DISKUZE K ČLÁNKU Uzavřené kokpity se zdají být nevyhnutelnou budoucností F1
Vozy Formule 1 mají otevřený kokpit a nechráněné pneumatiky již po celá desetiletí. Je to něco, co tyto vozy tak odlišuje. Snahy o zvýšení bezpečnosti jsou však velké a F1 by tak o tuto svou jedinečnost mohla brzy přijít.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Uzavřené kokpity se zdají být nevyhnutelnou budoucností F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 10 lidí)
03.09.2012 14:04
můj názor No já nevím, když se pilot musí dostat… »
» uzivatel000540
(Hlasovalo 9 lidí)
03.09.2012 14:02
Jojo, alík... Jakmile se jedná o dvojnásobnýho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
14:56 03.09.2012 93.99.87.XXXcitace: Zustat v posteli v ten den nema smysl, bo osud si najde jinou cestu. Treba mu na hlavu padne police plnay knih. 17 Takze nechme monoposty F1 takove jake jsou ted. 04
No já nevím. Když zůstane v posteli a pořádně připevní polici, prožije třeba 50 let plných nádherných zážitků.
Brát to jako ty, tak si prostřelím hlavu. Buď to mám v osudu a zemřu stejně na něco jiného, nebo se mi nic nestane.
Asi zůstanu u představy, že si svoji budoucnost můžu ovlivnit sám. Pokud by třeba Sennovi zachránila nějaká vychytávka život (třeba uzavřený kokpit), nebyl bych proti.
-
-
Rostislav M.
14:04 03.09.2012 109.107.201.XXXmůj názor No já nevím, když se pilot musí dostat myslím do 10ti sekund z auta, aby byl způsobilý pro jízdu, tak jak by to bylo s nějakým krytem? F1 je prostě F1 a nebýt hloupé nehody na začátku Spa, tak si na tohle nikdo nevzpomene. Romain už je potrestán a hotovo. -
uzivatel000540
14:02 03.09.2012 88.100.253.XXXJojo, alík... Jakmile se jedná o dvojnásobnýho mistra světa a lídra šampionátu, najednou velký humbuk... Ale vzpomeňte si na velkou cenu v Monacu v roce 2010, kde se stalo něco podobného, ne-li nebezpečnějšího Jarnu Trullimu a Karunu Chandhokovi.-
uzivatel001000
21:14 03.09.2012 46.39.185.XXXjj stejně tak, jako Mark Webber ve Valencii. Pak si ještě matně vzpomínám na hrozivě vypadající karambol v nějakém deštivém závodě, mám pocit v Brazílii, kdy tam někdo skončil na zádech druhému jezdci.
-
-
f1fan
13:19 03.09.2012 87.197.159.XXXbezpečnosť bezpečnosť je síce na prvom mieste, ale piloti si musia uvedomiť do čoho idú, sú tam dobrovoľne a riziko je im známe. toto nie je smer ktorým by sa F1 mala uberať. Je to šport, nie premávka na cestných komunikáciách. V bezpečnosti F1 enormne pokročila proti tomu, čím bývala kedysi. Týmto spôsobom uvažovania z o pár rokov z pretekov F1 bude jazdiť len kvalifikácia s maximálne jedným monospostom na trati.... -
-
uzivatel000946
12:56 03.09.2012 85.70.105.XXXRiziko Přiznám se, že když po nehodě seděl F.A. nehybně v kokpitu, nebylo by dobře po těle. Na jedné straně lidi přitahuje nebezpečí, líbí se nehody, poskakující kola... , na druhou stranu riziko zranění je v F1 velmi vysoké. I za toto riziko jsou piloti placeni (a hlavně přepláceni).-
-
uzivatel000946
14:09 03.09.2012 85.70.105.XXXZmínka o přeplácení by šla napasovat obecně, na hvězdy a hvězdičky sportu, pěveckých, hereckých a dalších profesí. Za hvězdy, které by si zasloužily oceňovat považuji špičkové vědce, lékaře, astronomy ...-
-
horal
15:44 03.09.2012 195.39.19.XXXTo máš naprosto pravdu. Proto já hvězdičky nesleduju. A když, tak ty na obloze v noci.
Problém je ale ten, že spousta jiných lidí hvězdičky miluje a ráda jim svým malým/velkým dílem platí. Takže s tou změnou to bude asi ještě dlouho problém. :-)
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek