DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher popírá,že by byl pneumatikami Pirelli frustrovaný

Michael Schumacher je rád, že se po jeho kritice začalo v F1 debatovat o pneumatikách. Popírá však, že by ho současná situace frustrovala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher popírá,že by byl pneumatikami Pirelli frustrovaný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 11.05.2012 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 11.05.2012 07:37
Schumi, co by si chtěl ? Z pohledu fanouška bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    89.103.81.XXX
    Schumi, co by si chtěl ? Z pohledu fanouška bych to nezměnil ani o milimetr. Snad jen ty žmolky bych nechal zmizet ale jinak je to famózní podívaná. Čtyři VC a čtyři vítězové, to tu slýcháme pořád. Ale že jsou ty závody neskutečně napínavé, to je daleko podstatnější. Je fajn, že na ty pneumatiky nemůžou tlačit stejně po dobu jejich provozní-životní délky. Aspoň pak vidíme, že i na silnější formuli může útočit někdo s papírově pomalejší formulí a o to nám přeci jde ne ? Tedy mě určitě. A že se s tím Michael nemůže srovnat, to mě moc nepřekvapuje. Naštěstí už ale snad není ta doba, kdy se mu všichni přizpůsobí.
    Já dávám Pirelli jedničku s hvězdičkou a přeju jim bezproblémový vývoj podobných pneumatik bez žmolků :) 01

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mynona

      165.72.200.XXX
      A kam se asi rychlé ojeté kusy gumy podějou ? Vypaří se ? To je přímý důsledek charakteristiky pneu. Nebudou-li žmolky nebudou málo trvanlivé gumy a obráceně. Chapišto ?

      Osobně dávám Schumimu 100% za pravdu. Chci vidět jet jezdce na limitu a nechci sledovat soutěž údržbářů gum. Možná je pro někoho zábavné jak se přelévá pořadí podle toho v jaké kondici jsou gumy v oné chvíli, ale chce se mi plakat, když vidím takové borce jak jedou v rychlé zatáčce jak s hnojem. To je F1 ? F1 jde z jednoho extrému do druhého. Ano byl tu problém s předjížděním v minulosti ale to co je dnes je fakt umělý hnus, který nemá s jízdou F1 nic společného. Problém v minulosti byl v jízdě ve špinavém vzduchu, protože FIA chybně zakázala rozvíjet přítlak generovaný pod autem, který není tak citlivý na špinavý vzduch. V GP2 není povinné prkno pod vozem a nemá tak rozvinutou aerodynamiku nahoře a jak bez problémů jezdci jezdí těsně za sebou.
      A nevím co vás na 60-ti předjetích baví, když to není o tom, kdo jak jede ale v jakém stavu má zrovna gumy ? Kdysi byl předjížděcí manévr něco speciálního, dnes to není skoro nic. Prostě všeho moc škodí a stává se standartem. Položme si taky otázku, proč je ten rychlejší za tím pomalejším tak často ? Nebude to tím, že udělali ze závodu nejlepších technologií a jezdců trapnou ruletu ?

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama