DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh varuje: Zvykli jsme si, že jezdci po nehodách vždy vyskočí z vozu
Podle šéfa McLarenu Martina Whitmarshe by nehoda v první zatáčce Velké ceny Belgie měla sloužit jako připomínka toho, jak nebezpečná Formule 1 může být - proto je v této oblasti podniknout další kroky vpřed.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whitmarsh varuje: Zvykli jsme si, že jezdci po nehodách vždy vyskočí z vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovali 2 lidé)
04.09.2012 10:55
S těmi bočnicemi nevím, už teď sotva vidí vedle… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
elrik
10:38 04.09.2012 195.122.192.XXX... dulezite je resit pricinu a ne az dusledek. pricina toho je hlava Grosjeana. pokud ma z 11 zavodu 7x incident po startu, tak to uz neni normalni.
FIA by se mela zamerit tedy na zlepseni v posuzovani techto incidentu. ano, nektere z nich budou pouze zavodni incidenty, ale min 50procent toho co se letos udalo bylo z arogance pilotu vuci souperum. je to dano i zvysenou bezpecnosti F1. driv se piloti taky na draze rubali, ale bylo to v ramci nejakych nepsanych pravidel, kdy soupere neposles proti zdi, protoze vis, ze to pro nej muze byt fatalni.
v posledni dobe si plno pilotu zvyklo sve incidenty omlouvat tim ze byli o 10cm pred souperem a tim padem si mohli volit stopu. proto zvysit tresty za takovato vyrazeni. nekoho sestrelis- priste nejedes. at to mate fifty-fifty. on si pak kazdy rad rozmysli tohle vytlacovani z trati ala Kubica/Massa.
a znovu zavest testovani behem sezony, s tim rozdilem, ze v nem budou nastupovat mladi piloti, kteri maji odjezdeno treba max 1 sezonu v F1, aby se mladi meli sanci ve formulich vyjezdit -
tom11
09:14 04.09.2012 77.48.94.XXXje to tak, ale........ s názorem lze souhlasit. nicméně, je to příjemný zvyk, že po nehodě z auta pilot vystoupí víceméně zdravý. zvykat si na opak bych opravdu nechtěl. na druhou stranu uzavřené kokpity se mi vůbec nelíbí. připadalo by mi to jako závody předních částí stíhaček. nějakou ( přiměřenou ) míru rizika bude mít závodění vždy a ve formulích zvlášť......-
uzivatel000249
09:38 04.09.2012 188.167.44.XXXstačí vyvýšiť bočnice okolo kokpitu, možno vpredu cca 10cm sklo (resp.nejaký kompozit), a bude to stačiť.
ale načo to všetko, keď určitým jazdcom aj tak trčí prilba oveľa viac, ako ostatným ?-
uzivatel001000
10:55 04.09.2012 46.39.185.XXXS těmi bočnicemi nevím, už teď sotva vidí vedle sebe. To by takových kolizí podle mně ještě přibylo.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek