DISKUZE K ČLÁNKU Marko slibující rovnost pilotů Red Bullu: O titul si to rozdají 4 jezdci

Helmut Marko vyzdvihuje konstantní výkony Red Bull Racingu a Ferrari. Podle něj se dočkáme bitvy 4 jezdců o titul v této sezoně. Mezi ně budou patřit oba jezdci Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko slibující rovnost pilotů Red Bullu: O titul si to rozdají 4 jezdci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 13.07.2012 08:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 11 lidí) 11.07.2012 12:46
To Webberovi zase odstrojej auto v rámci … »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 11.07.2012 18:27
Podívej, já proti týmové režii v podstatě nic… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 11.07.2012 21:11
.....??? Prosim, zoberte tomu postarsiemu panovi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    84.223.47.XXX
    .....??? Prosim, zoberte tomu postarsiemu panovi uz niekto mikrofon...!04

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Už jsem tu o tom psal tento týden.Tomuto pánovi nevěřím ani nos mezi očima.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    To Webberovi zase odstrojej auto v rámci rovných podmínek boje o titul? Těmto řečem může věřit jen opravdový naivka.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      147.229.7.XXX
      Ne, že bych si myslel, že budou mít oba naprosto stejnou podporu, ale asi může Massa Markovi hodně závidět. 03 Aspoň nikdy neslyšel ve sluchátkách: Seb je rychlejší jak ty, rozumíš tomu? 12

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        To sice ne, ale určitě mu Massa nezávidí zase jiné hlášky typu: Marku, potřebujeme šetřit palivo... viz Webber pouštějící Vettela v Turecku 2010. 03 Tehdy dělali, co mohli, aby dotlačili k titulu Vettela a ne Webbera. Na druhou stranu po jeho dvou titulech jsou možná už uvolněnější a Mark bude mít letos víc šancí se prosadit.

        A neříkalo se, že Helmut Marko zrovna Webbera nemá rád?

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No celkem pochybuju, že nejlepší čas na fingování malého stavu paliva byl prostředek sezony a už to nebylo třeba do posledního závodu, kde šlo o titul. Takže mě napadlo vysvětlení, že fakt měl málo paliva. Ale připouštím, že nemám data o tehdejším stavu jeho nádrže.
          Nevím co všechno dělali proti Markovi, ale vybavuju si, že mohl být jistým mistrem, kdyby to sám neopřel do zdi v Korei. Svést tohle na spiknutí v RBR by chtělo asi hodně fantazie. 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Podívej, já proti týmové režii v podstatě nic nemám. Mnohdy k získání titulu je potřeba podpora a spolupráce stájového kolegy. Jen mi vadí, když se dělají z fanoušků idioti. Před loni si Red Bull hrál na svatoušky a když došlo na chleba lámání odmontovali Webberovi nové přední křídlo a nasadili ho Vettelovi, jen proto, že ten si to své rozbil vlastní vinou. Jestliže něco hlásám a pak se podle toho nechovám, jsem podvodník. Víc k tomu nemám.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tak to se shodneme. Taky nemám v podstatě nic proti TR, ale jsem trochu raději, když mezi sebou můžou soutěžit. Připadá mi to zajímavější.
          Proto mě trochu zarazilo, že se proti tomu ozve zrovna fanoušek Ferrari. 03
          Jestli je známka TR to, že dáš jediný exemplář dílu jednomu jezdci, pak je otázka jestli někde není. To že ho rozbil Seb a dostal nové není sice úplně fér, ale sezonu 2010 to nijak neovlivnilo. Takže co dělá vlastně RBR tak hrozného proti Markovi?

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Docela jsi mě pobavil s tím fanouškem. Já nikdy Ferrari nefandil!!! Od zčátku cca 1970 fandím pilotům, nikoliv týmům. A moji favorité byli většinou v McLarenu (nebo se tam časem dostali). Naopak Ferrari od dob Laudy nemám rád a docela jsem měl problém, když k nim Kimi přestoupil a uvažoval o změně svého oblíbence. Ale ono se to nedá ze dne na den změnit. Já se tu jen snažím měřit každému stejným metrem, i když to možná vypadá, že hájím Ferrari. V 2010 bylo těch kontraverzních hlášek více. I Button slyšel, "šetři palivo", když jel za Hamíkem. Že se vždy jednalo o TR není pochyb a je přirozené, že to týmy nechtěly přiznat, když byli z TR nařčeni. Nechápu ale, proč RBR (který z ničeho nařčen nebyl) okamžitě přispěchal s prohlášením, že u nich nic takového není. A za pár dnů už odstrojovali Webberovi auto.12 A nyní znovu, i když je TR povolena? Jedno ta prohlášení mají společné-Webber tehdá byl a nyní opět je před Vettelem. Tak můžeme očekávat machinace s jeho vozem?
            Netvrdím, že se Vettel stal mistrem světa jen díky novému křídlu. Ale vadí mi zbytečné kecy o rovnosti pilotů, když to není pravda. Chápu, že když chce tým uspět, musí oba kohouty ukočírovat a tudíž rozhodnout na koho vsadí a tomu druhému toto rozhodnutí kompenzovat. Ale ty řeči kolem jsou zbytečné, zvlášť, když se jich na to nikdo ani neptá. TR je povolena a mouhou ji využívat do libosti.

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Ještě dodatek k tomu jedinému exempláři: Problém je, že RBR měl připraven jeden exemplář pro KAŽDÉHO z pilotů. Čili jedno křídlo měl k dispozici Vettel a jedno měl Webber. Vettel si to své rozbil před závodem a tak vedení týmu rozhodlo, že to Markovo namontují pro závod Vettelovi. Aby bylo jasno. V minulosti bývalo obvyklé, že tým měl JEDINÝ exemplář nějakého dílu a MUSEL rozhodnout, komu jej přidělí. Tady tomu tak nebylo!!!

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              93.99.87.XXX
              Tak to se omlouvám, myslel jsem, že jsi fanoušek Alonsa (podle nedávné diskuse kolem Schumiho), tudíž i Ferrari. 04 Ale tohle máme společné, taky spíš fandím jezdcům, než stájím. Ale nefandím jedinému pilotovi, ale mám (snad se to tak dá nazvat) žebříček oblíbených pilotů, který se čas od času lehce mění.
              Já tu hlášku o benzínu nepovažuju za TR. Objevuje se poměrně často a většinou nejsou stájoví kolegové za sebou. Takže předpokládám, že jim nevyšly počty a špatně odhadli spotřebu. Ono to musí být hodně složité vypočítat tak, aby sebou nevozili několik kg navíc a zároveň jim nedošlo. Ale nevylučuji, že v některém případě o TR šlo. 03
              Jak jsem psal, výměna křídla nebyla úplně fér, nicméně jestli bylo na ZÁVOD jedno, pak se nedivím, že ho dali (podle nich) perspektivnějšímu jezdci. Na body to nakonec nemělo žádný vliv, natož tak na titul. Jen mi vadí, že se s takové banální záložitosti z RBR dělá tým s nejhorší TR. Nevšiml jsem si, že by někdy Mark musel Seba pouštět před sebe.
              A ty prohlášení nemá jen když je v tabulce před Sebem. Ty otázky na jejich rovnost v týmu jsou neustálé a nekonečné a tudíž se nedivím, že na to neustále odpovídají podobně. Nikdy to na trati nebylo poznat, tak mi připadají narážky na možnost pouštění Seba trochu zbytečné a hloupé. A Mark byl v roce 2010 před Sebem celkem často a v podstatě až do posledního závodu. Nějak jsem si nevšiml, že by měl v posledních závodech problémy s vozem. Teda pokud za to nepovažuješ vlastní nabourání do zdi. Nepřipadá ti divné, že se o TR snažili v jednom závodě v půlce sezony a nakonci když šlo do tuhého nic nepodnikli? 03 Prostě jen věřím logicky nejjednosuššímu vysvětlení. Taková souhra tolika náhod mi moc nesedí.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Zapomněl jsem přihlásit. 04

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  S tebou se dobře diskutuje. Máš logické, věcné argumenty a přemýšlíš nad argumenty druhých. Prakticky se spolu opět shodneme. Pohled máme podobný. Takíé si nemyslím, že by TR RBR v r.2010 nějak zásadně ovlivnila průběh, či zisk titulu. Mně fakt spíše vadí ty kecy kolem. Pokud jsi si moje rýpnutí vyložil jako, že RBR má nejhorší TR, tak to je blbost. TR používali a používají VŠICHNI bez rozdílu. Já jsem rýpal jen proto, že o tom měl Marko potřebu (podle mne zbytečnou) kecat.12 Na rozdíl od antifans RBR a Vettela, jsem přesvědčen, že titul je ve správných rukou a zaslouženě. (2010 - díky Vettelovu jezdeckému umění a super zvládnuté strategii v posledním závodě a 2011 - díky vynikajícímu autu, foukání více sedělo SV než MW03 )

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jo mám stejný pocit. 03
                    To o té nejhorší TR jsem nemyslel na tebe, ale na neustálé narážky jiných. Já si jen myslím, že Marko pouze odpovídá na otázky, které se kolem toho neustále točí.
                    Webberovi bych to letos přál víc jak Sebovi, ikdyž to tak na první pohled nevypadá. Už by si to zasloužil. Je určitě lepší jezdec než to vyplývá s konečné tabulky loňského roku.

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000745

                    uzivatel000745

                    62.168.45.XXX
                    Taky docela souhlasím, jen si nemyslím, že titul v r.2010 byl jen zásluhou Sebova úžasnýho jedeckýho umu, ale že ho tam prostě tým dotlačil zuby nehty 04 Už od Turecka jsem měla nepříjemný pocit, že se jim to povede, nepříjemný proto, že fandím Markovi 04

                    Ona se ta TR u RBL těžko prokazuje, ale stačí vidět tu euforii, když vyhraje Vettel a ty vlažný (vloni kyselý) obličeje, když Mark.. A že by se vloni nějak moc přetrhli vyřešit Markovy tech.problémy s KERS atd. to jsem taky pocit neměla. Ale když to nejede Sebovi nebo když špatně odstartuje, tak div, že se nesejde celosvětový konsílium 17

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      On nikdo netvrdí, že vedení nemá Seba raději. To už se tak stává, že je ti někdo sympatičtější než druhý. Ale to ještě neznamená, že dělají Markovi nějaké problémy. To co se stalo s předním křídlem je asi jediná sporná věc proti Markovi, co se za rok 2010 stala. A neměla na titul žádný vliv.
                      Můžeme tu diskutovat, jestli za Sebův titul může jeho umění, vynikající auto, problémy soupeřů nebo náhoda. Ale týmová režie na to vliv neměla. To, že ho nezískal Mark, si podělal sám v posledních 2 závodech.
                      Možná ti to uniklo, ale loni měl Seb stejné problémy s KERSem. Někdy to postihlo Marka, někdy Seba. A nikdo neměl důvod Markovy problémy neřešit. V tabulce byl daleko za Sebem, tak proč by si ubírali schválně body? Body=peníze. 03
                      Letos má Mark lepší výsledky. Myslíš, že jim začal být najednou sympatický? 04

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        Taky se shodnu s vámi se všemi, hlavně s Odinem. KERS je dlouhodobý problém obou. U Marka nejde o to, že by mu nějak škodili. Ale prostě když je potřeba pomoci Vettelovi jako ve 2010, udělají to klidně i tím "šetřením paliva". Když se na to podíváš realisticky, myslím, že se šetřilo pokaždé, když z toho měl profitovat Vettel, který jel za Markem nebo před ním.

                        To křídlo jako spornou věc naopak neberu. Některý jezdec musí být preferovaný a pokud máš jen jednu součástku, musíš se rozhodnout, komu ji dáš. Jako spornější mi připadá jiná věc. Pamatujete si kauzu špatných startů RB v roce 2010? Dodneška lidi říkají, že "Webber má blbé starty", ale dvě třetiny sezóny 2010 měly problémy oba vozy. Pamatuju si nějaký výpočet během sezony, že z 8 pole position Vettela jen 3x udržel pozici (nebo tak nějak). Ty pozice ztrácel skoro pokaždé. Pak se to ale změnilo. Vettel sám řekl, že na tom zapracovali, a přestal ty starty kazit. Ale proč to nešlo u Webbera? To bylo týmy fuk? Kdo znáte dobře Webberovu kariéru, měl někdy tak veliké problémy se startováním? Nejsem si jistý, jestli mu tým nedokázal pomoci, když u Vettela to šlo, nebo spíš neměl tak velkou ochotu pomoci.

                        + 5 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Křídlo beru, není to sporné, ale jak jsem psal dřív nefér ale nevýznamné.
                          Finta se šetřením paliva se mi zdá nereálná. Že by to bylo jen jednou uprostřed sezony a ne pár závodů před koncem kdy by se to hodilo víc? Není jednodušší, že ho měl fakt málo jako kdokoliv jiný. Stává se to někomu skoro každý závod. 03
                          A blbé starty měl Mark celou loňskou sezonu až do konce. Proč by vymýšleli složitý systém nějakého zpomaleného startu speciálně pro Marka, když druhou půlku sezony nebyl pro Seba konkurencí a potřebovali ho dostat na druhé místo? Promiň, ale nějak mi to nedává smysl. Nemohlo by to být třeba tak, že mu nějak ten jejich startovací systém nesedl? Letos s tím problémy nemá. To ho začali mít rádi?
                          Je to nějaké nelogické a příliš komplikované. 03

                          + 3 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.176.XXX
                            Ale ty jsi to s těmi starty překroutil. Netvrdil jsem, že pro něj něco speciálně vymýšleli, aby ho zpomalili. To je blbost. Napsal jsem, že jejich vůz měl se startem problémy a tak se zaměřili na to, aby to u Seba vyřešili, což se jim povedlo. Ale proč totéž neudělali u Webbera? Jeho problémy trvaly celý rok 2010 a skoro celý 2011. Opravdu to za celou dobu nesvedli?
                            To že letos problémy nemá s tím nesouvisí - auto je jiné, čili jiná výchozí situace. Čili tvůj argument nic nedokazuje. To není o tom, že oni něco udělali proti Markovi - to píšu pořád! Je to o tom, že vyvinuli nějaký vůz a pak poskytli veškerou podporu Vettelovi, aby s ním vyhrál. U Marka jako by tak ochotní nebyli.

                            Co se zpomalení týče - to přece závisí na vývoji závodu, ne na tom, že si něco naplánuješ. Proto vůbec nezáleží na tom, v kterých závodech se to stalo.

                            + 4 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Špatně čteš. Nasir psal o r.2010 nikoliv o 2011.03 navíc nejde o vymýšlení něčeho na zpomalení startů, ale o vymýšlení něčeho na vyřešení problémů se starty. Bohužel jen u jednoho pilota.04 Jak jsem psal již dříve jinde, jsou to pouze indicie ze kterých se můžeme cosi domnívat. Možná to tak je, možná není. Ale je to divné. Loni sám Mark přiznal, že mu foukání nesedělo a nedokázal z toho vytěžit tolik jako Seb. Tam nebylo třeba nikoho nijak ovlivňovat.

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama