DISKUZE K ČLÁNKU FIA bude chtít před Maďarskem upravit pravidla mapování motorů
Včera v Londýně zasedala Technická pracovní skupina (TWG) Mezinárodní automobilové federace (FIA) kvůli mapování motorů, které v posledních závodech využíval Red Bull. Konkrétní rozhodnutí sice nepadlo, ale do příštího závodu na Hungaroringu se FIA bude snažit pravidla upravit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA bude chtít před Maďarskem upravit pravidla mapování motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
21:01 24.07.2012 178.40.102.XXXZaroven ale je povoleny mapping motorov a to co robi RedBull je "len" nastavenie/mapa motoru, ktora mu dava urcity priebeh momentovej krivky.
Povedzme, ze sa da povedat - "nas motor sa (zrazu) chova takto pri tychto otackach/nativne ma
V tomto rozsahu otacok nejaku charakteristiku". Preto nic (zatial) neporusuje. Stale vsetko ovlada/kontroluje jazdec nohou/plynom - to je podstatne. Neni to automaticky protipreklzovy system ani system upozornujuci na pretacanie kolies.-
ladys
21:54 24.07.2012 178.23.219.XXXJe to automatické,jelikož to dělá soft...omezí kroutící moment v určitém rozmezí otáček. A tím omezí možnost proklutu kol...
A pozor na to, ten kroutící moment se zvýší při stejných otáčkách a vyšší rychlosti.
Dále dle pravidel plyn 0% kroutící moment 0% to samé na maximum a jelikož se nedá točivý moment plně nafixovat na výkon ani na % sešlápnutého plynu, nedá se to nikdy přesně určit, kolik bude kroutící moment. Ale počítá se s maximálním,jinak je to TC, hlavně pokud se to ještě mění podle rychlosti
-
-
ladys
22:13 24.07.2012 178.23.219.XXXNe nechápeš,
on sešlápne na plný knedl a mapa to např. mezi 12-15tis omezi kroutící moment o např 30%
Samozřejmě,že omezí kroutící moment na otáčky,které potřebují na výjezd nebo průjezd zatáčkamy.
Samozřejmě je to trochu polo TC,ale pravidlům zakazujícím TC to odporuje.
Kurník, u vás zakázali s češtinou i čárky a háčky. To musím dávat přeložit do googlu-
erdedy
22:21 24.07.2012 178.40.102.XXXNie nechapes Ty...
V pravidlach je (chvalaBohu) jasne definivana poloha 0% a 100% a zavislost na poziadavku krutiaceho momentu! Dokonca je definovana odozva pedalu aj strmost momentovej krivky! Takze ako predpokladas, to nieje mozne!
Ciarky a hacky neriesim - bejvavalo (na nete/webe), ked to robilo viac roblemov ako uzitku...-
-
-
erdedy
21:54 25.07.2012 178.41.9.XXXCo tu este... Keby som nemal notifikaciu, tak ani neviem, ze si pisal.
Kaslat na gramatiku, v rychlosti (a nielen z mobilu) narobi clovek preklepov habadej.
K veci:
Podla ineho pravidla ich nikto neobvinil, tak je to asi nepodstatne.
Ako som uz pisal v "novsom" vlakne, zda sa mi cely ten cirkus okolo, ako hodne premrsteny. Ale ide o RedBull, tak sa neni co divit, teda sa ani nedivim. Su (mi) trochu "nesympaticky" svojim image a hlavne vyhlaseniami. Najmä Helmut je taky "truhlik"... Ale co uz, ked im to vyhovuje...(?) nech si maju.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek