DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve kritizuje nepředvídatelné pneumatiky a rozmazlené piloty

Jacques Villeneuve před Velkou cenou Kanady kritizuje současnou situaci ve Formuli 1: nelíbí se mu nepředvídatelné chování pneumatik Pirelli a mladí piloti, kteří se do ní dostávají příliš brzy a jezdí bez respektu k ostatním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve kritizuje nepředvídatelné pneumatiky a rozmazlené piloty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.06.2012 21:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 07.06.2012 10:10
Maldonado? »
» uzivatel000792 (Hlasovali 3 lidé) 07.06.2012 10:10
Podla mna ostala Villeneuovi v ustach pachut po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Nevím proč se tu do Žaka tolik navážíte.Vždyť ještě nedavno se tu celá řada diskutujících rozčilovala,že pneu moc ovlivňuje závody.Takže vlastně řekl jen to,co si myslelo více lidí.A ti mladí jezdci......s těmi měl taky pravdu,bylo tu o tom už napsáno dost.Jen vítězství různých týmů a pilotů,tam se sekl.Až na vyjímky vyhrávají piloti předních týmů.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • vcv

      93.185.52.XXX
      ono je to totiž rozdělený na dva tábory... jedni jsou pro nepředvídatelné a nappínavé závody a ti druzí volí pravej opak12 takže si múžeš vybrat,a to je super18

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • asdf

    93.185.52.XXX
    tak na půl tak o jeho pojednáním o letošních pneumatikách se můžu jen blbě pousmát...hodnotit něco s čím jsem nikdy nepracoval nebo co jsem viděl leda na obrázku, bych si nedovolil hodnotit na téhle úrovni.....
    no ale o těch jezdcích...bohužel musím souhlasit05

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    sotva se Villeneuve ukáže v nějakém týmu,už mudruje18 Radši se měl pochlubil jak jezdil poslední rok u BMW03 Jinak proč narážet na WILLIAMS,když ten tým má špičkové vybavení za dob BMW( v té době měl WILLIAMS nejlepší aerodynamický tunel ve startovním poli a možná stále má)03 U WILLIAMSU chyběli jen správné osoby v technickém oddělení03

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jiry

    109.80.137.XXX
    kecy v kleci.... Na takovou sezonu, jako je dnes čekám od té doby, co se na F1 dívám (od roku 1999). Zase tak "nepředvídatelné" to není. Zatím byly vždy vepředu top týmy - Red Bull, McLaren, Mercedes a Alonso :)). V mokrém závodě zajel 2. flek Checo Peréz a ve Španělsku to sedlo Williamsu. O titul stejně budou bojovat Alonso, oba Red Bully, Hamilton a možná ještě Button a Raikkonen a překvapit může Rosberg. To máme všechno jezdce z předních týmů. O předek bojujou 4 týmy a 6-7 jezdců a to je dle mně správně. 01 Je to jako dřív, kdy mezi sebou bojoval McLaren s Ferrari a zatápěly jim Jordany a Williamsy BMW.

    Zakázali foukané difuzory a pole se smrsklo. Vemte si, že je 20 aut ve 2,5s a to ještě Caterham ztrácí 0,5s na Torro Rosso. Ten prostor pro chyby je menší, auta jsou vyrovnanější a proto hrají větší roli pneumatiky.

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Ano, hezky řečeno. 01 Villeneuve smíchal do kupy spoustu svých dojmů - od příliš mladých "mazánků" po nepředvídatelnost. S těmi mladými možná má osobní zkušenosti a kus pravdy, ale že by viděl do pneu, to se mi nezdá.
      V podstatě přesně potvrdil nedávná slova Alonsa, když komentoval tu nepředvídatelnost: "Některým není jasné, že ti, kteří vyhráli, vyhráli proto, že udělali něco lépe." 03

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    88.212.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Hmmm Tady ty řeči o pneumatikách už mne štvou. Když menší tým porazí zavedený, není to náhodou pro to, že se lépe vypořádal s podmínkami? Že byl v ten okažik LEPŠÍ?? Pole je letos extrémně vyrovnané, což já jednoznačně kvituju. A při takové vyrovnanosti prostě rozhodují maličkosti, proto tolik různých vítězů letos. Lidi si prostě pořád musí na něco stěžovat. Na jednu stranu je to opruz, pořád to poslouchat, ale je fakt, že současně jsou ty neustálé stížnosti a nespokojenost hybatelem rozvoje...

    + 13 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Tak to zřejmě viděl v Monaku jiný závod než já. Protože já jsem viděl, že všechny blokoval minimálně 20 kol Raikonnen a Senna měl tu smůlu, že jel za nim. A i kdyby blokoval, tak bojoval o body, to měl ostatní pustit před sebe? A na Trulliho si nepamatuje? Ten blokoval celé závodní pole i po 10 letech v F1, takže na nováčky bych vše nesváděl. Každý potřebuje určitý čas než se zapracuje.

    A že teď pravidelně menší týmy poráží ty velké? Kde k tomu přišel? Vždyť vítězi jsou McLaren, Ferrari, Mercedes, RedBull, Williams a RedBull. A z toho krom Williamsu se u všech ostatních před sezónou počítalo s bojem o titul.

    Dle mého Villeneuve F1 de facto moc nesleduje, neboť jinak by podobné ptákoviny nemohl vypustit do světa.

    To, že se zvýšil poměr mechanického gripu (pneumatik) na úkor aerodynamiky, je pravda, ovšem je to směr kterým se F1 ubírá už od konce roku 2008, kdy byla zakázána přídavná křidélka po celé karoserii. A dle mého je to dobře, ukáže se totiž jaký je kdo dobrý pilot. Alonso měl jedno z nejhorších aut na začátku sezóny a přitom dokázal v každém závodu bojovat o slušné body. Takže bych byl rád kdyby se nesvádělo všechno na pneumatiky, ty jsou pro všechny stejné a každý se s tím musí poprat. A ten nejlepší na konci sezóny vyhraje.

    Letos je to nejlepší sezóna F1 za posledních cca 20 let a já jen doufám, že bude pokračovat tak jak začala. Dopředu totiž nikdo nemůže počítat s vítězstvím v závodě (jak Vettel minulý rok), ale v závodě může vyhrát klidně i 10 pilotů. Ale celou sezónu vyhraje jen ten nejlepší, a žádná náhoda v tom nebude. A bude moct říct, byl jsem nejlepší v celé sezóně, měl jsem nejlepší konsistenci po celý rok, a ne vyhrál jsem díky autu, protože jsem z 20 závodů 13x startoval z pole a potom to odkroužil.

    Loni to byla nuda a bylo to pouze o autě, ne o pilotech. Letos je to o pilotech, protože na degradaci gum má největší podíl nastavení auta, které se nastavuje dle požadavků pilotů po trénincích. To že si Raikonnen dovolí jít místo 1. tréninku na zmrzlinu a potom se v závodě divit, že mu odešli gumy, je problém jeho, ne těch pneumatik. Dle mého mají letos piloti větší šanci, jak správným nastavením ovlivnit svůj výsledek v závodě, než v sezónách předchozích a to je podle mě jen dobře a je to to, co F1 už dlouho potřebovala.

    + 21 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.177.XXX
      Podla mna ostala Villeneuovi v ustach pachut po Maldonadovom vitazstve v Spanielsku. A priznam sa, ze nie len jemu.04 proste toto sa stat nemalo... a nemyslim, ze je to tym, ze by sa Williams alebo Maldonado lahsie vysporiadali s podmienkami. Skor mali jednoducho stastie. Barcelona bola vzdy extremne narocna na pneumatiky, takze tam naozaj rozhodli detaily. Ale podla mna sa Williams trafil skor nahodou, nez cielene.

      + 3 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        No nevím, dle dalšího dnešního článku nasadil Williams v Barceloně asymetrické řešení zádě speciálně pro Barcelonu, Webberovi a Buttonovi dal kolo a dle vyjádření z ostatních stájí měl v pomalých zatáčkách takový grip, že na ně nikdo jiný neměl.

        Takže to mě jako náhoda moc nepřijde. Spíš jako vydřené vítězství. Náhoda by byla, kdyby sprchlo a vyhrál Kovalainen s Caterhamem.

        A i kdyby to Villeneuve jako náhodu bral, tak pořád ho to neopravňuje k vyjádření, že menší týmy teď poráží ty větší téměř pravidelně.

        + 12 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hemmis

          90.177.28.XXX
          možná Jacques myslel to že massa nemá jistý 6 místo jak loni kdy předním daleko bojovaly RB , MC a Alonso a za ním zbytek světa dnes menší tymy jako TR, FI,SA,WI bez problemu poráží jedno s ferrari uvidíme zda se Massox zlepšil nebo ne

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.24.149.XXX
            Jedno z ferrari. Píše se sakra Z. S se píše s ferrari jezdí Fernando.
            i/y překlepy atd. beru, ale předložky? To už tahá z auši, jen když se to přečte!

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Miky

    89.185.249.XXX
    Bruno je borec Dokáže jet závod na jiném okruhu než všichni ostatní:

    Když se podíváte na Bruna Sennu v Barceloně - nebyl ve stejném závodě, jezdil strašně pomalu a blokoval kluky, kteří bojovali o body.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.216.252.XXX
    Fajn, Michael mal pravdu aj s pneu aj čo sa týka havárie v Španielsku. Jacques si myslí presne to isté a on teda Šumiho ozaj nemusí.

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    89.144.206.XXX
    Holá pravda! K tomu není co dodat!11

    + 19 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kalich

      89.176.198.XXX
      Spíš nesmysl. Kteří průměrní piloti končí v předu oproti jiným letům? Alonso? Vettel? Webber? I Force India měla k vítězství dřív v předchozích letech, než letos. Takže letos nevítězí průměrní nad silnýma.

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        213.160.177.XXX
        Maldonado?

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kalich

          89.176.198.XXX
          Maldodano je dobrej, ale nevyrovnanej. A to u jeho výsledků zase sedí - jednou zazáří, několikrát propadne. Mimochodem Williams není už taková plečka jako dřív a po zákazu foukaných difuzorů jsou rozdíly mezi auty minimální. Jo a koukněte na tři nejslabší týmy - nemají letos ani bod, takže jakápak loterie?

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama