DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují
Mercedes soudí, že mu zůstane výhoda z kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem, jelikož se těžce kopíruje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Náš F-kanál se těžko kopíruje, proto si soupeři stěžují
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 9 lidí)
06.04.2012 08:38
kontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem … »
» uzivatel000249
(Hlasovalo 9 lidí)
06.04.2012 10:53
no, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000249
08:38 06.04.2012 91.127.230.XXXkontroverzního propojení systému DRS s F-kanálem myslím, že tu je hlavný dôvod sťažovania. nikto im neberie F-kanál, nech si ho Mercedes má. len ide o to, že jeho aktivácia je podmienená aktiváciou DRS, a to sa už niektorým týmom nepáči (ani mne ) pre aktivizáciu iným systémom.
tiež nevidím najmenší problém v napodobnení tohoto F-kanálu, možno u niektorý bez, u niektorých ale s novou verziou šasi.
obávam sa však, že Lotus, či RB, pred VC Číny potrebujú vysvetliť 1-2 body základných pravidiel, pri ktorých je systém Mercedesu asi nie celkom v súlade. uvidíme ...-
uzivatel000249
10:53 06.04.2012 91.127.230.XXXno, keď už dávate tie mínus hodnotenia, zabudol som ešte pridať, že po zákaze bude Šumík znova tam, kde patrí - v strede štartovného poľa a za Rosbergom ... ;-) vďaka ...-
-
uzivatel000249
14:18 06.04.2012 91.127.230.XXXtak minimálne by boli v kvalifikácii nie v TOP6, a prepadali by sa v závode oveľa rýchlejšie, ako teraz ... :-)
-
-
-
Hemmis
21:59 08.04.2012 90.177.28.XXXchápu že ti vadí že se systém merglu aktivuje DRSkem . jenže ten jejich F-kanál funguje i bez DRS ale řekně me tak na 0,5-2% což vůz moc neovlivnuje a při otevření DRS se učinnost zvíší napřiklad o 97-99% a tento rozdíl už je znát . je ale potřeba si přiznat že sistém je plně pasivní a je funkčí celí zavod jen při aktivaci drs se jeho učinost zvíší několika nasobně .
-
-
Eracer
08:09 06.04.2012 62.168.11.XXXJasná věc To je snad každému jasné, že Red Bullu nejde o peníze jak tady pořád hlásá. Jde jim jen a pouze o to aby se to zakázalo, jelikož už nejsou schopni implementovat toto zařízení do vozu a pokud ano museli by představit B-verzi. Chápu že pro někoho jako je Lotus a Sauber kteří nemají tak obrovské zdroje. jsou tyto věci nákladné a zbytečné ale pro týmy jako Red Bull ,kteří sypou do vývojů svých vozů nechutné miliony až miliardy to problém určitě není. Doufám, že se tento systém FIA nezakáže už jen z důvodu protestů Red Bullu. Pokud nevidí Helmut Marko žádný problém se svým mapováním motoru ,kdy si stěžoval Ros Brawn tak v tom případě nevidím žádný problém v F-kanále.-
anonym
15:00 06.04.2012 91.213.10.XXXCelkem souhlas. Jen tak konzistence FIA mi uplne nevoni. Kdyz uz jsou tak konzistentni a nemeli s timhle systemem problem v 2010, proc najednou otocili u systemu Lotusu a Ferrari, ktery jim napred schvalili, aby do toho tyhle tymy narvali prachy a pak jim to zakzali ? tohle neni uplne konzistentni a hlavne to nevede k setreni.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek