DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello srovnává: Americké okruhy bychom do F1 nikdy nepustili

Rubens Barrichello přiznal, že přestup do IndyCar byl krutým probuzením. Rychlost tamní Dallary se nedá srovnat s monopostem F1. A ty americké tratě, těm by se F1 vyhnula velkým obloukem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello srovnává: Americké okruhy bychom do F1 nikdy nepustili

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 16.08.2012 09:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001028 (Hlasovali 3 lidé) 15.08.2012 15:40
No to je pravda. Tráva a kačírky byli … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Keby bol americký ovál napríklad v Maďarsku, tak by sa na to dalo pozerať. Dokonca aj na americké autá. Z toho mi vyplýva, že na na danú skow je v Európe všetko zbytočne predražené a prešpekulované. Okruhy, autá, úradníci a ich predpisy...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001028

    uzivatel001028

    213.155.255.XXX
    No to je pravda. Tráva a kačírky byli zajimavější než dnešní podoba úprav kolem tratě. 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    88.103.69.XXX
    Je evidentní, že autor článku považuje stav amerických okruhů za pozitivum.
    Souhlasím, že by okruhy v F1 měly více trestat chyby, nicméně podíváme-li se na stav věcí nezujatě, je evidentní, že s rychlým, moderním monopostem se by se na většině amerických tratí závodit nedalo. Uvědomme si, že stávající Dallary jsou rychlostí někde na úrovni F2 nebo GP3. I na dlouhých rovinkách dosahují top speed někde okolo 260-270kmh, o rychlosti v zatáčkách nemluvě. Ve větších rychlostech by hrbolatý povrch vedl nejen ke katastrofě (stačí se podívat, co se dělo v Detroitu), ale znemožnil by i jakýkoliv pokus o závodění. Absence únikových zón, především na městských tratích, by zároveň ve větších rychlostech vedla k opravdu vážným nehodám. Navíc profil většiny těchto tratí je ještě mnohem pomalejší než třeba proklínaný Hungaroring.
    Nemohu si pomoct, ale stávající situace v Indycar je špatná. Nová technika je zoufale pomalá, ovály ubývají na úkor zastaralých, neatraktivních tratí. Klasické, zajímavé okruhy chátrají, potřebovaly by renovaci. Bohužel v USA se nyní vše soustřeďuje na závody NASCAR na oválech, tudíž i zkvalitňování stávajících závodišť se týká především oválů, na kterých se jezdí sprint cup. Chápu, že se Indycar musí odrazit od dna, ale pokud se chce vrátit tam, kde byl v první polovině 90. let CART, cesta nevede zpomalováním série a opouštěním jejího komplexního charakteru (ovály, městské tratě, přírodní okruhy).
    Věřím, že jediné dvě tratě v USA, které snesou parametry F1 jsou Indianapolis a Circuit of Americas.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama