DISKUZE K ČLÁNKU Odlišné verze výfuku si oba piloti Red Bullu pochvalují, co teď?
Red Bull se musí v několika následujících dnech rozhodnout, jestli bude pokračovat ve strategii různých výfuků pro své dva jezdce i v GP Bahrajnu a nebo ne. Pokud ne, tak kterým směrem se ubrat? Sebastian Vettel totiž v Číně startoval se starší verzí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Odlišné verze výfuku si oba piloti Red Bullu pochvalují, co teď?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000718
(Hlasovalo 10 lidí)
17.04.2012 05:57
Ham, But Tohle je důvod, proč mám rád například… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kinlei
11:32 17.04.2012 90.182.74.XXXGo Weber Osobně doufám, že zvolí novější verzi, vyhovující Webrovi. A přestanou se zabývat tím jak pomoci Vettelovi. Platit vývoj dvou odlišných systémů je nesmysl. F1 má být královnou motorsportu, tak ať Vettel konečně ukáže, jaký je pilot. Vettel si halt bude muset zvyknout na to, že F1 není autodráha, kde stlačí ovladač na maximum, vlítne do zatáčky jako prase a nic se neděje. Jezdit s autem, který drží přilepený k zemi za všech okolností nepovažuji za umění. Pokud je novější verze rychlejší, akorát Vettel pomalejší, mohla by se sázka na Vettela a jeho pohodu, RBR vymstít. Přeji Weberovi, ať využije šanci a ukáže, že není žádná dvojka. Ať je teť nosič vody Vettel, zajímalo by mě jak by to zvládal.-
Mike17
12:38 17.04.2012 93.99.87.XXXBože, další věštec co ví jistě, že Vettel měl jediné dobře držící auto na dráze. Vlítnout do zatáčky jako prase předváděli loni jiní piloti s množstvím kolizí. Stačí si spočítat kolik jich kdo měl. A kdybys F1 sledoval víc jak rok, asi by ti Vettel už nemusel nic dokazovat. Kdyby chtěli Vettela protěžovat, už by ty výfuky dávno neřešili.-
-
Mike17
17:50 17.04.2012 93.99.87.XXXTo je jistě pravda. Jen zapomínáš (jistě neúmyslně ), že nevyhrál všechny závody a většinu co vyhrál to nebylo stylem start-cíl. Ale uznávám, že příležitostí ke kolizím neměl tolik co jiní. Přesto počet kolizí loni měl 0, takže proti jiným co měli dvouciferný počet asi v tomto zrovna nevynikal.
Nechci tu nikoho za to kritizovat, ale pokud někdo (kinlei) použije větu "vlítne do zatáčky jako prase", napadlo by mě hned několik jiných jmen.-
kinlei
11:39 18.04.2012 90.182.74.XXXAsi jsme se nepochopily. Věta "F1 není autodráha, kde stlačí ovladač na maximum, vlítne do zatáčky jako prase a nic se neděje." měla vyjádřit jen to , že vozy RBR se loni chovaly, jako by jezdily po kolejnicích. Slovo "prase" nebylo směřováno k Vettelovi.Každý ví, že loni vozy RBR měly podstatně větší rychlost při nájezdu do zatáček a v průjezdech byly , až neuvěřitelně klidné. Stále však trvám na tom, že dobrý jezdec se pozná tak, že až s průměrným materiálem, dokáže nakukovat mezi špičku, dokáže se přizpůsobovat a podávat top výkony opakovaně. Vettelovi jsem ze začátku fandil, ale poslední dobou mám pocit, že mu vyhovuje jen slovo "já". Pokud je nahoře je to ok, pokud udělá chybu může za to někdo jiný. Mam radši dříče než frajery. viz. Button. F1 sleduji myslím si dost dlouho a nejsem toho názoru , že jezdec , který získá jeden, nebo i výce titulů již nemusí nic dokazovat (jak píšeš ty). Až po této sezoně uvidíme jak se s tím popral. Fandi dál Vettelovi a nenech se vytočit vždy, když někdo vyjádří svůj názor, přispěvky si je lepší přečíst dvakrát a z toho alspoň jednou bez emocí.
-
Mike17
16:32 19.04.2012 93.99.87.XXXNo přečetl jsem si tvůj příspěvek znovu a pochopil jsem ho stejně jako poprvé. Možná by stálo za zamyšlení napsat ho tak, aby ho lidi pochopili tak jak to myslíš. Že Vettel nemusí nic dokazovat si myslím nejen kvůli jeho 2 zaslouženým titulům, ale i díky letům předtím, kdy dokazoval talent i se slabšími vozy. A toho názoru nejsem jen já, ale i spousta lidí z F1, kteří tomu rozumí víc jak já. Pokud Vettela nemáš rád, je to tvoje věc a nijak tě nehodlám přemlouvat. Jen jsem reagoval na argumenty, které asi pořád špatně chápu.
Jinak s tvým dovolením budu dál fandit Buttonovi a klukům z Mercedes GP. Měj se.
-
-
-
-
-
-
-
anonym
12:38 17.04.2012 88.212.40.XXXNo predsa FETEL ...
Marka treba zbrzdiť aby nebol ani náhodou rýchlejší ako doteraz v sezóne...takže sa rozhodnú pre FETELOVE výfuky a nech sa prispôsobí Mark...také jednoduché u RB....
A tu je vidieť ako sa kto vie prispôsobiť podmienkam....FETELovi sedelo fúkanie do riti a tak porazil Marka...lenže skoro celú karéru jazdil Mark bez fúkania do riti a tak mu tohoročné riešenie vyhovuje viac...
A ešte k tomu ktorý jazdec vie aj zo zlého auta vyťažiť najviac ...je to ALONSO....a potom HAMILTON...som fanúšik McLarenu ale uznávam kvality FA...to čo predvádza s tohoročným Ferkom je umenie...99% jazdcov by bolo s tým šrotom na úrovni Massu a nieto ešte vyhrať!
-
-
uzivatel000718
05:57 17.04.2012 46.39.182.XXXHam, But Tohle je důvod, proč mám rád například Lewise, který prostě dovede jezdit i se zdánlivě nezvladatelným autem tak jak on to má rád nebo Jensona Knoflíka, který se zase hravě přizpůsobí jakémukoliv autu. Složením jezdců je pro mě McL No.1.
Naopak Massa z Ferrari, Vettel či Weber ani náhodou. Nikdo z nich neměl vyloženě špatné auto v posledních 2-3 letech ale vždy byl "nahoře" jen jeden z nich. Go McL, go!-
Mike17
08:53 17.04.2012 93.99.87.XXXNic proti, ale můžeš mi připomenout kdy že měli Hamilton s "Čudlíkem" v posledních 2-3 letech vyloženě špatné auto? Ono by se dalo diskutovat, jestli měl Ham vůbec někdy v kariéře vyloženě špatné auto, na rozdíl od tebou jmenovaných Massy, Webbera a Vettela.-
Hr3bec
09:00 17.04.2012 85.135.106.XXXHamovi daleko více třeba seděly Bridgestonky a na Pirelkach trochu musel ubrat. A v porovnání McL vs RBR posledních dvou let nemůžeš říct, že neměl Vettel to nejlepší co mohl. I Alonso řekl, že bude sledovat Lewise, protože on je pro něj měřítkem právě proto, že umí zajet i se špatným vozem a ten to určitě může zhodnotit jako jezdec.
Já uznám, že je Vettel skvělý jezdec, až něco dokáže s autem co je na stejné úrovni jako soupeři a ne o 2s na kolo lepší. Zatím něco dokázal jen s autem co extrémně foukalo na difuzor a bylo jak lepidlo. To už němělo nic společnýho s formulema. A zatím je jasně vidět, že bez foukaní je úplně marný.-
Mike17
09:56 17.04.2012 93.99.87.XXXMožná by sis mohl můj příspěvek přečíst ještě jednou. Nějak tam nemůžu najít napsané, že je Vettel jednička. Na rozdíl od vás si myslím, že srovnávání pilotů, kteří neseděli ve stejném voze je blbost. Jestli měl Vettel nejlepší vůz nebo ne neutuším. Nejhorší asi nebyl. Ale vzhledem k loňským občasným prohlášením Mclarenu, že mají nejlepší vůz, si o dominanci vozu RBR nebyli jistí ani oni. Ale je hezké, že v tom vy máte jasno.
Já jen reagoval na tvrzení Petříka, že ti 3 jmenovaní neměli v posledních 2-3 letech vyloženě špatné auto, zatímco Lewis je známý tím, že dokáže jezdit skvěle i se špatným vozem. Naopak Lewis je jediný, který špatný vůz nikdy neměl. Když na tom byl Mclaren hodně špatně, tak byli 3 v PK. Takže se dá těžko mluvit o špatném nebo jen průměrném voze. Když mám být konkrétní, tak Button (Honda), Massa (Jordan), Vettel (STR), Webber (Minardi) jezdili při nejlepším s průměrnými vozy a auto jako Mclaren by pro ně byl tenkrát snem.
Aby sis to nepletl, neříkám že jsou tím lepší jak Ham, prostě jen nesouhlasím s textem Petříka.
-
uzivatel000718
15:43 17.04.2012 46.39.182.XXX"Nikdo z nich neměl vyloženě špatné auto"
Miku, čti prosímtě pořádně a jedním okem nekoukej po holkách ;).
-
-
anonym
12:39 17.04.2012 88.212.40.XXXA ešte k tomu ktorý jazdec vie aj zo zlého auta vyťažiť najviac ...je to ALONSO....a potom HAMILTON...som veľký fanúšik McLarenu ale uznávam kvality FA...to čo predvádza s tohoročným Ferkom je umenie...99% jazdcov by bolo s tým šrotom na úrovni Massu a nieto ešte vyhrať!
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek