DISKUZE K ČLÁNKU Tombazis o tom, proč a kdy se Ferrari rozhodlo pro pull-rod vpředu, o vylepšeních a o DRS
Hlavní designér Ferrari Nicolas Tombazis ve včerejším pořadu Petera Windsora "The Flying Lap" uvedl, že Ferrari nikdy nepochybovalo o pull-rod řešení svého předního zavěšení, které letos používají jako jediný ze všech týmů Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tombazis o tom, proč a kdy se Ferrari rozhodlo pro pull-rod vpředu, o vylepšeních a o DRS
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasovali 3 lidé)
13.07.2012 12:12
Auto jde do tunelu celé, ale v nějakém měřítku,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000417
12:12 13.07.2012 90.179.96.XXXAuto jde do tunelu celé, ale v nějakém měřítku, tušim, že Lotus to má 60% a ostatní kolem 50%. A v průběhu sezóny zkoušejí různé modifikace jednotlivých částí, je to jako lego se spoustou různých dílů. Kdy jde do tunelu poprvé tak to nevím, ale tipuju, že to bude tak ten červen, červenec.Takhle si to představuji já, jestli je to špatná představa tak se omlouvám.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek