DISKUZE K ČLÁNKU Anderson: Schumacher míval lepší pneumatiky, my jsme se na ně nemohli ani podívat
Sedminásobný světový šampion F1, Michael Schumacher, si po závodu v Bahrajnu postěžoval na pneumatiky Pirelli. Podle dříve suverénního Němce by totiž pneumatiky neměly hrát až tak zásadní roli při vývoji jednotlivých Grand Prix.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anderson: Schumacher míval lepší pneumatiky, my jsme se na ně nemohli ani podívat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ja
14:58 25.04.2012 178.41.124.XXXVyjadrenie Andersona musí mať pre všetkých fanúšikoch Schumiho trpkú prichuť.
Mišo je ndhernou kážkou toho, že ak chcete dostať šmatlavého na vrchol, stačí mu obuť sedemmíľové čižmy a on tam vybehne päť krát bez akých koľvek problémov .
Ale ak mu ich vyzujete a obujete štandardnú obuv, tak začne padať na hubu aj na rovnej zemi a len vďaka tomu, že aj tak mizernú chvôdzu za to obdobie nezdokonaľoval, ale len výužíval výhody špecialne vyrobeného obutia a pre to je tam kde je.
PS: na budúce by mohol kritizovať aj štandrdnú elektronickú jednotku vo svojom aute. Možno by sme sa bližšie dozvedeli čím boli vybavené jeho autá. To by bolo určite tiež zaujímavé čítanie čo všetko pomáhalo tomuto" Kráľovi F1". -
-
anonym
12:05 25.04.2012 178.40.90.XXXale ved o tom sa vedelo a pisalo uz vtedy to nebolo ziadne tajomstvo
len teraz je divne ze sa 7bolestny stazuje na velky vplyv gum a pritom jeho tituly vo ferrari boli tiez do velkej miery zasluhou gum ktore mu bridgestone spravili na mieru
a to ze miso zabudol ako sa treba prisposobit lebo cele obdobie vo ferarri sa auto prispobovalo jemu a nikdy on autu sa teraz v plnej krase ukazalo
miso mal velke problemy s gumami aj v 2010 a to boli bridgestone take odolne ze sa cele preteky dali odjazdit na jednej sade a vyhrat
takze nie gumy su zle ale miso uz nieje dobry :)
-
Mynona
09:41 25.04.2012 165.72.200.XXXExclusivita Exclusivita Bridgestone byla v tom, že v době souboje s Michelinem, gumy byly vyráběny na míru Ferrari a ne, že měl někdo jiný gumy. Podle Andersona měl Bridgestone vsadit na Jordan nebo Minardi.
Nemluvě o tom, že ne vždy byly Bridgestone lepší než Micheliny a Michelin taky asi neladil gumy pro outsidery-
-
anonym
11:11 26.04.2012 81.90.170.XXXTomu se říká kyselé hrozny. Bridgestone dodával všem svým týmům stejný materiál, ale vývoj byl zaměřen jen na potřeby ferrari. Stejně jako Michelin stavěl pneu přesně na míru renaultu.
Pokud si anderson myslel, že je bridgestone znevýhodňuje, proč nepřešli k michelinu? Je to jednoduché, protože nic nepředvedli, tak by jim ani michelin nic navíc nedal a navíc bridgestone je zásoboval zadarmo, kdežto michelin chtěl od looserů za pneu platit...
-
-
-
-
Hemmis
23:24 24.04.2012 90.177.28.XXXto je dneska se vším měla by být dusledná kontrola smesí pneumatik pokud nekdo má žluté pirellky jné než ten druhý na žlutých je to chyba vyrobce dejmetomu že je možná určitá odchilka ale víc jak 98% ad nějakého standardu dané smesi by to být opravdu nemělo . a skrs tuho šumáka a bridge tam je to jak unás ve vládě to co se děje nikdo neřekne zjistí se to až za 5-10 let bude stoho mesíc humbuk a pak se to zamete pod kobereček . je to dnes boužel byznys stejně jako zdravotnictví a další odvetví které by byzys být opravdu neměly -
Omni
21:49 24.04.2012 88.103.99.XXXMSC má pravdu Teď to opravdu vypadá tak, že je možné pneumatiky zničit během pár kol a už loni jsem si říkal jako moc můžou jezdci jezdit naplno a jak moc musí šetřit pneu. Ať už měl MSC jakékoliv pneumatiky kdysi dávno, tak Bridgestony z roku 2010 umožňovali v závodě jízdu v kvalifikačním tempu.
Vzpomeňte na Maďarsko 2010, kdy Mark Webber nasázel asi 22 kvalifikačních kol během závodu a vybudoval si rozhodující náskok a závod tak vyhrál. Ale třeba Jenson Button po kvalifikaci na VC Kanady 2011 řekl: "I overused my tires", což ho prý stálo lepší výsledek. Což by znamenalo že mu pneumatiky začali odcházet ještě než dojel kvalifikační kolo.
Určitě by bylo pěkné, kdyby pneumatiky vydrželi jízdu na 110% alespoň 15kol. -
jiras
21:42 24.04.2012 89.102.78.XXXChyby v článku "Ještě v době, kdy jsem v rámci Jordanu na začátku roku 2000 spolupracoval s Bridgestonem - to bylo uprostřed války mezi Michelinem a Bridgestonem, tak měl Michael Schumacher a Ferrari k dispozici pneumatiky, na které se lidé z ostatních týmů nemohli ani podívat."
To je celé nesmysl - Michelin se vrátil v roce 2001 a Anderson v roce 2000 ani u Jordanu nebyl, to přebarvil Stewart SF3 a říkal tomu Jaguar R1. -
Jan.
21:31 24.04.2012 217.115.246.XXXNajednou? Najedou všichni chodí ven s takovýma věcma, které nikdy neměly vyjít na povrch. Tak co no, snažili se v té době dělat co mohli, když to šlo dělat tak, tak to dělali tak. Ale proč to ted nějací tajtrlíci vynáší na veřejnost jako? To je hodně drzé toto...
A na pneumatiky nadávají všichni tak co... A aby měly pneu tak podstatný vliv, je to prostě blbost. Každá sada stejné směsi ještě má jinou životnost a tak, to není dobré...-
-
anonym
23:05 24.04.2012 89.177.53.XXXtak oni meli dobry pneu, jiny mel dobre aero. proc tu porad nekteri pindaji o standardizaci ? at ma kazdy co umi, ne ? nebo kdyz se uchazis o praci, tak chteji standardizovaneho delnika, manazera, programatora ... ? standardizace je nuda, aspon podle me. pro me, za me, mej klidne standardizovanou zenu :) me spis vyhovuje diverzita ;-) -
pacho
23:42 24.04.2012 78.98.114.XXXNie je divne ze sa vtedy nikto na to neohradil a vsetci drzali hubu ? Teraz to skor vyznieva ako kecy niekoho kto stale nevie prežuť dominanciu Ferrari v tej dobe a teraz si len hlada prilezitosti kedy si moze pichnut do Schumachera ... Keby to vtedy tak bolo tak by vsetci kricali a poukazovali by na to o to nemam strach. Jedine co je pravda je to ze Schumacher pomahal vyvijat pneumatiky ....otazka je preco pomahal pri vyvoji prave on a nie niekto iny. Ja vam hned aj odpoviem ... lebo bol najlepsi a najkomplexnejsi jazdet tej doby. Ak by to bol niekto z Jordanu tak si piste ze ich bude vyvyjat niekto z Jordanu.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek