DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes uvažuje o polotovárním týmu, možná se opět změní název stáje
Najít kořeny původně britské stáje bude čím dál těžší. Mercedes totiž zvažuje částečný odchod z formule 1 a tím by došlo i k přejmenování, již popáté.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes uvažuje o polotovárním týmu, možná se opět změní název stáje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasovali 4 lidé)
15.08.2012 09:27
Vobec to nie je divne. Netreba si mysliet, ze… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001084
13:24 15.08.2012 193.86.188.XXXMercdes vsadil vsechno na spatnou kartu... Osobne si myslim ze, Mercedes se ma ted hlavne uklidnit, To chce cas. Red Bullum to tervalo 7 let nez postavili vytezni auto a to s Adrianem. S v6 maji vic zkusenosti nez Ferrari treba a to muzou vyuzit pro nove F1 motory. Schmacher je dobry pilot ale je... uz proste stary na to. nemeli se vsechno vsadit na image a historie. -
-
uzivatel000792
09:27 15.08.2012 213.160.177.XXXVobec to nie je divne. Netreba si mysliet, ze uspech v F1 sa da dosiahnut pomocou penazi a cez noc. Trva to roky. A je jedno ci sa spolocnost vola BAT, Honda, Toyota alebo Mercedes.-
Eracer
10:06 15.08.2012 62.168.11.XXXPrávě na to narážím, že poslední automobilky ,které v F1 byly tak nezanechali razantnější stopu. To se týká i Mercedesu. Ale je škoda těch dvou zmiňovaných Japonských stájí, obě měli na rok 2009 přichystaná solidní auta ,což ukázal Brawn a spekulovalo se i o Toyotě, že měla opravdu skvělý vůz a byl by ve hře o titul. Ale to se už nedozvíme, každopádně mě ta jejich slabá výkonnost zaráží.-
-
f1fan
11:45 15.08.2012 87.197.159.XXXvšetko chce čas. od roku 2009 sa v tom týme stále niečo mení. chce to viac stability, času, trpezlivosti a "stmelenia" týmu. to sa nedá kúpiť žiadnymi peniazmi. pekne to popísal a. newey v jednom rozhovore, myslím že to bolo zverejnené tu na webe. to by si mali uvedomiť aj v dozornej rade. všetko je vecou času a teoreticky by po zmene pravidiel mohli začať od 2014 pravidelnejšie vyhrávať. prísť s balíkom peňazí a nakúpiť to najlepšie čo sa dá, tým neporazia etablované tými za rok ani za dva... vidno to aj v iných športoch. súčasný Lotus môže mať nový názov, farbu aj pilotov, no stavia na kvalitných základoch týmu ešte z čias kedy tam jazdil Alonso. Hoci mali aj oni svoje horšie obdobia (kto ich nemal), jeho výkony v tejto sezóne nie sú preto pre mňa prekvapujúce. V roku 2009 mal Brawn dobré auto na začiatku sezóny a dvojitý difúzor, ale zabúda sa na to, že musel prepustiť kvantum ludí z fabriky, čo sa prejavilo už počas sezóny ked nestíhal vyvýjať tak rýchlo ako RB, Mcl, či Fer. Tým Honda bol pred Brawnom šedý priemer a logo Mercedsu nespraví z priemerného technika, či konštruktéra majstra sveta. A tí noví tiež nevlastnia čarovný prútik. Je to škoda čo sa deje okolo mercedesu, fandím im.-
anonym
01:33 16.08.2012 217.112.160.XXXChce to čas? Nevím, na všem je trocha pravdy, ale podle mě je to v tomto sportě hodně o dvou věcech.
1)Schopnost rychle a efektivně zkopírovat cizí návrh (F-kanál, dvojité, trojité difuzory,...)
2) Mít štestí na dobré nápady. A.N podle mě není žádný technologický génius, je to chytrý chlap, ale to hlavní je mít spousty nápadů. ze 100 je jich 95 neefektivních, 4 trošku použitelné a jeden je ten, který rozhodne o sezoně. Sklopená podlaha, foukání, využívání přísavného efektu tak, jak to obyčejného člověka nenapadne.
Brawn, nebo chcete-li Honda je toho ukázkovým příkladem. Je mi sotva plnolet, ta doba je pro mě relativně dávno, ale opravte mě jestli sep letu, Honda nebyla v top 3 týmech, jeden nápad ji ale vyšvihl k zlatu = sponzorům. Mercedes by na to příšel, jde o to za jak dlouho. Těžit z toho ale nebude věčně, koukněte na dnešní Fer, nebo RB, před pár lety měli auta bez konkurence, dnes? -
anonym
12:07 15.08.2012 62.168.11.XXXTak Brawn byl defacto Honda, jen přestříkaná na barvy Brawnu. A hlavně brawn v roce 2009 ten vůz vůbec nevyvíjel, tak jak vyjel na začátku dojel i na konci, což všichni ostatní vyvíjeli jak pošinutí. Proto se pak každý dotáhl, kdyby Brawn (Honda) držela vývojové plány tak jak je měli rozvrhnuté tak se na ně za celý rok nikdo ani nepodívá. Ale to se nedozvíme. Každopádně škoda, těšil jsem se na sezonu kdy Honda všechny rozmetá a když se tak stane tak odejdou ale pro mě je Brawn GP Hondou...
-
-
-
-
Adi
13:03 15.08.2012 80.83.69.XXX:) To zní trochu úsměvně, když Renault jako vůbec první výrobce nasadil turbem přeplňovaný motor do kolotoče F1. Nebo snad soudíš na základě klasické produkce? I tam motorově Renault na svoje konkurenty neztrácí. Když to tak vezmu, tak v klasické produkci má s turbo motory rozhodně větší zkušenosti, než Mercedes a hlavně, než Ferrari ... ale F1 není klasická produkce, to dobře všichni víme.
-
-
f1fan
12:51 15.08.2012 87.197.159.XXXzvládli to, zvládol by to aj mercedes, len to by nemohli chcieť vyhrať titul po dvoch rokoch s týmom ktorý predtým síce vyhral titul, no de facto bol v zúboženom stave. a aby som neklamal, nepamätám sa na to, ako dlho to trvalo renaultu kým s továrenským týmom vyhral titul... nuž čo... doba je zlá....
-
-
odin
17:59 15.08.2012 77.240.96.XXXNo, ono to je trošku složitější. Renault vstoupil do F1 v roce 1977 a jako Renault působil do r.1985. Pak se z něho stal Benetton a na přelomu tisíciletí se zase z Benettonu stal Renault až do roku 2010.V roce 2011 to byl Lotus-Renault a letos je to Lotus.-
Adi
18:18 15.08.2012 90.176.210.XXXAno, to vím. Jak sem psal výše, Renault je průkopníkem turbomotorů, které zavedl se svým vstupem v r. 1977. Ale při svém prvním působení v F1 nikdy na titul nedosáhl. Reagoval jsem na diskutéra "f1fan", který polemizoval, jak dlouho trvalo Renaultu získat titul od začátku působení v novodobé éře (od opětovného nástupu atmosfericky plněných motorů). Mimochodem i v této éře má Renault jeden významný technický počin a to ten, že jako první začal používat pneumatický zdvih ventilů, čímž dosáhl narozdíl od konkurence mnohem vyšších maximálních otáček. :) -
uzivatel000792
21:41 15.08.2012 88.212.36.XXXZ timu Renault sa Benetton nestal. Benetton prevzal tim Toleman a ten pretransformoval na vlastny tim.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek