DISKUZE K ČLÁNKU Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu

Formule 1 pokračuje bez přestávky 13. závodem: Velkou cenou Itálie. Čím je zajímavý nejrychlejší okruh šampionátu v Monze a jaké jsou její technické parametry?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chrám rychlosti Monza: Výzvy a technické parametry slavného okruhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 08.09.2012 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 06.09.2012 08:06
Kdyby byli frajeři, tak povolí DRS v Eau Rouge … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    85.161.176.XXX
    Kdyby byli frajeři, tak znovu zprovozní ovál. To by teprve byly "Výzvy slavného okruhu". Ale v době, kdy měli provlém projet jednu zatáčku v Indy se klopených vlásenek už asi nedočkám.
    No nevadí, pustím si znovu Grand Prix ...
    [odkaz na stránku]

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Kdyby byli frajeři, tak povolí DRS v Eau Rouge 03 Dnes už to kvůli bezp. předpisům nejde, nenechali ani původní Hockenheim 07
      Stará trať v Monze dnes: [odkaz na stránku]

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hemmis

        90.177.28.XXX
        tak ono ty staré svodidla by musela nahradit nová bariera jak je v indy myslím tu co absorbuje určitou část sily narazu. na rfactoru sem to skoušel z f1 to celkem šlo ale v klopení jsou udělaný stejný hroby jako tam jsou nebo spíše byly i zadob slávy a stačilo to rozhodit a byl stoho fatalní crach a zkusit to z RB X1 Byl taky zažitek ale obavám se že x1 nikdo nepostavyl už jen proto že na normálním okruhu má šilený přetižený natož takhle . je to škoda 10km monzy a vlastně dvoje otočení behem jednoho okruhu bylo unikatní

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.146.243.XXX
        na starý monze jsem to zkoušel v rFactor-u a kde je velmi realná fyzika ale dnešní formule už to má problém jed na takto klopené a prohnuté trati 05

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zlo

          88.103.69.XXX
          Obávám se, že při takovém klopení by se opakovala situace známá z Texasu 2001, kdy musel být zrušen závod CART z důvodu obrovských přetížení, které některým jezdcům způsobovaly téměř ztrátu vědomí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            No, kdyby nedostal ovál nový, pekelně rovný povrch, tak by na tamních hrbolech s dnešními auty stejně nemohli jezdit, takže je to opravdu jen hypotetická debata.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zlo

              88.103.69.XXX
              Jo, byl jsem se tam podívat, ten ovál je v katastrofálním stavu, zadní rovinka a klopený úsek za Parabolicou jsou téměř nesjízdné. Ale to klopení je hodně extrémní. Dostat se po svých až k hornímu kraji dráhy je docela kumšt.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                85.161.226.XXX
                Nový povrch by samozřejmě byla podmínka, ale v jiných koutech světa jsou schopni postavit celou novou trať na zelené louce ... a co se přetížení týká - to je jednoduchý: kdo má potíže, ať zpomalí. Copak jsou to nesvéprávní opičáci, aby znali jedinou polohu plynovýho pedálu (na podlaze) ?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama