DISKUZE K ČLÁNKU Protest Lotusu zamítnut, křídlo Mercedesu je dle FIA zcela v souladu s pravidly

Mercedes i nadále může používat své zadní přítlačné křídlo s F-kanálem. Tak reagovali komisaři v Šanghaji na protest týmu Lotus proti aerodynamickému prvku svého rivala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Protest Lotusu zamítnut, křídlo Mercedesu je dle FIA zcela v souladu s pravidly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 18.04.2012 20:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2012 08:52
vylepšené DRS ? tak do teraz som si myslel, že… »
» uzivatel000249 (Hlasovali 2 lidé) 13.04.2012 09:26
keď sa nič nepíše o zadnom krídle, prečo sa nič… »
» uzivatel000249 (Hlasovali 2 lidé) 13.04.2012 11:00
jasne. všetko to splňuje, a preto ostatné týmy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • ladys

                                  ladys

                                  178.23.219.XXX
                                  Já myslím,že pravda je jen jedna a to ta kterou přijala FIA. Zbytek jsou jenom naše názory...
                                  Pokud není nikde napsáno,že DRS nemůže ovlivňovat přední křídlo,tak je to dovoleno.
                                  Akorát je to napadlo jenom v Merglu 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • uzivatel000880

                                    uzivatel000880

                                    85.237.224.XXX
                                    Ono to je tak - teraz píašeš a FIA hovorí výhradne o DRS. Bolo by to OK a nespochybniteľné, ak by tam nebolo ešte niečo - a to "niečo" tam bolo už r.2010, to "niečo" má pilot zakázané ovládať a to "niečo" tam stále je a pilot ho ovláda. Ak má DRS výnimku z pravidiel, tak by sa tá výnimka mala aj týkať výhradne DRS. To "niečo" predsa žiadnu výnimku nedostalo - inak by sa článok 3.15 nemenil.
                                    No a tvrdenie že jedinú pravdu má FIA, je podľa mňa prinajmenšom úsmevné. Neraz a nezriedka tú svoju pravdu totiž sama poprie (niekedy dokonca v priebehu sezóny, ba čo viac, dokáže to i v priebehu jediného víkendu. Takže presnejšie by bolo tvrdenie, že jediný záväzný výklad má FIA, ale to takisto vlastne neplatí bezozvyšku - stále je tu možnosť súdneho sporu. Je to síce možnosť nepravdepodobná, ale stále možná.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • ladys

                                      ladys

                                      178.23.219.XXX
                                      To co tam bylo v roce 2010(niečo) bylo úplně něco jiného,až budeš vědět o čem je řeč tak mudruj..
                                      Ten systém(F-Duct) ovlivňoval zadní křídlo a pilot ho ovlivňoval částí těla.

                                      Tak až změní FIA stanovisko tak to pravda nebude.Zatím je a do konce sezóny se to zřejmě nezmění.
                                      Kdo teda má tu pravdu?FIA je hlavní arbitr,stejně jako v hokeji,co odpíská to je pravda a konec...
                                      Myslet si o tom můžeš co chceš

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • uzivatel000880

                                        uzivatel000880

                                        85.237.224.XXX
                                        F-duct Mercedesu pracuje presne na tom istom princípe ako F-duct Mclarenu z r.2010 a z hľadiska pravidiel je úplne jedno kde mení aerodynamickú charakteristiku vozu, tak tu nemudruj ( 13 ) že je to niečo úplne iné. Oba to boli a sú systémy ktoré pilot ovplyvňuje svojím pohybom a je jedno aký ten pohyb je - pravidlá vylučujú akýkoľvek pohyb, v tom sú pravidlá viac ako jasné, to predsa nie je mudrovanie. Výnimku má DRS a nie f-duct, a to hocijaký, ani jeden nie je pasívny, oba sa musia aktivovať na popud pilota a je jedno či ho aktivuje, kolenom, dlaňou alebo rovno prstom, ktorý niekde stlačí gombík.
                                        Nuž a čo sa týka tej pravdy, tak ak ti nabudúce bude nejaká autorita z oboru tvrdiť, že Slnko sa otáča okolo Zeme, tak si o tom môžeš myslieť čo chceš, ale pravdu bude mať kto? A kedy teda vlastne mala FIA vlani na Silverstone pravdu? Vo štvrtok, piatok, alebo v sobotu? Každý deň to vyzeralo vždy na inú pravdu a vždy v rozpore s predošlou pravdou. Zbohom rozum, to sa už namiesto vlastného názoru má každý riadiť oktrojovaným názorom, alebo ako?

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                        • uzivatel000249

                          uzivatel000249

                          78.99.200.XXX
                          súhlas.
                          problém je asi v tom, že pár "najatých" príležitostných komisárov na jednej VC nevie spravodlivo rozhodnúť o dodržaní pravidiel v tak záludnej veci, ako je DRS a jeho "rozšírenie". chcelo by to odvolanie priamo na FIA, kde o tom rozhodnú odborníci (dúfajme) ...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama