DISKUZE K ČLÁNKU Uzavřené kokpity se zdají být nevyhnutelnou budoucností F1

Vozy Formule 1 mají otevřený kokpit a nechráněné pneumatiky již po celá desetiletí. Je to něco, co tyto vozy tak odlišuje. Snahy o zvýšení bezpečnosti jsou však velké a F1 by tak o tuto svou jedinečnost mohla brzy přijít.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uzavřené kokpity se zdají být nevyhnutelnou budoucností F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 04.09.2012 13:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 03.09.2012 13:59
Přepláceni? Myslíš na rozdíl od herců, zpěváků… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 10 lidí) 03.09.2012 14:04
můj názor No já nevím, když se pilot musí dostat… »
» uzivatel000540 (Hlasovalo 9 lidí) 03.09.2012 14:02
Jojo, alík... Jakmile se jedná o dvojnásobnýho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      citace: Zustat v posteli v ten den nema smysl, bo osud si najde jinou cestu. Treba mu na hlavu padne police plnay knih. 17 Takze nechme monoposty F1 takove jake jsou ted. 04

      No já nevím. Když zůstane v posteli a pořádně připevní polici, prožije třeba 50 let plných nádherných zážitků. 03
      Brát to jako ty, tak si prostřelím hlavu. Buď to mám v osudu a zemřu stejně na něco jiného, nebo se mi nic nestane.

      Asi zůstanu u představy, že si svoji budoucnost můžu ovlivnit sám. 04 Pokud by třeba Sennovi zachránila nějaká vychytávka život (třeba uzavřený kokpit), nebyl bych proti.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor No já nevím, když se pilot musí dostat myslím do 10ti sekund z auta, aby byl způsobilý pro jízdu, tak jak by to bylo s nějakým krytem? F1 je prostě F1 a nebýt hloupé nehody na začátku Spa, tak si na tohle nikdo nevzpomene. Romain už je potrestán a hotovo.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • horal

      195.39.19.XXX
      FIA tam nařídí automatický katapult s padákem a minimálně 4 airbagy. :-)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Piloti stíhaček se z kabiny dostanou za zlomek vteřiny. Všechno se dá vyřešit, jen jak je napsáno v článku, chce to domyslet do detailu. Ono to ve Spa nebylo poprvé, ani naposledy. Je jen otázkou času, kdy to někoho bude stát život. 03

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000540

    uzivatel000540

    88.100.253.XXX
    Jojo, alík... Jakmile se jedná o dvojnásobnýho mistra světa a lídra šampionátu, najednou velký humbuk... Ale vzpomeňte si na velkou cenu v Monacu v roce 2010, kde se stalo něco podobného, ne-li nebezpečnějšího Jarnu Trullimu a Karunu Chandhokovi.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      jj stejně tak, jako Mark Webber ve Valencii. Pak si ještě matně vzpomínám na hrozivě vypadající karambol v nějakém deštivém závodě, mám pocit v Brazílii, kdy tam někdo skončil na zádech druhému jezdci.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • f1fan

    87.197.159.XXX
    bezpečnosť bezpečnosť je síce na prvom mieste, ale piloti si musia uvedomiť do čoho idú, sú tam dobrovoľne a riziko je im známe. toto nie je smer ktorým by sa F1 mala uberať. Je to šport, nie premávka na cestných komunikáciách. V bezpečnosti F1 enormne pokročila proti tomu, čím bývala kedysi. Týmto spôsobom uvažovania z o pár rokov z pretekov F1 bude jazdiť len kvalifikácia s maximálne jedným monospostom na trati....

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000946

    uzivatel000946

    85.70.105.XXX
    Riziko Přiznám se, že když po nehodě seděl F.A. nehybně v kokpitu, nebylo by dobře po těle. Na jedné straně lidi přitahuje nebezpečí, líbí se nehody, poskakující kola... , na druhou stranu riziko zranění je v F1 velmi vysoké. I za toto riziko jsou piloti placeni (a hlavně přepláceni).

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Přepláceni? Myslíš na rozdíl od herců, zpěváků nebo třeba golfistů a fotbalistů. Ti nejsou za své "rizikové" zaměstnání přepláceni?11

      + 14 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000946

        uzivatel000946

        85.70.105.XXX
        Zmínka o přeplácení by šla napasovat obecně, na hvězdy a hvězdičky sportu, pěveckých, hereckých a dalších profesí. Za hvězdy, které by si zasloužily oceňovat považuji špičkové vědce, lékaře, astronomy ...

        + 8 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Chápu. Ale to už tak na tomto světě chodí. Pokud ti to vadí, máš drobnou šanci přispět ke změně. Stačí hvězdičky nesledovat. Když o ně něbude zájem, nebudou vydělávat. 03

          + 8 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • horal

            195.39.19.XXX
            To máš naprosto pravdu. Proto já hvězdičky nesleduju. A když, tak ty na obloze v noci.

            Problém je ale ten, že spousta jiných lidí hvězdičky miluje a ráda jim svým malým/velkým dílem platí. Takže s tou změnou to bude asi ještě dlouho problém. :-)

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.121.XXX
      nevím o žádném pilotovi, který by byl tak přeplácen, že by to mělo cenu života... ale jinak naprostý souhlas s tebou 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama