DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace: Přehled časů a maximálních rychlostí v sektorech

KVALIFIKACE V BAHRAJNU - PŘEHLED ČASŮ V SEKTORECH A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTÍ; Pojďme se podívat na nejrychlejší časy v jednotlivých sektorech, které více napoví o výkonností jednotlivých vozů. Pro srovnání si ukážeme také maximální rychlosti, které v nich piloti dosahovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace: Přehled časů a maximálních rychlostí v sektorech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 22.04.2012 16:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 22.04.2012 10:03
A souboje říkáš čemu, když ne předjíždění? Mohu… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 22.04.2012 10:45
Víš proč si pamatuju souboj AlonsoxPetrov? Pro… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 22.04.2012 10:19
No asi vynechám tradiční diskusi o tom, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ERacer

    90.180.231.XXX
    S příchodem DRS zaniklo klasické předjíždění, klasické a tvrdé souboje kolo na kolo. Předjíždět šlo v minulosti tak nevím proč tomu napomáhat do budoucnosti. Pneumatiky, to je věc která dělá závody jak zajímavými ale i velice neperspektivní vůdči F1. F1 nemá být o šetření pneumatik peněz nebo něčeho jiného. Tam musí být vše TOP. Lidé si budou pamatovat souboje jen ty které byly svedeny kolo na kolo a trvali několik vteřin ne nějaké hloupé zmáčknutí DRS a objetí. Nebo jak říkal kolega že jeden jezdec má nové a druhý staré pneu. To nejsou žádné souboje ani předjíždění. Od roku 2001 až 2010 padlo možná méně předjíždění...ale byly to souboje ne objetí jako se děje letos. I samotný Kimi Raikkonen říkal že DRS je nesmysl a smál se tomu. Taky ví proč.13

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    178.22.116.XXX
    Pirelli Minulý rok byl otřesný ale letos je to ještě horší. Není třeba měnit dodavatele pneu ale pouze zadání. Vyvrcholí to asi až tím že ten kdo bude bojovat dvě třetiny závodu a ukazovat co vněm je, poslední třetinu prostojí v boxech a to jen proto že nebude mít na čem jezdit. Néé, závody formule 1 ale šetření formule 1. Měla by FIA uvažovat o změně názvu.

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      89.24.149.XXX
      Jenže za valnou většinu všech soubojů na trati může rozdílné opotřebení pneu na jednotlivých vozech.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        178.22.116.XXX
        No a pak se najde někdo kdo tomu říká souboje.

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          A souboje říkáš čemu, když ne předjíždění? Mohu-li se zeptat.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ERacer

            90.180.231.XXX
            Mačkání DRS a čekání na rovinky nejsou souboje ale objetí. Podívej se na souboje z let 2001 - 2010...

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No asi vynechám tradiční diskusi o tom, kolik by bylo soubojů v zatáčkách bez DRS a budu reagovat jen na tvůj argument.
              Ty souboje z let 2001-2010 myslíš ty zhruba 2 souboje za sezonu? Jasně přeháním, ale podívej se na statistiky počtu předjetí (i bez předjetí s DRS) za ty tvoje ideální roky a za loňský rok. Souhlasím, že i na jezdící vláčky se sá dívat, ale pro mě osobně je to trochu nuda. Co přispělo k o hodně většímu počtu soubojů je DRS a nové gumy. Nic jiného. A o nových gumách tahle diskuse byla, ne o DRS. 03
              Jo F1 se může vrátit k jedné sadě na závod, ale pak se opět budeme dívat, jak o 2s rychlejší pilot pojede celý závod za nějakým Petrovem bez šance na předjetí. To už jsem viděl a rozhodně to vidět znova nechci. 04

              + 5 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • David

                178.22.116.XXX
                Když počítáš do předjížděcích soubojů i ty kde oba účastníci mají rozdílonou strategii či méně či více opotřebované pneu, tak se zřejmně není o čem bavit.

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano počítám. Kdybych měl počítat jen jezdce, co přezouvají v celém závodě přesně ve stejném kole, asi by nebylo co srovnávat. A i pozorovat rozdílné strategie je pro mě zábava. Neříkám, že to tak musí mít každý. 03

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • David

                178.22.116.XXX
                Přečti si co jsi napsal. Proč tu připomínáš Alonso vs Petrov? Odpovím ti protože to byl neobyčejný souboj, né objíždění. Bylo to něco na co nezapomeneš i ty. Z minulého roku se pamatuji pouze na Schumi vs. Lewis jinak další příklady jsou zbytečné neboť jde o objetí soupeře díky DRS nebo díky odlišné strategii nebo díky rozdílnému opotřebení pneu. Víš co mi tu uniká? Kde je umění jezdce.

                + 5 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Víš proč si pamatuju souboj AlonsoxPetrov? Pro mě to byl naprostý vrchol trapnosti a nudnosti. Od televize jsem odešel dělat si kafe. Proč? Bylo jasné, že s tím Alík nic neudělá. Taky kromě jednoho polopokusu ani nic nezkusil, jen za ním kroužil a občas vyjel z ideální stopy jen tak na efekt. A to byl předtím rychlejší o 2s na kolo.
                  Loni si kromě souboje SCHxHAM (jen díky DRS) pamatuju i jiné. AloxVet v Monze, HamxWeb v Korei, ButxVet v Kanadě (ona Kanada byla plná soubojů) a mohl bych tu napsat spoustu dalších. A promiň, ale piloti v nich ukázali hodně umění.
                  Z roku 2010 si už pamatuju jen bouračku VetxWeb a ta o umění nic moc neřekla. 03 Pokud přidá rozdílná strategie víc soubojů, rozhodně nemám nic proti.

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • David

                    178.22.116.XXX
                    Jak říkám pokud budeš říkat předjíždění kdy jeden z jezdců má staré a druhý nové pneu není se o čem dál bavit. A díky že jsi připomněl Kanadu, tam totiž pršelo a to znamená že se rozdíly v autech mažou, ano tam to bylo o umění jezdců do doby než povolili DRS. Opravdu nechápu jak tě může těšit či můžeš považovat za předjíždění někoho kdo má staré pneu když ke všemu víš že pojede ještě jednou do boxů.

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      To je to samé, jako bych řekl: Jak můžeš brát za předjíždění, když Mclaren předjede Ferrari! Vždyž jezdci Mclarenu mají přesně jasnou výhodu. A Alík s tím nic nenadělá, dokud mu nedají lepší auto. Stav gum se řešil vždycky, ikdyž uznávám že letos je důležitější než před 10-ti lety. Ale je to věc, kterou každý pilot může ovlivnit. Rozhodně víc jak kvalitu svého vozu.
                      Různé strategie zastávek se řešily co pamatuju. A je to dlouhá doba. 03

                      + 5 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Dovolím si ještě jedno rýpnutí. Pokud považuješ souboj AloxPet za vzor jak má vypadat napínavý (jak píšeš "neobyčejný") souboj, pak máme asi opravdu jiný pohled na to co je pěkné a vzrušující. Za celý závod zkusil Alík JEDNOU Petrova vybrzdit, ale zcela evidentně na to neměl. Pak už jen snad 30 kol kroužil za ním a jen občas "vykouknul" aniž by se dostal byť kouskem na úroveň jeho zadního křídla. Tohle je příklad vzrušujícího souboje??? Šlo o titul a já zíval nudou. Promiň, ale jen loni jsem viděl určitě přes 50 víc vzrušujících soubojů, kde ani o nic nešlo. Při některých z nich jeli bok po boku v několika po sobě jdoucích zatáčkách. Tak má podle mě vypadat napínavý souboj. Ale vnucovat ti tuhle představu nechci. 03

                  + 4 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • David

            178.22.116.XXX
            Když jezdec svým přičiněním, svým talentem či umem dokáže předjed soupeře. Néé díky opotřebovanějším pneu, to je pouze zásluha pneu, na to vliv jezdec nemá. Ano může je šetřit aby vydrželi ale to znamená že nemůže závodit. Podívej se co se stalo letos Lewisovi, nemůže tlačit na pilu jinak bude muset do boxů 5 krát. Jenže když ti zbydou jen 4 sady tak potom ten pátý stint jdeš pěšky. Myslel jsem že díky novému dodavateli pneu se bude závodit, opak je pravdou. Krom toho že se na trati předjedou lidi díky rozlišné strategii a na konci se opět vrátí na starou pozici, se nic na trati neděje.

            + 3 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jednak 5x za závod snad nikdo nepřezouval. Možná se pletu, ale rozhodně to není průměr. V posledních závodech to bylo víc 2x než 3x. 03 A pokud ti jde o to, aby se ukázalo pouze umění jezdce, F1 rozhodně není ideální. Každý má jiné auto a rozdíly v nich jsou dost velké. A na rozdíl od pneumatik, zbytek auta pilot zase moc ovlivnit nemůže. Je to týmový sport, kde víc rozhoduje umění konstruktérů, než pilotů a já to tak beru. A nijak mi nevadí, když musí pilot myslet i na gumy (tak jako na stav brzd, motoru nebo křídel při nehodách). Pořád lepší než vláčky roku 2010. Tedy aspoň pro mě. 04

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • David

                178.22.116.XXX
                V pohodě někdo má rád čisté předjíždění a někdo pouze promenádu v plavkách.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Pokud považuješ za čisté předjetí jen to, kdy mají všichni naprosto stejné podmínky, doporučuji Porsche Cup, případně jíný "Cup" s naprosto stejnými vozy. Jedině u toho budeš spokojen. Ale nejsem si jistý, jestli tam někdo náhodou nepřezouvá v rozdílných kolech.

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jiras

                    jiras

                    89.102.78.XXX
                    Trapné doporučení. Problém je v tom, jak obrovský je rozdíl mezi pneumatikami, co mají např. 10 a 15 kol a že i jedno rychlé kolo v kvalifikaci navíc znamená takové opotřebení, že se to týmům nevyplatí. O kilogramech černé drti kolem ideální stopy v některých GP ani nemluvě. To pak nelze ani vybočit a něco zkusit, protože se na pneu ta drť nabalí a ztratí přilnavost.

                    + 4 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      No to už taky závodní gumy dělají. Už i Senna s Prostem měli gumy na kvalifikaci, co vydržely jedno kolo a v závodě museli měnit několikrát. Doporučení je asi trapné, ale co chceš doporučit člověku, který chce mít naprosto stejné podmínky pro všechny piloty??? Ty znáš nějkou špičkovou serii kde to tak je?

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama