DISKUZE K ČLÁNKU Krizová schůze ve Wokingu: Button od McLarenu očekává agresivní odpověď

Po propadáku v Silverstone a ochladnutí emocí je dnes v továrně ve Wokingu naplánována krizová schůze. Jenson Button od McLarenu očekává agresivní odpověď, aby se tým udržel v boji o titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Krizová schůze ve Wokingu: Button od McLarenu očekává agresivní odpověď

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 11.07.2012 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 15 lidí) 10.07.2012 14:10
To je sice pravda ale pokial nema BUT naozaj… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 10.07.2012 14:47
To, že drtivá většina týmů šla do vysokého nosu… »
» uzivatel000718 (Hlasovalo 8 lidí) 10.07.2012 13:55
Jenson Jensone, kdybych mohl a uměl pomůžu ti.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    Kecy ''Vidíte, jak se k vám zezadu přibližuje jiné auto, jako byste stáli na místě, s překvapením se objeví. Přemýšlíte: 'Jak dobře se jejich vozy ovládají?' Musí sedět jako přibité.''

    Co to je za kec? To auto určitě nebude špatné. Prostě Hamilton jezdí od minulé sezony moc na jistotu a Button zaspal na vavřínech s nastavením a jestli dostal nějaké od Hamiltona, tak na něj třeba není vůbec zvyklý a nesedí mu...

    Třeba takový Massa, tomu se povedla kvalda, tak chytil příležitost za pačesy a odjel celý závod na 100%. To byla bych řekl u něj smůla, že vždycky mu něco nevyšlo a potom v závodě už neměl spíše psychické síly na to, celý ho odjet na 100%.

    Kdyby třeba taková dvojka Schumi, Rosberg měla k dispozici McLaren, to by se děly jiné divy...
    Teď v závodě oba ztratili shodný počet pozic a to 4. Prostě auto Mercedesu stojí pořád za prd a takto nikdo Lotus ani Ferrari nedoženou. Obě auta těch stájí dojeli v Sivlerstonu před nimi. Massa se zlepšuje, Kimi má vysoké ambice. Renault tentokrát asi nezaspí v rozjeté sezoně jako minule a tak to je celé na Mercedesu aby s pořadím konstruktérů nějak zamíchal...

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000532

    uzivatel000532

    89.24.49.XXX
    Mě přijde, jako kdyby McLaren usnul na vavřínech. Od začátku jenom výrazněji změnily nos auta. Je pravda, že na začátku sezony, neměli téměř konkurenci, tak nebylo moc co měnit. ale třeba Ferrari mělo doslova průser a RedBull na tom nebyl o moc líp, což je donutilo hodně tvrdě na autě pracovat a vyvíjet. Kdežto McLaren se ASI nechal uchlácholit skvělým začátkem sezony, najednou je skoro půlka a oni vůbec nestíhají. Druhá věc bude ta, že pneumatiky jsou hodně důležitý a letos je asi těžší je donutit pracovat, nebo nevím, proč jsou s tím letos tak velké problémy. Každopádně je to jedna z největších a nejúspěšnějších stájí F1, tak by s tím měli dokázat něco dělat 14

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    93.99.198.XXX
    Ztráta rychlosti Nevím, ale mně se ta ztráta rychlosti nebo zpomalení vývoje nezdá. V předsezoních testech v Barceloně měl nejlepší čas McLaren 1:23,858. V kvalifikaci v Barceloně 1:21,707. Já se bojím, že jsou v tom gumy nebo jen proměnlivé podmínky při posledním závodě.

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Vážení přátelé, v roce 2004 se stal technickým ředitelem Williamsu Sam Michael a po 7 letech postupného úpadku, vyvrcholilo jeho účinkování v roce 2011, nejhorším umístěním Williamsu v historii.

    Tím nechci říct, že by to byl špatnej chlap a nebo nebyl plně oddán své práci. Jen si myslím, že byl na pozici, která mu nesedla a nedokázal po poklesu formy správně zanalyzovat příčiny poklesu a řešení, které mělo pomoci, situace spíše zhoršilo a tak to šlo rok za rokem.

    Sice nevím, co je přesně náplní funkce "sportovní ředitel" u McL, nicméně pokud zasahuje i do vyhodnocování dat a stanovení toho na co se zaměřit ve vývoji ...
    04 14

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    193.41.42.XXX
    co má a co nemá vliv Koukal jsem na SkySports a tam byl rozhovor s Mikem Gascoinem a ten řekl, že když ztrácíte na nejlepšího 2 sekundy na kolo, tak 1,8 sekundy z toho rozdílu činí aerodynamika.
    Takže jasně, auto nemusí dobře fungovat v závěsu za někým, ale ono nefunguje ani v kvaldě, kde před nimi nikdo není, takže je jasný, že jenom teplotou pneumatik to není. Prostě asi kluci zaspali ve vývoji, což mi teda přijde dost šokující, protože ten rozdíl je nyní obrovský.
    A nejvíc mě vždycky naštve Whitmarsh s tim svym "velmi zajímavá sezóna, krásně dramatická, super pro diváky, my akorát zkazili zastávku/strategii/kvaldu atd. atd.". On by tam měl být od toho, aby se takovéhle věci nekazily a už vůbec by ho nemělo zajímat, jestli je sezóna zajímavá, jeho jediná starost by měla být jak vyhrávat závody o minutu před ostatníma.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    46.39.182.XXX
    Jenson Jensone, kdybych mohl a uměl pomůžu ti. Je to hrozná škoda, a Jenson se trápí a trápí, přitom je to špičkový jezdec a léty zkušeností. Přitom neměli kluci na začátku konkurenci.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • f1fan

    87.197.159.XXX
    že to s mclarenom nebude celkom sweet naznačil už výkonnostný prepad Buttona. asi pri tom rýchlom vývoji narazili na slepu ulicku 17

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Zeby... cela koncepcia auta bola zla...? vyuzivaju nizsii nos a ten nie je moc idealny...? Neverim ze prisli o rychlost podla mna nic nevyvynuli preto aby sa zrychlili ostatne teamy prisli s novinkami pomali na kazdu jednu VC a MCL nic len ten nos....

    Minule sa priznali ze si pre buducorocne auto zoberu inspiraciu z F teda z ich zavesou a prednej casti.... neni to priznanie chyby ze koncepcia auta je zla?

    dodo

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.213.10.XXX
      proc by cela koncepce mela byt zla jen proto, ze F mozna doladilo predni zaveseni a treba ho ma ted nejlepsi v poli ?
      Jen to rika, ze to co ma ted F, je pro ne neco, co by meli asi radi taky. Urcitym zpusobem pochvala F, nic vic.
      Zvlastni ale je, ze McL se nejakou dobu zpet chlubil, jak maji spickovy vyvoj behem sezony, ale letos to tedy, narozdil prave od F, nedokazuji. Nebo jen prisli s tolika novinkami naraz, ze nejsou schopni rozlisit, co funguje spravne a co ne ? nebo jim jen "prestaly"fungovat simulace a novinky proste nefunguji podle ocekavani a jsou tak nuceni jezdit vicemene se stejnym vozem ? kdo vi

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        Lebo nedokazu dostat k difuzoru tolko vzduchu ako s pomocou vysokeho nosu? Neviem... mozno v tejto sezone nejde ani o nos ani o vyfuky/difuzor ale len nastavit vyladit auto tak aby pracovalo s gumami...

        Mozno by mohol vyzistit nieco Petr od Xeviho co je v tejto sezone dolezite. Co ty na to Petr? 19

        dodo

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • neon

          88.102.190.XXX
          jj , taky by me zajimal nazor petra tady z f1newsu ...
          dekuji

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            To, že drtivá většina týmů šla do vysokého nosu, není náhoda. Z čistě aerodynamického pohledu to je výhodnější a dává to širší možnosti pro další vývoj. Ale jenom tím to nebude, nižší nos má také své výhody (nižší těžiště) a podle mě to takový rozdíl dělat nemůže.

            To, co slýchávám od inženýrů, je: pneumatiky! Správná práce s nimi, rychle je zapnout, vytěžit z nich maximum za všech klimatických podmínek. To dělá rozdíly mnohem větší než nějaké aerodynamické vylepšení - klidně i dost přes jednu sekundu. McLarenu měl v Silverstone měl problém s příliš velkým rozdílem mezi teplotou předních a zadních pneumatik.

            Zkoumal jsem přední křídlo, McLaren nasadil v Sivlerstone nové, je tam pár drobných rozdílů (jeden obrázek sem dávat nechci, aby mi ho zase někdo neukradl, a kvůli němu se mi zas nechtělo dělat z pár řádků článek, navíc mám rozepsané souboje týmových kolegů). Velmi zvláštní bylo, že Hamilton s Buttonem jezdili v závodu s jinou úrovní přítlaku (Lewis více). Zdá se mi, že u McLarenu sami tápou, což není dobrou zprávou. Jenson se nezlepšuje, naopak se zhoršuje Lewis.

            + 13 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              to jsi nas, fandy Mcl, moc nepotesil. Ale dekuji za tvuj odborny pohled na vec.

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • neon

              83.208.243.XXX
              dekujeme ...

              noveho predniho kridla si neslo nevsimnout , no spise si vsimne fanda mcl ...

              mcl mel jeste takovou vychytavku, ze behem zastavky mohl mechanik menit ty brzdove kanalky/teplotu (laicky receno) , toho sem si zatim vubec nevsimnul a nebo spise napad uz neni tak dobrej, jak si asi mysleli ...

              trosku se bojim ze jim "super vyvoj/pocitacova technika" z wokingu v tomhle asi moc nepomuze jak a co nejlepe na pneumatiky ...

              tak uvidime pristi zavod ...

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Řekl bych, že tady jde minimálně o 2 různé problémy. Týmy musely nějak zohlednit možnost deště a suchý závod v Silverstone všem nesedl. McLaren se s tím nastavením nevypořádal dobře, nejvíc to sedlo RB (a Grosjeanovi 03 - škoda jeho kolize, ten odjel super závod) . Že měl Lewis dokonce vyšší přítlak než Button by tomu nasvědčovalo.
              Druhá věc je, že se Button trápí se zahřátím pneu. Zpočátku s tím problémy neměl, ale pak musel Mekáč něco překopat v autě a Button je najednou nedokáže zahřát.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ladys

                ladys

                178.23.219.XXX
                RB měl nejrychlejší auto už ve Valencii...
                Lotus má nejrychlejší ato ke konci závodu...
                McLaren je na tom jak Fer loni a na začátku sezóny...
                Ferrari neumí na měkejch...

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • ladys

              ladys

              178.23.219.XXX
              Ta k ten článek udělej, dost lidí zajímají inovace vozů..
              Např. i funkce zádi RedBullu

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Hr3bec

              Hr3bec

              85.135.106.XXX
              TV Nevím co je na tom pravdy, ale mám pocit, že během přenosu se mluvilo o tom, že McLaren měl na začátku sezony daleko větší sklon auta....což možná bylo spojeno s nízkým nosem a fungovalo to. Ale pak to museli najednou upravit....asi nějaký protest nebo co.....a přišlo narovnání sklonu a proto asi i změna nosu. Třeba to celé stavěli na právě nízkém nosu a vysokém sklonu a tím, že jim to zakázali je to auto ted už jen těžko konkurenceschopné...?! nevím je to divné.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama