DISKUZE K ČLÁNKU FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu
Red Bull bude muset do VC Kanady upravit svůj monopost. FIA totiž označila jejich díru v podlaze za nepovolenou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 17 lidí)
02.06.2012 18:00
takže nelegálne ... a čo som vravel pred týždňom… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Duncan66
11:34 03.06.2012 89.29.32.XXXne, navrhuju kontrolovat vsechny a ne jen nahodne 3 z 24. Lewis by mozna do cile nedojel, ale z 90% nevime, jestli jini meli podobny problem, ci dokonce zamerne meli mene paliva, dojeli do boxu na vypary, ale diky pravidlu 3 z 24 je proste nikdo nekontroloval.
A k tomu RBR. Kdyz je to OK, jak to, ze od Kanady to mit na aute nesmeji?-
Mike17
11:57 03.06.2012 78.108.101.XXXNo mě by ani nevadilo kontrolovat všechny. Jen nevím jestli je časově i materiálně reálné všem rozebrat a zkontrolovat všechny předepsané věci. Proto mi pravidlo 3z24 moc nevadí. Ono když nedojede do boxů, jde celkem předvídat, že může mít málo paliva. Netvrdím, že jiní měli dost, ale předpokládám že to nikdo nedělá úmyslně a jde jen o chybu ve výpočtu.
Co se týká RBR: Je to snad poprvé, co se v průběhu sezony upravují technické předpisy? Nikdo jiný nenastoupil s vozem se kterým další závod nesměl? Tak proč tu všichni touží trestat za to samé jen RBR? Tomu moc nerozumím. -
-
-
-
erdedy
11:02 04.06.2012 195.80.165.XXX[odkaz na stránku]
"V Hamiltonově McLarenu zůstalo 1,3 litru, k dojezdu do garáže by však v Barceloně potřeboval aspoň další 2 litry navíc."
P.S.: tipujem - "wrt"?-
-
-
erdedy
13:09 04.06.2012 195.80.165.XXXTak daj nejaky link, kde niekto z McL alebo odbornych komentatorov (nemyslim tych z STV ci Nova) prehlasil, ze by mu to vyslo.
Ale ked myslis, ze "skoda" tak nic. Nemusis "drat klavesnicu" pre mna. Som zmiereny s tym, ze nic neviem a som blby.
-
-
erdedy
13:02 04.06.2012 195.80.165.XXXA kuurňa... Mateji uz aj Ty...?!
Nieee, niiic... Ale v clanku to mas cierne na bielom, tak preco tomu neverit?
A sice, v zavodnom tempe to neni ale take to "loudani" na spotrebu, to asi tiez nieje (aby napr. nezavadzal ostatnym v rychlom kole). Ci mylim sa? -
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
08:31 03.06.2012 78.99.246.XXXJe to trosku inak - McL nic ine ani nemohli spravit, len priznat farbu, Lewis by do boxov nedosiel! (bez ohladu na to ci chceli/nechceli "podvadzat")
Ak by nedosiel, dostali by penalizaciu tak ci tak (akurat este väcsiu mozno) - uz by sa previnili v dvoch bodoch - nedisiel do ciela v stanovenom casovom limite a plus k tomu, by nemal predpisanu vzorku paliva na kontrolu.
V clanku je inak jasne napisane, ze RedBull "len" musi upravit podlahu ODTERAZ, po NOVOM vyklade/upresneni/vyjasneni pravidla.
-
-
-
kohula
09:27 03.06.2012 90.182.248.XXXvždiť ale přece Ch. Horner potvrdil, že jejich vůz FIA prohlédla a neshledala na něm nic nelegálního. Najednou přijdou stížnosti (je to pochopitelné, když pravidlo není definováno jasně). Následně bylo znění pravidla upraveno a tudíž se vozy musí pravidlu přizpůsobit. Nevidím problém v tom, že RBR nebyli zpětně penalizováni.
Když vzpomínáte Lewise, McL udělal chybu, která byla v pravidlech přesně stanovena a nebylo se čemu divit, že byl vyloučen z Q.
-
Olda
10:33 03.06.2012 89.235.0.XXXPolitikaření, jak píšu.
1) měnit pravidla v rámci sezóny je špatně.
2) veškeré změny v pravidlech v rámci sezóny zavání politikou
Buď mělo být auto schválené a nebo ne. To co udělali je špatně. Podle mě bylo nelegální a měli být s předešlých závodů diskvalifikováni.
Cituji: "Podle článku 3.12.5 technických pravidel se v určitých oblastech podlahy nesmějí otvory vyskytovat - inkriminované místo do nich spadá"
Jak to, že auto prošlo, RedBull nemá v podlaze otvor?!
Celý článek pravidel:
3.12.5 All parts lying on the reference and step planes, in addition to the transition between the two planes, must produce uniform, solid, hard, continuous, rigid (no degree of freedom in relation to the body/chassis unit), impervious surfaces under all circumstances.
Forward of a line 450mm forward of the rear face of the cockpit entry template, fully enclosed holes are permitted in the surfaces lying on the reference and step planes provided no part of the car is visible through them when viewed from directly below. This does not apply to any parts of rear view mirrors which are visible, provided each of these areas does not exceed 12000mm? when projected to a horizontal plane above the car, or to any parts of the panels
referred to in Article 15.4.7.
zdroj: [odkaz na stránku]-
Mike17
10:51 03.06.2012 78.108.101.XXXMůžeš mi prosím uvést aspoň jeden příklad, kdy někoho diskvalifikovali z několika závodů za vůz, který prošel pokaždé technickou kontrolou? Prosííím, jen jeden. Když má jít o stejný metr. A můžeš mi vysvětlit, proč větší díra u Sauberu (pokud vím i u Ferrari) na stejném místě je nadále legální, když se tak nadržuje RBR? Předpokládám, že ti by diskvalifikování být neměli.-
kohula
10:57 03.06.2012 90.182.248.XXXpřesně tak, pokud tam nesmí být otvory, tak minimálně Ferrari je tam má (ikdyž končí jinak než u RBR). Proč se to tedy týká jen RBR? Pokud má někdo upravovat podlahu, tak všichni. Sauber to obešel dost mazaně, když má podlahu i nadále celistvou a žádný otvor v ní není.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek