DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher a Webber penalizováni, body za desáté místo bere Pérez

SINGAPUR - Mark Webber a Michael Schumacher obdrželi po skončení Velké cenu Singapuru tresty. Australan se propadá mimo bodovanou desítku, německý veterán bude pykat příští závod v Japonsku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher a Webber penalizováni, body za desáté místo bere Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 25.09.2012 15:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 10 lidí) 23.09.2012 19:52
Schumi Docela krutej trest za nehodu za kterou… »
» TunniQ (Hlasovalo 9 lidí) 23.09.2012 20:02
Webberovi nic jiného nezbývalo... jeli bok po… »
» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 23.09.2012 22:57
Myslím že v pravidlech je to tak nějak, že vůz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    U MIcaela to vyzeralo na zadreté predné brzdy,.. ...a Mark ani neviem za čo to dostal ? U Massu to bolo jednoznačné ! Plačko zrejme u komisárov predtým absolvoval análnu turistiku. 08

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ICEman

    91.148.24.XXX
    Tresty ?!? No MSC trest asi ani moc dostávať nemal ak mal technickú poruchu.... Skorej ma fascinuje, že Massa nedostal ani varovanie ten to celkom sekal, pri predbiehaní Sennu zákrutu zrezal až moc a málom sa ešte zrazili

    + 15 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      JJ Massa si to furt krátí a dosť ma štve, že mu to vždy prejde. Tiež bol mimo a získal nefér výhodu. Zato Webbera ktorého vytlačil Koba tak ten dostal penále.02

      + 10 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.127.84.XXX
        massa predsa jazdi za ferrari
        a kto ze to je sef FIA? nie nahodou byvaly dlhorocny sef ferrari? 03

        + 13 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ICEman

      91.148.24.XXX
      Asi takto

      [odkaz na stránku]

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Myslím, že tento screenshot je pozdě. Pokud je to teda ta situace se Sennou, jsem si celkem jistý, že to cutnul mnohem víc. A těch situací tam bylo také více, vybavuji si minimálně 4 celkem výrazné cuty, které mu pomohly k dojetí soupeřů před sebou. Souhlasím s tím, že by Massu měli lehce pořešit, jeho případy zkracování tratě nejsou ojedinělé.

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.121.XXX
          Myslím že v pravidlech je to tak nějak, že vůz je mimo trať, pokud jsou všechny kola mimo dráhu, takže ne tento Massův případ 03

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Čára je podle pravidel (20.2 SR) součástí trati, takže i kdyby jel pravým okrajem jednoho kola po čáře a asfaltu vpravo od čáry se vůbec nedotýkal, pořád by byl na trati. Za čárou během toho manévru určitě nebyl, max. na ní, takže v případě předjetí Bruna bylo z Felipeho strany všechno v pořádku.

          Souhlas, že to několikrát vypadalo na zkrácení v jiných okamžicích, ale z onboardu a v tom fofru těžko říct. Osobně jsem čekal, že dostane varování, ale nepřišlo ani to, tak nevím...

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001000

            uzivatel001000

            46.39.185.XXX
            Ano, souhlasím a vím, že čára je součástí tratě a ten obrázek nijak nerozporuji. Jen jsem chtěl říct to, že se domnívám, že ten uvedený obrázek, na který jsem původně reagoval, nezachycuje ten "pravý" moment, tedy to maximum, kterého Massa při průjezdu zatáčkou dosáhl. Sorry, nedovedu to lépe popsat.

            Já jsem minimálně varování také očekával, možná k němu došlo ze strany závodního inženýra, ale nebylo to v přenosu patrné.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              Po opětovném prohlédnutí Massova manévru na Sennu uznávám, že byl v pořádku. A ostatní asi taky, neboť dle výkladu pravidel je asi možné projet zatáčku způsobem, který jsem si dovolil načrtnout zde:

              [odkaz na stránku]

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Jo, přesně tohle mě taky napadlo, když řezal ty ostré zatáčky oběma koly evidentně mimo trať (předními z onboardu) a nedostal ani varování. Přiznám se, že se mi to moc nelíbí, ale podle toho, jak jsou pravidla napsaná, je to zřejmě ok... 07

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • H5N1

              62.245.66.XXX
              Ale on nebyl za čárou, najdi mi moment kdy byl. Ať se na to koukám kolikrát chci byl pořád minimálně na čáře

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • H5N1

        62.245.66.XXX
        Pravý přední kolo má před čárou (na trati), tak nevim o co ti jde...

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.127.84.XXX
        este pred tym si zrezal celkom vyrazne sikanu, bez toho by sa k sennovi tak nedotiahol

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • TunniQ

    TunniQ

    81.0.197.XXX
    Webberovi nic jiného nezbývalo... jeli bok po boku a Koba si furt držel závodní stopu, takže Webber, pokud to do něj nechtěl narvat, prostě musel za tu čáru... Trest mi příjde stupidní

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.175.XXX
    Schumi Docela krutej trest za nehodu za kterou nemohl.02

    + 10 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.157.160.XXX
      Děda už nemá reflexy, musí se naučit znovu používat brzdy. Doufám, že ho už po sezóně vyrazí.

      + 17 / − 26

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.40.23.XXX
      18 18 18 To nemyslíš vážne!!!18 18 18

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.157.160.XXX
        Sis nevšim, jak do sedmeráka Vergne napálil? Chudák za to vůbec Michael nemohl 04.
        Měli mu dát trest jako žabožroutovi v Belgii, Schumák je víc nebezpečný než on.

        + 11 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama