DISKUZE K ČLÁNKU Krizová schůze ve Wokingu: Button od McLarenu očekává agresivní odpověď
Po propadáku v Silverstone a ochladnutí emocí je dnes v továrně ve Wokingu naplánována krizová schůze. Jenson Button od McLarenu očekává agresivní odpověď, aby se tým udržel v boji o titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Krizová schůze ve Wokingu: Button od McLarenu očekává agresivní odpověď
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 15 lidí)
10.07.2012 14:10
To je sice pravda ale pokial nema BUT naozaj… »
» uzivatel000718
(Hlasovalo 8 lidí)
10.07.2012 13:55
Jenson Jensone, kdybych mohl a uměl pomůžu ti.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jan.
02:28 11.07.2012 217.115.246.XXXKecy ''Vidíte, jak se k vám zezadu přibližuje jiné auto, jako byste stáli na místě, s překvapením se objeví. Přemýšlíte: 'Jak dobře se jejich vozy ovládají?' Musí sedět jako přibité.''
Co to je za kec? To auto určitě nebude špatné. Prostě Hamilton jezdí od minulé sezony moc na jistotu a Button zaspal na vavřínech s nastavením a jestli dostal nějaké od Hamiltona, tak na něj třeba není vůbec zvyklý a nesedí mu...
Třeba takový Massa, tomu se povedla kvalda, tak chytil příležitost za pačesy a odjel celý závod na 100%. To byla bych řekl u něj smůla, že vždycky mu něco nevyšlo a potom v závodě už neměl spíše psychické síly na to, celý ho odjet na 100%.
Kdyby třeba taková dvojka Schumi, Rosberg měla k dispozici McLaren, to by se děly jiné divy...
Teď v závodě oba ztratili shodný počet pozic a to 4. Prostě auto Mercedesu stojí pořád za prd a takto nikdo Lotus ani Ferrari nedoženou. Obě auta těch stájí dojeli v Sivlerstonu před nimi. Massa se zlepšuje, Kimi má vysoké ambice. Renault tentokrát asi nezaspí v rozjeté sezoně jako minule a tak to je celé na Mercedesu aby s pořadím konstruktérů nějak zamíchal... -
uzivatel000532
23:21 10.07.2012 89.24.49.XXXMě přijde, jako kdyby McLaren usnul na vavřínech. Od začátku jenom výrazněji změnily nos auta. Je pravda, že na začátku sezony, neměli téměř konkurenci, tak nebylo moc co měnit. ale třeba Ferrari mělo doslova průser a RedBull na tom nebyl o moc líp, což je donutilo hodně tvrdě na autě pracovat a vyvíjet. Kdežto McLaren se ASI nechal uchlácholit skvělým začátkem sezony, najednou je skoro půlka a oni vůbec nestíhají. Druhá věc bude ta, že pneumatiky jsou hodně důležitý a letos je asi těžší je donutit pracovat, nebo nevím, proč jsou s tím letos tak velké problémy. Každopádně je to jedna z největších a nejúspěšnějších stájí F1, tak by s tím měli dokázat něco dělat -
McMatej
16:56 10.07.2012 93.99.198.XXXZtráta rychlosti Nevím, ale mně se ta ztráta rychlosti nebo zpomalení vývoje nezdá. V předsezoních testech v Barceloně měl nejlepší čas McLaren 1:23,858. V kvalifikaci v Barceloně 1:21,707. Já se bojím, že jsou v tom gumy nebo jen proměnlivé podmínky při posledním závodě. -
eR
16:03 10.07.2012 62.245.107.XXXVážení přátelé, v roce 2004 se stal technickým ředitelem Williamsu Sam Michael a po 7 letech postupného úpadku, vyvrcholilo jeho účinkování v roce 2011, nejhorším umístěním Williamsu v historii.
Tím nechci říct, že by to byl špatnej chlap a nebo nebyl plně oddán své práci. Jen si myslím, že byl na pozici, která mu nesedla a nedokázal po poklesu formy správně zanalyzovat příčiny poklesu a řešení, které mělo pomoci, situace spíše zhoršilo a tak to šlo rok za rokem.
Sice nevím, co je přesně náplní funkce "sportovní ředitel" u McL, nicméně pokud zasahuje i do vyhodnocování dat a stanovení toho na co se zaměřit ve vývoji ...
-
Tom
14:44 10.07.2012 193.41.42.XXXco má a co nemá vliv Koukal jsem na SkySports a tam byl rozhovor s Mikem Gascoinem a ten řekl, že když ztrácíte na nejlepšího 2 sekundy na kolo, tak 1,8 sekundy z toho rozdílu činí aerodynamika.
Takže jasně, auto nemusí dobře fungovat v závěsu za někým, ale ono nefunguje ani v kvaldě, kde před nimi nikdo není, takže je jasný, že jenom teplotou pneumatik to není. Prostě asi kluci zaspali ve vývoji, což mi teda přijde dost šokující, protože ten rozdíl je nyní obrovský.
A nejvíc mě vždycky naštve Whitmarsh s tim svym "velmi zajímavá sezóna, krásně dramatická, super pro diváky, my akorát zkazili zastávku/strategii/kvaldu atd. atd.". On by tam měl být od toho, aby se takovéhle věci nekazily a už vůbec by ho nemělo zajímat, jestli je sezóna zajímavá, jeho jediná starost by měla být jak vyhrávat závody o minutu před ostatníma. -
uzivatel000718
13:55 10.07.2012 46.39.182.XXXJenson Jensone, kdybych mohl a uměl pomůžu ti. Je to hrozná škoda, a Jenson se trápí a trápí, přitom je to špičkový jezdec a léty zkušeností. Přitom neměli kluci na začátku konkurenci.-
uzivatel000324
14:10 10.07.2012 80.242.32.XXXTo je sice pravda ale pokial nema BUT naozaj vyspickovane (nastavene) auto je priemerny jazdec...
dodo
-
-
uzivatel000324
12:40 10.07.2012 80.242.32.XXXZeby... cela koncepcia auta bola zla...? vyuzivaju nizsii nos a ten nie je moc idealny...? Neverim ze prisli o rychlost podla mna nic nevyvynuli preto aby sa zrychlili ostatne teamy prisli s novinkami pomali na kazdu jednu VC a MCL nic len ten nos....
Minule sa priznali ze si pre buducorocne auto zoberu inspiraciu z F teda z ich zavesou a prednej casti.... neni to priznanie chyby ze koncepcia auta je zla?
dodo-
anonym
13:31 10.07.2012 91.213.10.XXXproc by cela koncepce mela byt zla jen proto, ze F mozna doladilo predni zaveseni a treba ho ma ted nejlepsi v poli ?
Jen to rika, ze to co ma ted F, je pro ne neco, co by meli asi radi taky. Urcitym zpusobem pochvala F, nic vic.
Zvlastni ale je, ze McL se nejakou dobu zpet chlubil, jak maji spickovy vyvoj behem sezony, ale letos to tedy, narozdil prave od F, nedokazuji. Nebo jen prisli s tolika novinkami naraz, ze nejsou schopni rozlisit, co funguje spravne a co ne ? nebo jim jen "prestaly"fungovat simulace a novinky proste nefunguji podle ocekavani a jsou tak nuceni jezdit vicemene se stejnym vozem ? kdo vi
-
uzivatel000324
14:09 10.07.2012 80.242.32.XXXLebo nedokazu dostat k difuzoru tolko vzduchu ako s pomocou vysokeho nosu? Neviem... mozno v tejto sezone nejde ani o nos ani o vyfuky/difuzor ale len nastavit vyladit auto tak aby pracovalo s gumami...
Mozno by mohol vyzistit nieco Petr od Xeviho co je v tejto sezone dolezite. Co ty na to Petr?
dodo-
-
Petr
14:47 10.07.2012 109.81.245.XXXTo, že drtivá většina týmů šla do vysokého nosu, není náhoda. Z čistě aerodynamického pohledu to je výhodnější a dává to širší možnosti pro další vývoj. Ale jenom tím to nebude, nižší nos má také své výhody (nižší těžiště) a podle mě to takový rozdíl dělat nemůže.
To, co slýchávám od inženýrů, je: pneumatiky! Správná práce s nimi, rychle je zapnout, vytěžit z nich maximum za všech klimatických podmínek. To dělá rozdíly mnohem větší než nějaké aerodynamické vylepšení - klidně i dost přes jednu sekundu. McLarenu měl v Silverstone měl problém s příliš velkým rozdílem mezi teplotou předních a zadních pneumatik.
Zkoumal jsem přední křídlo, McLaren nasadil v Sivlerstone nové, je tam pár drobných rozdílů (jeden obrázek sem dávat nechci, aby mi ho zase někdo neukradl, a kvůli němu se mi zas nechtělo dělat z pár řádků článek, navíc mám rozepsané souboje týmových kolegů). Velmi zvláštní bylo, že Hamilton s Buttonem jezdili v závodu s jinou úrovní přítlaku (Lewis více). Zdá se mi, že u McLarenu sami tápou, což není dobrou zprávou. Jenson se nezlepšuje, naopak se zhoršuje Lewis.-
neon
15:42 10.07.2012 83.208.243.XXXdekujeme ...
noveho predniho kridla si neslo nevsimnout , no spise si vsimne fanda mcl ...
mcl mel jeste takovou vychytavku, ze behem zastavky mohl mechanik menit ty brzdove kanalky/teplotu (laicky receno) , toho sem si zatim vubec nevsimnul a nebo spise napad uz neni tak dobrej, jak si asi mysleli ...
trosku se bojim ze jim "super vyvoj/pocitacova technika" z wokingu v tomhle asi moc nepomuze jak a co nejlepe na pneumatiky ...
tak uvidime pristi zavod ... -
Nasir
17:38 10.07.2012 188.175.176.XXXŘekl bych, že tady jde minimálně o 2 různé problémy. Týmy musely nějak zohlednit možnost deště a suchý závod v Silverstone všem nesedl. McLaren se s tím nastavením nevypořádal dobře, nejvíc to sedlo RB (a Grosjeanovi - škoda jeho kolize, ten odjel super závod) . Že měl Lewis dokonce vyšší přítlak než Button by tomu nasvědčovalo.
Druhá věc je, že se Button trápí se zahřátím pneu. Zpočátku s tím problémy neměl, ale pak musel Mekáč něco překopat v autě a Button je najednou nedokáže zahřát. -
-
Hr3bec
14:07 11.07.2012 85.135.106.XXXTV Nevím co je na tom pravdy, ale mám pocit, že během přenosu se mluvilo o tom, že McLaren měl na začátku sezony daleko větší sklon auta....což možná bylo spojeno s nízkým nosem a fungovalo to. Ale pak to museli najednou upravit....asi nějaký protest nebo co.....a přišlo narovnání sklonu a proto asi i změna nosu. Třeba to celé stavěli na právě nízkém nosu a vysokém sklonu a tím, že jim to zakázali je to auto ted už jen těžko konkurenceschopné...?! nevím je to divné.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek