DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Vyrobili jsme takové pneumatiky, o jaké jsme byli požádáni
V Mugellu jsme opět mohli vidět napětí, když byl Paul Hembery znovu dotázán ohledně Michaela Schumachera a toho, jak byl Němec s pneumatikami nespokojen po víkendu v Bahrajnu. Němec tehdy řekl, že gumy degradují tak rychle, že mu závod připadal jako kroužení za safety carem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli: Vyrobili jsme takové pneumatiky, o jaké jsme byli požádáni
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
18:48 03.05.2012 178.17.100.XXXNechápu Není to tak dlouho, co týmy samy volali po změně pneu, aby se zatraktivnily závody a teď už zase někdo nadává. Přitom podmínky mají všichni stejné a to, že si s tím někdo neví rady je jeho problém. Každej chtěl víc zastávek v boxech, každej chtěl větší rozdíly mezi směsma a ti co si s tím neporadili remcaj a ti co to zvládli to chválí. Takže opravdu nechápu výkřiky do tmy ze strany některých osob a třeba právě ze strany MS, kterej na exklusivitě gum získával v minulosti nejvíce.
Mě osobně se to nelíbí, protože je to další prvek, kterej degraduje umění pilota, pokud tým postaví auto, které s gumama neumí zacházet. Já se vždy koukal na piloty, ale bohužel poslední desetiletí jde pouze tou cestou, že se jedná o závody aut a ne o umění a závody pilotů.-
hmmm
20:29 03.05.2012 90.179.165.XXXDesetiletí? A co FW14 a FW15, které byly na začátku 90. let tak prošpikované elektronikou, že když to trochu přeženu, pilot jenom ve správnou dobu brzdil a točil volantem a o všechno ostatní se staralo ABS, TC, aktivní podvozek...
F1 je o technice se všemi klady i zápory, které to s sebou nese. Vliv pilota na výsledek se s překotným vývojem techniky nevyhnutelně snižovat musí. Potom je na FIA, jak si s tím poradí. Zákaz řady elektronických pomocníků byl správý krok, ale na obrovský skok aerodynamiky v posledních 20 letech jsou prostě všichni krátcí. Takže nezbývá, než aspoň udělat závody koukatelnějšími, protože to poslední, co F1 potřebuje, je odliv diváků.
Pod naprosto přesné shrnutí faktů v 1. odst. bych se podepsal.-
Pikaso
21:05 03.05.2012 178.17.100.XXXTo desetiletí mělo bejt v uvozovkách, ale nějak jsem pozapomněl. Příkladů, které uvádíš bylo v celé historii hned několik a je zbytečné je vyjmenovávat.
Pro mě osobně je ubohost v tom, že FIA vždycky něco vymyslí a pak to nedokáže sama tresta nebo donutit stáje k dodržování pravidel. Vynechám dvojitej difuzor, kterej museli zakázat dvakrát, stejně jako např. neregulérní F kanál merglu letos a zdůrazním jednu věc, kterou dnes nikdo neřeší. Po sezoně 2008 došlo k zákazu dvoupatrových předních křídel a v pravidlech je dodnes jasně (v mém podání teď zjednodušeně), že křídlo může být pouze dvou lamelové bez druhého patra atd. atd. A já se ptám ??? Dodržuje toto pravidlo dnes někdo ??? Jsou přední křídla někdy hned třípatrová a díky rozdělení ještě účelnější, odpovídající pravidlům ???-
-
Pikaso
21:21 03.05.2012 178.17.100.XXXjenom pro porovnání lze juknout zde. Jediné co se změnilo v pravidlech je nastavitelná část předního křídla o 6 stupňů, jinak je pravidlo vlastně zachováno od roku 2009.
[odkaz na stránku] ----------- [odkaz na stránku]
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek