DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují

Mercedes soudí, že mu zůstane výhoda z kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem, jelikož se těžce kopíruje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.04.2012 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovalo 9 lidí) 06.04.2012 08:38
kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem … »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 9 lidí) 06.04.2012 10:53
no, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2012 12:52
Mínus jsem ti sice nedal, ale moc nechápu jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Panek

    89.24.149.XXX
    Co se loni stalo Sauberu při 1.VC?? Ano, byl diskvalifikován pro nedodržení pravidla, které bylo napsáno, aby F-kanál nemohl fungovat. Jenže Mercedes toto pravidlo dodržuje.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    178.40.230.XXX
    O peniaze tu určite nejde:Predovšetkým tu ide o tú pol sekundu v rýchlom kole kvalifikácie a o diery v technických predpisoch, vďaka ktorým nie je jasné, či tento systém je legálny, alebo nie.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    91.127.230.XXX
    kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem myslím, že tu je hlavný dôvod sťažovania. nikto im neberie F-kanál, nech si ho Mercedes má. len ide o to, že jeho aktivácia je podmienená aktiváciou DRS, a to sa už niektorým týmom nepáči (ani mne 12 ) pre aktivizáciu iným systémom.
    tiež nevidím najmenší problém v napodobnení tohoto F-kanálu, možno u niektorý bez, u niektorých ale s novou verziou šasi.

    obávam sa však, že Lotus, či RB, pred VC Číny potrebujú vysvetliť 1-2 body základných pravidiel, pri ktorých je systém Mercedesu asi nie celkom v súlade. uvidíme ...

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      91.127.230.XXX
      no, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol som ešte pridať, že po zákaze bude Šumík znova tam, kde patrí - v strede štartovného poľa a za Rosbergom ... ;-) vďaka ...

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Mínus jsem ti sice nedal, ale moc nechápu jak by případný zákaz F-kanálu ovlivnil srovnání Schumiho s Rosbergem. Nemají ho oba??? 03 Kromě toho v závodě jim to zas tak moc nepomáhá, takže nějakou výraznou změnu bych nečekal.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000249

          uzivatel000249

          91.127.230.XXX
          tak minimálne by boli v kvalifikácii nie v TOP6, a prepadali by sa v závode oveľa rýchlejšie, ako teraz ... :-)

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No podle Brawna můžou získávat až 0,5s v kvalifikaci. Schumi si tak polepšil max o 2 resp. 4 místa na roštu a Rosberg jen o 1 místo v Austrálii. Takže nějaká výrazná změna v závodě se asi čekat nedá. 04

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      chápu že ti vadí že se systém merglu aktivuje DRSkem . jenže ten jejich F-kanál funguje i bez DRS ale řekně me tak na 0,5-2% což vůz moc neovlivnuje a při otevření DRS se učinnost zvíší napřiklad o 97-99% a tento rozdíl už je znát . je ale potřeba si přiznat že sistém je plně pasivní a je funkčí celí zavod jen při aktivaci drs se jeho učinost zvíší několika nasobně .

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.127.230.XXX
        no, myslím, ak by si objavil niečo s účinnosťou 0,5-2%, tak by si si moc nezarobil ... :-)

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jasná věc To je snad každému jasné, že Red Bullu nejde o peníze jak tady pořád hlásá. Jde jim jen a pouze o to aby se to zakázalo, jelikož už nejsou schopni implementovat toto zařízení do vozu a pokud ano museli by představit B-verzi. Chápu že pro někoho jako je Lotus a Sauber kteří nemají tak obrovské zdroje. jsou tyto věci nákladné a zbytečné ale pro týmy jako Red Bull ,kteří sypou do vývojů svých vozů nechutné miliony až miliardy to problém určitě není. Doufám, že se tento systém FIA nezakáže už jen z důvodu protestů Red Bullu. Pokud nevidí Helmut Marko žádný problém se svým mapováním motoru ,kdy si stěžoval Ros Brawn tak v tom případě nevidím žádný problém v F-kanále. 04

    + 20 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.213.10.XXX
      Celkem souhlas. Jen tak konzistence FIA mi uplne nevoni. Kdyz uz jsou tak konzistentni a nemeli s timhle systemem problem v 2010, proc najednou otocili u systemu Lotusu a Ferrari, ktery jim napred schvalili, aby do toho tyhle tymy narvali prachy a pak jim to zakzali ? tohle neni uplne konzistentni a hlavne to nevede k setreni.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama