DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace: Přehled časů a maximálních rychlostí v sektorech
KVALIFIKACE V BAHRAJNU - PŘEHLED ČASŮ V SEKTORECH A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTÍ; Pojďme se podívat na nejrychlejší časy v jednotlivých sektorech, které více napoví o výkonností jednotlivých vozů. Pro srovnání si ukážeme také maximální rychlosti, které v nich piloti dosahovali.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace: Přehled časů a maximálních rychlostí v sektorech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ERacer
11:18 22.04.2012 90.180.231.XXXS příchodem DRS zaniklo klasické předjíždění, klasické a tvrdé souboje kolo na kolo. Předjíždět šlo v minulosti tak nevím proč tomu napomáhat do budoucnosti. Pneumatiky, to je věc která dělá závody jak zajímavými ale i velice neperspektivní vůdči F1. F1 nemá být o šetření pneumatik peněz nebo něčeho jiného. Tam musí být vše TOP. Lidé si budou pamatovat souboje jen ty které byly svedeny kolo na kolo a trvali několik vteřin ne nějaké hloupé zmáčknutí DRS a objetí. Nebo jak říkal kolega že jeden jezdec má nové a druhý staré pneu. To nejsou žádné souboje ani předjíždění. Od roku 2001 až 2010 padlo možná méně předjíždění...ale byly to souboje ne objetí jako se děje letos. I samotný Kimi Raikkonen říkal že DRS je nesmysl a smál se tomu. Taky ví proč. -
David
09:11 22.04.2012 178.22.116.XXXPirelli Minulý rok byl otřesný ale letos je to ještě horší. Není třeba měnit dodavatele pneu ale pouze zadání. Vyvrcholí to asi až tím že ten kdo bude bojovat dvě třetiny závodu a ukazovat co vněm je, poslední třetinu prostojí v boxech a to jen proto že nebude mít na čem jezdit. Néé, závody formule 1 ale šetření formule 1. Měla by FIA uvažovat o změně názvu.-
-
-
-
-
Mike17
10:19 22.04.2012 93.99.87.XXXNo asi vynechám tradiční diskusi o tom, kolik by bylo soubojů v zatáčkách bez DRS a budu reagovat jen na tvůj argument.
Ty souboje z let 2001-2010 myslíš ty zhruba 2 souboje za sezonu? Jasně přeháním, ale podívej se na statistiky počtu předjetí (i bez předjetí s DRS) za ty tvoje ideální roky a za loňský rok. Souhlasím, že i na jezdící vláčky se sá dívat, ale pro mě osobně je to trochu nuda. Co přispělo k o hodně většímu počtu soubojů je DRS a nové gumy. Nic jiného. A o nových gumách tahle diskuse byla, ne o DRS.
Jo F1 se může vrátit k jedné sadě na závod, ale pak se opět budeme dívat, jak o 2s rychlejší pilot pojede celý závod za nějakým Petrovem bez šance na předjetí. To už jsem viděl a rozhodně to vidět znova nechci.-
-
David
10:33 22.04.2012 178.22.116.XXXPřečti si co jsi napsal. Proč tu připomínáš Alonso vs Petrov? Odpovím ti protože to byl neobyčejný souboj, né objíždění. Bylo to něco na co nezapomeneš i ty. Z minulého roku se pamatuji pouze na Schumi vs. Lewis jinak další příklady jsou zbytečné neboť jde o objetí soupeře díky DRS nebo díky odlišné strategii nebo díky rozdílnému opotřebení pneu. Víš co mi tu uniká? Kde je umění jezdce.-
Mike17
10:45 22.04.2012 93.99.87.XXXVíš proč si pamatuju souboj AlonsoxPetrov? Pro mě to byl naprostý vrchol trapnosti a nudnosti. Od televize jsem odešel dělat si kafe. Proč? Bylo jasné, že s tím Alík nic neudělá. Taky kromě jednoho polopokusu ani nic nezkusil, jen za ním kroužil a občas vyjel z ideální stopy jen tak na efekt. A to byl předtím rychlejší o 2s na kolo.
Loni si kromě souboje SCHxHAM (jen díky DRS) pamatuju i jiné. AloxVet v Monze, HamxWeb v Korei, ButxVet v Kanadě (ona Kanada byla plná soubojů) a mohl bych tu napsat spoustu dalších. A promiň, ale piloti v nich ukázali hodně umění.
Z roku 2010 si už pamatuju jen bouračku VetxWeb a ta o umění nic moc neřekla. Pokud přidá rozdílná strategie víc soubojů, rozhodně nemám nic proti.-
David
10:54 22.04.2012 178.22.116.XXXJak říkám pokud budeš říkat předjíždění kdy jeden z jezdců má staré a druhý nové pneu není se o čem dál bavit. A díky že jsi připomněl Kanadu, tam totiž pršelo a to znamená že se rozdíly v autech mažou, ano tam to bylo o umění jezdců do doby než povolili DRS. Opravdu nechápu jak tě může těšit či můžeš považovat za předjíždění někoho kdo má staré pneu když ke všemu víš že pojede ještě jednou do boxů.-
Mike17
11:03 22.04.2012 93.99.87.XXXTo je to samé, jako bych řekl: Jak můžeš brát za předjíždění, když Mclaren předjede Ferrari! Vždyž jezdci Mclarenu mají přesně jasnou výhodu. A Alík s tím nic nenadělá, dokud mu nedají lepší auto. Stav gum se řešil vždycky, ikdyž uznávám že letos je důležitější než před 10-ti lety. Ale je to věc, kterou každý pilot může ovlivnit. Rozhodně víc jak kvalitu svého vozu.
Různé strategie zastávek se řešily co pamatuju. A je to dlouhá doba.
-
-
-
Mike17
12:53 22.04.2012 93.99.87.XXXDovolím si ještě jedno rýpnutí. Pokud považuješ souboj AloxPet za vzor jak má vypadat napínavý (jak píšeš "neobyčejný") souboj, pak máme asi opravdu jiný pohled na to co je pěkné a vzrušující. Za celý závod zkusil Alík JEDNOU Petrova vybrzdit, ale zcela evidentně na to neměl. Pak už jen snad 30 kol kroužil za ním a jen občas "vykouknul" aniž by se dostal byť kouskem na úroveň jeho zadního křídla. Tohle je příklad vzrušujícího souboje??? Šlo o titul a já zíval nudou. Promiň, ale jen loni jsem viděl určitě přes 50 víc vzrušujících soubojů, kde ani o nic nešlo. Při některých z nich jeli bok po boku v několika po sobě jdoucích zatáčkách. Tak má podle mě vypadat napínavý souboj. Ale vnucovat ti tuhle představu nechci.
-
-
-
-
David
10:22 22.04.2012 178.22.116.XXXKdyž jezdec svým přičiněním, svým talentem či umem dokáže předjed soupeře. Néé díky opotřebovanějším pneu, to je pouze zásluha pneu, na to vliv jezdec nemá. Ano může je šetřit aby vydrželi ale to znamená že nemůže závodit. Podívej se co se stalo letos Lewisovi, nemůže tlačit na pilu jinak bude muset do boxů 5 krát. Jenže když ti zbydou jen 4 sady tak potom ten pátý stint jdeš pěšky. Myslel jsem že díky novému dodavateli pneu se bude závodit, opak je pravdou. Krom toho že se na trati předjedou lidi díky rozlišné strategii a na konci se opět vrátí na starou pozici, se nic na trati neděje.-
Mike17
10:37 22.04.2012 93.99.87.XXXJednak 5x za závod snad nikdo nepřezouval. Možná se pletu, ale rozhodně to není průměr. V posledních závodech to bylo víc 2x než 3x. A pokud ti jde o to, aby se ukázalo pouze umění jezdce, F1 rozhodně není ideální. Každý má jiné auto a rozdíly v nich jsou dost velké. A na rozdíl od pneumatik, zbytek auta pilot zase moc ovlivnit nemůže. Je to týmový sport, kde víc rozhoduje umění konstruktérů, než pilotů a já to tak beru. A nijak mi nevadí, když musí pilot myslet i na gumy (tak jako na stav brzd, motoru nebo křídel při nehodách). Pořád lepší než vláčky roku 2010. Tedy aspoň pro mě.-
-
Mike17
10:48 22.04.2012 93.99.87.XXXPokud považuješ za čisté předjetí jen to, kdy mají všichni naprosto stejné podmínky, doporučuji Porsche Cup, případně jíný "Cup" s naprosto stejnými vozy. Jedině u toho budeš spokojen. Ale nejsem si jistý, jestli tam někdo náhodou nepřezouvá v rozdílných kolech.-
jiras
11:07 22.04.2012 89.102.78.XXXTrapné doporučení. Problém je v tom, jak obrovský je rozdíl mezi pneumatikami, co mají např. 10 a 15 kol a že i jedno rychlé kolo v kvalifikaci navíc znamená takové opotřebení, že se to týmům nevyplatí. O kilogramech černé drti kolem ideální stopy v některých GP ani nemluvě. To pak nelze ani vybočit a něco zkusit, protože se na pneu ta drť nabalí a ztratí přilnavost.-
Mike17
11:22 22.04.2012 93.99.87.XXXNo to už taky závodní gumy dělají. Už i Senna s Prostem měli gumy na kvalifikaci, co vydržely jedno kolo a v závodě museli měnit několikrát. Doporučení je asi trapné, ale co chceš doporučit člověku, který chce mít naprosto stejné podmínky pro všechny piloty??? Ty znáš nějkou špičkovou serii kde to tak je?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek