DISKUZE K ČLÁNKU FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu
Red Bull bude muset do VC Kanady upravit svůj monopost. FIA totiž označila jejich díru v podlaze za nepovolenou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 17 lidí)
02.06.2012 18:00
takže nelegálne ... a čo som vravel pred týždňom… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000968
16:35 04.06.2012 91.127.255.XXX... Lojzko, takto verejne sa hlásiš ku komplexu s veľkosťou ...?
... ...
-
-
Hr3bec
17:59 03.06.2012 78.80.38.XXXOno se o tom začalo mluvit co vím až ted v Monaku. Problém je, že by asi bylo zpětně problematické dokázat, že ten otvor byl 100% ten samý co ted...tzn nelegální. RBR by řekli, že byl jinej a prostě by se to asi nedalo 100% určit. Podle mě byl problém ten, že nikdo nepodal oficiální protest. Až se divím. Protože kdyby jim to dalo jen desetinku na kolo tak celej závod mohl skončit úplně jinak!-
anonym
12:22 04.06.2012 188.167.44.XXXnechápem stále, o čom je podávanie oficiálneho protestu ? načo sú tam komisári ? aby kontrolovali dodržiavanie daných pravidiel. ako niekto môže vidieť pod škrupinu, kde všade sa používajú zakázané prostriedky ? na to sú tam zástupcovia FIA, aby to kontrolovali ! jasné, zabudol som. sú to bývalí jazdci, a tí nemusia vedieť nič ...
-
-
Kolemjdoucí
14:39 03.06.2012 195.113.166.XXXDíry v rovině mít můžou V pravidlech vše jasně napsáno. Díry zakázány nejsou, ale při pohledu shora nesmí být vidět "silnice". Povolené řešení Ferrari a Sauber, jsou to dvě roviny, které se překrývají. Na obrázku Sauber je výřez a to je blbost, mají tam štěrbinu mezi dvěma rovinami, a Ferrari má tyto štěrbiny tři. -
Pikaso
11:43 03.06.2012 178.17.100.XXXa porád dokola je to porád jinak stejný. Je neuvěřitelný co borci z FIA dokážou vyplodit. "V pravidlech nejsou díry vysloveně zakázány". Směšné. Pokud se na to budu stále odvolávat, můžu vlastně porušit každé pravidlo. Upřímě jsem čekal, že už to nechají být, ale tohle opět ukazuje jejich inteligenci. Díra v podlaze bejků podle mě porušuje pravidla stejně jako dvojí funkce DRS klapky a jakýsi F kanál Merglu. Už jenom nekonzistentnost v rozhodování FIA je k pozvracení a jenom tím ukazují, že mistrem světa prostě bude ten, kdo oni budou chtít. Pokud vynechám své loňské doměnky o porušování pravidel ze strany bejků a úmyslné přehlížení ze strany FIA, nemohu vzpomenout uboze ovlivněný titul mazánka SV v roce 2010, kdy mu jej svými chyba stejného rázu FIA vysloveně nacpala do chřtánu. Prostě lze jenom konstatovat, že z královského motorsportu se stává nechutná královská komedie. Co z toho plyne??? Časy kdy jsem seděl u bedny a hltal každou zatáčku jsou ty tam, a když dnes nevidím závod ani mě to moc nerozčiluje a kouknu jenom na výsledky.
Jen tak dál borci z FIA, naivně jsem si myslel, že s příchodem Todta se to změní k lepšímu, ale bohužel je to horší a horší. -
-
-
-
Nasir
20:28 03.06.2012 188.175.176.XXXCo kdyby sis nejdřív přečetl článek, když chceš znát rozdíl? Je to tam myslím jasně řečeno, a taky je vyvráceno, proč je obhajoba RB "díry zakázány nejsou" zřejmě slovíčkařením.
Zadruhé já jsem nepsal nic o tom, že mi u RB vadí, s čím jeli minule. Reagoval jsem pouze na to, jak jsi různá řešení téhož problému házel do stejného pytle, což zjevně není pravda. Tak proč to píšeš mě? Reaguj na ty "všechny", o kterých mluvíš. Děkuji.-
Mike17
11:01 05.06.2012 95.173.217.XXXOmlouvám se. Přehlédl jsem, že pod obrázkem systému RBR je napsáno díra a pod obrázkem Sauberu výřez. Sám nechápu, jak se mi tak hrozná chyba mohla stát.
Souhlasím, že obhajoba RBR je slovíčkařením. Jistě na rozdíl od odlišností obou systémů. To je fakt brutální rozdíl a rozhodně nejde o slovíčkaření! Jistě mají oba naprosto odlišnou funkci(sarkasmus).
Úmyslně jsem nepsal, že RBR vadí tobě. Jistě. Měl jsem napsat "všem co reagovali negativně na RBR před mým prvním příspěvkem", ale zdálo se mi to poněkud dlouhé a rozhodně jsem netušil, že tím můžu někoho urazit. Oba systémy asi hážu do stejného pytle. Podle mě by se měly oba zakázat nebo povolit, protože funkce je stejná a jde jen o rozdíl v interpretaci. Proč jsem reagoval bylo to, že se tu do stejného pytle házel takový detail(ani neví jestli je to má vliv na rychlost), který nikomu ani nestál za protest a odjetí kvalifikace s lehčím vozem, což zjevně znamená rychlejší čas.
Proč jsem reagoval na tebe? Nemohlo by to být tím, že jsem se ti snažil něco vysvětlit po tom co jsi ty reagoval na můj příspěvek??? Nevím co si představuješ pod pojmem diskuse. Pokud ty reaguješ na něčí příspěvek, dá se nějaká odpověď celkem očekávat. Jestli jsem tě něčím urazil (netuším čím), pak se omlouvám.
-
-
-
-
-
Olda
21:24 02.06.2012 89.235.0.XXXDvojí metr Hamilton nedojel po kvaldě do cíle, měl míň paliva a už byl odsunut na chvost pole. Tady odjede RedBull kvalifikaci i závod s nelegálním vozem a nic se neděje. Taková pravidla jsou pak k ničemu. Stále se v F1 jen politikaří. Manipuluje s výsledky jak se to komu hodí.-
-
Duncan66
22:31 02.06.2012 89.29.32.XXXMas na mysli kazdy kdo ma mene paliva a je zkontrolovan, neboli cca 80% sance ze te kontrolovat nebudou. Mcl s Lewisem udelali jedinou chybu a sice, ze priznali barvu. Meli podvadet a byla velka sance, ze by nikdo na nic neprisel a to je ta vada na pravidlech. Stejne tak nyni. Podvadet a zkouset prechcat pravidla se proste za soucasneho stavu pravidel a komisaru FIA vyplati.-
Mike17
22:44 02.06.2012 78.108.101.XXXTakže navrhuješ tohle netrestat? Nebo netrestat jen ty co se přiznají a výhodu lehčího vozu ignorovat? Nebo netrestat jen Mclaren? Promiň, ale nějak jsem to nepochopil.
Obcházet technická pravidla a čekat jestli to projde se snažil asi každý přední tým. Nebo znáš nějakou vyjímku? Já jen reagoval na tvrzení o dvojím metru. Pokud někdo tohle tvrdí, měl by uvést nějaký příklad. Nevzpomínám si, že by malé množství paliva někomu bylo odpuštěno. To je vše.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek