DISKUZE K ČLÁNKU McLaren si v Mugellu nenápadně vyzkoušel vyšší verzi nosu

McLaren v Mugellu příliš velké novinky jako většina ostatních soupeřů v čele s Ferrari nenasadil. Jeho práce v boxech však vzbuzovala podezření na to, že testuje inovativní systém nastavování brzdových kanálků. Mimoto také krátce vyjel s vyšší verzí nosu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren si v Mugellu nenápadně vyzkoušel vyšší verzi nosu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 09.05.2012 12:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 18 lidí) 07.05.2012 18:44
To, že o tom nikdo celé tři dny po Mugellu ani… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 09.05.2012 09:04
Kde na těch oficiálních stránkách najdu ty… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 09.05.2012 07:43
Jako například? 12 Pomůžu ti: nebyl ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • David

    178.22.116.XXX
    Zajímavé Nejprve McLaren tvrdil že testy jsou zbytečné a raději by na ně nejel z důvodů financi (zřejmně dochází prachy a nebo to byli jen řečičky do větru), a najednou nejen testoval ale i zároveň zkoušel novinky. Nechápu že nemají někoho kdo by jim korigoval jimi vydané zprávy.

    + 3 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    91.127.83.XXX
    noštek ... nedalo mi to, a áno, testovali ... ;-)
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    90.178.217.XXX
    Nenápadně? Asi těžko když se o tom ví.

    + 4 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      Některé zahraniční weby se tomu věnovali hned v den testů

      + 1 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Jako například? 12
        Pomůžu ti: nebyl ani jediný!

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          178.22.116.XXX
          To víš já ti napíšu příklad a ty mi zase dáš ban

          + 1 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Věděl jsem, že to potvrdíš a neuvedeš jediný a skončíš u hloupé výmluvy. 04
            Pominu-li fakt, že nerozdávám bany (nejsem admin fóra), nikdo tady za linky na zahraniční weby ban nedostal, navíc když byl o to požádán.

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • David

          178.22.116.XXX
          Ty máš tu informaci možná tak maximálně z Auto Moto und sport ale existují i weby kde se F1 věnují pořádně.

          + 1 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Takže budeš stále odbočovat a neuvedeš ten příklad, se kterým jsi začal machrovat, víď? 12
            Díky, je to pro nás poctou a dokladem, že se F1 věnujeme pořádně. Z AMuS tu informaci nemám, další blábol :-)

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              178.22.116.XXX
              Příklad neuvedu. Dej si s tím práci a najdi si to sám. A pokud říkáš dobré práci kopírování zahraničních webů tak to gratuluji. Samozřejmně že nestačí udělat CTRL+V a CTRL+C ale i přehodit pár slov.

              + 1 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Příklad neuvedeš, samozřejmě, protože žádný není. Díky, jsme na to hrdí.
                K tomu Ctrl+C a Ctrl+V, samozřejmě to nestačí, občas je to třeba i přeložit :-)

                Na svou práci jsme patřičně hrdí a dokládá to spousta pozitivních reakcí, které dostáváme - nejen od čtenářů a nejen z ČR. V poslední době se zde objevilo několik exkluzivních článků, které nejenže nenajdeš na ostatních českých či slovenských webech, ale ani v zahraničí, což je další důkaz toho, jak moc se mýlíš.
                Odkud je třeba "zkopírováno" toto? 03 [odkaz na stránku]

                Pokud neodpovíš konkrétně na dotaz, ale budeš opět odbočovat a zaplavovat nás jen snůškami lží a výplodů svého chorého mozku, budou tvé příspěvky smazány. Na hlupáky si tady opravdu zvykat nemíníme.

                + 9 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • David

                  178.22.116.XXX
                  Odkud to je? Informace o brzdách najdeš na oficiálních stránkách Formule 1, obrázky jsi stahl od Brembo, video je z YouTobe, takže jediné co jsi stímhle článkem udělal je že jsi to všechno dal dohromady a vydáváš to za něco jediněčného. Jo dal jsi si s tím práci a dal jsi to vše dohromady. Ale jak říkáš dost zaplavování dizkuse nesmysli o ničem. A poznámka ,,pro hlupáka každý hloupý,,.

                  + 1 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    Kde na těch oficiálních stránkách najdu ty informace o brzdách, nebo alespoň to, co se v té oblasti letos změnilo? Opět: nikde! Rozhovor s Brembem jsem si nevymyslel, klidně si tam zavolej, pošlu ti číslo, můžeš si to ověřit. V tom článku jsou některé exkluzivní věci, které nikde jinde nenajdeš (nemyslím teď jen české a slovenské weby). Video z youtube - od koho? Kdo ho tam nahrál a odkud ho měl? A co ty některé obrázky, ty jsem stáhl odkud? :-)
                    Prosím tě, věnuj se něčemu jinému než tomu, že nás jenom napadáš, a nepokračuj v těch lžích a nesmyslech - budeme to mazat (na to tady opravdu není nikdo zvědavý) a zase budeš frustrovaný. Jde vidět, že nemáš ani páru o tom, co takový článek dá práce. Neustále si jen stěžovat a kritizovat, to je jednoduché. Pokud jsme tak příšerný web, jak neustále píšeš, tak prosím zůstaň u konkurence a nechoď sem. Bude to prospěšné nejen pro nás.

                    + 10 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • David

                      178.22.116.XXX
                      Petře těžko se argumentuje když mu někdo vyhrožuje smazáním příspěvku nebo banem který jsem dostal už několikrát.

                      + 1 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        109.81.245.XXX
                        Klasika v tvém podání, když dojde na důkazy, tak neodpovíš, odbočíš. Příspěvky tady mažeme, pokud obsahují nadávky, lži, spam či sprostá slova. Pokud dotaz "Kde na oficiálních stránkách najdu ty informace o brzdách nebo alespoň to, co se v této oblasti změnilo?" považuješ za výhrůžku, tak tvou poslední vyhýbavou odpověď nelze opět vnímat jinak než jako doklad toho, že sis opět vymýšlel a snažil se nás lživě pošpinit. To, že se sem neustále vracíš, o lecčems vypovídá, to je ale jedno.

                        Pokud na formula1.com najdeš to, co je v mém článku, zařídím, aby ten link nebyl smazán. Ať si každý může porovnat rozsah a udělat představu o tobě a tvých "objektivních" příspěvcích. Já s tebou nehodlám dále ztrácet čas (diskuse ve stylu: lživý výpad - žádost o argument - výmluva).

                        + 7 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • David

                          178.22.116.XXX
                          ... Argumenty ti tu opravdu uvádět nebudu, já si za svými příspěvky stojím a mám i pro ně důkaz který ovšem ty ode mne nikdy neuvidíš.
                          Příspěvek byl redakčně upraven.

                          + 1 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Petr

                            Petr

                            109.81.245.XXX
                            Samozřejmě, argumenty uvádět nemůžeš, protože žádné důkazy nemáš. 12
                            Tvá obvinění se nezakládala na pravdě (jako obvykle) a nic takového, co jsi zde tvrdil, neexistuje. Alespoň si doložil, že jsi větší hlupák, než jsme si mysleli, a že diskutovat s tebou nemá opravdu vůbec žádnou cenu.

                            + 6 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      To, že o tom nikdo celé tři dny po Mugellu ani nešktrl a nevšimli jsme si toho ani my, není zrovna znakem nápadnosti.

      + 18 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama