DISKUZE K ČLÁNKU FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu

Red Bull bude muset do VC Kanady upravit svůj monopost. FIA totiž označila jejich díru v podlaze za nepovolenou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 05.06.2012 11:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovalo 17 lidí) 02.06.2012 18:00
takže nelegálne ... a čo som vravel pred týždňom… »
» Petr (Hlasovalo 14 lidí) 02.06.2012 18:25
Není povinný, to co má Sauber či Ferrari je… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 02.06.2012 22:21
Každý, kdo dojede s menším množstvím paliva jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja proti dieram, na rozdiel od FIA nie som,.. ...hoci uznávam, že niektoré diery ak sú veľké, nepôsobia esteticky a nie je to veľmi pre našinca pohodlné, lebo sa cíti až moc volne a je to onoho príjemnejšie, keď je diera úžšia a foremná. 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.22.116.XXX
    to je docela blbi od FIA když jim to jednou povolijou a když si někdo stěžuje tak to zakážou, souhlasim stim že to asi je nelegální ale zakázat to měly hned když to auto před tím několikrát kontrolovaly,

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    78.80.38.XXX
    Ono se o tom začalo mluvit co vím až ted v Monaku. Problém je, že by asi bylo zpětně problematické dokázat, že ten otvor byl 100% ten samý co ted...tzn nelegální. RBR by řekli, že byl jinej a prostě by se to asi nedalo 100% určit. Podle mě byl problém ten, že nikdo nepodal oficiální protest. Až se divím. Protože kdyby jim to dalo jen desetinku na kolo tak celej závod mohl skončit úplně jinak!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.167.44.XXX
      nechápem stále, o čom je podávanie oficiálneho protestu ? načo sú tam komisári ? aby kontrolovali dodržiavanie daných pravidiel. ako niekto môže vidieť pod škrupinu, kde všade sa používajú zakázané prostriedky ? na to sú tam zástupcovia FIA, aby to kontrolovali ! jasné, zabudol som. sú to bývalí jazdci, a tí nemusia vedieť nič ... 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    81.201.60.XXX
    Koukám, že je FIA ve svých nekonzistentních rozhodnutích docela konzistentní. 14

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kolemjdoucí

    195.113.166.XXX
    Díry v rovině mít můžou V pravidlech vše jasně napsáno. Díry zakázány nejsou, ale při pohledu shora nesmí být vidět "silnice". Povolené řešení Ferrari a Sauber, jsou to dvě roviny, které se překrývají. Na obrázku Sauber je výřez a to je blbost, mají tam štěrbinu mezi dvěma rovinami, a Ferrari má tyto štěrbiny tři.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    a porád dokola je to porád jinak stejný. Je neuvěřitelný co borci z FIA dokážou vyplodit. "V pravidlech nejsou díry vysloveně zakázány". Směšné. Pokud se na to budu stále odvolávat, můžu vlastně porušit každé pravidlo. Upřímě jsem čekal, že už to nechají být, ale tohle opět ukazuje jejich inteligenci. Díra v podlaze bejků podle mě porušuje pravidla stejně jako dvojí funkce DRS klapky a jakýsi F kanál Merglu. Už jenom nekonzistentnost v rozhodování FIA je k pozvracení a jenom tím ukazují, že mistrem světa prostě bude ten, kdo oni budou chtít. Pokud vynechám své loňské doměnky o porušování pravidel ze strany bejků a úmyslné přehlížení ze strany FIA, nemohu vzpomenout uboze ovlivněný titul mazánka SV v roce 2010, kdy mu jej svými chyba stejného rázu FIA vysloveně nacpala do chřtánu. Prostě lze jenom konstatovat, že z královského motorsportu se stává nechutná královská komedie. Co z toho plyne??? Časy kdy jsem seděl u bedny a hltal každou zatáčku jsou ty tam, a když dnes nevidím závod ani mě to moc nerozčiluje a kouknu jenom na výsledky.

    Jen tak dál borci z FIA, naivně jsem si myslel, že s příchodem Todta se to změní k lepšímu, ale bohužel je to horší a horší.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jedi__

    89.233.168.XXX
    To jsou ale neschopní tupci ta FIA. Nejdřív OK, pak ne10 To je jak kdyby se v tenise během zápasu posouvaly lajny, jak se to pořadatelům zlíbí11 02 02 02

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    78.108.101.XXX
    :) Nejhezčí na té diskusi je to, že RBR jsou tu hrozní podvodníci a podobný systém Ferrari a Sauberu nikomu nevadí. Čím to asi bude? Nejspíš objektivním pohledem na věc. 12

    + 3 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Legální a nelegální auta jsou taky pořád jen auta. A přesto to nelegální lidem vadí a to legální ne. Čím to asi bude?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        78.108.101.XXX
        Všem píšícím tu vadí, že to RBR použil minulý závod. Ale to byl jejich systém legální, jako je teď legální systém Sauberu. Příští závod být nemusí. Možná tomu nerozumím a může mi někdo vysvětlit v čem je mezi oběma systémy rozdíl? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Co kdyby sis nejdřív přečetl článek, když chceš znát rozdíl? Je to tam myslím jasně řečeno, a taky je vyvráceno, proč je obhajoba RB "díry zakázány nejsou" zřejmě slovíčkařením.
          Zadruhé já jsem nepsal nic o tom, že mi u RB vadí, s čím jeli minule. Reagoval jsem pouze na to, jak jsi různá řešení téhož problému házel do stejného pytle, což zjevně není pravda. Tak proč to píšeš mě? Reaguj na ty "všechny", o kterých mluvíš. Děkuji.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            95.173.217.XXX
            Omlouvám se. Přehlédl jsem, že pod obrázkem systému RBR je napsáno díra a pod obrázkem Sauberu výřez. Sám nechápu, jak se mi tak hrozná chyba mohla stát. 04
            Souhlasím, že obhajoba RBR je slovíčkařením. Jistě na rozdíl od odlišností obou systémů. To je fakt brutální rozdíl a rozhodně nejde o slovíčkaření! Jistě mají oba naprosto odlišnou funkci(sarkasmus).
            Úmyslně jsem nepsal, že RBR vadí tobě. Jistě. Měl jsem napsat "všem co reagovali negativně na RBR před mým prvním příspěvkem", ale zdálo se mi to poněkud dlouhé a rozhodně jsem netušil, že tím můžu někoho urazit. Oba systémy asi hážu do stejného pytle. Podle mě by se měly oba zakázat nebo povolit, protože funkce je stejná a jde jen o rozdíl v interpretaci. Proč jsem reagoval bylo to, že se tu do stejného pytle házel takový detail(ani neví jestli je to má vliv na rychlost), který nikomu ani nestál za protest a odjetí kvalifikace s lehčím vozem, což zjevně znamená rychlejší čas.
            Proč jsem reagoval na tebe? Nemohlo by to být tím, že jsem se ti snažil něco vysvětlit po tom co jsi ty reagoval na můj příspěvek??? Nevím co si představuješ pod pojmem diskuse. Pokud ty reaguješ na něčí příspěvek, dá se nějaká odpověď celkem očekávat. 03 Jestli jsem tě něčím urazil (netuším čím), pak se omlouvám.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.226.24.XXX
    a co tak napisat jasne pravidla

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.235.0.XXX
    Dvojí metr Hamilton nedojel po kvaldě do cíle, měl míň paliva a už byl odsunut na chvost pole. Tady odjede RedBull kvalifikaci i závod s nelegálním vozem a nic se neděje. Taková pravidla jsou pak k ničemu. Stále se v F1 jen politikaří. Manipuluje s výsledky jak se to komu hodí. 02 02

    + 24 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.103.166.XXX
      McLaren měl být postižen daleko více než jen Lewisovým odsunem na chvost. Odbrat body do poháru konstruktéru McLarenu i Red Bullu to by si zasloužili.

      + 4 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      78.108.101.XXX
      Každý, kdo dojede s menším množstvím paliva jak je předepsané, dostane uvedený trest. Znáš nějakou vyjímku? Kde že je ten dvojí metr? Nebo by měli u Lewise udělit vyjímku?

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        Mas na mysli kazdy kdo ma mene paliva a je zkontrolovan, neboli cca 80% sance ze te kontrolovat nebudou. Mcl s Lewisem udelali jedinou chybu a sice, ze priznali barvu. Meli podvadet a byla velka sance, ze by nikdo na nic neprisel a to je ta vada na pravidlech. Stejne tak nyni. Podvadet a zkouset prechcat pravidla se proste za soucasneho stavu pravidel a komisaru FIA vyplati.02

        + 11 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          78.108.101.XXX
          Takže navrhuješ tohle netrestat? Nebo netrestat jen ty co se přiznají a výhodu lehčího vozu ignorovat? Nebo netrestat jen Mclaren? Promiň, ale nějak jsem to nepochopil.
          Obcházet technická pravidla a čekat jestli to projde se snažil asi každý přední tým. Nebo znáš nějakou vyjímku? Já jen reagoval na tvrzení o dvojím metru. Pokud někdo tohle tvrdí, měl by uvést nějaký příklad. 03 Nevzpomínám si, že by malé množství paliva někomu bylo odpuštěno. To je vše.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama