DISKUZE K ČLÁNKU De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala
Marussia dnes testovala na letišti v Duxfordu nový aerodynamický balík s testovací pilotkou Marií de Villotaovou, dcerou bývalého pilota F1 Emilia de Villoty. Hned na úvod však došlo na rovince po střetu s nákladním vozem k vážné havárii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
virtual
10:31 04.07.2012 91.197.117.XXXtrochu záhada Po všem, co tu bylo řečeno (vč. obrázku a zvukového záznamu), mi to připadá jako záhada. Jak se pilotka mohla dostat do nebezpečné blízkosti náklaďáku a zrovna v tom nešťastném úhlu na (dle fotek) prostorném letišti?
Nezbývá než popřát úplné a brzké uzdravení... -
-
-
odin
21:58 03.07.2012 77.240.96.XXXJe vidět, že tobě je to všechno jasný. Viníky máš. Teď už zbývá jen vynést tresty. Po bitvě je každý generálem a ví přesně kdo co měl jak udělat. Ale co dělal kamion v jízdí dráze? Měl tam vůbec být, nebo se Villotaová dostala s autem někam, kde jezdit neměla? Testovalo se na letišti, čili tam asi žádný okruh není a tak nezbývá, než počkat, na koho to svedou vyšetřovatelé. Protože není normální, aby pilot F1 trefil v rychlosti 50 Km/h kamion, ještě k tomu na letišti, při jízdě po rovině, kde je poměrně dost místa.
Nám nezbývá než držet palce, aby se z toho Maria vylízala a počkat si na prošetření odborníky.
-
-
Duncan66
13:36 03.07.2012 90.178.213.XXXDotazy na "Petra" Muzu se zeptat, jak probihaji takove testy na "rovince", kdyz se v clanku pise, ze se to stalo behem zadaveciho kola. Jeste me prekvapuje, ze meli testovat dokonce dva dny. Kolik se u takoveho testu najezdi testovacich kilometru a jsou tam pritomni nejaci komisari, co kontroluji dodrzovani pravidel testovani apod.? A je u tohoto testu specifikovano, co lze testovat, jako treba aerodynamika, nebo se muzou testovat i nejake mechanicke vylepsovaky uvnitr auta apod. nebo neco, jako kolik max. zmen na aute muze byt behem testu provedeno? Pouziva se u techto testu i to specialni barvivo, resp. je to dovoleno?-
Petr
13:43 03.07.2012 109.81.245.XXXBylo to u instalacniho kola, coz je normalni u zavodnich monopostu - behem instalace se overi, zda vsechny systemy vozu funguji spravne a je mozne vyrazit naplno. Tymy mohou behem sezony takto testovat 4 dny (popr. je vymenit za dny v aero-tunelu s vozem v plne velikosti). Kolik ujedou km, to zalezi na potrebach daneho tymu, kolik toho chteji vyzkouset (musi se vlezt do rocniho limitu 15 000 km a sad pneumatik). Testovat muzou cokoliv, menit muzou vsechno kolikrat chteji - letosni novinkou vsak je, ze to musi byt s homologovanymi vozy. Pouzivaji pri tom samozrejme i flow-vis. Monopost musi byt po celou dobu vybaven standardizovanou ECU FIA pro ucely kontroly. -
-
-
-
-
-
Omni
18:46 03.07.2012 88.103.99.XXXSpíš to zní jako nějaké popojížení. Kdyby to byl a anti-stall, tak tam bude 100% slyšet jak motoru vylítnout otáčky. Tohle znělo jako by se to celý kouslo. Jako kdyby zařadila zpátečku místo neutrálu, když se vracela zpátky. Docela by mě ale překvapilo, kdyby to nebylo nějak softwarově ošetřený, aby nešla zařadit zpátečka při jízdě dopředu.
-
-
-
-
-
-
anonym
08:27 04.07.2012 89.177.131.XXXjak to souvisí s tím co jsem psal ... pokud jí nebylo vysvětleno ovládání vozu nebo v tom neměla dostatečně jasno, tak tam opravdu neměla co dělat a to nijak nesouvisí s tím na co má a na co nemá, pořád ale je možnost, že šlo o technickou závadu
btw. je k popukání jak zdejší feministi jsou v obranářském módu a nedokážou objektivně zhodnotit situaci
-
-
-
-
-
anonym
13:42 03.07.2012 91.213.10.XXXcekam, kdy podobne exoty jako ty taky prestanou poustet mezi ostatni lidi. zatim se ocividne na lepsi casy neblyska.
Polovina prizpevatelu s podobnymi nazory ani nechape zakladni fyzikalni zakony, ale dela chytry "jak mohla do neceho napalit na rovince".
Podivej se na tu hroudu masla na hlave, at ti nezlukne!
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek