DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Vyrobili jsme takové pneumatiky, o jaké jsme byli požádáni

V Mugellu jsme opět mohli vidět napětí, když byl Paul Hembery znovu dotázán ohledně Michaela Schumachera a toho, jak byl Němec s pneumatikami nespokojen po víkendu v Bahrajnu. Němec tehdy řekl, že gumy degradují tak rychle, že mu závod připadal jako kroužení za safety carem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Vyrobili jsme takové pneumatiky, o jaké jsme byli požádáni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2012 21:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 03.05.2012 18:48
Nechápu Není to tak dlouho, co týmy samy volali… »
» Pikaso (Hlasovali 2 lidé) 03.05.2012 21:05
To desetiletí mělo bejt v uvozovkách, ale nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Nechápu Není to tak dlouho, co týmy samy volali po změně pneu, aby se zatraktivnily závody a teď už zase někdo nadává. Přitom podmínky mají všichni stejné a to, že si s tím někdo neví rady je jeho problém. Každej chtěl víc zastávek v boxech, každej chtěl větší rozdíly mezi směsma a ti co si s tím neporadili remcaj a ti co to zvládli to chválí. Takže opravdu nechápu výkřiky do tmy ze strany některých osob a třeba právě ze strany MS, kterej na exklusivitě gum získával v minulosti nejvíce.

    Mě osobně se to nelíbí, protože je to další prvek, kterej degraduje umění pilota, pokud tým postaví auto, které s gumama neumí zacházet. Já se vždy koukal na piloty, ale bohužel poslední desetiletí jde pouze tou cestou, že se jedná o závody aut a ne o umění a závody pilotů.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      90.179.165.XXX
      Desetiletí? A co FW14 a FW15, které byly na začátku 90. let tak prošpikované elektronikou, že když to trochu přeženu, pilot jenom ve správnou dobu brzdil a točil volantem a o všechno ostatní se staralo ABS, TC, aktivní podvozek...

      F1 je o technice se všemi klady i zápory, které to s sebou nese. Vliv pilota na výsledek se s překotným vývojem techniky nevyhnutelně snižovat musí. Potom je na FIA, jak si s tím poradí. Zákaz řady elektronických pomocníků byl správý krok, ale na obrovský skok aerodynamiky v posledních 20 letech jsou prostě všichni krátcí. Takže nezbývá, než aspoň udělat závody koukatelnějšími, protože to poslední, co F1 potřebuje, je odliv diváků.

      Pod naprosto přesné shrnutí faktů v 1. odst. bych se podepsal.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        To desetiletí mělo bejt v uvozovkách, ale nějak jsem pozapomněl. Příkladů, které uvádíš bylo v celé historii hned několik a je zbytečné je vyjmenovávat.
        Pro mě osobně je ubohost v tom, že FIA vždycky něco vymyslí a pak to nedokáže sama tresta nebo donutit stáje k dodržování pravidel. Vynechám dvojitej difuzor, kterej museli zakázat dvakrát, stejně jako např. neregulérní F kanál merglu letos a zdůrazním jednu věc, kterou dnes nikdo neřeší. Po sezoně 2008 došlo k zákazu dvoupatrových předních křídel a v pravidlech je dodnes jasně (v mém podání teď zjednodušeně), že křídlo může být pouze dvou lamelové bez druhého patra atd. atd. A já se ptám ??? Dodržuje toto pravidlo dnes někdo ??? Jsou přední křídla někdy hned třípatrová a díky rozdělení ještě účelnější, odpovídající pravidlům ???

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          178.17.100.XXX
          apropo : zapomněl jsem ty nejdůležitější dotazy. Dělá s tím FIA něco ??? Je nutné, aby někdo dal protest, aby s tím FIA začala něco dělat nebo by měla svá pravidla kontrolovat FIA automaticky sama ???

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • ja

    91.127.33.XXX
    23- spokojných, 1-nespokojný
    .....vždy sa najde neaký rebel, alebo čierna ovca.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama