DISKUZE K ČLÁNKU FIA bude chtít před Maďarskem upravit pravidla mapování motorů

Včera v Londýně zasedala Technická pracovní skupina (TWG) Mezinárodní automobilové federace (FIA) kvůli mapování motorů, které v posledních závodech využíval Red Bull. Konkrétní rozhodnutí sice nepadlo, ale do příštího závodu na Hungaroringu se FIA bude snažit pravidla upravit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA bude chtít před Maďarskem upravit pravidla mapování motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 25.07.2012 21:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 17 lidí) 24.07.2012 08:22
Souhlas Posledních pár sezon je RedBull pořád… »
» uzivatel001003 (Hlasovalo 10 lidí) 24.07.2012 08:42
Možná je RedBull zmiňovaný v kombinaci s… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 24.07.2012 09:04
Neni to ani ciastocna kontrola! To len nejaky … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • erdedy

                      erdedy

                      178.40.102.XXX
                      Zaroven ale je povoleny mapping motorov a to co robi RedBull je "len" nastavenie/mapa motoru, ktora mu dava urcity priebeh momentovej krivky.
                      Povedzme, ze sa da povedat - "nas motor sa (zrazu) chova takto pri tychto otackach/nativne ma
                      V tomto rozsahu otacok nejaku charakteristiku". Preto nic (zatial) neporusuje. Stale vsetko ovlada/kontroluje jazdec nohou/plynom - to je podstatne. Neni to automaticky protipreklzovy system ani system upozornujuci na pretacanie kolies.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • ladys

                        ladys

                        178.23.219.XXX
                        Je to automatické,jelikož to dělá soft...omezí kroutící moment v určitém rozmezí otáček. A tím omezí možnost proklutu kol...

                        A pozor na to, ten kroutící moment se zvýší při stejných otáčkách a vyšší rychlosti.
                        Dále dle pravidel plyn 0% kroutící moment 0% to samé na maximum a jelikož se nedá točivý moment plně nafixovat na výkon ani na % sešlápnutého plynu, nedá se to nikdy přesně určit, kolik bude kroutící moment. Ale počítá se s maximálním,jinak je to TC, hlavně pokud se to ještě mění podle rychlosti


                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • erdedy

                          erdedy

                          195.91.4.XXX
                          Chapem ako to myslis/beries.
                          Rozdiel je v tom, ze ak si pilot "neuhlida" plynovy pedal, neexistuje zariadenie, ktore mu jeho pocinanie automaticky skoriguje a nedovoli preklznut kolam.

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • ladys

                            ladys

                            178.23.219.XXX
                            Ne nechápeš,
                            on sešlápne na plný knedl a mapa to např. mezi 12-15tis omezi kroutící moment o např 30%
                            Samozřejmě,že omezí kroutící moment na otáčky,které potřebují na výjezd nebo průjezd zatáčkamy.
                            Samozřejmě je to trochu polo TC,ale pravidlům zakazujícím TC to odporuje.

                            Kurník, u vás zakázali s češtinou i čárky a háčky. To musím dávat přeložit do googlu12 12

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • erdedy

                              erdedy

                              178.40.102.XXX
                              Nie nechapes Ty...04

                              V pravidlach je (chvalaBohu) jasne definivana poloha 0% a 100% a zavislost na poziadavku krutiaceho momentu! Dokonca je definovana odozva pedalu aj strmost momentovej krivky! Takze ako predpokladas, to nieje mozne!

                              Ciarky a hacky neriesim - bejvavalo (na nete/webe), ked to robilo viac roblemov ako uzitku...03

                              + 2 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • erdedy

                                erdedy

                                178.40.102.XXX
                                Ooo... Pardón - "Viac problemov"...

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  188.175.176.XXX
                                  Koukám, že těch problémů máš dost i bez háčků a čárek. 13 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • ladys

                                  ladys

                                  178.23.219.XXX
                                  Já netvrdím,že by je měli potrestat za 5.5.3 , ale za TC...
                                  Já na ta pravidla ČJ moc nejsem 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • erdedy

                                    erdedy

                                    178.41.9.XXX
                                    04 Co tu este... Keby som nemal notifikaciu, tak ani neviem, ze si pisal. 03

                                    Kaslat na gramatiku, v rychlosti (a nielen z mobilu) narobi clovek preklepov habadej.

                                    K veci:
                                    Podla ineho pravidla ich nikto neobvinil, tak je to asi nepodstatne.
                                    Ako som uz pisal v "novsom" vlakne, zda sa mi cely ten cirkus okolo, ako hodne premrsteny. Ale ide o RedBull, tak sa neni co divit, teda sa ani nedivim. Su (mi) trochu "nesympaticky" svojim image a hlavne vyhlaseniami. Najmä Helmut je taky "truhlik"... Ale co uz, ked im to vyhovuje...(?) nech si maju.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama