DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes uvažuje o polotovárním týmu, možná se opět změní název stáje

Najít kořeny původně britské stáje bude čím dál těžší. Mercedes totiž zvažuje částečný odchod z formule 1 a tím by došlo i k přejmenování, již popáté.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes uvažuje o polotovárním týmu, možná se opět změní název stáje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 16.08.2012 06:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 15.08.2012 13:03
:) To zní trochu úsměvně, když Renault jako… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 15.08.2012 19:50
Máš aspoň nějaký náznak logického argumentu?… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 4 lidé) 15.08.2012 09:27
Vobec to nie je divne. Netreba si mysliet, ze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001084

    uzivatel001084

    193.86.188.XXX
    Mercdes vsadil vsechno na spatnou kartu... Osobne si myslim ze, Mercedes se ma ted hlavne uklidnit, To chce cas. Red Bullum to tervalo 7 let nez postavili vytezni auto a to s Adrianem. S v6 maji vic zkusenosti nez Ferrari treba a to muzou vyuzit pro nove F1 motory. Schmacher je dobry pilot ale je... uz proste stary na to. nemeli se vsechno vsadit na image a historie.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    78.98.249.XXX
    Za veľa peňazí málo muziky,to akcionári dlho tolerovať nebudú.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Přesně jak jsem říkal stejný osud jako ,který potkal BMW, velký nástup velké značky, ale nedostatečné výsledky, takže ústup zpět. Je to divné že to Němcům nejde. Ale to konec konců nešlo ani Japoncům.

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.177.XXX
      Vobec to nie je divne. Netreba si mysliet, ze uspech v F1 sa da dosiahnut pomocou penazi a cez noc. Trva to roky. A je jedno ci sa spolocnost vola BAT, Honda, Toyota alebo Mercedes.04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Právě na to narážím, že poslední automobilky ,které v F1 byly tak nezanechali razantnější stopu. To se týká i Mercedesu. Ale je škoda těch dvou zmiňovaných Japonských stájí, obě měli na rok 2009 přichystaná solidní auta ,což ukázal Brawn a spekulovalo se i o Toyotě, že měla opravdu skvělý vůz a byl by ve hře o titul. Ale to se už nedozvíme, každopádně mě ta jejich slabá výkonnost zaráží.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.45.215.XXX
          Renault to zvládl.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • f1fan

            87.197.159.XXX
            všetko chce čas. od roku 2009 sa v tom týme stále niečo mení. chce to viac stability, času, trpezlivosti a "stmelenia" týmu. to sa nedá kúpiť žiadnymi peniazmi. pekne to popísal a. newey v jednom rozhovore, myslím že to bolo zverejnené tu na webe. to by si mali uvedomiť aj v dozornej rade. všetko je vecou času a teoreticky by po zmene pravidiel mohli začať od 2014 pravidelnejšie vyhrávať. prísť s balíkom peňazí a nakúpiť to najlepšie čo sa dá, tým neporazia etablované tými za rok ani za dva... vidno to aj v iných športoch. súčasný Lotus môže mať nový názov, farbu aj pilotov, no stavia na kvalitných základoch týmu ešte z čias kedy tam jazdil Alonso. Hoci mali aj oni svoje horšie obdobia (kto ich nemal), jeho výkony v tejto sezóne nie sú preto pre mňa prekvapujúce. V roku 2009 mal Brawn dobré auto na začiatku sezóny a dvojitý difúzor, ale zabúda sa na to, že musel prepustiť kvantum ludí z fabriky, čo sa prejavilo už počas sezóny ked nestíhal vyvýjať tak rýchlo ako RB, Mcl, či Fer. Tým Honda bol pred Brawnom šedý priemer a logo Mercedsu nespraví z priemerného technika, či konštruktéra majstra sveta. A tí noví tiež nevlastnia čarovný prútik. Je to škoda čo sa deje okolo mercedesu, fandím im.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              217.112.160.XXX
              Chce to čas? Nevím, na všem je trocha pravdy, ale podle mě je to v tomto sportě hodně o dvou věcech.
              1)Schopnost rychle a efektivně zkopírovat cizí návrh (F-kanál, dvojité, trojité difuzory,...)
              2) Mít štestí na dobré nápady. A.N podle mě není žádný technologický génius, je to chytrý chlap, ale to hlavní je mít spousty nápadů. ze 100 je jich 95 neefektivních, 4 trošku použitelné a jeden je ten, který rozhodne o sezoně. Sklopená podlaha, foukání, využívání přísavného efektu tak, jak to obyčejného člověka nenapadne.

              Brawn, nebo chcete-li Honda je toho ukázkovým příkladem. Je mi sotva plnolet, ta doba je pro mě relativně dávno, ale opravte mě jestli sep letu, Honda nebyla v top 3 týmech, jeden nápad ji ale vyšvihl k zlatu = sponzorům. Mercedes by na to příšel, jde o to za jak dlouho. Těžit z toho ale nebude věčně, koukněte na dnešní Fer, nebo RB, před pár lety měli auta bez konkurence, dnes?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              62.168.11.XXX
              Tak Brawn byl defacto Honda, jen přestříkaná na barvy Brawnu. A hlavně brawn v roce 2009 ten vůz vůbec nevyvíjel, tak jak vyjel na začátku dojel i na konci, což všichni ostatní vyvíjeli jak pošinutí. Proto se pak každý dotáhl, kdyby Brawn (Honda) držela vývojové plány tak jak je měli rozvrhnuté tak se na ně za celý rok nikdo ani nepodívá. Ale to se nedozvíme. Každopádně škoda, těšil jsem se na sezonu kdy Honda všechny rozmetá a když se tak stane tak odejdou ale pro mě je Brawn GP Hondou...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            193.85.26.XXX
            Je zajímavé, že běžná automobilka Renault to opravdu zvládla. Věřím tomu, že i nové motory s turbem bude mít Renault nejlepší.

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Eracer

              62.168.11.XXX
              nebudou oni tohle moc dobře vyrábět neumí. Ale uvidíme. ;-)

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                80.83.69.XXX
                :) To zní trochu úsměvně, když Renault jako vůbec první výrobce nasadil turbem přeplňovaný motor do kolotoče F1. Nebo snad soudíš na základě klasické produkce? I tam motorově Renault na svoje konkurenty neztrácí. Když to tak vezmu, tak v klasické produkci má s turbo motory rozhodně větší zkušenosti, než Mercedes a hlavně, než Ferrari ... ale F1 není klasická produkce, to dobře všichni víme. 03

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • f1fan

              87.197.159.XXX
              zvládli to, zvládol by to aj mercedes, len to by nemohli chcieť vyhrať titul po dvoch rokoch s týmom ktorý predtým síce vyhral titul, no de facto bol v zúboženom stave. a aby som neklamal, nepamätám sa na to, ako dlho to trvalo renaultu kým s továrenským týmom vyhral titul... nuž čo... doba je zlá....

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                80.83.69.XXX
                Renault vstoupil do týmu Benetton v roce 2001, jako Renault F1 tým vystupoval od r. 2002. První titul slavili v r. 2005, takže ve své 4.sezóně v F1.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  No, ono to je trošku složitější. Renault vstoupil do F1 v roce 1977 a jako Renault působil do r.1985. Pak se z něho stal Benetton a na přelomu tisíciletí se zase z Benettonu stal Renault až do roku 2010.V roce 2011 to byl Lotus-Renault a letos je to Lotus.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    90.176.210.XXX
                    Ano, to vím. Jak sem psal výše, Renault je průkopníkem turbomotorů, které zavedl se svým vstupem v r. 1977. Ale při svém prvním působení v F1 nikdy na titul nedosáhl. Reagoval jsem na diskutéra "f1fan", který polemizoval, jak dlouho trvalo Renaultu získat titul od začátku působení v novodobé éře (od opětovného nástupu atmosfericky plněných motorů). Mimochodem i v této éře má Renault jeden významný technický počin a to ten, že jako první začal používat pneumatický zdvih ventilů, čímž dosáhl narozdíl od konkurence mnohem vyšších maximálních otáček. :)

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000792

                    uzivatel000792

                    88.212.36.XXX
                    Z timu Renault sa Benetton nestal. Benetton prevzal tim Toleman a ten pretransformoval na vlastny tim. 04

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Máš pravdu, já mám pořád Benetton spojený s Renaultem. Asi kvůli motorům v jejich nejslavnější éře. Tímto se omlouvám Adimu za drobnou mystifikaci a tobě děkuji za upřesnění.01

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Mercedes by to zvladl, kdyby dal za volantem sanci nejakemu schopnemu pilotovi misto zamestnavani duchodcu z marketingovych duvodu.

                + 6 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Qwert

                  80.188.126.XXX
                  Nesmysl. Piloti rozhodně nejsou tím, co Mercedes v současnosti pálí.

                  + 6 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama