DISKUZE K ČLÁNKU Proč Pirelli nedokázalo předvídat tak úzký provozní rámec letošních pneumatik
Letošní směsi Pirelli se nechvalně proslavily notoricky úzkým provozním rámcem, v němž optimálně fungují, což přispělo k některým překvapivým výsledkům. Italský dodavatel pneumatik však přiznává, že tyto vlastnosti nedokázal s dva roky starým vozem plně předvídat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Pirelli nedokázalo předvídat tak úzký provozní rámec letošních pneumatik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hemmis
23:14 21.08.2012 90.177.28.XXXexistuje jiná možnost . před vstupem mischelinu do f1 měly tuším na zakásku dle aktulaních pravidel vůz od dallary a to každej vyplázl jazyk jak byly rychlý. ad pirelli místo starých aut zadá Dallaře, Lole, Tatuusu, Mygale, Panozu, Swiftu či Oselle a dalším možným výrobcům ad jim postaví dle aktualních pravidel vůz F1 a na něm to otestují.-
anonym
09:17 22.08.2012 92.62.224.XXXJo, to jsme viděli, jak vynikající vůz udělali u Dallary pro HRT - na úrovni úplných nováčků, o třídu za ostatními týmy. Neboli nechat si udělat vůz od sice renomovaného konstruktéra, který ale vozy F1 nedělá, není žádná záruka relevantnosti.
Navíc už vidím, jak budou týmy v ceně pneumatik ochotně platit vývoj a výrobu extra vozu pro testy pneumatik. Sni dál...
-
-
-
-
FWMonty
16:26 21.08.2012 80.82.145.XXXje to škoda,že Pirelli testuje ty pneumatiky ze starými vozy.Ale na druhou stranu kdyby testovalo letos z nějakým týmem určitě by ostatní týmy měli narážky i kdyby to byly nováčci.Anebo při předsezonim testováni měla vybrat FIA náročnější okruh na pneumatiky,aby se poznalo jestli pneumatika zvládne větší provozní rámec.Jsou tu týmy které to z pneumatikama více meně umí LOTUS,SAUBER,WILLIAMS a RED BULL takže by se spíš ostatní měli snažit. -
anonym
13:13 21.08.2012 217.112.160.XXXTak tohle mi příjde jako fatální error. Na kole používat gumy z koloběžky. Za tohle bych s nimi rozvázal smlouvu, nebo jim dal nějakou lekci, protože takový fail je nepřípustný. Panebože, vždyť ty auta jedou skoro 350km/h, a na gumách, které jsou odzkoušené na vlastnostně uplně jiných autech. Hlavně, že na helmách musí mít všichni použek ultratrvrdého materiálu, nebo nosy vozů pod úrovní bočnic...
Nehledě na to, jak všichni chvástají o tom, že Pirelli učinilo výborný krok a vlastnosti dnešních pneumatik jsou žádaným záměrem, protože of FIA dostalo za úkol zdramatizovat závody. Jo jasně, a v půlce sezony přiznají, že vlastně ani neví, proč jejich pneumatiky fungují "tak špatně".
A proč to Bridgestone v 5 posledních sezonách šlo? Troubové, ať už se do hry vrátí druhý dodavatel...-
Kejei
13:31 21.08.2012 94.241.70.XXXItalové nikdy nic neuměli, musí vždycky najmout cizince a pak to funguje, něco o tom vím, fandím Ferrari.Je fakt prča, jak všichni Pirelli chválej jaké udělaly penumatiky a ono to tak vyšlo jen náhodou.
Vůbec bych se nedivil, kdyby každá sada měla jiné vlastnosti. -
-
-
anonym
09:04 22.08.2012 92.62.224.XXXČetls vůbec ten článek, nebo jen tak pindáš? Oni by rádi testovali s adekvátním vozem, ale prostě to nejde. Poslední roky jsou auta díky restrikcím FIA v každé sezóně jiná a aby mohli testovat s aktuálním vozem, musely by to rychle odsouhlasit všechny týmy a ty to prostě neudělají, aby nezískal tým, s jehož vozem by se testovalo, výhodu. End of story.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek