DISKUZE K ČLÁNKU Protest Lotusu zamítnut, křídlo Mercedesu je dle FIA zcela v souladu s pravidly
Mercedes i nadále může používat své zadní přítlačné křídlo s F-kanálem. Tak reagovali komisaři v Šanghaji na protest týmu Lotus proti aerodynamickému prvku svého rivala.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Protest Lotusu zamítnut, křídlo Mercedesu je dle FIA zcela v souladu s pravidly
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovali 4 lidé)
13.04.2012 08:52
vylepšené DRS ? tak do teraz som si myslel, že… »
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
13.04.2012 09:26
keď sa nič nepíše o zadnom krídle, prečo sa nič… »
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
13.04.2012 11:00
jasne. všetko to splňuje, a preto ostatné týmy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000880
18:32 18.04.2012 85.237.224.XXXOno to je tak - teraz píašeš a FIA hovorí výhradne o DRS. Bolo by to OK a nespochybniteľné, ak by tam nebolo ešte niečo - a to "niečo" tam bolo už r.2010, to "niečo" má pilot zakázané ovládať a to "niečo" tam stále je a pilot ho ovláda. Ak má DRS výnimku z pravidiel, tak by sa tá výnimka mala aj týkať výhradne DRS. To "niečo" predsa žiadnu výnimku nedostalo - inak by sa článok 3.15 nemenil.
No a tvrdenie že jedinú pravdu má FIA, je podľa mňa prinajmenšom úsmevné. Neraz a nezriedka tú svoju pravdu totiž sama poprie (niekedy dokonca v priebehu sezóny, ba čo viac, dokáže to i v priebehu jediného víkendu. Takže presnejšie by bolo tvrdenie, že jediný záväzný výklad má FIA, ale to takisto vlastne neplatí bezozvyšku - stále je tu možnosť súdneho sporu. Je to síce možnosť nepravdepodobná, ale stále možná.-
ladys
20:26 18.04.2012 178.23.219.XXXTo co tam bylo v roce 2010(niečo) bylo úplně něco jiného,až budeš vědět o čem je řeč tak mudruj..
Ten systém(F-Duct) ovlivňoval zadní křídlo a pilot ho ovlivňoval částí těla.
Tak až změní FIA stanovisko tak to pravda nebude.Zatím je a do konce sezóny se to zřejmě nezmění.
Kdo teda má tu pravdu?FIA je hlavní arbitr,stejně jako v hokeji,co odpíská to je pravda a konec...
Myslet si o tom můžeš co chceš-
uzivatel000880
20:48 18.04.2012 85.237.224.XXXF-duct Mercedesu pracuje presne na tom istom princípe ako F-duct Mclarenu z r.2010 a z hľadiska pravidiel je úplne jedno kde mení aerodynamickú charakteristiku vozu, tak tu nemudruj ( ) že je to niečo úplne iné. Oba to boli a sú systémy ktoré pilot ovplyvňuje svojím pohybom a je jedno aký ten pohyb je - pravidlá vylučujú akýkoľvek pohyb, v tom sú pravidlá viac ako jasné, to predsa nie je mudrovanie. Výnimku má DRS a nie f-duct, a to hocijaký, ani jeden nie je pasívny, oba sa musia aktivovať na popud pilota a je jedno či ho aktivuje, kolenom, dlaňou alebo rovno prstom, ktorý niekde stlačí gombík.
Nuž a čo sa týka tej pravdy, tak ak ti nabudúce bude nejaká autorita z oboru tvrdiť, že Slnko sa otáča okolo Zeme, tak si o tom môžeš myslieť čo chceš, ale pravdu bude mať kto? A kedy teda vlastne mala FIA vlani na Silverstone pravdu? Vo štvrtok, piatok, alebo v sobotu? Každý deň to vyzeralo vždy na inú pravdu a vždy v rozpore s predošlou pravdou. Zbohom rozum, to sa už namiesto vlastného názoru má každý riadiť oktrojovaným názorom, alebo ako?
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000249
20:59 13.04.2012 78.99.200.XXXsúhlas.
problém je asi v tom, že pár "najatých" príležitostných komisárov na jednej VC nevie spravodlivo rozhodnúť o dodržaní pravidiel v tak záludnej veci, ako je DRS a jeho "rozšírenie". chcelo by to odvolanie priamo na FIA, kde o tom rozhodnú odborníci (dúfajme) ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek