DISKUZE K ČLÁNKU Proč Pirelli nedokázalo předvídat tak úzký provozní rámec letošních pneumatik

Letošní směsi Pirelli se nechvalně proslavily notoricky úzkým provozním rámcem, v němž optimálně fungují, což přispělo k některým překvapivým výsledkům. Italský dodavatel pneumatik však přiznává, že tyto vlastnosti nedokázal s dva roky starým vozem plně předvídat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Pirelli nedokázalo předvídat tak úzký provozní rámec letošních pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 22.08.2012 09:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 21.08.2012 16:52
Ubohé výmluvy. Starší vozy jsou letošní… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 21.08.2012 18:26
Já jsem na to nezapoměl, ale v OLLArelli… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 21.08.2012 21:53
Komiku, žádný výrobce na světě není schopen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    existuje jiná možnost . před vstupem mischelinu do f1 měly tuším na zakásku dle aktulaních pravidel vůz od dallary a to každej vyplázl jazyk jak byly rychlý. ad pirelli místo starých aut zadá Dallaře, Lole, Tatuusu, Mygale, Panozu, Swiftu či Oselle a dalším možným výrobcům ad jim postaví dle aktualních pravidel vůz F1 a na něm to otestují.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      92.62.224.XXX
      Jo, to jsme viděli, jak vynikající vůz udělali u Dallary pro HRT - na úrovni úplných nováčků, o třídu za ostatními týmy. Neboli nechat si udělat vůz od sice renomovaného konstruktéra, který ale vozy F1 nedělá, není žádná záruka relevantnosti.

      Navíc už vidím, jak budou týmy v ceně pneumatik ochotně platit vývoj a výrobu extra vozu pro testy pneumatik. Sni dál...

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ubohé výmluvy. Starší vozy jsou letošní modifikaci mnohem blíže, než ty loňské s foukanými difuzory a mapováním motorů.
    Prostě jsou to neschopné kopyta, které do F1 nikdy neměli strkat nos.17

    + 2 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      80.82.145.XXX
      nezapomeň že už není dvojitej difuzor03

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já jsem na to nezapoměl, ale v OLLArelli evidentně ano, když mají přání testovat s loňskou modifikací.13

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      Tak jim ukaž jak jsou neschopní a postav jim vlastní monopost ty chytrolíne...

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Komiku, žádný výrobce na světě není schopen postavit vůz, který by Pindorelli vyhovoval a Ty chceš tohle po amatérovi?20 Zkus to sám, když jsi takový chytrý.13

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    je to škoda,že Pirelli testuje ty pneumatiky ze starými vozy.Ale na druhou stranu kdyby testovalo letos z nějakým týmem určitě by ostatní týmy měli narážky i kdyby to byly nováčci.Anebo při předsezonim testováni měla vybrat FIA náročnější okruh na pneumatiky,aby se poznalo jestli pneumatika zvládne větší provozní rámec.Jsou tu týmy které to z pneumatikama více meně umí LOTUS,SAUBER,WILLIAMS a RED BULL takže by se spíš ostatní měli snažit.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Q

    78.80.206.XXX
    pneu kdyby pustili do F1 více dodavatelů, bylo by to zajímavější. Tahle exklusivita vyhovuje jehnom Berinemu a jeho bezedné kapse.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.112.160.XXX
    Tak tohle mi příjde jako fatální error. Na kole používat gumy z koloběžky. Za tohle bych s nimi rozvázal smlouvu, nebo jim dal nějakou lekci, protože takový fail je nepřípustný. Panebože, vždyť ty auta jedou skoro 350km/h, a na gumách, které jsou odzkoušené na vlastnostně uplně jiných autech. Hlavně, že na helmách musí mít všichni použek ultratrvrdého materiálu, nebo nosy vozů pod úrovní bočnic...
    Nehledě na to, jak všichni chvástají o tom, že Pirelli učinilo výborný krok a vlastnosti dnešních pneumatik jsou žádaným záměrem, protože of FIA dostalo za úkol zdramatizovat závody. Jo jasně, a v půlce sezony přiznají, že vlastně ani neví, proč jejich pneumatiky fungují "tak špatně".

    A proč to Bridgestone v 5 posledních sezonách šlo? Troubové, ať už se do hry vrátí druhý dodavatel...

    + 6 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kejei

      94.241.70.XXX
      Italové nikdy nic neuměli, musí vždycky najmout cizince a pak to funguje, něco o tom vím, fandím Ferrari.Je fakt prča, jak všichni Pirelli chválej jaké udělaly penumatiky a ono to tak vyšlo jen náhodou.18
      Vůbec bych se nedivil, kdyby každá sada měla jiné vlastnosti.13

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rofl

      85.248.149.XXX
      ze by bridgestone mal viac natestovane? kks ked pirelli ma 2 roky stare auto tak to je snad logicke, tvoj prispevok je uplne odveci.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        217.112.160.XXX
        Jenže Pirelli taky není ve Formuli 1 nováčkem, proto to zminuji, navíc, když se pouští do něčeho na takovéto úrovni, tak si o tom něco zjistím a připravím se na 100%.

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rofl

          85.248.149.XXX
          lol to snad chces porovnavat auta 20 a viac rokov dozadu s dnesnymi? to snad nie...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          92.62.224.XXX
          Četls vůbec ten článek, nebo jen tak pindáš? Oni by rádi testovali s adekvátním vozem, ale prostě to nejde. Poslední roky jsou auta díky restrikcím FIA v každé sezóně jiná a aby mohli testovat s aktuálním vozem, musely by to rychle odsouhlasit všechny týmy a ty to prostě neudělají, aby nezískal tým, s jehož vozem by se testovalo, výhodu. End of story.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama