít používat nový motory, ale proč zrovna 1.6 s turbem. Co třeba vrátit V10 s objemem 3.0, nebo i o trochu vyšším. Otáčky by se zachovaly jako kdysi, nebo i o trochu menší, tím pádem by zůstal krásný zvuk. Výkon by mohl mít stejný jako dnešní motory. Nakonec kdyby se o trochu snížily otáčky, výkon by byl jako dnešní menší motory, tak by teoreticky mohl být i "zelenější" jak pořád chtějí.
    Ale neříkejte mi, že 1.6 s Turbem, která bude mít podobný výkon jako dnešní motory, bude nějak ekologičtější, nebo spolehlivější, tomu se mi moc věřit nechce.04

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.5.XXX
      Bude ... Ale vies si predstavit, co vsetko tomu predchadza...20
      Aby som nezabudol Ondro, ten material som niekde odpasol (nepisal som Ti to uz?) ale

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.5.XXX
      Bude ... Ale vies si predstavit, co vsetko tomu predchadza...20
      Aby som nezabudol Ondro, "ten" material som niekde odpasol (nepisal som Ti to uz?) ale pamätam odkial bol - bol z [odkaz na stránku] Tam byvaju celkom dobre temy/clanky.jeden z nich (tusim) pojednaval aj o mazani.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.5.XXX
        Sorry, neviem co sa to deje s mojim mobilom...? Dablklik jak na beziacom pase...(horsie, ze aj nedokonceny).

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Rozhodně bude. Jestli to nějak výrazně pomůže životnímu prostředí, je druhá věc. 17

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        78.157.167.XXX
        Přesně, jestli se chtějí v motorsportu bavit o ekologii, tak ať závodí se Smartem :-D

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          81.201.60.XXX
          Jestli se chtěj bavit o ekologii, tak ať závodí v Evropě. Jedna cesta dopravního letadla spotřebuje tolik paliva, jako celý ročník F1. Například Boeing 747 na 14 800 km 240 000 l paliva. [odkaz na stránku]

          + 10 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            No jo, v Evropě, jenže evropské státy by pořádání celého ročníku finančně neutáhly. Spíš se budeme muset smířit s tendencí "vývozu" F1 do oblastí, které jdou ekonomicky nahoru. 05

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama