DISKUZE K ČLÁNKU Jak si to Red Bull rozházel s FIA

Vztah mezi Red Bullem a FIA již není zrovna nejlepší. Obhájce titulu má poslední dobou neustále problémy s komisaři FIA. To se samozřejmě nelíbí ani poradci týmu, Helmutu Markovi. Nicméně FIA už mohla rakouský tým minimálně třikrát vyloučit ze závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si to Red Bull rozházel s FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 08.08.2012 18:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 24 lidí) 29.07.2012 23:18
už je toho moc už je to trapné a moc okaté jak… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 18 lidí) 30.07.2012 07:58
můj názor Osobně si nemyslím, že by FIA byla… »
» Hr3bec (Hlasovalo 16 lidí) 30.07.2012 07:41
Ale je něco jiného, když všichni pochopí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • lampone

    46.23.50.XXX
    po Red Bullu jdou,protože je to dobrej tým a "někdo" nechce aby vyhrál tuhle zezonu!!

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • m4t35

    94.199.40.XXX
    díry v podlaze V článku se píše: "Mohla tak udělal například kvůli otvorům v podlaze před předními koly.". Nebylo to před zadními koly? ;-)

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    85.71.199.XXX
    Mně nevadí, že se snaží najít skuliny v pravidlech, o tom to právě díky těm pravidlům je. Mně vadí to, že právě třeba s tou změnou světlé výšky šli vědomě za hranici pravidel a jen hledali, jak to zakrýt. To už je za hranou a za to by měl přijít trest. Je přece jasně danné, že se SV měnit nesmí, ne, že se nesmí měnit za pomoci nářadí, to bylo přidáno jen proto, že nikdo nepředpokládal, že to někdo dokáže i bez něj. To už není vyčůranost a chytré řešení, ale podvod.

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor Osobně si nemyslím, že by FIA byla nějak zaujatá proti RedBullu a chtěla třeba překazit Sebovu cestu za třetím titulem. Sebastian dělá chyby sám. Říkalo se o něm že je vyrovnaný jezdec a vše zvládá. Ovšem to bylo když měl auto o třídu lepší než zbytek pole. Nyní už je vidět, že v poli se mu zase tak nedaří. V Německu měl vrátit pozici a pak Jensona hned předjet. To by udělal vyrovnaný jezdec. Včera v Maďarsku nemohl zase předjet Jensona a stěžoval si do vysílačky týmu. Bylo to úsměvné hlavně v kontrastu s Kimim, který jel za Lewisem a suše prohlásil, že pokud mu neodejdou pneu, tak jej nepředjede.
    Trosky ve Valencii a na Hockenheimu... Ve Valencii to bylo už v rozjetém závodě a na Hockenheimu to bylo na začátku. V Německu na to doplatil jen Lewis a myslím, že ty kousky co neodfoukly formule, tak někdo sesbíral než se jezdci roztáhly po celé trati.
    Co se týče pravidel, tak je to právě Red Bull, který neustále hledá nějaké kličky a podobně (FIA je už potrestat měla, mohou být rádi že to ještě nepřišlo). Jiné týmy s tímto zase takové problémy nemají. To, že je RedBull kamarád s Berniem chápu. Bernie je takový Strýček Skrblík a jak vidí hodně peněz, tak u toho chce být. A RedBull ty prachy má. Proto také jejich auta mají takový potenciál, když tým zaplatí ty nejlepší lidi, tak z toho musí také vytěžit ty nejlepší výsledky.

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001081

      uzivatel001081

      85.237.230.XXX
      Presne moj nazor. Od zaciatku az do konca. Cim dalej, tym viac mi red bull ich stylom pripomina ferrari. Povedal by som, ze tie obvinenia red bullu o zaujatosti FIA su taky takticky tah. AK to uz vytiahli na verejenost a FIA ich teraz potresta, tak to vzbudi dojem, ze boli naozaj zaujati, aj ked ten trest bude opravneny. V novodobej F1 sa bojuje na vsetkych frontoch 03

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        Dávat do jedné roviny fabriku s obrovskou tradici a limonádníky kteří si z peněz za předražené chcánky financují reklamu pomocí závodění v F1 bych si nedovolil.
        Osobně se domnívám, že je to hlavně o penězích, koupili si nejlepšího konstruktéra na trhu, kupují nejlepší technologie a pracovníky. Až jednou ten jejich limonádový boom splaskne, vypadnou z formule. Automobilka Ferrari bude ale stále. Tedy doufám.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.7.XXX
          On kdysi jistý Enzo Ferrari vstoupil do F1 bez tradice proti automobilkám s velkou tradicí a později potřeboval penízky od firmy FIAT za předražené autíčka. Pro FIAT to byla taky dobrá reklama. 12
          Máš pravdu, vládnou tomu peníze. Kdysi koupilo Ferrari nejlepší lidi v oboru (Todt, Brawn, Byrne, Schumacher...). Bez nich by čekalo Ferko na titul už od roku 1979. 04
          Možná, že jednou "limonády" skončí, ale to dost dobře může i Ferrari. Co je pravděpodobnější si moc netroufám hodnotit. 03

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000397

            uzivatel000397

            90.178.29.XXX
            Ehm a před rokem 79? Odjakživa to bylo ale hlavně o autech a sportu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              147.229.7.XXX
              Před rokem 79? 9 titulů. To zase taková bomba není. Tipl bych si, že Mclaren má za dobu své existence lepší bilanci. 03
              Jestli dostává tým peníze od telefonní společnosti, španělské banky kterou dotuje EU, ropné společnosti nebo od výrobce limonád je mi celkem u pr... 03
              Stejně je to o autech, sportu a hlavně penězích. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001081

            uzivatel001081

            85.237.230.XXX
            Tak nejako som to myslel 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001081

          uzivatel001081

          85.237.230.XXX
          Automobilka Ferrari bude dovtedy, kym bude Bernie.

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Mohl ale nebyl.... No trošku to nechápu , pravidla jsou pravidla. Pokud je porušíte následuje trest. Ok poprvé dostali výstrahu, ale pozdji. Vyloučit na daný závod. Takže? Monaco, Kanada, Německo diskvalifikace ?

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    už stop Prošlo jim flexi křídlo a díky němu vyhráli titul....a myslí si, že jim projde všechno? Jako nezlobte se na mě, ale aby měli co závod něco nelegálního na autě to už je moc! A to bůh ví kolik z toho všeho měli na autě v ten samý moment....minimálně tu mapu motoru používali společně s jinýma nelegálníma prvkama!!! Už bych jim to netrpěl a jasně jim ukázal, že takhle ne. Když RedBull vidí jak je FIA vůči nim schovívavá tak se ani nedivím, že se pod fouskem smějou a nějaké pravidla je moc netrápí!

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • nevim

    46.23.52.XXX
    Souhlasil bych s Vama obouma.Ale vrta mi hlavou kdyby F1,mela jen mirne upravenna pravidla,tak jake tymy by vymyslely ruzne vychytavky.Posledni leta to byl Mcl,RB.Neni divu,byt ve F1 cca 6-7 let a uz mit dva tituly.Legenda je Ferrari,Williams,Mcl.Dia ma svy oblibence a ty chce dokopat dopredu a kdyby treba Ferrari melo tyhle napady,nemyslim si ze by takhle rychle zakazovali.F1 neni uz sportem jako kdysy,stimhlep ristupem si odrazuje vic a vic lidi.Ale souhlasim,napady by se nemeli zakazovat,meli by se vyvyjet a pak se treba zuroci i jinde a ne ve F1.

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.121.XXX
      Za poslední roky mě nenapadá žádná vychytávka, která by se dala uplatnit mimo F1. Co by mi bylo platné při dojíždění do práce mít na autě dvojitý difuzor, foukaný difuzor s dvojnásobnou spotřebou paliva, možnost před každou jízdou měnit světlou výšku. Možná jen DRS, vyhodit přední i zadní okno a jedem 18

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        83.240.120.XXX
        Tak vyjmenoval jsi pouze věci, které zlepšují aerodynamické vlastnosti vozu. A zrovna tyto se na seriových vozech asi nikdy neobjeví snad s výjimkou DRS, na jehož principu již fungují pohyblivé aerodynamické prvky u některých seriových modelů v současnosti (tím nechci říct, že by se automobilky inspirovaly v F1, spíš to bylo naopak). Nicméně F1 či obecně motorsport se podíleli na vývoji slušného množství technologií a materiálů, které v seriové výrobě automobilů a příp. jiných dopravních prostředků uplatnění již našly. A to, že to není v mém a ani ve tvém voze neznamená, že je to nepoužitelné. Vem si takové sekvenční převodovky, využití karbonu a jiných lehkých materiálů na odlehčené díly, specializovaná paliva a maziva, přesnost výroby, dokonce i nedávno zavedený KERS atp. A tyto věci již nejsou doménou jen sportovních automobilů. Nebýt potřeby tyto věci zkoumat a vyvíjet pro nasazení v tomto "výkonnostním" odvětví, asi by technický pokrok v seriové výrobě nebyl takový, jaký je. Já tomu prostě věřím, že výzkum provedený pro motorsport má vliv na pokrok v seriové výrobě.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.121.XXX
          Problém je v tom, že poslední dobou se to všechno točí kolem aerodynamiky a pokud jde o tebou zmíněný KERS, zrovna ten ve mně vyvolává pocity nelibosti, pokud jde o jeho přítomnost v závodním autě. Co se týká karbonu a podobných materiálů, tak si nejsem jistý, jestli náhodou nejsou produktem vesmírného programu. Respektuji tvůj názor, ale myslím že dnešní F1 je tak vzdálená běžným technologiím, že nějakému využití v životě běžného smrtelníka prostě nemůžu věřit 04

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            91.213.10.XXX
            ono to muze byt klidne neprimo. co je ted v f1 muze za nekolik let byt ve sportacich a co je ve sportovnim segmentu, za 10let bude v seriovkach.
            ale souhlasim, ze se mi taky nelibi, ze jeden z mala smeru, kde jde formule zlepsit, kvuli pravidlum, je aero. To je skutecne na palici, ty zmrazene motory jsou mor!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.23.52.XXX
    Nejsem jejich fanda,ale na druhou stranu s nimi a Bernym souhlasim.F rikaji kralovna motosportu,tak by to mela dokazovat i technikou a napady a ne porad menit pravidla a neco omezovat.At omezi par veci a ne vsechno co se vymysli.RB jsou vycuranci,ale na druhou stranu je chapu.Ale FIA by mela dat tymum volny ruce at ukazou k cemu maji ty chytry lidi a ukazovat to na okruhu,jestli to neudelaji tymy si udelaji svuj vlastni sampionat.

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama